Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Άρχισαν τα τριξίματα!!(σε χαμηλωμένο C4) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 13:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Εδω και κανενα μηνα στις ανωμαλιες των δρομων μας, ακουω κατι να τριζει στο μπροστα αριστερο αμορτισερ. Μπορει να ειναι και απο μεσα αυτο. Στο ταμπλο!! Αλλα το χαμηλωμα παιδια αυτα εχει.
Οι χαμηλωμενοι.... ακουσαν τιποτα ιδιο?
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 21:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Oδήγησα χθές χαμηλωμένο GOLF (το καινούργιο) με ζάντες 18" και λάστιχα 225/40 με ελατήρια και αμορτισέρ sachs-sport και έπαθα πολιτισμικό σόκ! Το αυτοκίνητο είχε 17000Km και ήταν εξαίρετο απο κάθε άποψη. Κανένας τριγμός κανένας θόρυβος! Βράχος το αυτοκίνητο, απίστευτα ποιοτικό σε σχέση με τα δικά μας .
Και ήταν μονο το 1400 με τα 75 άλογα!
Υποκλίνομαι στους Γερμανούς αν και φανατικός Σιτροενάκιας.
Μήπως εχει ανακαλύψει κανένας απο εσάς τι φταίει και οι φίλοι μας οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν αυτοκίνητα με την ποιότητα των Γερμανών? Είπαμε καλό το design και οι καινοτομίες αλλά έλεος πια οχι άλλους τετράτροχους τενεκέδες!!!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
AleZ750
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2007, 21:58 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04 Δημοσιεύσεις: 2781 Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
|
smpokos έγραψε: πολλα φτηνα ηλεκτρικα= περικοπες απο αλλα μερη
Ναι μόνο στα ηλεκτρικά κάνουν περικοπές; Τώρα άρχισαν να κάνουν και στα μοτέρ. Φιλαράκι μου αγόρασε εδώ και 3 μήνες περίπου golf 1,4 από την πρώτη μέρα που το πήρε άναβε το λαμπάκι του κινητήρα, του το έσβησαν λίγο πριν φύγει για το σπίτι, στο δρόμο του άναψε γύρισε πίσω του το ξανάσβησαν, το άφησε να δουλέψει κανένα 10λεπτο και ξανάναψε τελικά το άφησε μέσα για περίπου 10 μέρες, όταν το πήρε μετά από δυο μέρες άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του λαδιού, το λάδι όσο και να έβαζε μετά από μερικά χιλιόμετρα εξαφανιζόταν, και μετά από ένα μήνα δεν άναβε τίποτα και ούτε μπρος έπαιρνε και είναι ακόμα μέσα για να βρουν τι έχει, ούτε καν το βρήκαν για να προσπαθήσουν να το κάνουν, και είπε ότι αν δεν το έχει μέχρι την μεγάλη Τετάρτη ή να του φέρουν καινούριο χωρίς πρόβλημα θα κινηθεί δικαστικά
_________________ Επιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς
|
|
|
|
|
Stomu Yamashta
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 08:43 |
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Oδήγησα χθές χαμηλωμένο GOLF (το καινούργιο) με ζάντες 18" και λάστιχα 225/40 με ελατήρια και αμορτισέρ sachs-sport και έπαθα πολιτισμικό σόκ! Το αυτοκίνητο είχε 17000Km και ήταν εξαίρετο απο κάθε άποψη. Κανένας τριγμός κανένας θόρυβος! Βράχος το αυτοκίνητο, απίστευτα ποιοτικό σε σχέση με τα δικά μας . Και ήταν μονο το 1400 με τα 75 άλογα! Υποκλίνομαι στους Γερμανούς αν και φανατικός Σιτροενάκιας. Μήπως εχει ανακαλύψει κανένας απο εσάς τι φταίει και οι φίλοι μας οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν αυτοκίνητα με την ποιότητα των Γερμανών? Είπαμε καλό το design και οι καινοτομίες αλλά έλεος πια οχι άλλους τετράτροχους τενεκέδες!!!
5-6 πράγματα να γνωρίζεις για αυτοκίνητα,μπορείς να καταλάβεις πόσο
τεράστια βλακεία έκανε ο τύπος με το Golf.
18άρα με 225/40 λάστιχο σε 1400 με 75 άλογα...
Έλεος....
|
|
|
|
|
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 18:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Οχι μονο ελεος. Δεν μπορει να μασει να ποδια του το αυτοκινητο.Ασε που καταναλωση θα εχει 12 απο 6 που ειχε.
PANOSP έγραψε: Αν τρίζει όταν στρίβεις το τιμόνι είναι ρουλεμαν,αν όχι μήπως είναι μπαλάκι.
Οχι στις λακουβες το κανει. Αυτο που λες το εκανε στην αρχη οταν εστριβα το τιμονι αλλα εστρωσε. Με κανει εντυπωση οτι μαζι με το τιμονι στριβουν και τα ελατηρια.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 19:47 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ωραία ολα αυτά που αναφέρετε σχετικά με τον κινητήρα 1.4 και τις 18άρες ζάντες και πολύ σωστά το επισημαίνετε, αλλά μίλησα για ποιότητα και απουσία τριγμών και όχι για επιδόσεις...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 19:55 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Γιατι νομιζεις αν κανουμε αυτα που εκανε αυτος δεν θε δεις διαφορα?
Και πιο καλο θα γινει επειδη τα ημιαξονια ειναι πιο μεγαλα.
Ειναι ετσι παιδια η οχι?
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2007, 20:31 |
|
|
alexandros έγραψε: smpokos έγραψε: πολλα φτηνα ηλεκτρικα= περικοπες απο αλλα μερη Ναι μόνο στα ηλεκτρικά κάνουν περικοπές; Τώρα άρχισαν να κάνουν και στα μοτέρ. Φιλαράκι μου αγόρασε εδώ και 3 μήνες περίπου golf 1,4 από την πρώτη μέρα που το πήρε άναβε το λαμπάκι του κινητήρα, του το έσβησαν λίγο πριν φύγει για το σπίτι, στο δρόμο του άναψε γύρισε πίσω του το ξανάσβησαν, το άφησε να δουλέψει κανένα 10λεπτο και ξανάναψε τελικά το άφησε μέσα για περίπου 10 μέρες, όταν το πήρε μετά από δυο μέρες άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του λαδιού, το λάδι όσο και να έβαζε μετά από μερικά χιλιόμετρα εξαφανιζόταν, και μετά από ένα μήνα δεν άναβε τίποτα και ούτε μπρος έπαιρνε και είναι ακόμα μέσα για να βρουν τι έχει, ούτε καν το βρήκαν για να προσπαθήσουν να το κάνουν, και είπε ότι αν δεν το έχει μέχρι την μεγάλη Τετάρτη ή να του φέρουν καινούριο χωρίς πρόβλημα θα κινηθεί δικαστικά ακριβώς το ίδιο έχει συνάδελφος σε VW Beetle 1.4 75hp (ακόμα δεν έχει βγάλει άκρη) ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Oδήγησα χθές χαμηλωμένο GOLF (το καινούργιο) με ζάντες 18" και λάστιχα 225/40 με ελατήρια και αμορτισέρ sachs-sport και έπαθα πολιτισμικό σόκ! Το αυτοκίνητο είχε 17000Km και ήταν εξαίρετο απο κάθε άποψη. Κανένας τριγμός κανένας θόρυβος! Βράχος το αυτοκίνητο, απίστευτα ποιοτικό σε σχέση με τα δικά μας .
στην ΑΟ κυκλοφορήσατε/κυκλοφορείτε ;
δεν υπάρχει περίπτωση εάν δεν έχει ανάρτηση 1500+ ευρώ επάνω (ρυθμιζόμενη) να μην κοπανά το αμάξι με 18άρες...
α και τα 17.000 χλμ λίγα είναι...κάτσε ακόμα καινούριο είναι. Πόσο καιρό φορά τις 18άρες και τα αμορτισέρ;
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 10:11 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Τις 18άρες και τα αμορτισέρ τα έβαλε πρίν ένα μήνα, αλλά το αυτοκίνητο το είχα οδηγήσει και πρίν. Συνολικά έχω οδηγήσει 3 GOLF σε Αττική Οδό αλλά και στούς καρόδρομους της Αθήνας και έχω εντυπωσιαστεί!
Παρεπιπτόντως το δικό μου (C4 1.6 Exclusive 2 xρόνων) τρίζει και κοπανάει ακόμα και στην Α.Ο σε διάφορα σημεία. Εχω πειστεί μετά απο πολλά χρόνια πιστός Σιτροενάκιας οτι οι Γάλλοι κοροιδεύουν το κόσμο με design και καινοτομίες αλλά απο ποιότητα μηδέν. Απαράδεκτοι!
Περιμένετε σε λίγο να δείτε οταν θα αρχίσουν να πλυμηρίζουν την αγορά οι Κορεάτες με τα πολύ ποιοτικά και τίμια Κia Cee'd και Hyundai i30 και θα κλάψουν πολλές Γαλλίδες μανούλες αν δεν αλλάξουν ριζικά πολιτική.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 10:28 |
|
|
Νίκο,
πόσο κόστιζε το απλό C4 1,4 και πόσο το Golf;
πόσο κόστιζε το δικό σου και πόσο το 1.6FSi Sportline;
(δεν μιλάω για εξοπλισμό)
λες να είναι χαζοί οι γάλλοι...ή εμείς είμαστε πιο έξυπνοι;
εάν έβαζαν τα ίδια υλικά και σου πούλαγαν το C4 1.6 22-23k που είχε το Golf θα το έπαιρνες;
απλή λογική ρε παιδιά...
έχω οδηγήσει...Astra, Focus, Corolla το πάτημα και την ποιότητα κύλισης του C4 δεν την είδα στα άλλα ή αν την είδα τουλάχιστον δεν ήταν κάτω από αυτούς.
ΥΓ. ΕΝΑΣ μήνας είναι πολύ λίγος...κάτσε λίγο ακόμα...και το δικό σου όταν το πήρες δεν έτριζε από την αρχή. Και στην τελική και να τρίζει λογικό είναι με τέτοιους δρόμους. Δεν μπορώ να έχω απαίτηση όταν φοράω 17άρες σε 1600άρι και ζω Ελλάδα με τους καρόδρομους.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 10:43 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Φίλε elteo το δικό μου το αγόρασα 19998 ευρώ.
Μπορούσα να δώσω και 25000 για το δίλιτρο VTS αλλά χρειαζόμουν τις δύο επιπλέον πόρτες και πήρα το hatchback.
To GOLF αν με κέρδιζε αισθητικά θα το αγόραζα αλλά έπεσα πάλι στην παγίδα του ξεχωριστού design. Προσωπικά θα έδινα 25000-28000 για μια Citroen 1.6 με δυνατό μοτέρ και υδροπνευματική ανάρτηση αλλά δυστυχώς οι Γάλλοι που παίρνουν τις αποφάσεις σήμερα στην PSA δέν έχουν και πολύ σχέση με το πνεύμα του Andre Citroen... Kοιτάνε μόνο πόσο εύκολα θα γεμίσουν τα ταμεία τους πουλώντας στον κόσμο φύκια για μεταξωτές κορδέλλες.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
elteo
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 10:54 |
|
|
άλλο αυτό Νίκο...
συμφωνώ στο C4 1.6T με υδροπνευματική στα 24k. Αλλά δεν μπορείς να βάζεις στον ίδιο ντορβά ένα πληρέστατο C4 1.6 Exclu των 20k με ένα Golf 1.6FSi Sportline που φτάνει στα 23+ με τον εξοπλισμό του C4.
Από κάπου κόβουν...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|