Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 05:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Άρχισαν τα τριξίματα!!(σε χαμηλωμένο C4)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εδω και κανενα μηνα στις ανωμαλιες των δρομων μας, ακουω κατι να τριζει στο μπροστα αριστερο αμορτισερ. Μπορει να ειναι και απο μεσα αυτο. Στο ταμπλο!! Αλλα το χαμηλωμα παιδια αυτα εχει.


Οι χαμηλωμενοι.... ακουσαν τιποτα ιδιο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 13:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
topmounts ειτε λαθος τοποθετημενα ελατηρια ειτε βρισκουν οι σπυρες των ελατηριων μεταξυ τους

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Αν τρίζει όταν στρίβεις το τιμόνι είναι ρουλεμαν,αν όχι μήπως είναι μπαλάκι.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Oδήγησα χθές χαμηλωμένο GOLF (το καινούργιο) με ζάντες 18" και λάστιχα 225/40 με ελατήρια και αμορτισέρ sachs-sport και έπαθα πολιτισμικό σόκ! Το αυτοκίνητο είχε 17000Km και ήταν εξαίρετο απο κάθε άποψη. Κανένας τριγμός κανένας θόρυβος! Βράχος το αυτοκίνητο, απίστευτα ποιοτικό σε σχέση με τα δικά μας :s .
Και ήταν μονο το 1400 με τα 75 άλογα!
Υποκλίνομαι στους Γερμανούς αν και φανατικός Σιτροενάκιας.
Μήπως εχει ανακαλύψει κανένας απο εσάς τι φταίει και οι φίλοι μας οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν αυτοκίνητα με την ποιότητα των Γερμανών? Είπαμε καλό το design και οι καινοτομίες αλλά έλεος πια οχι άλλους τετράτροχους τενεκέδες!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
πολλα φτηνα ηλεκτρικα= περικοπες απο αλλα μερη ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
smpokos έγραψε:
πολλα φτηνα ηλεκτρικα= περικοπες απο αλλα μερη ;)


Ναι μόνο στα ηλεκτρικά κάνουν περικοπές; Τώρα άρχισαν να κάνουν και στα μοτέρ. Φιλαράκι μου αγόρασε εδώ και 3 μήνες περίπου golf 1,4 από την πρώτη μέρα που το πήρε άναβε το λαμπάκι του κινητήρα, του το έσβησαν λίγο πριν φύγει για το σπίτι, στο δρόμο του άναψε γύρισε πίσω του το ξανάσβησαν, το άφησε να δουλέψει κανένα 10λεπτο και ξανάναψε τελικά το άφησε μέσα για περίπου 10 μέρες, όταν το πήρε μετά από δυο μέρες άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του λαδιού, το λάδι όσο και να έβαζε μετά από μερικά χιλιόμετρα εξαφανιζόταν, και μετά από ένα μήνα δεν άναβε τίποτα και ούτε μπρος έπαιρνε και είναι ακόμα μέσα για να βρουν τι έχει, ούτε καν το βρήκαν για να προσπαθήσουν να το κάνουν, και είπε ότι αν δεν το έχει μέχρι την μεγάλη Τετάρτη ή να του φέρουν καινούριο χωρίς πρόβλημα θα κινηθεί δικαστικά

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 08:43 
Άβαταρ μέλους
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Oδήγησα χθές χαμηλωμένο GOLF (το καινούργιο) με ζάντες 18" και λάστιχα 225/40 με ελατήρια και αμορτισέρ sachs-sport και έπαθα πολιτισμικό σόκ! Το αυτοκίνητο είχε 17000Km και ήταν εξαίρετο απο κάθε άποψη. Κανένας τριγμός κανένας θόρυβος! Βράχος το αυτοκίνητο, απίστευτα ποιοτικό σε σχέση με τα δικά μας :s .
Και ήταν μονο το 1400 με τα 75 άλογα!
Υποκλίνομαι στους Γερμανούς αν και φανατικός Σιτροενάκιας.
Μήπως εχει ανακαλύψει κανένας απο εσάς τι φταίει και οι φίλοι μας οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν αυτοκίνητα με την ποιότητα των Γερμανών? Είπαμε καλό το design και οι καινοτομίες αλλά έλεος πια οχι άλλους τετράτροχους τενεκέδες!!!


5-6 πράγματα να γνωρίζεις για αυτοκίνητα,μπορείς να καταλάβεις πόσο
τεράστια βλακεία έκανε ο τύπος με το Golf.

18άρα με 225/40 λάστιχο σε 1400 με 75 άλογα...

Έλεος.... :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 18:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Οχι μονο ελεος. Δεν μπορει να μασει να ποδια του το αυτοκινητο.Ασε που καταναλωση θα εχει 12 απο 6 που ειχε.


PANOSP έγραψε:
Αν τρίζει όταν στρίβεις το τιμόνι είναι ρουλεμαν,αν όχι μήπως είναι μπαλάκι.

Οχι στις λακουβες το κανει. Αυτο που λες το εκανε στην αρχη οταν εστριβα το τιμονι αλλα εστρωσε. Με κανει εντυπωση οτι μαζι με το τιμονι στριβουν και τα ελατηρια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ωραία ολα αυτά που αναφέρετε σχετικά με τον κινητήρα 1.4 και τις 18άρες ζάντες και πολύ σωστά το επισημαίνετε, αλλά μίλησα για ποιότητα και απουσία τριγμών και όχι για επιδόσεις...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Γιατι νομιζεις αν κανουμε αυτα που εκανε αυτος δεν θε δεις διαφορα?
Και πιο καλο θα γινει επειδη τα ημιαξονια ειναι πιο μεγαλα.
Ειναι ετσι παιδια η οχι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2007, 20:31 
Άβαταρ μέλους
alexandros έγραψε:
smpokos έγραψε:
πολλα φτηνα ηλεκτρικα= περικοπες απο αλλα μερη ;)


Ναι μόνο στα ηλεκτρικά κάνουν περικοπές; Τώρα άρχισαν να κάνουν και στα μοτέρ. Φιλαράκι μου αγόρασε εδώ και 3 μήνες περίπου golf 1,4 από την πρώτη μέρα που το πήρε άναβε το λαμπάκι του κινητήρα, του το έσβησαν λίγο πριν φύγει για το σπίτι, στο δρόμο του άναψε γύρισε πίσω του το ξανάσβησαν, το άφησε να δουλέψει κανένα 10λεπτο και ξανάναψε τελικά το άφησε μέσα για περίπου 10 μέρες, όταν το πήρε μετά από δυο μέρες άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του λαδιού, το λάδι όσο και να έβαζε μετά από μερικά χιλιόμετρα εξαφανιζόταν, και μετά από ένα μήνα δεν άναβε τίποτα και ούτε μπρος έπαιρνε και είναι ακόμα μέσα για να βρουν τι έχει, ούτε καν το βρήκαν για να προσπαθήσουν να το κάνουν, και είπε ότι αν δεν το έχει μέχρι την μεγάλη Τετάρτη ή να του φέρουν καινούριο χωρίς πρόβλημα θα κινηθεί δικαστικά


ακριβώς το ίδιο έχει συνάδελφος σε VW Beetle 1.4 75hp :ysteric
(ακόμα δεν έχει βγάλει άκρη)


ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Oδήγησα χθές χαμηλωμένο GOLF (το καινούργιο) με ζάντες 18" και λάστιχα 225/40 με ελατήρια και αμορτισέρ sachs-sport και έπαθα πολιτισμικό σόκ! Το αυτοκίνητο είχε 17000Km και ήταν εξαίρετο απο κάθε άποψη. Κανένας τριγμός κανένας θόρυβος! Βράχος το αυτοκίνητο, απίστευτα ποιοτικό σε σχέση με τα δικά μας :s .


στην ΑΟ κυκλοφορήσατε/κυκλοφορείτε ; :ysteric

δεν υπάρχει περίπτωση εάν δεν έχει ανάρτηση 1500+ ευρώ επάνω (ρυθμιζόμενη) να μην κοπανά το αμάξι με 18άρες...

α και τα 17.000 χλμ λίγα είναι...κάτσε ακόμα καινούριο είναι. Πόσο καιρό φορά τις 18άρες και τα αμορτισέρ; :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Τις 18άρες και τα αμορτισέρ τα έβαλε πρίν ένα μήνα, αλλά το αυτοκίνητο το είχα οδηγήσει και πρίν. Συνολικά έχω οδηγήσει 3 GOLF σε Αττική Οδό αλλά και στούς καρόδρομους της Αθήνας και έχω εντυπωσιαστεί!
Παρεπιπτόντως το δικό μου (C4 1.6 Exclusive 2 xρόνων) τρίζει και κοπανάει ακόμα και στην Α.Ο σε διάφορα σημεία. Εχω πειστεί μετά απο πολλά χρόνια πιστός Σιτροενάκιας οτι οι Γάλλοι κοροιδεύουν το κόσμο με design και καινοτομίες αλλά απο ποιότητα μηδέν. Απαράδεκτοι!
Περιμένετε σε λίγο να δείτε οταν θα αρχίσουν να πλυμηρίζουν την αγορά οι Κορεάτες με τα πολύ ποιοτικά και τίμια Κia Cee'd και Hyundai i30 και θα κλάψουν πολλές Γαλλίδες μανούλες αν δεν αλλάξουν ριζικά πολιτική.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 10:28 
Άβαταρ μέλους
Νίκο,

πόσο κόστιζε το απλό C4 1,4 και πόσο το Golf;
πόσο κόστιζε το δικό σου και πόσο το 1.6FSi Sportline;

(δεν μιλάω για εξοπλισμό)

λες να είναι χαζοί οι γάλλοι...ή εμείς είμαστε πιο έξυπνοι;

εάν έβαζαν τα ίδια υλικά και σου πούλαγαν το C4 1.6 22-23k που είχε το Golf θα το έπαιρνες;

απλή λογική ρε παιδιά...

έχω οδηγήσει...Astra, Focus, Corolla το πάτημα και την ποιότητα κύλισης του C4 δεν την είδα στα άλλα ή αν την είδα τουλάχιστον δεν ήταν κάτω από αυτούς.

ΥΓ. ΕΝΑΣ μήνας είναι πολύ λίγος...κάτσε λίγο ακόμα...και το δικό σου όταν το πήρες δεν έτριζε από την αρχή. Και στην τελική και να τρίζει λογικό είναι με τέτοιους δρόμους. Δεν μπορώ να έχω απαίτηση όταν φοράω 17άρες σε 1600άρι και ζω Ελλάδα με τους καρόδρομους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Φίλε elteo το δικό μου το αγόρασα 19998 ευρώ.
Μπορούσα να δώσω και 25000 για το δίλιτρο VTS αλλά χρειαζόμουν τις δύο επιπλέον πόρτες και πήρα το hatchback.
To GOLF αν με κέρδιζε αισθητικά θα το αγόραζα αλλά έπεσα πάλι στην παγίδα του ξεχωριστού design. Προσωπικά θα έδινα 25000-28000 για μια Citroen 1.6 με δυνατό μοτέρ και υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δυστυχώς οι Γάλλοι που παίρνουν τις αποφάσεις σήμερα στην PSA δέν έχουν και πολύ σχέση με το πνεύμα του Andre Citroen... Kοιτάνε μόνο πόσο εύκολα θα γεμίσουν τα ταμεία τους πουλώντας στον κόσμο φύκια για μεταξωτές κορδέλλες.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 10:54 
Άβαταρ μέλους
άλλο αυτό Νίκο...

συμφωνώ στο C4 1.6T με υδροπνευματική στα 24k. Αλλά δεν μπορείς να βάζεις στον ίδιο ντορβά ένα πληρέστατο C4 1.6 Exclu των 20k με ένα Golf 1.6FSi Sportline που φτάνει στα 23+ με τον εξοπλισμό του C4.

Από κάπου κόβουν...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 5 [ 75 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron