Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 08:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
tolisd
εχεις και AFIL ?
και τον εργοστασιακό συναγιαρμο και θερμενόμενα καθίσματα !
ποιες ειναι οι εντυπώσεις σου απο το AFIL ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
tolisd
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 21:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34 Δημοσιεύσεις: 174 Τοποθεσία: Κέρκυρα
|
KarlBarks
Και μπροστά αισθητήρες και πλευρικά τζάμια ασφαλείας! Τα θερμαινόμενα ήταν πακέτο με το AFIL.
Το AFIL ενεργοποιείται μετά τα 75 - 80 χλμ. Οι δονητές είναι στο πίσω μέρος του καθίσματος (κοντά στην ένωσή του με τη πλάτη) και στα πλάγια. Ένας αριστερά και ένας δεξιά.
Οι δονήσεις - παλμοί που προκαλούν έχουν αυξανόμενη συχνότητα, ένταση και διάρκεια. Δηλαδή ας υποθέσουμε ότι περνάμε πάνω από μία διαχωριστική γραμμή και εξακολουθούμε να την "έχουμε" κάτω από το αυτοκίνητο. Αρχικά οι παλμοί έχουν διάρκεια περίπου 0,5 sec και επαναλαμβάνονται κάθε 0,5 sec. Αν δεν διορθώσουμε την πορεία μας οι παλμοί γίνονται πιο δυνατοί, με διάρκεια που συνεχώς αυξάνει φτάνοντας το 1 sec και πιο πυκνοί, καταλήγοντας να γίνουν σχεδόν συνεχόμενοι. Έτσι ενώ αρχικά τους νιώθεις σαν γαργάλιμα στο γοφό στο τέλος γίνονται αρκετά ενοχλιτικοί. Αν πατήσουμε γραμμή από τα αριστερά ενεργοποιείται ο αριστερός δονητής και από δεξιά ο δεξιός αντίστοιχα. Η ενεργοποίησή τους είναι άμεση, σχεδόν ακαριαία.
Όταν ξεχνάω ότι το έχω, και αλλάξω λωρίδα χωρίς φλας με αιφνιδιάζει. Οπότε φαίνεται να πετυχαίνει το σκοπό του. "Χτυπάει" την διακεκομένη, την συνεχόμενη, την διπλή, τα βέλη κατεύθυνσης και μάλιστα διακρίνει το αριστερό από το δεξί, τις πλάγιες διαγραμμίσεις (δεν ξέρω πως τις λένε) στις λωρίδες εισόδου - εξόδου.
Στα συν: Έχει πολύ μεγάλο ποσοστό ευστοχίας χτυπώντας και αρκετά ξεβαμένες - ξεθωριασμένες γραμμές. Ακόμα αν ανάψεις φλας, απενεργοποιείται για μισό λεπτό από την στιγμή που το σβήσεις. Έτσι μπορείς να κάνεις π.χ. προσπέραση βγάζοντας φλας και να επιστέψεις στην λωρίδα σου χωρίς φλας και χωρίς να ενεργοποιηθεί.
Στα μείον ότι χτυπάει και τις σβησμένες με μαύρη μπογιά διαγραμμίσεις.
Γενικά μου έχει δώσει την αίσθηση ότι χτυπάει όπου βρεί μπογιά στο δρόμο, αλλά τουλάχιστον με σωστό τρόπο.
|
|
|
|
|
kostasdriver
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μάιος 2008, 22:25 |
|
|
tolisd έγραψε: KarlBarks
Και μπροστά αισθητήρες και πλευρικά τζάμια ασφαλείας! Τα θερμαινόμενα ήταν πακέτο με το AFIL. Το AFIL ενεργοποιείται μετά τα 75 - 80 χλμ. Οι δονητές είναι στο πίσω μέρος του καθίσματος (κοντά στην ένωσή του με τη πλάτη) και στα πλάγια. Ένας αριστερά και ένας δεξιά. Οι δονήσεις - παλμοί που προκαλούν έχουν αυξανόμενη συχνότητα, ένταση και διάρκεια. Δηλαδή ας υποθέσουμε ότι περνάμε πάνω από μία διαχωριστική γραμμή και εξακολουθούμε να την "έχουμε" κάτω από το αυτοκίνητο. Αρχικά οι παλμοί έχουν διάρκεια περίπου 0,5 sec και επαναλαμβάνονται κάθε 0,5 sec. Αν δεν διορθώσουμε την πορεία μας οι παλμοί γίνονται πιο δυνατοί, με διάρκεια που συνεχώς αυξάνει φτάνοντας το 1 sec και πιο πυκνοί, καταλήγοντας να γίνουν σχεδόν συνεχόμενοι. Έτσι ενώ αρχικά τους νιώθεις σαν γαργάλιμα στο γοφό στο τέλος γίνονται αρκετά ενοχλιτικοί. Αν πατήσουμε γραμμή από τα αριστερά ενεργοποιείται ο αριστερός δονητής και από δεξιά ο δεξιός αντίστοιχα. Η ενεργοποίησή τους είναι άμεση, σχεδόν ακαριαία. Όταν ξεχνάω ότι το έχω, και αλλάξω λωρίδα χωρίς φλας με αιφνιδιάζει. Οπότε φαίνεται να πετυχαίνει το σκοπό του. "Χτυπάει" την διακεκομένη, την συνεχόμενη, την διπλή, τα βέλη κατεύθυνσης και μάλιστα διακρίνει το αριστερό από το δεξί, τις πλάγιες διαγραμμίσεις (δεν ξέρω πως τις λένε) στις λωρίδες εισόδου - εξόδου. Στα συν: Έχει πολύ μεγάλο ποσοστό ευστοχίας χτυπώντας και αρκετά ξεβαμένες - ξεθωριασμένες γραμμές. Ακόμα αν ανάψεις φλας, απενεργοποιείται για μισό λεπτό από την στιγμή που το σβήσεις. Έτσι μπορείς να κάνεις π.χ. προσπέραση βγάζοντας φλας και να επιστέψεις στην λωρίδα σου χωρίς φλας και χωρίς να ενεργοποιηθεί. Στα μείον ότι χτυπάει και τις σβησμένες με μαύρη μπογιά διαγραμμίσεις. Γενικά μου έχει δώσει την αίσθηση ότι χτυπάει όπου βρεί μπογιά στο δρόμο, αλλά τουλάχιστον με σωστό τρόπο.
ετσι ακριβως ειναι και στο c6 αλλα το θεωρο χαζο συστημα για την ελλαδα αφου στο c6 που εχουμε δεν λειτουργει παντα
|
|
|
|
|
tolisd
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 12:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34 Δημοσιεύσεις: 174 Τοποθεσία: Κέρκυρα
|
Κοίτα χαζό δεν θα το έλεγα. Ο σκοπός του δεν είναι να σε συνετήσει να χρησιμοποιείς φλας, αλλά να σε αφυπνήσει σε περίπτωση που παρεκλίνεις από την πορεία σου, χωρις να το έχεις καταλάβει. Λόγω υπνηλίας, αφηρημάδας, ομιλίας στο κινητό , κλπ. (Πόσες φορες σας έχει τύχει να μιλάει ο άλλος στο κινητό και το αυτοκίνητο να έχει αφεθεί στην τύχη του.) Μία φορά να χρησιμεύσει φτάνει.
Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Η οδήγηση είναι σοβαρή ενασχόληση και όχι ρουτίνα ή κάτι που γίνεται μηχανικά. Χρειάζεται νηφαλιότητα και 100% παρουσία μυαλού. Είναι ευθύνη μας να μην οδηγούμε πιωμένοι, νησταγμένοι, κουρασμένοι, να μην μιλάμε σε κινητά κλπ. Και όχι των αυτοκινητοβιομηχανιών να εφευρίσκουν τέτοια συστήματα που να διορθώνουν τα λάθη μας και να μας τα πουλάνε. Με αυτή την λογική ναι, θα το θεωρούσα χαζό.
