Παιδια καλησπερα στην παρεα σας. Αντιμετωπιζω ενα παρομοιο διλημα με τον φιλο παραπανω. Συγκεκριμενα ειμαι αναμεσα σε δυο αυτοκινητα που με τραβαει το καθενα προς την πλευρα του. το ενα ειναι το γκολφ τσι με 140 ιππους, και το αλλο το σ4 με 180 ιππους. τα λεφτα ειναι μια η αλλη τωρα με την εκπτωση της σιτροεν και πραγματικα δεν ξερω ποιο να παρω. θα σας πω τι εχω δει και διαβασει ως τωρα και θα ηθελα να επωφεληθω της εμπειριας σας¨.
γκολφ τσι
+ δυνατος κινητηρας, αψογα πλαστικα στο εσωτερικο, καλο στον δρομο, καλη μεταπωληση, χαμηλα ασφαλιστρα και τελη κυκλοφοριας, μπραντ νειμ της φολκσβαγκεν
- αξιοπιστια κινητηρα, αδιαφορη σχεδιαση, ελλειμα 40 ονομαστικων ιππων σε σχεση με σ4, ακριβα ανταλλακτικα, λιγοτερα αξεσουαρ ακομα και στην καλη εκδοση σε σχεση με σ4, κοινοτυπο η μιση αθηνα εχει γκολφ
σ4
+ 180 ιππους με 21 χιλιαρικα περιπου δεν δινει ουτε η σκοντα πραγματικο βαλιου φορ μανυ, φουλ εξοπλισμος δεν χρειαζεται να βαλεις τιποτα επιπλεον, νορμαλ τιμες στα σερβις και ανταλακτικα, πιο δοκιμασμενος κινητηρας οσον αφορα την αντοχη, εξαιρετικη σχεδιαση με το κουπε αμαξωμα, ξεχωριστο στο δρομο (δεν εχει η μιση αθηνα βτσ 2.0)
- στο εσωτερικο ωραιες οι επενδυσεις αλκανταρα αλλα τα πλαστικα μου φανηκαν πολυ μουφα αδερφακι μου, λες και τα πηραν απο τογιοτα καρινα), ο κινητηρας εχω διαβασει οτι ειναι ψοφιος για τετοια ονομαστικη ιπποδυναμη, αλλο σιτροεν αλλο φολκνσβαγκεν, στην πενταετια αραγες θα παρω τιποτις αν το πουλησω?
παρακαλω σας παιδες βοηθηστε με την εμπειρια σας, ειδικα οι κατεχοντες το 2.0 και ειδικα στο θεμα της αποδοσης του κινητηρα. σε αρθρο διαβασα οτι ο συντακτης ειχε την αισθηση οτι οδηγει αμαξι με 130 ιππους. ειναι τοοοοσο δραματικη η υστερηση χαμηλα η υπερβαλλει λιγο? αναμεσα στα δυο ποιο θα επιλεγατε? μεχρι τωρα ειχα ενα φοκους 1.8. θα δω διαφορα προς τα κατω η προς τα πανω? επισης ποια αντιπροσωπεια δινει καλυτερες προσφορες στην ατηνα?
ευχαριστω προκαταβολικα