Συγγραφέας |
Μήνυμα |
NicolBolas
|
Θέμα δημοσίευσης: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 01:15 |
|
|
Καλησπέρα. Θα ήθελα να αγοράσω ενα Citroen C4 Coupe, και έχω τις εξής 2 επιλογές. α) Ενα μεταχειρισμένο 2λιτρο VTS με τα 180 άλογα και β) Το νέο C4 Turbo με τα 150 στα 1600 κυβικά. Η τιμή του πρώτου είναι περίπου στα 15.000 ενώ το 2ο στα 20.800. Αρκετά μεγάλη διαφορά. Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει κανένα ακόμα, και το μόνο που κοιτάω είναι τα «στατιστικά» τους, κάτι το οποιο θα ηθελα να συζητήσουμε. Γνωρίζω οτι η ροπή έχει να κάνει με την επιτάχυνση, και τα άλογα με την τελική ταχύτητα. Στο μέν 2λιτρο η ροπή του είναι 20,2Nm στις 4750 στροφές (αρκετά ψηλά θα έλεγα) ενώ στο 150άρι turbo 24,0Νm, αλλα απο τις 1400 στροφές σταθερά μέχρι κάπου στις 4000 στροφές. Αρα σαφώς και η επιτάχυνση είναι δυνατότερη στο turbo. Το περιέργο (για μένα τον αδαή και τον νέο που δεν ξέρω) είναι στο τέστ των 0-100. Αν και με χερότερη επιτάχυνση , το 2λιτρο τελικά διανύει την απόσταση στα 8,3 δευτερόλεπτα ενώ στο Turbo στα 8,4. Ιδια πράγματα δλδ. Πόσο μάλλον όταν την μέγιστη ισχύ το 2λιτρο την δίνει στις 7000 στροφές (εκεί βγάζει τα 180 άλογα) ενώ το Turbo στα 5800. Αρα άλλο ένα προβαδισμα του Turbo. Αν εξαιρέσουμε οτι τα στοιχεία που μας δίνεi η Citroen είναι ψευδή και παραπλανητικά, υπάρχει λογική εξήγηση στο ερώτημα : γιατί το 2λιτρο είναι πιο γρήγορο (ή τελος πάντων ίδιο) στα 0-100 αφού καί η επιτάχυνση καί οι στροφές ΔΕΝ είναι προς όφελός του ?
Ερωτήματα εγκυκλοπαιδικά : Η διαφορά της ροπής είναι αισθητή στον οδηγο? Αυτά τα παραπανήσια 4 κιλά είναι κάτι το αξιοπρόσεκτο και κάτι το οποιο κάνει τη διαφορά στην απόλαυση της οδήγησης? Δεδομένου οτι οι ελληνικοί δρόμοι δεν είναι για πολύ υψηλές ταχύτητες, και στην εθνική και με 140-150 max να πηγαίνεις είσαι μια χαρά, υπάρχει ποτέ περίπτωση να δείς το στροφόμετρο στις 7000 στροφές και τα 180 άλογα στο δρόμο?
Υ.Γ. Τις 7000 στροφές μόνο με 5η μπορείς να τις δείς? Αν πχ ανεβαινείς μια ανηφόρα με 2α ή 3η, και δείς 7000 στροφές, αυτό σημαίνει οτι έχεις πιάσει τα 180 άλογα ?
Πλζ οποιος ξέρει ας μου απαντήσει.
|
|
|
|
|
markoulida
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 01:51 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Οκτ 2008, 11:52 Δημοσιεύσεις: 58 Τοποθεσία: Aθήνα
|
εχω το turbo εδω κ 2 μηνες περιπου.τη ροπη του την καταλαβαινεις ανετα.επισης μπορω να σου πω οτι μεχρι στιγμης χωρις να ζορισω το αμαξι "εχουν φαει τη σκονη" του c4 πολλα αμαξια.ειναι πολυ γρηγορο στις επιταχυνσεις του κ εχει πολυ καλο "μπαμ".στην εθνικη σε ταξιδι με 2700 περιπου στροφες επιανε 170Km καταλαβαινεις δλδ τι εχει να γινει αμα πατησεις λιγο γκαζι ακομα.οσον αφορα την καταναλωση(αν και δεν το εχεις αναφερει)που νομιζω οτι τους περισσοτερους ενδιαφερει σε ανοιχτους δρομους ειναι πολλες οι φορες που καιει μονο 4l/100km.εχει πολλη δυναμη κ φαινεται στην οδηγηση.δε χρειαζεται να πω οτι με τετοια δυναμη δυσκολα "βαραει πιρακια" ακομα κ με 6η κ 60km.περιτο να μιλησω για την αισθηση οταν ανοιγει το turbo...αυτα ειναι απο τα λιγα που μπορω να σου πω για το turbo...καποιος που εχει οδηγηση κ τα 2 μπορει να ξερει κατι παραπανω...
|
|
|
|
|
SoCrazy
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 02:10 |
|
Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33 Δημοσιεύσεις: 4076 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Ναι εξαρτατε τι φοραγε το peugeot. Αν και αυτο που λεμε τωρα δεν εχει καμια σχεση με το ερωτημα του παιδιου
_________________ SoCrazy
|
|
|
|
|
NicolBolas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2009, 18:53 |
|
|
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους Εχτές πήγα στην αντιπροσωπεία της γειτονιάς μου, πήρα τις απαραίτητες πληροφορίες, και αυτό που θα ήθελα να σας μεταφέρω είναι οτι ειδικές παραγγελίες το εργοστάσιο της Citroen θα δέχεται μετά τα τέλη Μάρτη. Εγώ ούτως ή άλλος θα πήγαινα με ειδική παραγγελία, και αυτο γιατι ζήτησα φώτα Xenon (+800 ευρώ), το μπλέ το χρωματάκι, και ίσως το JBL.
|
|
|
|
|
AGGELOS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2009, 19:41 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιαν 2009, 18:03 Δημοσιεύσεις: 78 Τοποθεσία: LEFKADA
|
markoulida sorry δεν ήξερα. Ευχαριστώ ρε φίλε σερραίε. -- Σάβ 17 Ιαν 2009, 19:50 --φίλε NicolBolas όταν εγώ παρήγγειλα το δικό μου και του είπα να μού βάλει xenon μου είπε οτι θα περιμένω κανα δύμηνο κ ετσι το άφησα γιαυτο κ εγω θα βάλω αυτα που είχα κ στο προηγούμενο που τα είχα πληρώσει κ 350€ να μην πάνε κ χαμένα. Ετσι κ αλλιώς δ εχουν μεγαλη διαφορα απο τα εργοστασιακα. Σε θέμα αποδοσης ειναι σχεδον τα ιδια μονο που δεν στίβουν.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2009, 20:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
AGGELOS έγραψε: Ετσι κ αλλιώς δ εχουν μεγαλη διαφορα απο τα εργοστασιακα. Σε θέμα αποδοσης ειναι σχεδον τα ιδια μονο που δεν στίβουν. Εγώ που έχω βάλει Xenon after Market να σου πώ οτι ποτέ δεν μπόρεσα να ευθυγραμμίσω τις 2 λάμπες 100%. Πάντα υπάρχει μια πολύ μικρή εως ελάχιστη διαφορά στο δεξί φανάρι. Ρίχνει το φώς λίγο πιο ψηλά απο το αριστερο. Το εχω πάει 2 φορές εκεί που το αγόρασα, και το ρύθμιζαν. Αλλα δεν ειχα τα ποθητά αποτελέσματα. Εκτός αυτού τα μαμα Xenon είναι πολύ πιο όμορφα.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|