Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:47 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 08:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
tolisd


εχεις και AFIL ?

και τον εργοστασιακό συναγιαρμο και θερμενόμενα καθίσματα !

ποιες ειναι οι εντυπώσεις σου απο το AFIL ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34
Δημοσιεύσεις: 174
Τοποθεσία: Κέρκυρα
KarlBarks

Και μπροστά αισθητήρες και πλευρικά τζάμια ασφαλείας! Τα θερμαινόμενα ήταν πακέτο με το AFIL.
Το AFIL ενεργοποιείται μετά τα 75 - 80 χλμ. Οι δονητές είναι στο πίσω μέρος του καθίσματος (κοντά στην ένωσή του με τη πλάτη) και στα πλάγια. Ένας αριστερά και ένας δεξιά.
Οι δονήσεις - παλμοί που προκαλούν έχουν αυξανόμενη συχνότητα, ένταση και διάρκεια. Δηλαδή ας υποθέσουμε ότι περνάμε πάνω από μία διαχωριστική γραμμή και εξακολουθούμε να την "έχουμε" κάτω από το αυτοκίνητο. Αρχικά οι παλμοί έχουν διάρκεια περίπου 0,5 sec και επαναλαμβάνονται κάθε 0,5 sec. Αν δεν διορθώσουμε την πορεία μας οι παλμοί γίνονται πιο δυνατοί, με διάρκεια που συνεχώς αυξάνει φτάνοντας το 1 sec και πιο πυκνοί, καταλήγοντας να γίνουν σχεδόν συνεχόμενοι. Έτσι ενώ αρχικά τους νιώθεις σαν γαργάλιμα στο γοφό στο τέλος γίνονται αρκετά ενοχλιτικοί. Αν πατήσουμε γραμμή από τα αριστερά ενεργοποιείται ο αριστερός δονητής και από δεξιά ο δεξιός αντίστοιχα. Η ενεργοποίησή τους είναι άμεση, σχεδόν ακαριαία.
Όταν ξεχνάω ότι το έχω, και αλλάξω λωρίδα χωρίς φλας με αιφνιδιάζει. Οπότε φαίνεται να πετυχαίνει το σκοπό του. "Χτυπάει" την διακεκομένη, την συνεχόμενη, την διπλή, τα βέλη κατεύθυνσης και μάλιστα διακρίνει το αριστερό από το δεξί, τις πλάγιες διαγραμμίσεις (δεν ξέρω πως τις λένε) στις λωρίδες εισόδου - εξόδου.
Στα συν: Έχει πολύ μεγάλο ποσοστό ευστοχίας χτυπώντας και αρκετά ξεβαμένες - ξεθωριασμένες γραμμές. Ακόμα αν ανάψεις φλας, απενεργοποιείται για μισό λεπτό από την στιγμή που το σβήσεις. Έτσι μπορείς να κάνεις π.χ. προσπέραση βγάζοντας φλας και να επιστέψεις στην λωρίδα σου χωρίς φλας και χωρίς να ενεργοποιηθεί.
Στα μείον ότι χτυπάει και τις σβησμένες με μαύρη μπογιά διαγραμμίσεις.
Γενικά μου έχει δώσει την αίσθηση ότι χτυπάει όπου βρεί μπογιά στο δρόμο, αλλά τουλάχιστον με σωστό τρόπο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 22:25 
Άβαταρ μέλους
tolisd έγραψε:
KarlBarks

Και μπροστά αισθητήρες και πλευρικά τζάμια ασφαλείας! Τα θερμαινόμενα ήταν πακέτο με το AFIL.
Το AFIL ενεργοποιείται μετά τα 75 - 80 χλμ. Οι δονητές είναι στο πίσω μέρος του καθίσματος (κοντά στην ένωσή του με τη πλάτη) και στα πλάγια. Ένας αριστερά και ένας δεξιά.
Οι δονήσεις - παλμοί που προκαλούν έχουν αυξανόμενη συχνότητα, ένταση και διάρκεια. Δηλαδή ας υποθέσουμε ότι περνάμε πάνω από μία διαχωριστική γραμμή και εξακολουθούμε να την "έχουμε" κάτω από το αυτοκίνητο. Αρχικά οι παλμοί έχουν διάρκεια περίπου 0,5 sec και επαναλαμβάνονται κάθε 0,5 sec. Αν δεν διορθώσουμε την πορεία μας οι παλμοί γίνονται πιο δυνατοί, με διάρκεια που συνεχώς αυξάνει φτάνοντας το 1 sec και πιο πυκνοί, καταλήγοντας να γίνουν σχεδόν συνεχόμενοι. Έτσι ενώ αρχικά τους νιώθεις σαν γαργάλιμα στο γοφό στο τέλος γίνονται αρκετά ενοχλιτικοί. Αν πατήσουμε γραμμή από τα αριστερά ενεργοποιείται ο αριστερός δονητής και από δεξιά ο δεξιός αντίστοιχα. Η ενεργοποίησή τους είναι άμεση, σχεδόν ακαριαία.
Όταν ξεχνάω ότι το έχω, και αλλάξω λωρίδα χωρίς φλας με αιφνιδιάζει. Οπότε φαίνεται να πετυχαίνει το σκοπό του. "Χτυπάει" την διακεκομένη, την συνεχόμενη, την διπλή, τα βέλη κατεύθυνσης και μάλιστα διακρίνει το αριστερό από το δεξί, τις πλάγιες διαγραμμίσεις (δεν ξέρω πως τις λένε) στις λωρίδες εισόδου - εξόδου.
Στα συν: Έχει πολύ μεγάλο ποσοστό ευστοχίας χτυπώντας και αρκετά ξεβαμένες - ξεθωριασμένες γραμμές. Ακόμα αν ανάψεις φλας, απενεργοποιείται για μισό λεπτό από την στιγμή που το σβήσεις. Έτσι μπορείς να κάνεις π.χ. προσπέραση βγάζοντας φλας και να επιστέψεις στην λωρίδα σου χωρίς φλας και χωρίς να ενεργοποιηθεί.
Στα μείον ότι χτυπάει και τις σβησμένες με μαύρη μπογιά διαγραμμίσεις.
Γενικά μου έχει δώσει την αίσθηση ότι χτυπάει όπου βρεί μπογιά στο δρόμο, αλλά τουλάχιστον με σωστό τρόπο.


ετσι ακριβως ειναι και στο c6 αλλα το θεωρο χαζο συστημα για την ελλαδα αφου στο c6 που εχουμε δεν λειτουργει παντα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Εκανα και εναν διαχωρισμό σε νέο θέμα :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34
Δημοσιεύσεις: 174
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Κοίτα χαζό δεν θα το έλεγα. Ο σκοπός του δεν είναι να σε συνετήσει να χρησιμοποιείς φλας, αλλά να σε αφυπνήσει σε περίπτωση που παρεκλίνεις από την πορεία σου, χωρις να το έχεις καταλάβει. Λόγω υπνηλίας, αφηρημάδας, ομιλίας στο κινητό , κλπ. (Πόσες φορες σας έχει τύχει να μιλάει ο άλλος στο κινητό και το αυτοκίνητο να έχει αφεθεί στην τύχη του.) Μία φορά να χρησιμεύσει φτάνει.

Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Η οδήγηση είναι σοβαρή ενασχόληση και όχι ρουτίνα ή κάτι που γίνεται μηχανικά. Χρειάζεται νηφαλιότητα και 100% παρουσία μυαλού. Είναι ευθύνη μας να μην οδηγούμε πιωμένοι, νησταγμένοι, κουρασμένοι, να μην μιλάμε σε κινητά κλπ. Και όχι των αυτοκινητοβιομηχανιών να εφευρίσκουν τέτοια συστήματα που να διορθώνουν τα λάθη μας και να μας τα πουλάνε. Με αυτή την λογική ναι, θα το θεωρούσα χαζό.

Αλλά με τον σημερινό τρόπο ζωής, το τρέξιμο και το στρες είναι σίγουρο ότι όλοι μας κάνουμε ή κάποια στιγμή θα κάνουμε λάθη. Όπως συναίβει και με μένα πριν χρόνια και ευτυχώς είχα την τύχη με το μέρος μου και δεν έπαθα τίποτα. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που το έβαλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 13:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
tolisd έγραψε:
...Η οδήγηση είναι σοβαρή ενασχόληση και όχι ρουτίνα ή κάτι που γίνεται μηχανικά. Χρειάζεται νηφαλιότητα και 100% παρουσία μυαλού. Είναι ευθύνη μας να μην οδηγούμε πιωμένοι, νησταγμένοι, κουρασμένοι, να μην μιλάμε σε κινητά κλπ. Και όχι των αυτοκινητοβιομηχανιών να εφευρίσκουν τέτοια συστήματα που να διορθώνουν τα λάθη μας και να μας τα πουλάνε...

