Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 04:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2009, 22:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:40
Δημοσιεύσεις: 51
Τοποθεσία: ΤΡΙΚΑΛΑ/ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Το επαληθεύω και εγώ παλικαρια στα 34500 μου έβγαλε και εμενα πρόβλημα εάν το πιέσω παρα πολύ αρχίζει και πατινάρει.Το είχα πάρει ένα Σ.Κ για να κάνουμε γραπτά και σε μια στροφή παρόλου που έριξα δυο κατά την έξοδο πατίναρε τόσο πολύ που έφυγα σε ένα χωράφι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 18:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Και εγώ έχω αυτά τα σκορτσαρίσματα, τα ξεκίνησε στις 22.000 χιλ. περίπου. Μετά από πολύ ώρα στην κίνηση, ή μεγάλο ταξίδι, γρατσουνάει πάρα πολύ το πεντάλ στο πόδι, το οποίο γρατσούνισμα ακούγεται και στην υποβοήθηση του συμπλέκτη μέσα στον κινητήρα. "Βαραίνει" πάρα πολύ, και είναι σχεδόν αδύνατο να το δουλέψεις. Μια φορά, με άλλα 4 άτομα μέσα, σε απότομη ανηφόρα, φοβήθηκα ότι θα κάψω τον δίσκο, δεν κουνούσε με τίποτα.... τους κατέβασα όλους και πάρκαρα (ευτυχώς είμασταν κοντά στον προορισμό μας και το κόψαμε ποδαράτο). Στον Χανιαδάκη, μόλις το ανέφερα, κατ' ευθείαν κομμένη ταρίφα 480 ευρώ σετ συμπλέκτη, στον Ντέκα μου είπαν να το αφήσω όσο αντέχει, και να το κατεβάσουν να το δουν. Όσον αφορά την εγγύηση, στο βιβλίο των σέρβις, στους όρους εγγύησης το γράφει καθαρά ότι δεν περιλαμβάνεται το σετ δίσκο πλατώ, και τακάκια δίσκοι. Μια λύση η οποία βρήκα, η οποία ελαχιστοποιεί και σχεδόν εξαφανίζει τα συμπτώματα για αρκετό καιρό, ήταν ο καθαρισμός του εμβόλου του πεντάλ με αέρα υπό πίεση, καθώς και μια γενναία δόση W40 σε όλα τα κινούμενα μέρη του πεντάλ, και ειδικά στο κολάρο του εμβόλου. Επίσης, έκανα την ίδια διαδικασία στο έμβολο εντός του κινητήρα (εάν βάλετε κάποιον να πατάει τον συμπλέκτη και κοιτάξετε κάτω δεξιά από το ψυγείο, πάνω στο σασμάν θα το δείτε να κινείται), αντί για σπρέι, έβαλα γράσο. Προσοχή μεγάλη στην βαλβίδα του λαδιού, (άσπρη φίσα πολύ κοντά στο έμβολο) όταν φυσάτε ή ρίχνεται το σπρέι. Πιστεύω ότι θα βοηθήσει τους περισσότερους από εσάς, εμένα επί 7000 χιλιόμετρα μου έχει σώσει το πόδι!!!!! Δεν είναι μόνιμη λύση, απλά «κρύβει» τα συμπτώματα, και μειώνει κατά πολύ το σκορτσάρισμα. Ίσως επειδή λόγω της κακής λειτουργίας του δίσκου, ζεσταίνεται πάρα πολύ το έμβολο που είναι πάνω του, με αποτέλεσμα την αύξηση της τριβής. Ευελπιστώ ότι θα βγάλω έτσι όλο το καλοκαίρι, και θα τον αλλάξω το φθινόπωρο (Sachs εννοείται, ίσως τον Heavy duty http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... chen29.htm) . Θα ήθελα, αν κάποιος έχει βάλει σετ sachs ας μου πεί το κόστος. Για αυτόν που έδωσα λινκ στην περιοχή μου κάποιος που φέρνει Sachs αγωνιστικούς, μου είπε 600 ευρώ, και αν το παραγγείλω από την ίδια την εταιρία από το ίντερνετ, με ταχυδρομικά και φόρο, 269!!!! :mad !!!

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Bill30f για την δημοσίευση του/της: MeddlingMageGR
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Μια στιγμή...
Το λινκ που έδωσες στο σιτε, είναι για το Citroen C3.
Απ ότι βλέπω, δεν δείχνουν κανενα προιόν για το 1.6. Και του 1.4 σε στέλνουν στο C3 !!!
Πάντως για το 2λιτρο, η τιμή είναι στα 541 ευρώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
sorry, αυτό είναι το σωστό. http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm

541 ο απλός ή ο heavy duty;

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2011, 11:59 
Άβαταρ μέλους
Δηλωνω και εγω παρον στη βλαβη!ακριβως στα 10000. τα ιδια μου παν και τους ειπα οτι θα απευθυνθω στη διευθυνση εμποριου και με τα πολλα μ το περασαν στην εγγυση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2011, 12:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Το δικό σου είναι με το facelift? Πότε το πήρες; Αν είναι δυνατόν μετά από τόσα χρόνια να είναι ανίκανοι να έχουν ένα αξιόπιστο σύστημα δίσκο-πλατώ... Κάθε φορά που κάνουν παραγγελία σέτ, κάνουν τον σταυρό τους να μην χαλάσουν πολλά για να βγάλουν κέρδος; Ειλικρινά δεν μπορω να το πιστέψω ότι ακόαμ βασανίζουν τον κόσμο με αυτό το θέμα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2011, 12:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Bill30f έγραψε:
sorry, αυτό είναι το σωστό. http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm

541 ο απλός ή ο heavy duty;


Bill εχω μια απορία...
στο σιτε που μας έδειξες, ο δίσκος για το 2λιτρο είναι στα 541 ευρώ!!!
κοιτα το λίνκ : http://en.sachsperformance.com/sachs-ra ... /index.htm
Μαλλον είναι ο ενισχυμένος γιατι λέει στα σχόλια : torque about 30% higher than the original one. Custom made reinforced clutch cover and clutch disc with special organic friction material.

Ο κωδικός του είναι 3000 951 288-S

Σε αυτο εδω το σιτε, http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 9&extLang=
έχουν το 3000 951 288 (χωρίς το S) με μόλις 150 ευρώ!!!!

Πιστέυεις οτι είναι 2 διαφορετικά προιόντα ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2011, 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Το λινκ που σας είχα δώσει τότε ήταν για τον ενισχυμένο, με επικοινωνία που είχα με την Sachs τότε, μου είπαν ότι ο απλός σταμάτησε να διατίθεται ως aftermarket και διατίθεται μόνο για μεγάλες παραγγελίες και κατασκευάζεται στην Σλοβακία, (δεν ξέρω κατα πόσον ισχύει αυτό πλέον). Το site που πήρα τα λινκ είναι το sachs performance και δίνει μόνο τους ενισχυμένους και τους αγωνιστικούς για όποιο μοντέλο ακόμα τους βγάζει. Δεν μπόρεσα να βρώ αντίστοιχη σελίδα για τους OEM δίσκους που βγάζει. Αυτός απο το rpc που έβαλες λίνκ είναι όντως ο απλός και μακάρι να είναι όντως καλύτερος από τον Valeo, γιατί αν και πήρα τον Original Valeo made in france, πάλι μετά απο 20.000 χιλ. τα ίδια κάνει όποτε τρώω κίνηση... απλά δεν έχω χάσει ροπή όπως τότε και μετα απο λίγο του περνάει αν π.χ. μείνω με 5η με σταθερή ταχύτητα για λίγα χιλιόμετρα, σταματάει το σκορτσάρισμα. Πάντως αυτή η υπόθεση με τα σετ χωρίς αμίαντο μας έχει καταστρέψει, πολύς κόσμος παραπονιέται ανεξαρτήτως μάρκας αυτοκινήτου. Τόσα χρόνια και δεν έχουν καταφέρει να τους κάνουν αξιόπιστους.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 24 από 24 [ 353 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 20, 21, 22, 23, 24



Συναφή θέματα

Αλλαγή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Προβλημα στο ημιαυτοματο κιβωτιο σε C3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: aenaos15
Απαντήσεις: 25
Πρόβλημα στη μάσκα
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 32
Citroen C3 III πρόβλημα με οθόνη πολυμέσων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: louregio
Απαντήσεις: 9
Προβλημα κατα την εκκινηση!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια