Συγγραφέας |
Μήνυμα |
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Φεβ 2008, 00:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
καλα δεν περνεις και κανενα υπεραυτοκινητο C4 1,4 θα παρεις .
να σε πω
ποσο θα βγει το αμαξι με τα εχτρα που θέλεις ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Γιάννης Αγγελιδάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Φεβ 2008, 00:50 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17 Δημοσιεύσεις: 2730 Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
για μένα φίλε είναι υπεραυτοκίνητο
βγαίνει 16798 με τέλη με όλα μέσα εκτός απο τα έξοδα μεταφοράς για να το φέρουν που δέν ξέρω πόσα είναι
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Φεβ 2008, 00:56 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε: ναι ρε παιδιά αλλα να σας πώ τι γίνεται, εξαρχής λέγαμε ότι ήταν να πάρουμε την αρχική έκδοση με 12800 που ήταν τότε μετά που το συζητήσαμε πήγαμε στην VTR , αργότερα που ξαναπήγαμε στην αντιπροσωπεία στο ηράκλειο και μας εξήγησε ό υπεύθυνος τα πάντα για κάθε έκδοση και το ξανασυζητήσαμε καταλήξαμε στο VTRs και τώρα (πρίν 1ώρα του είπα για την παραγγελία απο γαλλία με τους αισθητήρες ,αεροτομές, ανιχνευτες πίεσης ελαστικών ,ESP κ.α.)μου είπε οκ. α τώρα που το θυμήθηκα πρίν κανένα τρίμηνο που κοιτάζαμε στο ίντερνετ μαζί και για δικό του αυτοκίνητο μπήκα για λίγο στην διαμόρφωση αυτοκινήτου (κάθε μέρα αυτό κάνω)στην σιτροέν και του έδειξα την τιμή και τον εξοπλισμό του VTS και μου είπε "καλά ρε γιάννη , ξεκινήσαμε απο 12000 πήγαμε 13000 μετά 15000 και στο τέλος 16000 θα πάμε στις 18000" σε ήπιους τόνους πάντα και του λέω εντάξει καταλαβαίνω(του έχω πεί ότι έως τα 25μου θα του το έχω ξεπληρώσει ενώ αυτός μου το αρνείται μέχρι ξύλου).ένας θεός ξέρει πώς λιγουρεύομαι το VTS αλλα ρε γαμώτο αυτός ο άνθρωπος δέν είχε ψωμί να φάει ξενιτεύτηκε και δούλευε σαν τον π.....η στα χέρια του καθένα ώσπου να γίνει ο καλύτερος εργολάβος εδώ στην κύπρο , τα χέρια του έχουν γίνει πέτρα απο τις σκεπαρνιές όλο και κάτι θα πάθει καθε μέρα και θα έρθει ματωμένος και θα έρθω εγώ να του πω μπαμπά θέλω το VTS; ε όχι ρε π......η, άμα θέλω VTS να γ.......ω και γώ στη δουλεία για να βγάλω κανένα 4τραχίλιαρο και να το πάρω το VTS.ξέρω ότι άν του το πώ 2-3 φορές ακόμα θα δεχτεί με προθυμιά(για το VTS) αλλά δέν το τραβά η ψυχή μου να του το πώ(αν και πολύ σκληρός χαρακτήρας για την οικογενειά του θυσιάζεται) εξάλου συγκρίντε εμένα με εσάς , εσείς στα 18σας είχατε VTS;τότε ποιός είμαι εγώ που 18 χρονών θα κυκλοφοράω με τέτοιο αυτοκίνητο (άσχετα το ότι ξέρω εδώ και 2 χρόνια να οδηγώ)
Γιάννη καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και μπράβο σου που το βλέπεις έτσι.
Δεν μπορούμε να σου πούμε εμείς τι θα κάνεις. Όλοι μας τον έχουμε περάσει αυτό τον προβληματισμό
Προσωπικά σκεφτόμουνα πρπ τα ίδια και τελικά κατέληξα στο 1.4 VTRS γιατί δεν ήθελα να περιμένω και γιατί αποφάσισα να συμβιβαστώ με aftermarket xenon, όχι esp, μαιμού αισθητήρες παρκαρίσματος κτλ. Αυτά που μπαίνουν και μετά προσπαθώ να τα βάζω μήνα με το μήνα.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
Γιάννης Αγγελιδάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Φεβ 2008, 07:12 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17 Δημοσιεύσεις: 2730 Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
agiorgirti πράγαμτι ο φωτισμός σου είναι γ........ς και μπράβο σου που έχεις τόσο μεράκι, αλλά μήν θέμε να έχουν τέτοια πράγματα μέσά τα εργοστασιακά αυτοκίνητα, οι ετερείες κάνουν αυτοκίνητα για έναν μέσο άνθρωπο ,εσύ το θέμα του φωτισμού το έκανες επιστήμη
παιδιά θα σας κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τιμές
1.πόσο χρεώνουν τα μεταφορικά απο γαλλια του αυτοκινήτου;
2.πόσο κοστίζουν τα φυμέ τζάμια (των τεσσάρων πορτών);
3.>> >> >> το βάψιμο των πλαινών προστατευτικών στις πόρες;
όταν παραγγείλες το αμάξι απο γαλλία τα έξτρα αυτά που ζητάς να σου βάλουν , τα χρεώνουν λιγότερο,περισσότερο ή το ίδιο με τις τιμές που έχουμε εδώ στην ελλάδα; π.χ. αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω εδώ είναι 403 εύρώ , ESP+605 , αεροτομή μεγάλη δίλιτρη+350 κ.α
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2008, 00:33 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
Παράθεση: ναι ρε παιδιά αλλα να σας πώ τι γίνεται, εξαρχής λέγαμε ότι ήταν να πάρουμε την αρχική έκδοση με 12800 που ήταν τότε μετά που το συζητήσαμε πήγαμε στην VTR , αργότερα που ξαναπήγαμε στην αντιπροσωπεία στο ηράκλειο και μας εξήγησε ό υπεύθυνος τα πάντα για κάθε έκδοση και το ξανασυζητήσαμε καταλήξαμε στο VTRs και τώρα (πρίν 1ώρα του είπα για την παραγγελία απο γαλλία με τους αισθητήρες ,αεροτομές, ανιχνευτες πίεσης ελαστικών ,ESP κ.α.)μου είπε οκ. α τώρα που το θυμήθηκα πρίν κανένα τρίμηνο που κοιτάζαμε στο ίντερνετ μαζί και για δικό του αυτοκίνητο μπήκα για λίγο στην διαμόρφωση αυτοκινήτου (κάθε μέρα αυτό κάνω)στην σιτροέν και του έδειξα την τιμή και τον εξοπλισμό του VTS και μου είπε "καλά ρε γιάννη , ξεκινήσαμε απο 12000 πήγαμε 13000 μετά 15000 και στο τέλος 16000 θα πάμε στις 18000" σε ήπιους τόνους πάντα και του λέω εντάξει καταλαβαίνω(του έχω πεί ότι έως τα 25μου θα του το έχω ξεπληρώσει ενώ αυτός μου το αρνείται μέχρι ξύλου).ένας θεός ξέρει πώς λιγουρεύομαι το VTS αλλα ρε γαμώτο αυτός ο άνθρωπος δέν είχε ψωμί να φάει ξενιτεύτηκε και δούλευε σαν τον π.....η στα χέρια του καθένα ώσπου να γίνει ο καλύτερος εργολάβος εδώ στην κύπρο , τα χέρια του έχουν γίνει πέτρα απο τις σκεπαρνιές όλο και κάτι θα πάθει καθε μέρα και θα έρθει ματωμένος και θα έρθω εγώ να του πω μπαμπά θέλω το VTS; ε όχι ρε π......η, άμα θέλω VTS να γ.......ω και γώ στη δουλεία για να βγάλω κανένα 4τραχίλιαρο και να το πάρω το VTS.ξέρω ότι άν του το πώ 2-3 φορές ακόμα θα δεχτεί με προθυμιά(για το VTS) αλλά δέν το τραβά η ψυχή μου να του το πώ(αν και πολύ σκληρός χαρακτήρας για την οικογενειά του θυσιάζεται) εξάλου συγκρίντε εμένα με εσάς , εσείς στα 18σας είχατε VTS;τότε ποιός είμαι εγώ που 18 χρονών θα κυκλοφοράω με τέτοιο αυτοκίνητο (άσχετα το ότι ξέρω εδώ και 2 χρόνια να οδηγώ) Γιαννη, μία από τα ίδια κι εγώ... Και ο δικός μου πατέρας οικοδόμος και που έβαλε 2.5 χιλιάρικα να παρω το VTRs ακόμα τον ευχαριστώ (γιατί τα 13 τα είχα ήδη μόνος μου). Αλλά επειδή κι εγώ ζαχαρώνω το VTS, το έχω δει αλλιώς το θέμα... ΑΝ μέσα στα επόμενα 2 χρόνια έχω στρώσει δουλειά με καλά λεφτά και μπορώ να σηκώσω το VTS, δίνω το παλιό και το παίρνω χωρίς να ρωτήσω κανέναν. Αν όχι, κρατάω αυτό (όχι οτι με χαλάει και το 14αρι!). Συνιστώ να κάνεις κι εσύ το ίδιο μιας και κόβω ότι είμαστε σε ίδια φάση περίπου (κι ας σε περνάω 8 χρόνια! :P) Παράθεση: 1.πόσο χρεώνουν τα μεταφορικά απο γαλλια του αυτοκινήτου; 2.πόσο κοστίζουν τα φυμέ τζάμια (των τεσσάρων πορτών); 3.>> >> >> το βάψιμο των πλαινών προστατευτικών στις πόρες;
1. Από όσο ξέρω δεν αλλάζει η τιμή είτε πάρεις το αυτοκίνητο από τα κεντρικά στην Αθήνα, είτε στο φέρουν από Γαλλία... Έτσι κι αλλιώς, κι αυτά στην Αθήνα από τη Γαλλία ήρθαν!
2. 4 πορτών;; δεν έχει! Ή 3θυρο θα είναι (Coupe) ή 5θυρο (Hatchback)!! Πάντως για Coupe τα φιμέ πάνε 130-150 Ευρώ και για το Hatchback 170-190/200 Ευρώ.
3. Ανάλογα τον φαναρτζή που θα στα βάψει (η αντιπρόσωπεία από όσο ξέρω δεν κάνει τέτοια πράγματα!)
_________________
|
|
|
|
|
Γιάννης Αγγελιδάκης
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2008, 01:00 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17 Δημοσιεύσεις: 2730 Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
|
ευχαριστώ niphrentil, εγώ πιστεύω ότι άν αγοράσεις ένα αυτοκίνητο καινούριο και ειδικά σιτροέν δέν συμφέρει να το πουλήσεις σε λίγα χρόνια αφού χάνουν πολύ απο την μεταπολητική τους αξία τουλάχιστον να το κρατήσεις καμία δεκαετία τουλάχιστον να το χαρείς κιόλας.το 1.4 είναι ότι καλύτερο για εμέμα αφού έχει και λιγότερη κατανάλωση και θα το αγοράσω με τον εξοπλοσμό του VTS εκτός τα xenon που θα τα βάλω αργότερα και δερμάτινα που δέν με ενδιαφέρουν, και θα μου βγεί και πιο φτηνό.
1.σωστό δέν το σκέφτηκα έτσι , άρα δέν υπάρχει χρέωση;
2.λάθος μου ,ήθελα να πώ τα 4 τζάμια (πλαινά)
3.όχι ρε αν τα βάψουν στο εργοστάσιο στη γαλλία πόσο θα κοστίσει , γιατί άν περιμένουνμε απο τους λεβέντες μας μας βλέπω με την πατανόβουρτσα στο χέρι να τα βάφουμε εμείς
4. τα έξτρα τα χρεώνουν τα ίδια , περισσότερα ή λιγότερα απότι εδώ; π.χ. ESP=605 ευρώ θα μου το χρεώσουν και στο εργοστάσιο που θα τους ζητήσω να μου το βάλουν ώς έξτρα;
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2008, 02:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε: ευχαριστώ niphrentil, εγώ πιστεύω ότι άν αγοράσεις ένα αυτοκίνητο καινούριο και ειδικά σιτροέν δέν συμφέρει να το πουλήσεις σε λίγα χρόνια αφού χάνουν πολύ απο την μεταπολητική τους αξία τουλάχιστον να το κρατήσεις καμία δεκαετία τουλάχιστον να το χαρείς κιόλας.το 1.4 είναι ότι καλύτερο για εμέμα αφού έχει και λιγότερη κατανάλωση και θα το αγοράσω με τον εξοπλοσμό του VTS εκτός τα xenon που θα τα βάλω αργότερα και δερμάτινα που δέν με ενδιαφέρουν, και θα μου βγεί και πιο φτηνό. 1.σωστό δέν το σκέφτηκα έτσι , άρα δέν υπάρχει χρέωση; 2.λάθος μου ,ήθελα να πώ τα 4 τζάμια (πλαινά) 3.όχι ρε αν τα βάψουν στο εργοστάσιο στη γαλλία πόσο θα κοστίσει , γιατί άν περιμένουνμε απο τους λεβέντες μας μας βλέπω με την πατανόβουρτσα στο χέρι να τα βάφουμε εμείς 4. τα έξτρα τα χρεώνουν τα ίδια , περισσότερα ή λιγότερα απότι εδώ; π.χ. ESP=605 ευρώ θα μου το χρεώσουν και στο εργοστάσιο που θα τους ζητήσω να μου το βάλουν ώς έξτρα;
το 1600 ειναι ποιο οικονομικό απο το 1400 και δη αμα εχεις σκοπο να το κρατησεις 10 χρονια .
δεν ξερω κατα ποσο ο 1400αρης ειναι επαρκης για το c4 ιδιως αμα εχεις σκοπο να εχεις μεσα 4 - 5 ατομα .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2008, 02:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
4. Πάντα ότι παραγγέλνεις απο το εργοστάσιο είναι πιο φτηνό
Αν το ESP απο Γαλλία θέλει 605 ευρώ, εδώ θέλεις υλικά + εργασία. Άσε δηλαδή που το ESP δεν μπαίνει εκ των υστέρων...
Θέλεις μονάδα + μεγαλύτερους μπροστά δίσκους + καλωδιώσεις + αισθητήρες στις ρόδες + αισθητήρα γωνίας τιμονιού + νέο ταχύμετρο που να έχει το λαμπάκι του ESP + προγραμματισμό κλπ.
Δεν μπαίνει λοιπόν...
200 βλέπεις τους αισθητήρες παρκαρίσματος απο Γαλλία; 400 θα στους βάλουν εδώ... κ.ο.κ.
Και κατι ακόμα: Συναγερμό βάλε τον εργοστασιακό και όχι τον "δώρο" της αντιπροσωπίας. Εκτός του οτι συνήθως είναι μάρκα "φόλα", σου κόβουν τα μισά καλώδια για να τον συνδέσουν...
_________________
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2008, 09:53 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
Παράθεση: το 1.4 είναι ότι καλύτερο για εμέμα αφού έχει και λιγότερη κατανάλωση και θα το αγοράσω με τον εξοπλοσμό του VTS
Εχμμμ... Έχω χάσει κάποιο επεισόδειο; Γιατί από όσο ξέρω το 14άρι δε βγαίνει σε VTS έκδοση... Ή εννωείς να πάρεις το VTRs και να βάλεις τον εξοπλισμό του VTS;; Που πάλι δεν γίνετε γιατί όσον αφορά τα ηλεκτρικά συστήματα (π.χ. ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, περιστρεφόμενοι προβολείς κλπ) δεν τα υποστηρίζει ο υπολογιστής που υπάρχει στο VTRs... Τώρα, αν εννωείς να βάλεις ESP, αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ, αυτά είναι όλα προαιρετικές επιλογές που ΔΕΝ είναι όμως "εξοπλισμός VTS"...
Sorry αν δεν κατάλαβα κάτι καλά άλλα στην αντιπροσωπεία αυτά μου λένε όταν τους ρωτάω (και αυτά τα Xenon του VTS πολύ τα ζαχαρώνω ρε γμτ...)
_________________
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2008, 11:31 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
Παράθεση: για τους περιστρεφόμενουσ προβολείς θα το παλέψω όσο μπορώ για να τους βάλω
Δε μπαίνουν στο VTRs... Μη μπεις κάν στον κόπο...
(Διόρθωση... Μπαίνουν αλλά δε θα λειτουργεί το σύστημα αλλαγής διεύθυνσης της δέσμης φωτός. Θα είναι απλά σαν να εχεις βάλει Xenon προβολείς στα απλά φανάρια. Μακάρι να κάνω λάθος και να μπορούν να στα βάλουν αν το παραγγείλεις απο Γαλλία αλλά δε νομίζω...)
_________________
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2008, 11:41 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Επίσης τα μαμά xenon θέλουν και αισθητήρα κλίσης αμαξώματος στον πίσω άξονα, για να γίνεται αυτόματα η ρύθμιση ύψους της δέσμης ανάλογα με τον φόρτο του οχήματος. Αν δεν είναι μαμά, τα original xenon φανάρια δεν θα μπορούν να ρυθμιστούν κατακόρυφα, γιατί θα λείπει η καλωδίωση/διακόπτης στο ταμπλώ (εκείνος ο ηλίθιος διακόπτης που δεν φωτίζεται η κλίμακα, αλλά μόνο το συμβολάκι. Τι σκεφτόντουσαν όταν το σχεδίασαν! )
Θα λείπουν και τα πλυστικά τους
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|