Ειμαι ενας πανευτυχής κάτοχος 2λιτρου απο τον Μάρτιο του '09, αγορασμένο ως μεταχειρισμένο στα 46.000χλμ. Τώρα το αυτοκίνητο έχει 54600χλμ. Είμαι πάρα, μα πάρα, μα πάρα, πολύ ευχαριστημένος. Κινητήρας : Η 1η ταχύτητα τραβάει χορταστικά πολύ και δυνατά μέχρι τα 35χλμ. Νιώθεις δλδ οτι δεν υπάρχει μόνο για να... ξεκινήσει το αυτοκίνητο, αλλα είναι μια ουσιαστική ταχύτητα. Η 2α και αυτή τραβάει μέχρι τα 60-65 (παραπάνω δεν το πηγαίνω). Είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν είσαι φορτωμένος, και ανεβαίνεις ανηφόρα. Εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε ξελασπώσει μέχρι τα 60 για να βάλεις την 3η. Η 3η, είναι μεγάλη ιστορία. Τραβάει απο χαμηλά (απο τα 30χλμ) και φτάνει μέχρι τα 120 αν το ζορίσεις, χωρίς να φτάσει κόφτη. Με 3η και πατημένο τέρμα το πεντάλ νιώθεις μια έλξη αρκετά δυνατή που θα σε κάνει να χαμογελάσεις. Επίσης είναι η ταχύτητα που χρησιμοποιείς όταν μπείς σε race-mode. Η 4η είναι η αγαπημένη μου ταχύτητα, ειδιαίτερα σε ταξίδια που περνας ανάμεσα απο χωριά, έχεις κατηφόρες και ανηφόρες, γκάζι - φρένο συνέχεια... και δινει τη ροπή της απο τα 40χλμ μέχρι τα 120 με χαλαρούς ρυθμούς. Είναι μια ταχύτητα για όλες τις δουλειές (αν δεν έχεις το σταμάτα ξεκίνα της πόλης). Τέλος η 5η επίσης τραβάει ακόμα κ απο τα 80χλμ. Ιδανικο φάσμα 140-200χλμ. Στα μεγάλα ταξίδια δηλαδή στις εθνικές οδούς, το 140 είναι η βάση σου. Απο κει και πέρα παίζεις μπάλα. Σήμερα ήρθα απο το χωριό μου, απο τη Β.Ευβοια, και στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας μετά τη Χαλκίδα στο ρευμα προς Αθήνα, είχα κλείσει το ραδιόφωνο μόνο κ μόνο για να ακούω τον κινητήρα. Λοιπόν, στα 140 νιώθεις οτι ξεκουράζεται. Πατάς, ακούς ενα γουργουρητό, και μέχρι να το καταλάβεις έχεις φτάσει τα 180. Κάποιον θα βρείς μπροστά σου, θα αφήσεις γκάζι για να πέσεις στα 150-160... ξαναπατάς 185... όμορφα και ήρεμα. Ο ήχος (τόσο του κινητήρα όσο και ο αεροδυναμικός) δεν σε ενοχούν κάν. Απο κεί και πάνω, παραπάνω πόσο να πάς.... πάει και 200 αλλα πλέον έχεις φτάσει στα όρια. Το σημαντικό είναι, οτι ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι (κοντα) στα όριά του, το κάνει με έναν τρόπο απίστευτα ήρεμο και ευγενικό. Δεν σε αναστατώνει, δεν σε αγχώνει, δεν τρέμει, ούτε νιώθεις καμια άλλη ανωμαλία γενικότερα. Ιδιαίτερα σήμερα που πέρασα και απο τον καινούργιο δρόμο μετά τη μεγάλη κρεμαστή γέφυρα της Χαλκίδας, ξέρεις τι είπα? "Τύφλα να χουν τα υδροπνευμτικά"... ποιότητα κύλησης κορυφαία. Κατανάλωση : Στα ταξίδια χαμηλά. Πολύ χαμηλά ή εφάμιλα και ίσως καλύτερα απο το 1.4. Με τη διαφορά οτι εσύ πιάνεις 160-180 χαλαρά όπως σου είπα και για μεγάλο μήκος της εθνικής οδού, ενώ το 1400άρι άντε να πάει 1-2 φορές στα 150. Είχα 1400άρι κ ξέρω. Σου παραθέτω 2 screenshots. Το πρώτο είναι πηγαίνοντας στο χωριό μου, 200χλμ απόσταση. Το ταξίδι δεν ήταν καλό. Πολυ μα πάρα πολύ βροχή σχεδόν σε όλη τη διαδρομή απο την Χαλκίδα και μετά. Και πολλά έργα μέχρι τη Χαλκίδα. Για 30χλμ πηγαίναμε με 1 ρεύμα κυκλοφορίας. Πάντως κατάφερα και έπιασα τα 8.2 λίτρα περνώντας όλες τις ανηφόρες και κατηφόρες στο τέλος της διαδρομής.
Η 2η φωτογραφία είναι απο τα χιλιόμετρα που έκανα αυτόν τον μήνα, μαζί και με τα 197χλμ του ταξιδιού. Δλδ εντός και εκτός πόλης. Θεωρώ πως αυτή η τιμή των 9,5 λίτρων είναι η πραγματική για συνθήκες εντός/εκτός.
Τέλος, χωρίς να έχω screenshot να σου πώ οτι η κατανάλωση εντός πόλης, περνώντας κάθε μέρα απο Σύνταγμα και Ομόνοια (με όλη την κίνηση της ημέρας) και φέυγοντας στις 3 το μεσημέρι με όλο το μπούγιο, και επίσης θέλοντας 30 λεπτά για να κάνεις μια απόσταση 9χλμ Κέντρο-Παλαιό Φάληρο, εκεί έχεις πιάσει το 10άρι σου, που πάει μέχρι 11 στη χειρότερη περίπτωση. Συνήθως στο 10.6 - 10.8 καταλήγεις. Τώρα τα τέλη κυκλοφορίας είναι 440 ευρώ. Δεν με απασχολεί κάν. Είναι 200 ευρώ παραπάνω απο το 1400άρι. Και τι έγινε? Οικονομίες αν κάνεις δεν θα έχεις πρόβλημα. Η ασφάλεια απο την άλλη είναι 280 ευρώ. Αρα, για μενα αξίζει και με το παραπάνω. Βέβαια εγώ είμαι ερωτευμένος με το αυτοκίνητό μου και το βλέπω σαν το ομορφότερο του κόσμου... περι ορέξεως, κολοκυθόπιτα.
Ο,τι άλλο θες, ρώτα.