Αλλά με τον σημερινό τρόπο ζωής, το τρέξιμο και το στρες είναι σίγουρο ότι όλοι μας κάνουμε ή κάποια στιγμή θα κάνουμε λάθη. Όπως συναίβει και με μένα πριν χρόνια και ευτυχώς είχα την τύχη με το μέρος μου και δεν έπαθα τίποτα. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που το έβαλα.
|
|
|
|
|
koshalVTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 13:53 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44 Δημοσιεύσεις: 540 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
tolisd έγραψε: ...Η οδήγηση είναι σοβαρή ενασχόληση και όχι ρουτίνα ή κάτι που γίνεται μηχανικά. Χρειάζεται νηφαλιότητα και 100% παρουσία μυαλού. Είναι ευθύνη μας να μην οδηγούμε πιωμένοι, νησταγμένοι, κουρασμένοι, να μην μιλάμε σε κινητά κλπ. Και όχι των αυτοκινητοβιομηχανιών να εφευρίσκουν τέτοια συστήματα που να διορθώνουν τα λάθη μας και να μας τα πουλάνε...
+1000 {offtopic}
Σε περίπτωση που από τεχνική ατέλεια (ελληνικοί δρόμοι) το πλάτος της λωρίδας είναι σχεδόν όσο και του αυτοκινήτου, τί γίνεται; Χτυπάει και από τις δύο πλευρές;
_________________
C4 2.0lt 2007-2012 C3 Diesel 2012-.....
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 16:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
αμα πας σε κανενα Parking που εχει γιαλιστερό πατωμα βαμενο με λαδομπογια κτλ το AFIL τρελενεται ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
tolisd
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 17:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34 Δημοσιεύσεις: 174 Τοποθεσία: Κέρκυρα
|
Καλή ερώτηση!
Στο σχήμα φαίνεται η θέση των αισθητήρων κάτω από τον μπροστά προφυλακτήρα.
Οι δύο ακραίοι αισθητήρες είναι μπροστά από τους τροχούς. Άρα για να χτυπήσει πρέπει το πλάτος της λωρίδας να είναι μικρότερο από το πλάτος του αυτοκινήτου. Ακραία περίπτωση, αλλά όχι απίθανη, το έχω συναντήσει παλαιότερα. Η citroen λέει ότι ο έλενχος είναι ταυτόχρονος δεξιά και αριστερά. Τώρα αν χτυπάν ταυτόχρονα και οι δύο δονητές δεν ξέρω.
KarlBarks
Καλή φάση. Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω. Αλλά σε parking θα πρέπει να κάνω παντιλίκια γιατί ενεργοποιείται πάνω από τα 80 χλμ.
Θα το δω όμως σε λεωφοριολωρίδα, όπου ορισμένες είναι βαμμένες με πράσινη μπογιά σε όλο τους το πλάτος (όχι όμως με λαδομπογιά).
|
|
|
|
|
tolisd
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μάιος 2008, 21:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34 Δημοσιεύσεις: 174 Τοποθεσία: Κέρκυρα
|
Ναι και εγώ δεν το περίμενα. Δεν έχει βέβαια 100% επιτυχία αλλά ένα 80 - 90%. Εκεί που θέλω να δώ πως τα πάει, είναι στο βρεγμένο. Μάλιστα ο εγκέφαλος του AFIL λαμβάνει πληροφορίες για την κατάσταση των υαλοκαθαριστήρων, οπότε προσαρμόζεται ανάλογα σε βροχή.
|
|
|
|
|
koshalVTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Μάιος 2008, 12:29 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44 Δημοσιεύσεις: 540 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε: άμα το σύστημα λειτουργεί στη ελλάδα δουλεύει παντού ,μπράβο του
Στην ελλάδα όχι απλά θα δουλεύει αλλά θα κάνει και υπερωρίες . Όλη την ώρα πρέπει να χτυπάει με τόσες διαγραμμίσεις που έχουμε, ειδικά πριν τις περιόδους των εκλογών οπου ταυτόχρονα γίνονται έργα σε όλο το οδικό δίκτυο
_________________
C4 2.0lt 2007-2012 C3 Diesel 2012-.....
|
|
|
|
|
DGB
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Μάιος 2008, 19:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:25 Δημοσιεύσεις: 355 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Όπως είχαμε πει και κάπου αλλού στη Γενική Συζήτηση, το AFIL χρησιμοποιεί υπέρυθρους αισθητήρες. Δουλεύει παντού και με όλες τις συνθήκες, αρκεί να αναγνωρίζει την υπέρυθρη υπογραφή της βαφής...Ακόμα και στην Ελλάδα...
_________________ C4 Coupe 1.4 VTR Black + Αεροτομή/Jan 2006
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|