Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιούλ 2009, 15:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
costasc4vts έγραψε: MeddlingMageGR έγραψε: δεν λέω οτι ψηλοπάτησα το swift... το αντίθετο έγινε πάντως αν θες κάνε μου ενα πμ το λινκ... γιατι δεν το βρήκα με την πρώτη... To διορθωσα το (με)......δεν ειπα οτι το εκανες εσυ φιλε μου,το νοημα ειναι πως το παιρνουν οι αλλοι.....το ξαναψαχνω το λινκ γιατι ηταν απο μηχανη αναζητησης κ τα μισα τα επερνα σε pdf....θα γραφτω για να το εχουμε σπαρταριστο........για την ωρα εχω τα κομματια για να καταλαβουμε νοοτροποια.... PILOT@KOS's Avatar PILOT@KOS PILOT@KOS is offline Senior Member Top Methanol Join Date: Dec 2007 Location: Oπου παταει το ποδι μου Posts: 383 Default Swift Sport vs Citroen C4 Vts Εχθες το βραδυ καθως γυριζα απο βολτα μου κολλαει ενα τουτου με xenon κοιταω απο τον καθρεφτα αλλα δεν διακρινω τι ειναι αφου με γκαβωνανα τα φωτα του..Κανω δεξια να περασει,περναει και βλεπω Citroen C4 vts χμμ.. Αρχιζω και τον ακολουθω προσεκτικα..Φτανουμε στο υψος της εθνικης με κατευθυνση προς σεφ αυτος ειναι ο τοπος του εγκληματος πατησαμε σχεδων πρωτες ρολλ και μεχρι 170+ δικα μου χλμ ισωw κατι παραπανω απο 400μ αν υπολογιζω σωστα..Το αποτελεσμα ηταν περιπου στα 3 με 4 αμαξια μπροστα εγω ....Αυτα απο χθες.. nikos_kalantas nikos_kalantas is offline Member Κοντρέρ! Join Date: Jan 2008 Location: ΞΕΝΑΓΟΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ Posts: 2,814 Default mhn anoigeis me diasthmoploia.... andreaspunto andreaspunto is offline Member Κοντρέρ! Join Date: Feb 2009 Posts: 2,009 Default Etsi εστι ο φιλος μου βεντουζα!! VTR1000F VTR1000F is offline Junior Member Super Street Join Date: Jun 2009 Location: nikaia city Posts: 35 Default ligo periergo to apotelesma file ektos kai an tou c4 htan koylos logika meta apo 3trites eprepe na einai mprosta 140km peripou , oti kai na tan mpravo sou Αυτα τα λιγα περι νοοτροποιας....... βρε υποθαλάσσιο τέρας costasc4vts τι γράφεις? Δεν ξέρω τώρα... να το πάρω στην πλάκα? Η στα σοβαρά ? Γιατι άλλαξες το πόστ του παιδιού που έγραψε στο dragster.gr ? Ti ήθελες να πετύχεις? Ορίστε τι έγραψε ο φίλος στο Dragster.gr [img=http://img187.imageshack.us/img187/8016/pilotakos.th.jpg]ο τύπος μιλάει για τα λιμανάκια, και για μια μαυρη.... και είχαν και συνοδηγό!! Τι σχέση έχω εγώ μ'αυτα ?
|
|
|
|
|
GeoC4Madness
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ 2009, 20:37 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50 Δημοσιεύσεις: 2141 Εικόνες: 3
|
Το γυρισαμε το θεμα στις επιδοσεις ενω πρεπει να κρινουμε τα αυτοκινητα στο συνολο Και φταιω κ γω που μιλησα για το συγκεκριμενο συμβαν σε στροφιλικια σε βουνο..Πιστευω πως πρεπει να εστιασουμε στο τι προσφερει το ενα αυτοκινητο στον οδηγο του σε σχεση με το αλλο κ σε ποια τιμη... Καλο το Honda,στυλατο εξωτερικα,εχει κ καποια χρονια εγγυηση αλλα:το 14αρι εχει 19000Ε (!!!!!!!!!!!!!!!!!) ημαρτονννννννν ο κινητηρας V-Tec που φοραει το 18αρι,140hp θεωρειται καλος;; που τσιμπαει κ λαδι λογω κατασκευης;;ποσο λαδι;; Τοσο ωστε πριν απο τα σερβις να σου αναβει το λαμπακι χαμηλης σταθμης!!!! Που ειναι ο 1.6 με τα 160 που ειχαν τα Crx & Vti? Το χερουλι της πορτας να σου μενει στο χερι; Τα πλαστικα του ταμπλω να τριζουν κ τα εσωτερικα κλιπσακια να σπανε; Οι λαστιχενιες ταπες τοποθετημενες στις κατω τρυπες των θυρων ωστε τα νερα να μαζευονται;; Συγνωμη αλλα ειναι πολλα τα λ7 γι'αυτο το αμαξι οσο κ αν σεβομαι τη Honda και τα εργαλεια της
_________________
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε GeoC4Madness για την δημοσίευση του/της: costasc4vts
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Αύγ 2009, 10:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
PANOSP έγραψε: Μετά από αυτό θα πάρει το άουρις 1.3(17000ευρό). τι να πείς όπος το βλέπει ο καθένας. Ο πατερας μου πριν ενα χρονο απεκτησε το Auris 1.6 με 20.000 ευρω βγαλμενα με ιδρωτα!!!Του αρεσε δε μπορω να πω κατι σε αυτο, αλλα τα γιαπωνεζικα σαν συνολα δε με ενθουσιαζουν...πληρωσαμε 20 χιλιαρικα μονο για το μοτερ του και τους 9 αεροσακους!!! Τπτ αλλο δεν αξιζε τοσα λ7 καθως απο ποιοτητα η Toyota εχει πεσει παρα πολυ!!! Το μοτερ οκ το ευχαριστιεμαι και γω, αλλα το συνολο που λεει πιο πανω και ο Γιωργος που παει??? Η Ιαπωνια ειναι κολλημενη σε ενα πραγμα και αυτο το ξερουμε ολοι, κριμα που δεν ειχε βγει περσι τον Ιουλιο το C4 1.6T θα τον επριζα πραγματικα σε αυτο το θεμα... Οταν αγοραζουμε λοιπον ενα αμαξι το κοιταμε σαν συνολο και σε αυτο ειμαι καθετος!!! Δεν μας περισευαν τοσα λ7, ουτε μπορουμε να συντηρουμε συνεχεια ενα αμαξι για τα παραμικρα μικρα προβληματα...και ηδη για να γελασουμε και λιγο, η "γεφυρα" που ειναι ο επιλογεας ταχυτητων του Auris, τριζει Αν φτασει αυτο το αμαξι 15 ετων που ειναι το ΖΧ-ακι και δεν εχουν φυγει ολες οι βιδες να μη με λενε Βασιλη Sorry παιδια για μερικα
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
xsystem
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Αύγ 2009, 20:39 |
|
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:40 Δημοσιεύσεις: 51 Τοποθεσία: ΤΡΙΚΑΛΑ/ΘΕΣΣΑΛΙΑ
|
Επειδή βαρέθηκα να δικαιολογώ τις άποψης μου σχετικά με το ποσο καλο η ποσο άσχημο είναι το C4 έναντι του honda civic,θα σας μεταφέρω την εμπειρία ενός γνωστού μου πολωνού που έτρεχε στο πρωτάθλημα τις χώρας του με C2R2 και άλλαξε το τελευταίο χρόνο σε CIVICR3.
Πρόσφατα επισκέφτηκα την χωρα του για δικες μου δουλειές και η κουβέντα έφερε στο ποσο καλή ήτανε η επιλογή του να πάρει ένα CIVICR3 ώστε να έχει επίδοσης έναντι στον ανταγωνισμό στην κατηγορια N που τρέχει αυτό το αυτοκίνητο.Και επειδή δεν θέλω να σας κουράζω είπε το εξής από κινητήρα είναι πολύ αξιόπιστο και ροπάτο από θέμα συμπεριφοράς σε απαιτητικές ειδικές δυστυχώς δεν μπορεί να φτάσει με τίποτα την συμπεριφορά τον 206,306,σάχο,106,c2.Το αυτοκίνητο βεβαια το έδωσε πίσω στους ιταλούς που το πήρε και τώρα σκέφτεται να πάρει ένα C2R2MAX ....
Και επειδή πέφτουν πολλά χρήματα στη εξελιξη τον αγωνιστικών ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ν που βασίζεται περισσότερο στο εργοστασιακό setup καταλαβαίνετε ότι θα το πω ξανά οι γάλλοι έχουν πιο μελετημένα πλαίσια!!!!!
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 13:34 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
Μιας και το θέμα άρχισε με το πως φέρεται το C4 σε στροφές σε βουνό, θα πω κι εγώ τις δικές μου εμπειρίες και συμπεράσματα. Αυτό που ξέρω για σίγουρα είναι οτι το αυτοκίνητο είναι ΒΑΡΥ για να το τρέξεις. Ότι και να το κάνεις, όσο και να το φτιάξεις, ένα παρόμοια στημένο sport αυτοκίνητο θα σε αφήσει πίσω (είτε μιλάμε για Type-R, είτε για OPC, είτε για GTi, είτε... είτε... είτε...) Πόσο μάλλον για το δικό μου το 14άρι! Δεύτερο σίγουρο είναι η ανάβαση σε βουνό. Τουλάχιστον με το 1.4 πας χαλαρά... Τραβάει (και καλά μάλιστα) αλλά μόνο για να σε βγάλει πάνω, όχι για οτιδήποτε άλλο... Εδώ ερχόμαστε στο ζουμί... Κατάβαση σε δρόμο με στροφές!!! (Τη διαδρομή την έχω τραβήξει ένα βιντεάκι, κάπου το έχω, θα το ανεβάσω οταν (αν) το βρω...) 1η Περίπτωση: Κατέβαινα χαλαρά με 3η στο κιβώτιο και το πόδι στο φρένο (με τον κινητήρα ρελαντί) με ~50 χαω. Πετυχαίνω μπροστά ένα Opel GTC (1.6t/180hp), πινακίδες Κοζάνης, o οποίος πήγαινε πιο αργά και σε ένα άνοιγμα του δρόμου, κατέβασα 2η και βγήκα για προσπέραση. Μόλις με πήρε χαμπάρι, δίνει κι αυτός μια γκαζιά και χάνετε. Μπαίνω πάλι στη λωρίδα μου και συνεχίζω κανονικά και τον ξαναπετυχαίνω στο τέλος της ευθείας πάνω στη στροφή. Μόλις βγήκε από τη στροφή το ξαναέδωσε και έφυγε και κάπου εκεί σκέφτηκα να δοκιμάσω αν μπορώ να ακολουθήσω. Ξανακατεβάσω 2η και τον βρίσκω πάλι στην επόμενη στροφή και από εκεί και μετά δε κατάφερε να ξαναφύγει όσο και να προσπαθούσε. Αιτία; Εγώ ήξερα το δρόμο, κάθε στροφή πόσο απότομη είναι, πως να μπω, πως να βγω και φυσικά με ασφάλεια γιατί είναι διπλής κατεύθυνσης ο δρόμος. Ο άλλος δεν ήξερε και σε κάθε στροφή έπιανε το ABS!!! Οπότε, όσο αυτός φρέναρε ακόμα για να μείνει στη λωρίδα, εγώ είχα αρχίσει ήδη να επιταχύνω για την ευθεία... Όταν φτάσαμε κάτω, μου έκανε σήμα να σταματήσω και με ρώτησε με απορία/έκπληξη "Ρε φίλε, πως πάει έτσι το αμάξι σου; Μπαίνει πολύ γ***τα στις στροφές" και φυσικά του απάντησα "Δεν έχει καμία σχέση το αμάξι, απλά εγώ ήξερα το δρόμο!" Του πρότεινα να πάμε και για καφεδάκι να κάνουμε ανάλυση αλλά βιαζόταν και δεν έκατσε... 2η Περίπτωση: Χθες (10/8), ίδιο σκηνικό με μια BMW 320... Διαφορά ήταν οτι αυτή τη φορά ήταν κάποιος με πινακίδες από Θεσ/νίκη αλλά τον ήξερε το δρόμο (φάνηκε από την αρχή). Αλλά επειδή πήρε πολύ αέρα, του γλίστρησε το αυτοκίνητο σε 2 στροφές και μετά σταμάτησε να πιέζει τόσο πολύ (με το GTC είχαμε πιάσει μέχρι και 110 σε κάποια φάση ενώ με την BMW δεν περάσαμε τα 70...) Συμπέρασμα: Σε τέτοιο δρόμο, χρειάζονται δύο πράγματα. Να ξέρει ο οδηγός τον δρόμο και καλό κράτημα. Η δύναμη της μηχανής έχει δευτερεύοντα ρόλο. Αν λείπει κάτι από τα παραπάνω δύο, και 1000άρι Seicento μπορεί να σου κολλήσει... Υ.Γ. Ευτυχώς από κρατήματα η C4, για την ανάρτηση που έχει είναι top of the top... Με ~43000 χλμ στα μαμά λάστιχα κρατιέται απίστευτα καλά!
_________________
|
|
|
|
|
xsystem
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 14:39 |
|
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:40 Δημοσιεύσεις: 51 Τοποθεσία: ΤΡΙΚΑΛΑ/ΘΕΣΣΑΛΙΑ
|
Niphrentil έγραψε: Αυτό που ξέρω για σίγουρα είναι οτι το αυτοκίνητο είναι ΒΑΡΥ για να το τρέξεις. Ότι και να το κάνεις, όσο και να το φτιάξεις, ένα παρόμοια στημένο sport αυτοκίνητο θα σε αφήσει πίσω (είτε μιλάμε για Type-R, είτε για OPC, είτε για GTi, είτε... είτε... είτε...) Πόσο μάλλον για το δικό μου το 14άρι! Δλδ με λίγα λόγια θες να μου πεις εάν αποφασίσουνε να βγάλουνε μια έκδοση με τον αναμενόμενο 1600ari με τα 225 που θα τον έχει το 308RCZ θα είναι πίσω σε επίπεδο επιδόσεων!!! ....μάλλον εχεις μπερδέψει κάποια πράγματα και εννοείτε πως δεν μπορεις να πας να κολλήσεις εσύ με το 1400ari σε ένα GTC180 γιατί πολύ απλά αυτός στα δικά σου κιλά έχει 180 και 24 κιλά ροπής και όχι 90 και 13.5 κιλά ροπής που εχεις εσύ και πολύ απλά σε ένα άνοιγμα δρόμου για τουλάχιστον 100 ελευθερα θα σε φαΐ λάχανο....
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 14:57 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
Με λίγα λόγια θέλω να σου πω οτι... (α) ...όσο βάλανε τον κινητήρα του RC στη C4 άλλο τόσο θα βάλουνε και του RCZ (β) ...μιλάω για το παρόν C4 με τους κινητήρες με τους οποίους διατίθεται. Όσο για το RCZ, περίμενε να βγει πρώτα με το καλό να δούμε πραγματικά τι μοτόρι θα φοράει και μετά αρχίζουμε τα παρακάλια να τον πάρει και η Citroen!
_________________
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 15:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Του RC το πηρε μονο που ητανε του 206 το 2.0 με τα 180hp
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 15:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Niphrentil έγραψε: Υ.Γ. Ευτυχώς από κρατήματα η C4, για την ανάρτηση που έχει είναι top of the top... Με ~43000 χλμ στα μαμά λάστιχα κρατιέται απίστευτα καλά! Εγώ γιατί διαφωνώ τώρα με αυτό? Γιατί οι αναρτήσεις τόσο στο 1.4 που είχα, όσο και στο 2λιτρο που έχω μου φαίνονται ολίγον μαλακές? Και οτι στις στροφές το αυτοκίνητο γέρνει? Η αποψή μου είναι οτι αν το αυτοκίνητο δεν χαμηλώσει και δεν μπούν πραγματικές αναρτήσεις για ψιλοκόντρες στις στροφές, είναι πολύ επικίνδυνο να ακολουθήσεις αλλο αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον οταν τα λάστιχά σου εχουν 43k χιλιόμετρα... Τo C4 υποστρέφει πολύ εύκολα.
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 15:46 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
MeddlingMageGR έγραψε: Niphrentil έγραψε: Υ.Γ. Ευτυχώς από κρατήματα η C4, για την ανάρτηση που έχει είναι top of the top... Με ~43000 χλμ στα μαμά λάστιχα κρατιέται απίστευτα καλά! Εγώ γιατί διαφωνώ τώρα με αυτό? Γιατί οι αναρτήσεις τόσο στο 1.4 που είχα, όσο και στο 2λιτρο που έχω μου φαίνονται ολίγον μαλακές? Και οτι στις στροφές το αυτοκίνητο γέρνει? Η αποψή μου είναι οτι αν το αυτοκίνητο δεν χαμηλώσει και δεν μπούν πραγματικές αναρτήσεις για ψιλοκόντρες στις στροφές, είναι πολύ επικίνδυνο να ακολουθήσεις αλλο αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον οταν τα λάστιχά σου εχουν 43k χιλιόμετρα... Τo C4 υποστρέφει πολύ εύκολα. Γι' αυτό γράφω "για τις αναρτήσεις που έχει"... Έχει ΠΟΛΥ υποστροφή, ακόμα και αργά να μπεις απότομα σε μια στροφή. Απλά, έχω συνηθίσει με το οδηγικό στυλ του και όσο μπορώ το πιέζω. Ιδίως τώρα που έχουν και πολλά χλμ τα λάστιχα και όσο να'ναι περιμένεις οτι θα σε "προδώσουν" σε μια στροφή, μέχρι τώρα με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπο!! Και όπως είπα... Άμα ξέρεις τη διαδρομή, φρενάρεις νωρίς πριν μπεις στη στροφή και όσο είσαι μέσα έχεις κατεβάσει ταχύτητα και επιταχύνεις για την έξοδο!
_________________
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 17:21 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
Το έχω διαβάσει και έχω κάνει και comment αλλά δεν πήρα απάντηση! Edit: Ορίστε και η διαδρομή στην οποία κυνηγούσα το GTC: http://www.youtube.com/watch?v=FgTHcGJyo0kP.O.I.s: 1:06 - Η στροφή στην οποία επανασυνάντησα το GTC αφού αποφάσισα να δω αν θα μπορώ να το ακολουθήσω. Από εκεί και κάτω πηγαίναμε μαζί μέχρι το τέλος της διαδρομής στο video. 6:29 - Το σημείο αυτό είναι η μεγαλύτερη "ευθεία" της διαδρομής. Στο σημείο αυτό πιάσαμε 110 χαω. Προσέξτε τη στροφή στο τέλος αυτής της ευθείας. Ο οδηγός του GTC μάλλον δεν τη θυμόταν και φρέναρε πολύ αργότερα από ότι είχα αρχίσει εγώ να φρενάρω. Εκείνη τη στιγμή τρόμαξα μήπως φύγει από το δρόμο αλλά το ABS του κατάφερε να φρενάρει το αυτοκίνητο εγκαίρως και να μπει κανονικά στη στροφή (εν το μεταξύ, εγώ ήμουν τουλάχιστον 5 μέτρα πίσω του με κλειστά παράθυρα και άκουσα τις στριγκλιές που βγάζανε τα λάστιχά του όσο το ABS προσπαθούσε να φρενάρει!!) 7:34 - Ευθεία μπροστά στο τελευταίο frame του video, στην αριστερή μεριά του δρόμου, έκανε ο τύπος στην άκρη και μου έκανε νόημα να σταματήσω. Αυτά, sorry για την κακή ποιότητα του video, είναι τραβηγμένο με το παλιό μου κινητό, αν θέλει κάποιος μπορώ να κάνω και καινούριο πιο καθαρό (τη διαδρομή την κάνω συχνά-πυκνά).
_________________
|
|
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ Ζ.
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen c4 vs Honda Civic Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Αύγ 2009, 20:19 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 57 Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
|
μιας και η συζητηση πηφε στο στριψιμο παραθετω και εγω 2 video αναβαση & καταβαση παρνηθα(τελεφερικ εως καζινο και πισω). εκει φορουσα μαμα αναρτησεις αλλα καινουρια λαστιχα(dunlop fast response). γενικα το αμαξι στριβει αλλα ενταξει υπαρχουν και καλυτερα.τωρα φοραω koni fsd με hr ελατηρια . παει σαφως καλυτερα τωρα!!! παντως οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω το πιο σημαντικο απο ολα ειναι να ξερεις τον δρομο,μετα να ξερεις το αμαξι και μετα το αμαξι. αναβασηκαταβασηαυτα ,sorry για τα μεγαλα video αλλα ειναι απο τελεφεικ-καζινο και καζινο -τελεφερικ.
_________________ www.motorsport-fanatics.gr
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε ΓΙΩΡΓΟΣ Ζ. για την δημοσίευση του/της: Niphrentil
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|