Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 10:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
elteo έγραψε:
1. ανάρτηση του Saxo VTS πίσω


:rtfm Στο μέγεθος της C4 ταιριάζει σαφώς περισσότερο ο πίσω άξονας της Xsara. Και σε φιλοσοφία και σε λειτουργία. :iconcool


Οχι ότι και του Saxo είναι κακός, για να μην παρεξηγηθώ... :yhoo

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2006, 19:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Λογο βαρους του C4, δεν ειναι υλοποιησιμοι κανενας απο τους 2... :s

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 01:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Γιατί όχι? Η C4 1.6 ζυγίζει όσο η Xsara 2.0. Μια χαρά υλοποιήσιμος είναι.

Edit: αν εννοείς ότι θα μεγαλώσει κι άλλο το βάρος, ε δεν είναι και τόσο ελαφρύτερος ο ημιάκαμπτος...

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Οχι επιδη θα αυξησει το βαρος ο ημιακαμπτος, αλλα επιδι αντεχει μεγαλητερο βαρος ο ημιακαμπτος... hmmm
Η αλλη λυση ειναι αυτη που ιοθετιθικε απο τα γερμανικα, δηλ τους πολαπλους συνδεσμους. Και αυτο αντεχει βαρος.
Οι βραχιονες μας, ναι μεν προσφαιρουν πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα, αλλα ως αρσιβαριστες, δεν το εχουν... :s

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 16:39 
Άβαταρ μέλους
georgep800 έγραψε:
elteo έγραψε:
dvure

κοίτα όμως επίσης πόσο κοστίζει το Civic... :fsss


Ότι πληρώνεις πέρνεις...


ναι ναι...άντε τότε πλήρωσε 18-19 χιλιάρικα για το Civic 1.4 83hp. :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
elteo έγραψε:
georgep800 έγραψε:
elteo έγραψε:
dvure

κοίτα όμως επίσης πόσο κοστίζει το Civic... :fsss


Ότι πληρώνεις πέρνεις...


ναι ναι...άντε τότε πλήρωσε 18-19 χιλιάρικα για το Civic 1.4 83hp. :fsss


Αν ήταν να μην έχω τα τριξίματα του ζουάν, τα τριξίματα των αμορτισέρ, τα τριξίματα στα μπροστά καθίσματα, τα τριξίματα στις ταπετσαρίες στις πόρτες, τα τριξίματα στα τζάμια στα μπροστά παράθυρα, κτλ... και το σημαντικότερο για 'μένα, αν είχα ένα σωστό service που θα ήξερε και θα ήταν πρόθυμο να διορθώσει κάποιο τυχόν πρόβλημα που προκύψει, τότε θα τα έδινα... :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 21:53 
Άβαταρ μέλους
elteo έγραψε:
georgep800 έγραψε:
elteo έγραψε:
dvure

κοίτα όμως επίσης πόσο κοστίζει το Civic... :fsss


Ότι πληρώνεις πέρνεις...


ναι ναι...άντε τότε πλήρωσε 18-19 χιλιάρικα για το Civic 1.4 83hp. :fsss

Δεν θα διαφωνίσω αλλά το θέμα μας είναι άλλο νομίζω,άλλωστε γι αυτό αγόρασα citroen και όχι honda.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
crazywolf έγραψε:
Οχι επιδη θα αυξησει το βαρος ο ημιακαμπτος, αλλα επιδι αντεχει μεγαλητερο βαρος ο ημιακαμπτος...


n_olympios έγραψε:
Η C4 1.6 ζυγίζει όσο η Xsara 2.0. Μια χαρά υλοποιήσιμος είναι.

:rtfm

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Υπαρχει και το 2.0... που ειναι σιγουρα βαριτερο... :fsss

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1942
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Ενταξει παιδια μην φευγουμε off topic...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
crazywolf έγραψε:
Οχι επιδη θα αυξησει το βαρος ο ημιακαμπτος, αλλα επιδι αντεχει μεγαλητερο βαρος ο ημιακαμπτος... hmmm
Η αλλη λυση ειναι αυτη που ιοθετιθικε απο τα γερμανικα, δηλ τους πολαπλους συνδεσμους. Και αυτο αντεχει βαρος.
Οι βραχιονες μας, ναι μεν προσφαιρουν πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα, αλλα ως αρσιβαριστες, δεν το εχουν... :s


Η xsara 2.0l stasion ξερεις ποσο ζυγιζει με πληρες φορτιο?
Βαλε δυο τονους :-?
Δεν ειναι η αντοχη στο βαρος αλλα το κοστος κατασκευης αλλα και η μυστηρια οδηγικη συμπεριφορα που εχουν οι ραβδοι στρεψης,που για αλλους ειναι θετικη και για αλλους αρνητικη.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Τι θα άλλαζα... hmmm

1) Τα πλαστικά στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα, όπου νομίζω ότι θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη ποιότητα. Αντίθετα, το πλαστικό του πάνω μέρους του ταμπλώ είναι πάρα πολύ καλό :iconcool

2) Την πίσω ανάρτηση (ή τουλάχιστον με κάποιο τρόπο να σταμάταγαν τα κοπανήματα)

3) Μια τελική απόληξη εξάτμισης, όπως του δίλιτρου (τουλάχιστον στα Coupe).

4) Standard mp3 player.

5) Να κοιτάξουν να διορθώσουν όποια προβληματάκια σχετίζονται με τριγμούς στις πόρτες.

6) Ίσως μια έκτη ταχύτητα στο κιβώτιο;

7) Να φτιάξει το κλειδί που "παίζει" και καλό θα ήταν και το 2ο να είναι σαν χειριστήριο και όχι "απλό.

8 ) Τα πετάλια να έρθουν λίγο πιο αριστερά και να μεγαλώσει λίγο ο χώρος από πάνω τους (φοράω και 48 και μερικές φορές βρίσκει το πόδι μου)

9) Footrest !!!! (αλουμινίου στις ακριβές, έστω λάστιχο στις φτηνές εκδόσεις).

10) Στις top εκδόσεις (VTS - Exclusive) να είναι standard η αυτόματη ρύθμιση των καθρεφτών όταν μπαίνει η όπισθεν.

11) Να αποκτήσει ρύθμιση καθ'ύψος και το κάθισμα του συνοδηγού. Αυτό του οδηγού να κατεβαίνει πιο κάτω.

12) Μια ρύθμιση σε ύψος των ζωνών ασφαλείας.

13) Πιο "στιβαρά" καθίσματα. Έχω την εντύπωση ότι τα "αυτιά" των bucket ανοίγουν με τον καιρό.

14) Επιλογέας-κιβώτιο ταχυτήτων. Μετριότατα (οδήγησα ένα Leon και έπαθα πλάκα). Εκτός κι αν φταίνε οι βαλβολίνες του κιβωτίου hmmm

15) Η αυτόματη λειτουργία των καθαριστήρων να αλλάξει (όταν είσαι στο auto και θες να το απενεργοποιήσεις, πρέπει αναγκαστικά να "περάσεις" από τη διακεκομένη σκάλα).

16) Τα φρένα είναι άγκυρες, αλλά θα ήθελα λίγο πιο προοδευτική λειτουργία.


Κατα τ'άλλα, εμφανισιακά και εξοπλιστικά δεν θα πείραζα το παραμικρό, ούτε μέσα ούτε έξω... Ούτε κι ο κινητήρας με χαλάει ιδιαίτερα... Το αμάξι δεν είναι ούτε hot-hatch, ούτε GTi... :rtfm Για δυνατή έκδοση, αν υποθέσουμε ότι κυκλοφορούσε ο 1.6Τ, πιστεύω ότι θα καταργείτο ο 2.0



ΥΓ : Ποιος ανέφερε το Civic; :spank: Νομίζετε ότι με το Civic (κατάντησε κι αυτό Golf, πανάκριβο γι'αυτά που προσφέρει :mad ) θα λύνονταν όλα σας τα προβλήματα; Ή έχει (πλέον) τον φοβερό κινητήρα; Τρίχες, το ρητό "ότι πληρώσεις παίρνεις" δεν ισχύει σε καμία περίπτωση... :rtfm Εδώ ισχύει το "ότι χρυσοπληρώσεις, δεν παίρνεις" (ας εξαιρέσουμε την 7ετή εγγύηση)

_________________
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από tony78 και Τρί 24 Οκτ 2006, 12:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 05:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
tony78 έγραψε:
10) Στις top εκδόσεις (VTS - Elegance) να είναι standard η αυτόματη ρύθμιση των καθρεφτών όταν μπαίνει η όπισθεν.

Exclusive Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 140
Αν θεωρήσουμε ότι στα facelift γίνονται ψιλοαλλαγές (δύσκολο πχ να δουμε αλλαγή ανάρτησης π.χ.) εγώ θα επιθυμούσα τις εξής λεπτομέρειες:

1. Το καθρεπτάκι του παρμπριζ να σφίγγει με μία βίδα και να μην πέφτει όταν το βαράει ο ήλιος όταν ειναι παρακαρισμένο το καλοκαίρι.

2. Το κάθισμα να στέκεται όταν το αναδιπλώνεις για να μπούνε οι πίσω και να μην ξαναπέφτει μόνο του κατα πίσω ,ειδικά οταν είναι σε ανηφόρα

3. Να μην ξεκολάνε ή μετακινούνται ορισμένα λαστιχάκια, ή πλαστικά καπάκια σε διάφορα σημεία.

4.Στα συρταράκια στο ταμπλώ να υπάρχει ένα στοπ να μην πέφτουν τα ψιλά στο κενό από πίσω όταν χοροπηδάνε.

5.Μια απόληξη εξάτμησης του στυλ που έχει το δίλιτρο σε όλα τα μοντέλα.

και για dreams only... ένα δίλιτρο τετρακίνητο με τούρμπο επετειακό μοντέλο... (πουλάμε τα πάντα την επόμενη μέρα και το παίρνουμε
:yhoo )


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
antonisk7 έγραψε:
1. Το καθρεπτάκι του παρμπριζ να σφίγγει με μία βίδα και να μην πέφτει όταν το βαράει ο ήλιος όταν ειναι παρακαρισμένο το καλοκαίρι.


Εμένα μου το διόρθωσαν. Ένα τσιμουχάκι είναι... ;)

agiorgitis έγραψε:
tony78 έγραψε:
10) Στις top εκδόσεις (VTS - Elegance) να είναι standard η αυτόματη ρύθμιση των καθρεφτών όταν μπαίνει η όπισθεν.

Exclusive Εικόνα


Sorry.... :s :s :s
Το διόρθωσα...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 65 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Και όταν ξυπνάμε χωροπιδάμε....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 9
Οξύς ήχος όταν στρίβω το τιμόνι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Mpoulitsa
Απαντήσεις: 9
σφυριγμα οταν αφινω το γκαζι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 18
Πρόβλημα με τις στροφές όταν το αμάξι είναι κρύο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 0
Μυρίζει όταν το ζορίζω...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Invisible
Απαντήσεις: 39
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια