Πρόβλημα Κιβωτίου Ταχυτήτων
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 19:11
καλησπερα φιλοι μου.ειμαι φουλ στεναχωρημενος και απιστευτα εκνευρισμενος με τον Ρουσακη στην αγια παρασκευη.μετα απο σερβις ακριβως στα 10000 χλμ21/12/2006(αντε δυο μερες μετα)το καλο μου το c4 1.6 vts αρχισε να σκορτσαρει(για αυτους)και να ψιλοτρανταζεται(για μενα) οταν εβαζα πρωτη,δευτερα η και τριτη ταχυτητα.αλλοτε λιγο αλλοτε πολυ!!!το παω την επομενη μερα στην citroen roussakis και αφου το κοιτανε μου λενε οτι ειναι δισκο-πλατο και οτι ειναι δικια μου η ευθυνη λογω οδηγησης (οδηγαω παδια εδω και οκτω χρονια μιαbmw 318 e21 του 1976 και αλλαξα δισκο στα 200000χλμ .του το ειπα αυτο του chief μηχανικου και αυτος με υφος απιστευτης ενοχης προς εμενα μου λεει οτι μπορει να ειχα το συμπλεκτη συνεχεια πατημενο .μου ειπε οτι θα κατεβασουν το πλατο και αν ειναι καποια αστοχια υλικου θα τραβηξουν φωτογραφιες ωστε να τις δει η citroen france και να το καλυψει.αν και κατα την γνωμη του κατα 99 τις εκατο δεν ευθυνεται η εταιρια για αυτην την δουλεια της βλαβης.τελικα σημερα 03/12/2007 αφου ολες αυτες τις μερες με αφησαν χωρις ανταλλακτικο αυτοκινητο για να κινουμαι... μου ειπαν οτι το αυτοκινητο ειναι ετοιμο και πρεπει να πληρωσω 453 ευρω(με την εκπτωση που μου κανανε 403 ευρω να ειναι καλα ο πωλητης στα γλυκα νερα ο Πετρος ο Παπαδοπουλος που ειναι και φιλος).και ο αρχιμηχανικος εκει μου ειπε οτι πρεπει να ξεχασω με λιγα λογια την μακροβιοτητα τηw bmw διοτι η ζωη του δισκου στα σιτροεν τα καινουρια ειναι νορμαλ στα... 50000χλμ .και απορω και εξυσταμαι τι αυτοκινητο πηρα που τωρα μου εβγαλε τετοια βλαβη?μετα τι θα βγαλει???