Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 02:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Οκτ 2022, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Faulse alarm, τους πάτους εννοούσε ο πατέρας μου, παρεξηγησις.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Μάιος 2023, 10:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Θα καταχραστω για μια φορα της εμπειριας σας και θα ζητησω τη γνωμη σας γιατι προσπαθω αλλα δε μπορω να παρακαλουuω μονιμα και το αυτοκινητο του πατερα μου.
c4 b7 eHDI 1.6 115 manual 6.. Ειναι 9 χρονων ακριβως με book και 101.000km χωρις αλλαγη ιμαντα.. Ιμαντα-σετ εχουμε αργησει? Επειγει? Ποτε λεει ο κατασκευαστης?
Ευχαριστω :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Μάιος 2023, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Αλλαγή λόγω ηλικίας. Τα χιλιόμετρα είναι κάθε 150.000.

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Μάιος 2023, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Αν θυμάμαι καλά, η αλλαγή είναι στα 180κ ή στα 9 χρόνια. Εγώ τον άλλαξα στα 140 και είχε μείνει ο μισός σε πάχος….

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Μάιος 2023, 12:38 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Για την ακρίβεια η Citroen έχει δύο όρια για τα σέρβις της.
Αν το όχημα οδηγείται σε "σκληρές συνθήκες" (υψηλές θερμοκρασίες, περιβάλλον με πολύ σκόνη κλπ), τότε τα σέρβις γίνονται κάθε 15.000km και ο ιμάντας χρονισμού αλλάζεται κάθε 150.000 km.
Σε "φυσιολογικές συνθήκες" τα σέρβις γίνονται κάθε 20.000km και η αλλαγή ιμάντα χρονισμού κάθε 200.000 km (με μια μικρή επιφύλαξη).
Στην πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω φωτογραφία το εγχειρίδιο χρήσης.

Edit: Εγώ τα σέρβις μου τα κάνω κάθε 15.000 και ιμάντα άλλαξα στις 145.000 και 275.000

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Μάιος 2023, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Εγώ παρότι το αυτοκίνητο κάνει απόλυτα φυσιολογικά χιλιόμετρα προτίμησα να το αλλάξω νωρίτερα και κατόπιν προτροπής του μηχανικού μου….δεν είναι να παίζεις με αυτά.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Μάιος 2023, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Μάιος 2023, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι πολλοί ξεχνάνε τον ιμάντα αξεσουάρ όπως τον λένε….αυτός πρέπει να αλλάζει στα 100κ. Δεν παθαίνεις τίποτα και αν κοπεί, αλλά γιατί να μπεις σε μπελά για 30 ευρώ που κάνει? Ο Παναγιώτης μου το τόνισε αυτό….

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μάιος 2023, 08:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
nonos έγραψε:
Θα καταχραστω για μια φορα της εμπειριας σας και θα ζητησω τη γνωμη σας γιατι προσπαθω αλλα δε μπορω να παρακαλουuω μονιμα και το αυτοκινητο του πατερα μου.
c4 b7 eHDI 1.6 115 manual 6.. Ειναι 9 χρονων ακριβως με book και 101.000km χωρις αλλαγη ιμαντα.. Ιμαντα-σετ εχουμε αργησει? Επειγει? Ποτε λεει ο κατασκευαστης?
Ευχαριστω :)


Χρήστο, κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει σιγά-σιγά, λόγω ετών, να βάλεις στο πρόγραμμα τα παρακάτω:
- Σετ ιμάντα χρονισμού με αντλία νερού. Έχω εμπιστευτεί Dayco (στο Euro 6, ο γνήσιος είναι Dayco) ή ΙΝΑ. Ο ιμάντας που θα βγάλεις θα είναι οπτικά απλός. Αυτός που θα βάλετε, θα είναι ενισχυμένος και θα έχει μια λευκή επίστρωση από τη μέσα πλευρά.
- Παραφλού έτοιμο προς χρήση με πιστοποίηση PSA B71 5110. Επειδή αλλάζω και εγώ ιμάντα σύντομα στο Euro 6, είμαι σε αναζήτηση παραφλού μαζί με τον mpapagian (Μανώλη). Αν ενδιαφέρεσαι να σου πω.
- Εξωτερικός ιμάντας STT σε διάσταση 6ΡΚ1020.
- Έλεγχο οπωσδήποτε στο σετ παρελκομένων. Ο τεντωτήρας είχε θέμα και αντικαθιστούταν εντός εγγύησης του αυτοκινήτου. Έχει βγει κωδικός RP. Ακόμα και με έναν απλό οπτικό έλεγχο, φαίνεται αν θέλει αντικατάσταση.
- ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ. Μιας και ανοίγεις για να αλλάξεις ιμάντες, πρέπει να δείτε το καπάκι των εκκεντροφόρων. Εμένα οπτικά δεν φαινόταν να χάνει, αλλά όταν το είδε καλύτερα ο μηχανικός είχε αρχίσει ένα ελάχιστο δάκρυσμα από το μπεκ του 4ου κυλίνδρου. Μονόδρομος η στεγανοποίηση. Αν χρειαστεί να γίνει αργότερα, θα χρειαστεί ξανά άνοιγμα το καπάκι του χρονισμού.
- Βαλβολίνες αν δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ, να αλλάξεις οπωσδήποτε. PSA B71 2316 - B71 2317. Για προϊόντα, αν θέλεις στείλε μου προσωπικό μήνυμα.
- Τσιμούχα στροφάλου. Συνήθως, βγαίνουν νοτισμένες με λάδι από τη μέσα πλευρά. Αλλαγή και με μια καλή μάρκα (πχ. Erling). Ή τουλάχιστον έλεγχος οπωσδήποτε.
- Ο θερμοστάτης εμφανίζει αστοχίες σε αυτά τα μοντέλα (είχα διαρροή στο θερμοστάτη στο Euro 6, στις 118Κ). ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο γνήσιος (τον οποίο και προτείνω να βάλεις), έρχεται ΧΩΡΙΣ τον εξαερωτήρα. Αυτός παραγγέλνεται επιπλέον. Για να βγάλεις τον παλιό από το παλιό θερμοστάτη και να τον βάλεις στον καινούριο, δεν υπάρχει πιθανότητα.

Ό,τι άλλο χρειαστείς, στη διάθεσή σου!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Τελευταία επεξεργασία από bakevang και Δευτ 29 Μάιος 2023, 06:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μάιος 2023, 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Βαγγελη σ ευχαριστω για την αναλυτικη απαντηση. Ιμαντα-τεντωτηρες μεσα-εξω ειχα σκοπο ετσι κι αλλιως να γινουν. Οπως και παραφλου που ειναι η ωρα τους. Βαλβολινες με δικη μου επιμονη τις αλλαξαμε τον περασμενο Σεπτεμβρη μαζι με λαδια-φιλτρο, φιλτρο καμπινας.
Τα θεματα της φλατζας ψευτοκαπακου και του θερμοστατη τα θυμαμαι απο αλλα μελη και τα εχω υποψιν μου θα κριθει τοτε αν θα γινουν. Οσο για την τσιμουχα στροφαλου το αγνοουσα σαν θεμα. :thumb
Αν κατι θελει το αυτοκινητο περισσοτερο απ ολα αυτη τη στιγμη και θεωρω πασχιζε απο καινουργιο ειναι τα αμορτισερ τα οποια ειναι τα εργοστασιακα και τα θεωρω απαραδεκτα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μάιος 2023, 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Οι εξωτερικοί αν δεν χρειάζονται, μην τους πειράξεις. Το κόστος για το σετάκι είναι πάνω από 100 ευρώ αν θυμάμαι καλά και γενικά, κρατάνε πολλά χιλιόμετρα.

Μία τετράδα Sachs και ένα σετ top mounts μπροστά SKF θα είναι άρχοντας ο μπαμπάς.
Θα κρατήσει τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του ενώ παράλληλα θα χαιρετήσει κάθε λογής κλίση που είχε.
Αν έχει και λάστιχα με υποτυπώδη σκληρά πλαϊνά, θα πιάσετε άλλο αυτοκίνητο στα χέρια σας.

Υ.Γ. Ευθυγράμμιση μετά το στρώσιμο των αμορτισέρ μη ξεχάσετε! :no1

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Μάιος 2023, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Και παλι ευχαριστω Βαγγελη οπως και για το πμ που μου εστειλες! :clap

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2023, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Έχει βάλει κάποιος σε c4 b7 αμορτισερ Monroe Oespectrumνα γράψει εντυπωσεις?
Βγαίνουν ακόμα για το μοντέλο έτσι?

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2023, 06:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ τα φοράω Χρήστο και όχι, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, δεν βγαίνουν πλέον.
Είναι τα αμορτισέρ που εσύ δεν θα έβαζες σε καμία περίπτωση. Είναι αυτά που εγώ ζητούσα να βρω σαν τρελός.
Νιώθεις στη μέση σου και το πετραδάκι.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C4 MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2023, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Μου κάνει εντύπωση Monroe να συμπεριφέρεσαι πιο σφικτά από KYB πχ..
Κι εγώ το είχα ακούσει ότι καταργήθηκε και μου έκανε εντύπωση γιατί τα βλέπω διαθέσιμα στο site του Λαδά και μάλιστα στα 210e μόνο!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 61 από 62 [ 919 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 58, 59, 60, 61, 62  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενικη συζητηση WRC
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 389
Γενικη Συζητηση 2CV
Δ. Συζήτηση: 2CV / Dyane / Mehari / Ami / Pony
Συγγραφέας: Daravigos Andreas
Απαντήσεις: 410
Γενική συζήτηση για αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 179
γενικη συζητηση
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