Σελίδα 1 από 1

Διακόπτης στο πενταλ γκαζιου. Τι κάνει;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2008, 09:44
από poison
εχθες παρατηρησα οτι οταν παταμε το γκαζι τερμα για να τερματισει κανει ενα κλακ πρωτα και μετα τερματιζει.αυτο ισχυει και σε ολα η εχω καποιο προβλημα? παρακαλω την δια φωτιση σας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2008, 10:20
από gr_diver
Έτσι είναι σε όλα... Το WOT (wide open throttle) έχει ένα σκληρό διακοπτάκι για να το νιώθεις. Και αν έχεις ενεργοποιήσει το Speed Limiter, αν περάσεις το "κλακ", επιταχύνει παρ'όλο τον περιοριστή (για να κάνεις προσπέραση).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2008, 10:26
από poison
:thumbup δηλαδη για να γκαζωσουμε τερμα το παταμε αφοβα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2008, 10:33
από gr_diver
Χωρίς φόβο και πάθος! :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Απρ 2008, 17:34
από koshalVTS
+1 :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Απρ 2008, 12:23
από Niphrentil
spam!:thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 15:55
από kostas Xantia
gr_diver έγραψε:
Έτσι είναι σε όλα... Το WOT (wide open throttle) έχει ένα σκληρό διακοπτάκι για να το νιώθεις. Και αν έχεις ενεργοποιήσει το Speed Limiter, αν περάσεις το "κλακ", επιταχύνει παρ'όλο τον περιοριστή (για να κάνεις προσπέραση).


WOT;;;Εγω νομιζα οτι ειναι NITRO στο πενταλ του γκαζιου:schraeg :schraeg!!Τι μ@λ@κι@ ειπα παλι..... :schraeg :schraeg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 08:30
από Niphrentil
Αναλόγως σε ποιον το είπες! :iconcool :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 13:14
από kostas Xantia
Στον εαυτο μου.. :ysteric :ysteric

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 13:28
από Niphrentil
Α, εντάξει... Δεν έγινες ρόμπα σε πολύ κόσμο τότε! :tong:

Πρόσεξε μόνο πρίν πατήσεις το Nitro να έχεις φουσκώσει τα φρένα για να μπορείς να σταματήσεις μετα!! :ysteric :ysteric :ysteric

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 13:34
από kostas Xantia
Σε παρακαλω.. Ξερω τι κανω.. Το πρωτο μου αμαξι ηταν Xantia και εχω συνηθισει στις "παραξενιες"!! Thanks για τη συμβουλη παντως!! :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Αύγ 2008, 12:12
από Manos
Μονο αυτο κανει?
Υπαρχει κανενα C4 χωρις το speed limiter ετσι ωστε να δουμε αν εχει αυτο το περιβοητο WOT....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Αύγ 2008, 08:29
από Niphrentil
C4 χωρίς speed limiter δεν υπάρχει (είναι στάνταρ εξοπλισμός σε όλες τις εκδώσεις).

Εκτώς από την απενεργοποίηση του speed limiter υποτίθετε οτι το WOT απενεργοποιεί όλες τις λειτουργίες που μπορεί να ελλατώσουν την επιτάχυνση (παράδειγμα, να απενεργοποιήσει το A/C). To τελευταίο που το δοκιμασα, το Α/C έμεινε ανοιχτό (ως ένδειξη) αλλά το αν λειτουργούσε ακόμα ή όχι δεν μπόρεσα να το καταλάβω. Πάντως έπιασα 187 σε δρόμο που με τέρμα το γκάζι χωρίς να περνάω το διακόπτη έπιανα 180 βαριά! (Δεν κοιταξα και προς τα που φυσούσε γμτ... :tong: )

Ένα φιλαράκι μου είπε οτι στο 207 RC μετά το διακόπτη κάνει overboost στο turbo για να επιταχύνει πιο γρήγορα κάτι που δε νομίζω οτι συμβένει για τον απλό λόγο ότι δεν υπάρχει από μαμά μετρητής πίεσης στο turbo. Και το να κάνεις overboost χωρίς μετρητή πίεσης δεν είναι και ότι καλύτερο (από τα λίγα που ξέρω για turbισμα) Αλλά για αυτό το τελευταίο, θα ζητήσω την γνώμη του Σερραίου, όλο και κάτι περισσότερο θα ξέρει! :iconcool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Αύγ 2008, 09:43
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
αυτο το διακοπτακι παιδια ειναι για την πεταλουδα. να το πω με απλα ελληνικα, ειναι για να επιβεβαιωνει την πεταλουδα να ανοιγει τερμα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Αύγ 2008, 01:02
από Manos
Αν ομως το εχεις στο ρελαντι το αυτοκινητο και πατησεις με το χερι σου αυτο το κουμπακι που ειναι πισω απο το πενταλ δε κανει τιποτα απολυτως