+1000 :thumbup {offtopic}

Σε περίπτωση που από τεχνική ατέλεια (ελληνικοί δρόμοι) το πλάτος της λωρίδας είναι σχεδόν όσο και του αυτοκινήτου, τί γίνεται; Χτυπάει και από τις δύο πλευρές; :schraeg

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
αμα πας σε κανενα Parking που εχει γιαλιστερό πατωμα βαμενο με λαδομπογια κτλ το AFIL τρελενεται ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34
Δημοσιεύσεις: 174
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Καλή ερώτηση!

Στο σχήμα φαίνεται η θέση των αισθητήρων κάτω από τον μπροστά προφυλακτήρα.

Εικόνα

Οι δύο ακραίοι αισθητήρες είναι μπροστά από τους τροχούς. Άρα για να χτυπήσει πρέπει το πλάτος της λωρίδας να είναι μικρότερο από το πλάτος του αυτοκινήτου. Ακραία περίπτωση, αλλά όχι απίθανη, το έχω συναντήσει παλαιότερα. Η citroen λέει ότι ο έλενχος είναι ταυτόχρονος δεξιά και αριστερά. Τώρα αν χτυπάν ταυτόχρονα και οι δύο δονητές δεν ξέρω.

KarlBarks

Καλή φάση. Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω. Αλλά σε parking θα πρέπει να κάνω παντιλίκια γιατί ενεργοποιείται πάνω από τα 80 χλμ. :bambam
Θα το δω όμως σε λεωφοριολωρίδα, όπου ορισμένες είναι βαμμένες με πράσινη μπογιά σε όλο τους το πλάτος (όχι όμως με λαδομπογιά).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 20:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
;)

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μάιος 2008, 09:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Εγώ πάντως δεν περίμενα να χτυπά ακόμα και με ξεθωριασμένες γραμμές! Καλό!

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μάιος 2008, 21:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34
Δημοσιεύσεις: 174
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Ναι και εγώ δεν το περίμενα. Δεν έχει βέβαια 100% επιτυχία αλλά ένα 80 - 90%. Εκεί που θέλω να δώ πως τα πάει, είναι στο βρεγμένο. Μάλιστα ο εγκέφαλος του AFIL λαμβάνει πληροφορίες για την κατάσταση των υαλοκαθαριστήρων, οπότε προσαρμόζεται ανάλογα σε βροχή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μάιος 2008, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
άμα το σύστημα λειτουργεί στη ελλάδα δουλεύει παντού ,μπράβο του

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Μάιος 2008, 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε:
άμα το σύστημα λειτουργεί στη ελλάδα δουλεύει παντού ,μπράβο του


Στην ελλάδα όχι απλά θα δουλεύει αλλά θα κάνει και υπερωρίες :schraeg. Όλη την ώρα πρέπει να χτυπάει με τόσες διαγραμμίσεις που έχουμε, ειδικά πριν τις περιόδους των εκλογών οπου ταυτόχρονα γίνονται έργα σε όλο το οδικό δίκτυο :schraeg

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Μάιος 2008, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:25
Δημοσιεύσεις: 355
Τοποθεσία: Αθήνα
Όπως είχαμε πει και κάπου αλλού στη Γενική Συζήτηση, το AFIL χρησιμοποιεί υπέρυθρους αισθητήρες. Δουλεύει παντού και με όλες τις συνθήκες, αρκεί να αναγνωρίζει την υπέρυθρη υπογραφή της βαφής...Ακόμα και στην Ελλάδα...

_________________
C4 Coupe 1.4 VTR Black + Αεροτομή/Jan 2006


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Θετικές εντυπώσεις από το DS3 για Sordo
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 1
peugeot 207 ερωτησεις και εντυπωσεις
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: blaze ocean
Απαντήσεις: 3
Ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Κωστας Παπ.
Απαντήσεις: 0
Aγορα C4 Coupe. εντυπωσεις
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 33
Σύστημα Hybrid Air από την PSA
Δ. Συζήτηση: Τεχνολογικές πρωτοτυπίες
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια