Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 17 Απρ 2024, 00:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 01:15 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα.
Θα ήθελα να αγοράσω ενα Citroen C4 Coupe, και έχω τις εξής 2 επιλογές. α) Ενα μεταχειρισμένο 2λιτρο VTS με τα 180 άλογα και β) Το νέο C4 Turbo με τα 150 στα 1600 κυβικά. Η τιμή του πρώτου είναι περίπου στα 15.000 ενώ το 2ο στα 20.800. Αρκετά μεγάλη διαφορά. Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει κανένα ακόμα, και το μόνο που κοιτάω είναι τα «στατιστικά» τους, κάτι το οποιο θα ηθελα να συζητήσουμε.
Γνωρίζω οτι η ροπή έχει να κάνει με την επιτάχυνση, και τα άλογα με την τελική ταχύτητα. Στο μέν 2λιτρο η ροπή του είναι 20,2Nm στις 4750 στροφές (αρκετά ψηλά θα έλεγα) ενώ στο 150άρι turbo 24,0Νm, αλλα απο τις 1400 στροφές σταθερά μέχρι κάπου στις 4000 στροφές. Αρα σαφώς και η επιτάχυνση είναι δυνατότερη στο turbo.
Το περιέργο (για μένα τον αδαή και τον νέο που δεν ξέρω) είναι στο τέστ των 0-100. Αν και με χερότερη επιτάχυνση , το 2λιτρο τελικά διανύει την απόσταση στα 8,3 δευτερόλεπτα ενώ στο Turbo στα 8,4. Ιδια πράγματα δλδ.
Πόσο μάλλον όταν την μέγιστη ισχύ το 2λιτρο την δίνει στις 7000 στροφές (εκεί βγάζει τα 180 άλογα) ενώ το Turbo στα 5800. Αρα άλλο ένα προβαδισμα του Turbo.
Αν εξαιρέσουμε οτι τα στοιχεία που μας δίνεi η Citroen είναι ψευδή και παραπλανητικά, υπάρχει λογική εξήγηση στο ερώτημα : γιατί το 2λιτρο είναι πιο γρήγορο (ή τελος πάντων ίδιο) στα 0-100 αφού καί η επιτάχυνση καί οι στροφές ΔΕΝ είναι προς όφελός του ?

Ερωτήματα εγκυκλοπαιδικά : Η διαφορά της ροπής είναι αισθητή στον οδηγο? Αυτά τα παραπανήσια 4 κιλά είναι κάτι το αξιοπρόσεκτο και κάτι το οποιο κάνει τη διαφορά στην απόλαυση της οδήγησης? Δεδομένου οτι οι ελληνικοί δρόμοι δεν είναι για πολύ υψηλές ταχύτητες, και στην εθνική και με 140-150 max να πηγαίνεις είσαι μια χαρά, υπάρχει ποτέ περίπτωση να δείς το στροφόμετρο στις 7000 στροφές και τα 180 άλογα στο δρόμο?

Υ.Γ. Τις 7000 στροφές μόνο με 5η μπορείς να τις δείς? Αν πχ ανεβαινείς μια ανηφόρα με 2α ή 3η, και δείς 7000 στροφές, αυτό σημαίνει οτι έχεις πιάσει τα 180 άλογα ?

Πλζ οποιος ξέρει ας μου απαντήσει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 01:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Οκτ 2008, 11:52
Δημοσιεύσεις: 58
Τοποθεσία: Aθήνα
εχω το turbo εδω κ 2 μηνες περιπου.τη ροπη του την καταλαβαινεις ανετα.επισης μπορω να σου πω οτι μεχρι στιγμης χωρις να ζορισω το αμαξι "εχουν φαει τη σκονη" του c4 πολλα αμαξια.ειναι πολυ γρηγορο στις επιταχυνσεις του κ εχει πολυ καλο "μπαμ".στην εθνικη σε ταξιδι με 2700 περιπου στροφες επιανε 170Km καταλαβαινεις δλδ τι εχει να γινει αμα πατησεις λιγο γκαζι ακομα.οσον αφορα την καταναλωση(αν και δεν το εχεις αναφερει)που νομιζω οτι τους περισσοτερους ενδιαφερει σε ανοιχτους δρομους ειναι πολλες οι φορες που καιει μονο 4l/100km.εχει πολλη δυναμη κ φαινεται στην οδηγηση.δε χρειαζεται να πω οτι με τετοια δυναμη δυσκολα "βαραει πιρακια" ακομα κ με 6η κ 60km.περιτο να μιλησω για την αισθηση οταν ανοιγει το turbo...αυτα ειναι απο τα λιγα που μπορω να σου πω για το turbo...καποιος που εχει οδηγηση κ τα 2 μπορει να ξερει κατι παραπανω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 18:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Λοιπον τα πραγματα ειναι απο πολυ απλα μεχρι πολυ δυσκολα για την επιλογη σου.

1.Αν εχεις τα χρηματα να παρεις το καινουριο.Οπως ειπες εχει μια σεβαστη διαφορα τιμης.
2.Το καινουργιο ειναι face lift και εχει καποιες λιγες διαφορες απο το παλιο.
3.Αν προτιμας ατμοσφαιρα ή turbo
4.Ασφαλεια και σημα ειναι πολυ πιο φθηνα στο 1600.
5 εχεις σκοπο να βελτιωσεις το αυτοκινητο?

Πρωσοπικα οδήγησα το δυλιτρο οπως και εκανα κοντρα (εγω με το saxo) με 2 δυλιτρα. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι αμαξι κοντραδικο και σε καμια περιπτωση (κατα τη γνωμη μου και τα θελω μου) δεν θα νιωσεις τρελη επιταχυνση στο δυλιτρο.
Ειναι ενα καλο αμαξι με καλο μοτερ που καταλαβαινεις την δυναμη και την ταχυτητα στις υψηλες ταχυτητες και στις μεγαλες σχεσεις με χαμηλα χιλιομετρα.Η βελτιωση του δεν μπορει ουτε χρηματικα ουτε πρακτικα να συγκριθει με την βελτιωσει που παιρνει το turbo.

Το καινουργιο αν κρινουμε απο το rallye ειναι ενα πολυ καλο μοτερακι που χωρις να ανηξεις μοτερ εχεις πιασει 200 αλογακια με φιλτρο προγραμμα εξατμιση ιντερκουλερ.
Δεν το εχω οδηγηση αλλα επειδη και με τα 2 εχω κανει κοντρα με το saxo στο δυλιτρο εκανα παραπανω αποσταση.

Αν πληρεις τις παραπανω προηποθεσεις κυριος με τα χρηματα τοτε σιγουρα επελεξε το turbo.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
:agree socrazy

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
η καλύτερη επιλογή είναι το νέο c4 αφού φοράει πάνω του έναν νέο κινητήρα ο οποίος βγάζει λιγότερους ρύπους κ ειναί πολύ ποιο οικονομικός

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 01:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Οκτ 2008, 11:52
Δημοσιεύσεις: 58
Τοποθεσία: Aθήνα
σε κοντρα με peugeot 106 rally με προγραμμα το c4 turbo(με 1500km μονο-φρεσκο φρεσκο) βγηκε νικητης με διαφορα.... :c4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 02:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ναι εξαρτατε τι φοραγε το peugeot.
Αν και αυτο που λεμε τωρα δεν εχει καμια σχεση με το ερωτημα του παιδιου ;)

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 18:53 
Άβαταρ μέλους
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους
Εχτές πήγα στην αντιπροσωπεία της γειτονιάς μου, πήρα τις απαραίτητες πληροφορίες, και αυτό που θα ήθελα να σας μεταφέρω είναι οτι ειδικές παραγγελίες το εργοστάσιο της Citroen θα δέχεται μετά τα τέλη Μάρτη. Εγώ ούτως ή άλλος θα πήγαινα με ειδική παραγγελία, και αυτο γιατι ζήτησα φώτα Xenon (+800 ευρώ), το μπλέ το χρωματάκι, και ίσως το JBL.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Ιαν 2009, 18:03
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: LEFKADA
φίλε markoulida είδα αυτα που γράφεις για το turbo κ ενθουσιάστικα. Βλέπεις το περιμένω την αλλη εβδομάδα κ εγω και ανυπομονω να το πιάσω στα χέρια μου να καταλάβω λιγη δύναμη γιατι με 1.4 που έχω τρώω σκόνη απο κατι ΤSI κ τρελλένομαι.Ειδικα αυτό που είπες για 2700 στρ. κ 170 στο κοντέρ με εφτιαξε. Αυτα είναι φίλε. Ωρα για λίγο γκάζι. :c4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
άγγελε κοπέλα είναι!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2009, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Ιαν 2009, 18:03
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: LEFKADA
markoulida sorry δεν ήξερα. Ευχαριστώ ρε φίλε σερραίε. :shy

-- Σάβ 17 Ιαν 2009, 19:50 --

φίλε NicolBolas όταν εγώ παρήγγειλα το δικό μου και του είπα να μού βάλει xenon μου είπε οτι θα περιμένω κανα δύμηνο κ ετσι το άφησα γιαυτο κ εγω θα βάλω αυτα που είχα κ στο προηγούμενο που τα είχα πληρώσει κ 350€ να μην πάνε κ χαμένα. Ετσι κ αλλιώς δ εχουν μεγαλη διαφορα απο τα εργοστασιακα. Σε θέμα αποδοσης ειναι σχεδον τα ιδια μονο που δεν στίβουν. :c4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2009, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
AGGELOS έγραψε:
Ετσι κ αλλιώς δ εχουν μεγαλη διαφορα απο τα εργοστασιακα. Σε θέμα αποδοσης ειναι σχεδον τα ιδια μονο που δεν στίβουν. :c4


Εγώ που έχω βάλει Xenon after Market να σου πώ οτι ποτέ δεν μπόρεσα να ευθυγραμμίσω τις 2 λάμπες 100%. Πάντα υπάρχει μια πολύ μικρή εως ελάχιστη διαφορά στο δεξί φανάρι. Ρίχνει το φώς λίγο πιο ψηλά απο το αριστερο. Το εχω πάει 2 φορές εκεί που το αγόρασα, και το ρύθμιζαν. Αλλα δεν ειχα τα ποθητά αποτελέσματα. Εκτός αυτού τα μαμα Xenon είναι πολύ πιο όμορφα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2009, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Ιαν 2009, 18:03
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: LEFKADA
εμένα δ μου παρουσιασαν κανενα πρόβλημα ούτε οταν τα εβαλα ουτε οταν τα εβγαλα. Τα φώτα να ξέρεις οτι δ ξερυθμίζονται απο μονα τους εκτος κ αν πειράξεις τις βίδες που τα ρυθμίζουν. Επίσης παντα το δεξι φανάρι φωτίζει λιγο πιο πανω απο το αριστερο ελαχιστα ομως για να μην ενοχλουν τους αλλους. :c4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2009, 20:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Παρότι έχω το 2.0 μάλλον συμφέρει το 1,6 τουρμπο αν το φτανεις σε λεφτα.
Είναι η ροπή στα χαμηλά, η έκτη στο κιβώτιο, το δοκιμασμένο μοτέρ και τα τέλη κυκλοφορίας.
Εμφανισιακά πάντως ο προφυλακτήρας του facelift δεν μου αρέσει καθόλου, ενώ το 2.0 στα υπέρ του έχει τον καλύτερο εξοπλισμο. (έχει στάνταρ τα xenon και τον ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη, την μπούκα που είναι πανέμορφη, όπως και την αεροτομή). Επίσης είναι ατμόσφαιρα κάτι που για πολλούς (μεταξύ τους κ εμένα) είναι καλύτερα.
Αυτό που δεν ξέρω είναι άλλες λεπτομέρειες όπως πχ τα φρένα που στο δικό μου πχ οι μανίσιοι δίσκοι μπροστά είναι 305χιλ. Στο άλλο πόσο είναι?
Γενικά από πλευράς κινητήρα έχει καλύτερες ρεπρίζ (4 κιλά ροπής παραπάνω κ χαμηλότερα), και αν το πηγαίνεις σε λογικά πλαίσια θα καίει λιγότερο (αν το σκίζεις θα καίει χαλαρά περισσότερο).
Διαλέγεις κ με βάση τα λεφτά πέρνεις επιδόσεις ή εξοπλισμό.

{offtopic}
Όσον αφορά το xenon που λέει ο MeddlingMageGR τα εργοστασιακά είναι ρυθμισμένα να κοιτάει λίγο πιο μακρυά το δεξί και ο λόγος είναι να μη στραβώνεις τόσο πολύ τους απέναντι όπως είπε κ ο Άγγελος.

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 6 [ 86 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή σε κινητήρα C4 απο 1.4 σε 1.6 (και turbo ίσως?)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: mastro8anasis
Απαντήσεις: 8
Turbo η Ατμοσφαιρα??
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: MikiC2
Απαντήσεις: 62
C4 1.6 VTS Turbo
Δ. Συζήτηση: Δοκιμές Club
Συγγραφέας: GreekCitroenClub Team
Απαντήσεις: 17
Turbo Timer σε THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 39
TURBO.....γενικά.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 28
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: demitris και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια