Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 15:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Θόρυβος αέρα απο τα παράθυρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 00:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ρε παιδιά, πόσο θόρυβο αέρα απο την πόρτα του οδηγού έχετε στα 110~120χαω; Μέχρι τα 90 δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα, απο εκεί και πάνω ξεκινάνε οι θορύβοι...

Έχω κάνει αρκετές βελτιώσεις στις τσιμούχες ωστε να πατάνε καλύτερα, έχω κλείσει μερικές τρύπες με μαστίχα κλπ, αλλά στα 120 ακούω λίγο τον θόρυβο του αέρα στον καθρέφτη :scratch

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 05:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
κι εμένα πάντως κάπου εκεί αρχίζει να γίνεται αισθητός ο θορυβος απο τους καθρέπτες γυρω στα 130χιλιόμετρα.

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36
Δημοσιεύσεις: 121
Δυναμωσε το ραδιο... Το ιδιο κανω και εγω μετα τα 120 .... Δν υπαρχει λυση ακομα και καινουργιο να βαλεις η ακομα και παραγγελεια να κανεις με πιο σκληρη τσιμουχα.. τα νευρα μου με τον αερα που ακουγετε....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιαν 2007, 19:39
Δημοσιεύσεις: 530
Τοποθεσία: Πάτρα-Θεσσαλονίκη
Ναι κι εμένα μετά τα 100-110 ακούω ένα θρόισμα σαν φφφφφ και πρέπει να είναι απ΄τον καθρέφτη. Θυμάμαι όταν το "ζαχάρωνα", πριν 5 χρόνια και κάτι, τα διαφημιστικά έκαναν ιδιαίτερη αναφορά στους συγκεκριμένους καθρέφτες. Το σχήμα τους, έλεγαν, είναι εδικό για μικρότερη αντίσταση στον αέρα και λιγότερους θόρυβους :scratch
Άσε που όταν κλείνουν, ο όγκος τους, σε σχέση με το πλάτος του αυτοκινήτου, είναι σχεδόν ο ίδιος...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Vaggelis έγραψε:
Δυναμωσε το ραδιο... Το ιδιο κανω και εγω μετα τα 120 .... Δν υπαρχει λυση ακομα και καινουργιο να βαλεις η ακομα και παραγγελεια να κανεις με πιο σκληρη τσιμουχα.. τα νευρα μου με τον αερα που ακουγετε....

Δεν κατάλαβες! Είμαι "άρρωστος" με την ηχομόνωση! :mrgreen
Μιλάμε για ηχομονωτικά, ηχοαπορροφητικά, πισσόχαρτα, ντεσιμπελόμετρα, κ.α.!
Δες εδω viewtopic.php?f=80&t=50

Το να δυναμώσω το ράδιο, είναι η λύση.
Το να γίνει καλύτερη ηχομόνωση, είναι η θεραπεια! ;)

Θα προσπαθήσω αυτές τις μέρες να εντοπίσω τον θόρυβο του καθρέφτη, καθώς όταν είναι σε μια μισόκλειστη θέση δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα... :scratch
Ίσως το κενό μεταξύ τζαμιού καθρέφτη και κελύφους να δημιουργεί στροβιλισμούς :!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
agiorgitis έγραψε:
Ρε παιδιά, πόσο θόρυβο αέρα απο την πόρτα του οδηγού έχετε στα 110~120χαω; Μέχρι τα 90 δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα, απο εκεί και πάνω ξεκινάνε οι θορύβοι...

Έχω κάνει αρκετές βελτιώσεις στις τσιμούχες ωστε να πατάνε καλύτερα, έχω κλείσει μερικές τρύπες με μαστίχα κλπ, αλλά στα 120 ακούω λίγο τον θόρυβο του αέρα στον καθρέφτη :scratch



στρεβλωσεις ? :scratch

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Φεβ 2010, 00:19
Δημοσιεύσεις: 23
+1 για το θόρυβο. Στην περίπτωση μου ξεκινα από 95kmph περίπου, πολύ απαλό φφφφφ. Υποψιαζόμουν το καθρέφτη και εγώ, αλλα όταν κάθισα συνοδηγός δεν ακουγόταν από εκείνη την πλευρά. Δηλώνω συν-άρρωστος με τον agiorgitis με την ηχομόνωση. Radio παίζει σπανια, θέλω γαλήνη, ηρεμία και ποιοτική κύλιση όταν οδηγάω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Σπύρο εννοείς δίνες;

Δοκίμασα σήμερα να βάλω χαρτοταινία γυρω απο το τζάμι του καθρέφτη και μπορώ να πώ οτι ο θόρυβος ηρέμησε λίγο. Μετά μόνωσα το τζάμι του οδηγού πάλι με χαρτοταινία (κάλυψα τα κενά τζαμιού-τσιμούχας) και ο θόρυβος έπεσε ακόμη περισσότερο! Εξακολουθούσε όμως να υπάρχει.

Επίσης σήμερα μου ήρθε ενα στηθοσκόπιο μηχανικού, και μπόρεσα να εξετάσω επακριβώς απο που φέρνει αέρα:
Εικόνα


Δυστυχώς όμως είδα οτι και ένα μέρος του θορύβου μεταφέρεται απο το ίδιο το τζάμι. Άρα, ή λύνουμε το πρόβλημα του καθρέφτη που κάνει θόρυβο, ή πρεπει να πάμε σε διπλό τζάμι/ασφαλείας

@predy
Πάντως κάτι γίνεται με τον καθρέφτη. Δε γίνεται να έχω κλείσει γύρω γύρω το παράθυρο με χαρτοταινία και μετά να συνεχίζει ο θόρυβος να περνάει μέσα :scratch Υποψιάζομαι μήπως μπαίνει απο την ένωση του κορμού του καθρέφτη στο τελάρο της πόρτας.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Μάιος 2010, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εμενα οταν μια μερα δουλεψα το Xantia χωρις ταπετσαρια οδηγου, εφερνε μεσα πολυ θορυβο και αερα με βουητο. Μηπως ερχεται απο το καθετο τμημα της πορτας, διπλα απο το φτερο ή την ιδια την ταπετσαρια;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 00:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Καλή ιδέα...! Θα το δοκιμάσω το ΣΚ, ίσως μπορέσω να εντοπίσω την πηγή ευκολότερα!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 ΜΚ1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 07:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
agiorgitis έγραψε:
Καλή ιδέα...! Θα το δοκιμάσω το ΣΚ, ίσως μπορέσω να εντοπίσω την πηγή ευκολότερα!

Οντως το χω δοκιμασει και γω Γιαννη, αυτο που λεει παραπανω ο Billaras!
Τοτε με το γριλο της πορτας και την ασφαλεια του οδηγου...
Βασικα οτι εχει να κανει με την πορτα, πισω απο την ταπετσαρια, ψαξτο! Εκει πρεπει να χει ζουμι η υποθεση "ηχομονωση" :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος αέρα απο τα παράθυρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2010, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Βασίληδες ( :mrgreen ), σήμερα δοκίμασα χωρίς την ταπετσαρία και οι διαρροές εντοπίστηκαν ευκολότερα!

Έφτιαξα και μια πατέντα (στο στυλ στηθοσκοπίου μηχανικού) αλλά με ενα παλιό μας -κανονικό- στηθοσκόπιο και ενα κομμάτι σωλήνα. Πλέον η πηγή του θορύβου εντοπίζεται σε δευτερόλεπτα! Απλό αλλά θαυματουργό!
Εικόνα


Βρήκα τα εξής:
1)Οι βίδες του καθρέφτη πήραν 2 στροφές :eek Σφίχτηκαν + μονώθηκαν με πισόχαρτο και ο θόρυβος τέλος απο εκεί!
2)Εισρροή αέρα απο το χερούλι της πόρτας :eek Μονώθηκε με αυτοκόλλητο πισόχαρτο και τέλος!
3)Εισρροή αέρα απο τον μηχανισμό σταματήματος της πόρτας (Δεν ξέρω πώς λέγεται, ανάμεσα απο τους 2 μεντεσέδες). Μπήκε προσωρινά ελα λάστιχο περιμετρικά, και μόλις κλείνει η πόρτα σφραγίζει εντελώς. Τέλος και απο 'κει!

Για την ηχομόνωση, είχα ήδη κάνει με πισόχαρτο, αλλά μιας και το άνοιξα το γέμισα με 1" ρικοφον, που μου είχε μείνει απο αλλού. Πλήρης ησυχία πλέον!!


Επίσης:
Άνοιξα τέρμα τον ανεμιστήρα του κλιματιστικού και με το στηθοσκόπιο κατάφερα να εντοπίσω απο την έξω μεριά απο που έχει διαρροή αέρα! :mrgreen
Απλό αλλά δουλεύει!!

Εικόνα (Τη φωτογραφία του αυτοκινήτου τη βρήκα στο ιντερνετ)

Εδώ κάτι γίνεται με τα λάστιχα, δεν πρεπει να κάνουν καλή επαφή περιμετρικά της πόρτας. :scratch


ΥΓ: Αντίδραση γείτονα όταν με είδε να "εξετάζω" την πόρτα με το στηθοσκόπιο: "Τι κάνεις ρε John; Το ελέγχεις για βρογχικά; :eek " :lol :lol

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος αέρα απο τα παράθυρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2010, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
agiorgitis έγραψε:
ΥΓ: Αντίδραση γείτονα όταν με είδε να "εξετάζω" την πόρτα με το στηθοσκόπιο: "Τι κάνεις ρε John; Το ελέγχεις για βρογχικά; :eek " :lol :lol


χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :lol :lol

Ειδες που ειναι πιο ευκολο οταν βγαλεις την επενδυση; :razz Εγω ημουν Παθων και Μαθων. :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος αέρα απο τα παράθυρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2010, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
εγω ελεγα οτι μετα απο καποια χλμ/ω το αυτοκινητο αλλαζει λιγο τις διαστασεις του επειδη η δομη των υλικων αλλαζει λογο των δυναμεων που ασκουνται σε αυτο οποτε δημιουργουνται κενα εκει που εφαρμοζει τζαμι - τσιμουχα .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος αέρα απο τα παράθυρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2010, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
KarlBarks έγραψε:
εγω ελεγα οτι μετα απο καποια χλμ/ω το αυτοκινητο αλλαζει λιγο τις διαστασεις του επειδη η δομη των υλικων αλλαζει λογο των δυναμεων που ασκουνται σε αυτο οποτε δημιουργουνται κενα εκει που εφαρμοζει τζαμι - τσιμουχα .

Αν η C4 πηγαινει σαν μαχητικο αεροπλανο, ισως και να αλλαζει τις διαστασεις της...
Sorry αλλα μου ακουγεται πολυ αστειο αυτο! :s

Γιαννη εισαι και ο πρωτος!!! :thumb
Εχεις μερακι τελικα και υπομονη, φοβερο ποστ και εφευρετικοτητα!
Θα θελα πολυ να κανω μια βολτα με τη συγκεκριμενη C4 τωρα πια, ισως ειναι η πιο καλα ηχο-μονωμενη σε ολοκληρη την ευρωπη! :cool

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 43 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θορυβος Στο πατημα Συμπλεκτη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: Chris Tsikri
Απαντήσεις: 10
Θόρυβος από κλειδαριά πόρτας πίσω δεξιά πορτας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 6
Θόρυβος μετά απο συνεργείο C3
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Dim3
Απαντήσεις: 9
CITROEN C4 BLUEHDI-ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΙΣΩ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: LAWYER
Απαντήσεις: 27
Περίεργος θόρυβος στο ράδιο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