Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 05:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2019, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Βορειος έγραψε:
Καλημερα σε ολα τα παιδια,εχω καιρο να γραψω "κατι χρονια" αλλα δεν επαψα ποτε να διαβαζω τα θεματα του φορουμ εστω και περιστασιακα.Βαδιζω τον 7ο χρονο με την Γαλλιδα και το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Εχω συμπληρωσει τα 90000 χλμ με αναλογια πολης-εθνικης 70-30.Αν εψαχνα με μεγεθυντικο φακο να βρω προβληματα θα εγραφα σιγουρα για τα λαστιχακια στις πορτες που εχουν κοπει εδω και 3 χρονια στην γωνια ο αεροδυναμικος θορυβος στο ευρος 70-90 χιλιομετρων που ειναι παντα ενοχλητικος, και οι δισκοπλακες που αλλαχτηκαν στα <10000 χλμ και απο τοτε ολα καλα.Εχω αλλαξει τα ελαστικα και πηγα σε μισελεν primacy 3 , δηλωνω απογοητευμενος απο το ελαστικο , το μονο του υπερ ειναι η συμπεριφορα του στο βρεγμενο δρομο, κατα τα αλλα δεν παλευεται το σπινιαρισμα με το παραμικρο ειτε οταν στριβω ειτε οταν ανεβαινω μικρη ανηφορα με γλιτσα ειτε οταν επιταχυνω ακομα και ελαφρια,το αντισπιν εχει βαρεθει να ενεργοποιειται.Χιλιες φορε να κρατουσα τα energy saver.Τελος παντων αυτο δεν εχει να κανει με το αυτοκινητο.
Μπαταρια αλλαξα φετος! 6 χρονια με κρατησε η μανισια!!! ΕΥΓΕ.
Τι αλλο? δεν σκεφτομαι κατι αλλο τωρα.
Χαρουμενος πολυ για την επιλογη μου, με ανταμειψε και με το παραπανω το c4, να μην ξανααναφερθω τα ειχα ξαναγραψει πιο παλια και ισχυουν ολα στο ακεραιο.
Α...κατι τελευταιο, αγορασα και 2ο αυτοκινητο για να το χρησιμοποιω στις μετακινησεις εντος πολης καθαρα .Πηρα ενα huyndai i 10 φουλ εκδοση
και ειμαι μεχρις στιγμης επισης πολυ ευχαριστημενος βεβαια αυτο ειναι καινουριο ακομα και εχει μελλον μπροστα του.
Να ειστε καλα παιδια.
Αυτά τα λάστιχα στις πόρτες έχουν πρόβλημα στο 100% των αυτοκινήτων. Πάντως μου κάνει εντύπωση για τα Primacy 3. Πραγματικά έχω διαβάσει αρκετά κακές κριτικές για αυτά, σε τέτοιο βαθμό που δίσταζα να βάλω τα 4. Μάλιστα μετά από συζήτηση που είχα με συνάδελφο που φορούσε τα primacy 3, μου είπε ότι μέχρι 10-15.000χλμ κρατούσαν εξαιρετικά, αλλά μετά έπεσε η απόδοσή τους πολύ απότομα.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2019, 16:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Λοχα μου εμένα τα λάστιχα στις πόρτες είναι σαν καινούργια. Νομίζω ένα έχει μια υποψία υποτροπής.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Απρ 2019, 15:38 
Άβαταρ μέλους
jalbanis έγραψε:
Zafiris έγραψε:
Καλημέρα σας,
έχει ποτέ δεί κανείς πάνω από 183χλμ/ώρα τελική σε C4 bluehdi100; Νομίζω ότι είχα δεί το ίδιο θέμα και παλιότερα. Βασικά, είναι σαν να έχει κόφτη τελικής το αυτοκίνητο. Ακόμα και σε μεγάλη κατηφόρα νοιώθω ότι κάτι το κρατάει. Υπάρχει λύση στο, στην πραγματικότητα ασήμαντο, πρόβλημα (π.χ άλλο γρανάζι 5ης, αφαίρεση κόφτη); Το έχει ψάξει κανείς; Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα ξανά!

Η μαμά Citroen, 180 χλμ/ώρα δίνει τελική για την C4 BlueHDI 100.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ούτε καν ασήμαντο. Τόσο είναι κατασκευασμένη να πάει με το βάρος της και τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κινητήρα της, οποιαδήποτε από τις αλλαγές που λες μόνο κακό θα κάνει. Αν θέλεις κάτι παραπάνω, χωρίς να ξοδέψεις πολλά χρήματα και να είσαι με ασφάλεια εντός δυνατοτήτων του κινητήρα, μπορείς να κάνεις αναβάθμιση (πες στο λαϊκότερο, "φτιάξιμο") 1ου βαθμού με νέα χαρτογράφηση της ECU, φέρνοντάς την σε ίππους και ροπή στα επίπεδα της BlueHDI 120 πάνω-κάτω. Υπάρχουν δυνατότητες για κάτι τέτοιο ανά την Ελλάδα, γκουγκλάρισε "tuning ECU" και θα βρεις για να έρθεις σε επαφή και να δεις λύσεις και κόστη.
Για να πάρεις μια ιδέα για κάτι τέτοιο, στον συγκεκριμένο κινητήρα που φοράει και η C4, δες εδώ:
https://www.etuners.gr/peugeot-208-1-6-bluehdi-100hp-bhy-dv6fd-etuners-stage1/


Σ'ευχαριστώ,

πάντως σε όσα εταιρικά (diesel) αυτοκίνητα είχα μέχρι τώρα (Toyota yaris 2015, Hyundai I20 2014, Kia ceed 2019, Audi A1 2018) η τελική τους ταχύτητα δεν ήταν απόλυτα σταθερή (δηλαδή σε κατηφορικές ευθείες ανέβαζαν συνέχεια χιλιόμετρα, όχι όπως το C4 που και από γκρεμό να πέφτεις 183 θα πάει) όπως της Citroen.
Δεν είμαι υπέρ της λύσης να πειράξεις τη χαρτογράφηση. Όταν την αλλάξεις και μετά σου ανακοινώνουν ότι καλύτερα (για την υγεία του κινητήρα και τη δική σου) θα είναι να μην "τελικιάζεις" παρατεταμένα το αυτοκίνητο. Μόνο για επιταχύνσεις ενδύκνειται η αλλαγή στη χαρτογράφηση της ECU.
Περισσότερο με κόφτη μοιάζει.
Όπως και να'χει, παράνομο είναι να πηγαίνεις σαν τρελός (αν και με άδεια εθνική μου αρέσει). Και έτσι που είναι, μια χαρά κάνει τα ταξίδια του. Όμορφα, ήσυχα και οικονομικά.
Ευχαριστώ και πάλι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Απρ 2019, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37
Δημοσιεύσεις: 873
Εικόνες: 0
jalbanis έγραψε:
Zafiris έγραψε:

Βορειος έγραψε:
Καλημερα σε ολα τα παιδια,εχω καιρο να γραψω "κατι χρονια" αλλα δεν επαψα ποτε να διαβαζω τα θεματα του φορουμ εστω και περιστασιακα...[...]...Να ειστε καλα παιδια.

Καλοτάξιδα τα αυτοκίνητά σου, να τα χαίρεσαι πάντα απροβλημάτιστα με πολλά όμορφα χιλιόμετρα παντού!
Και η C4 είναι εγνωσμένης αξίας αμαξάρα στην κατηγορία της, και το i10 έχει πολύ καλές κριτικές συν το ότι ως Hyundai είναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του! Μετά λόγου γνώσεως μιλάω, και για την C4 και για την Hyundai... ;)
Για δώσε, αν έχεις υπολογίσει/τσεκάρει, μια μέση κατανάλωση για την C4 με την αναλογία 70-30 μέχρι τώρα που λες. Τον τελευταίο χρόνο, κάπου εκεί είμαι κι εγώ εντός-εκτός πόλης. Έχουμε διαφορές βέβαια στις εκδόσεις, θα έχουμε σίγουρα και στο στυλ οδήγησης και στις συνθήκες κυκλοφορίας, αλλά μια εικόνα θα υπάρχει.



Καλα μην παιρνεις εμενα υποψη σου γιατι ειμαι πολυ ελαφροποδης :mrgreen , οταν το παιρνει η γυναικα μου για μεγαλο διαστημα και την"τσεκαρω" βλεπω 5,6 / 5,7 , εγω ειμαι πολυ πιο κατω γιατι εκμεταλευομαι τον κυκλο εθνικης και κραταω τον μεσο ορο περιπου στο 4,8 με 4,9.Υποψη οτι εξακολουθω να βαζω ολα αυτα τα χρονια vpower τα λαδακια μου τα ξυδακια μου τα καθαριστικα μου, γενικα ισχυει η αρχη οτι οσο το προσεχεις σε προσεχει.Οντως το i10 γι αυτο που το αγορασα ειναι πολυ value for money ισως το πιο vfm που υπαρχει λαμβανοντας υποψη τον εξοπλισμο που προσφερει για την κατηγορια του.

_________________
C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Απρ 2019, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37
Δημοσιεύσεις: 873
Εικόνες: 0
Κωστα...Lol,αργει πολυ να στρωσει το ρημαδι, skotis ευχαριστω πολυ , καλως σας βρηκα και παλι.

_________________
C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Απρ 2019, 20:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37
Δημοσιεύσεις: 873
Εικόνες: 0
Επισης να ευχαριστησω τον νεκταριο και τον αζαν γκορτε!! αν το γραψα καλα για το καλωσορισμα.Πραγματι εγραφα υμνους και για την ανεση αλλα και για τη οικονομια ειδικα εκεινο το διαστημα που ηταν πολυ δυσκολο για μενα.

_________________
C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Απρ 2019, 08:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Βορειε καλως μας ξαναβρηκες!

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2019, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Οκτ 2017, 07:05
Δημοσιεύσεις: 98
Εικόνες: 3
Καλημέρα τι ακούγεται για τα euro5 θα έχουμε πρόβλημα ;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2019, 11:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Προς το παρόν, κάτι για γενικό αποκλεισμό των Euro 5 από αστικά κέντρα δεν ακούγεται, και θα 'ταν και παράλογο για το άμεσο μέλλον αυτό.
Σιγά-σιγά όμως, οι μεγάλες πόλεις στην Ευρώπη καθορίζουν περιβαλλοντικές ζώνες στον ιστό τους και θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των παλαιότερης τεχνολογίας οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, στοχεύοντας με τον πόλεμο που έχει ανοίξει τελευταία (βλ. παραφιλολογίες, dieselgate κλπ) κυρίως στα diesel. Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία και Δανία, πρωτοστατούν στην εφαρμογή περιβαλλοντικών ζωνών πολύ χαμηλής ρύπανσης, με τις υπόλοιπες χώρες να ακολουθούν. Σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, τα diesel έως και Euro 4 έχουν εξοριστεί από τα μεγάλα αστικά κέντρα. Τώρα αρχίζουν να εφαρμόζονται ή είναι υπό μελέτη περιορισμοί και για τα Euro 5. Ήδη από τον Απρίλιο που διανύουμε, το Λονδίνο όρισε ημερίσιο τέλος για όλα τα οχήματα με diesel τεχνολογίας κάτω από Euro 6 που κινούνται στη ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών που όρισε. Η Φρανκφούρτη στη δική της περιβαλλοντική ζώνη όρισε πλήρη αποκλεισμό για τα τεχνολογίας έως και Euro 4, και αναλόγως των αποτελεσμάτων αντιρύπανσης έχει στο πλάνο περιορισμούς για τα Euro 5 από τέλος 2019 και μετά. Μαδρίτη, Παρίσι και Αθήνα συνασπίστηκαν για εφαρμογή συντονισμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, με στόχο την απομάκρυνση των diesel από τα κέντρα έως το 2025.
Το τι θα γίνει, με δεδομένο ότι οι εξελίξεις εξαρτώνται εκτός των άλλων και από τα εμποροβιομηχανικά συμφέροντα κάποιων, κανένας δεν το ξέρει. Προς το παρόν, δεν υπάρχει τόσος λόγος να ανησυχούν για το άμεσο μέλλον όσοι έχουν diesel Euro 5, όσο υπάρχει λόγος να παίρνουν τα μέτρα τους επιλέγοντας μόνο Euro 6/6+ όσοι αγοράζουν από εδώ και στο εξής μεταχειρισμένα diesel.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2019, 13:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
thespyr έγραψε:
Καλημέρα τι ακούγεται για τα euro5 θα έχουμε πρόβλημα ;;



Μην ασχολείσαι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2019, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
thespyr έγραψε:
Καλημέρα τι ακούγεται για τα euro5 θα έχουμε πρόβλημα ;;



Μην ασχολείσαι.
Έτσι.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2019, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Κλείσαμε αισίως τα 5 χρόνια με το κοντέρ να γράφει 121000 χλμ. Ο καλύτερος τρόπος να το γιορτάσουμε ήταν ένα περιποιημένο σέρβις με αλλαγή και βαλβολίνων και δώρο την εκμάθηση κιβωτίου από τον πάντα φιλότιμο Παναγιώτη στα Γιαννιτσά γιατί κάτι δεν του άρεσε μετά την δεύτερη βόλτα που του έκανε....δεν χρειάζεται να περιαυτολογήσω για το πόσο ευχαριστημένος είμαι...άλλωστε χθες και σήμερα του έδωσα και κατάλαβε.....

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Απρ 2019, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 07 Σεπ 2016, 22:05
Δημοσιεύσεις: 20
Καλησπέρα σε όλους!!

Η μη συμμετοχή μου στο φόρουμ εδώ και 2 χρόνια σχεδόν, δηλώνει ότι ό,τι διάβασα εδώ μέσα τους πρώτους 4 μήνες που είχα το αυτοκίνητό έμαθα πολλά και κατατοπιστικά, με αποτέλεσμα να πάνε όλα ρολόι. Δεύτερον σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι απροβληματιστο. Έως σήμερα!

Είναι ένα c4 mk2 1600 bluehdi 100hp.

Κανω σέρβις πριν 10 μέρες όλα καλά και ωραία πολλά τσεκπανω στο χαρτί ελέγχου στην αντιπροσωπεία και την μεθεπόμενη μέρα αρχίζει ένα γκαπα γκουπα μπροστά δεξιά. Λέω δεν κούμπωσε καλά η ποδιά, πάω από την αντιπροσωπεία μου λένε να το δούμε. Κουνάει πέρα δώθε μου λέει αμορτισέρ!

Είναι δυνατόν στα 35000 χμ και τα δύο μπροστά? Και η συμβουλή σας, πως τους βάζουμε να το περάσουν στην εγγύηση καθώς έχω κάνει επέκταση και να μην μου αρχίσουν τα γνωστα, τα αμορτισέρ είναι αναλώσιμα και είναι φθορά κτλ κτλ???

Στάλθηκε από το MI 5s μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Απρ 2019, 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν υπάρχει εγγύηση στα αμορτισέρ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Απρ 2019, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Με απλό κούνημα πέρα δώθε κατάλαβε ότι ειναι αμορτισέρ? Δεν το μέτρησαν? Αν ναι,και είδαν πρόβλημα,δεν σου είπαν επί τόπου αντικατάσταση και πέρασμα στην εγγύηση? Έχω την αμυδρή εντύπωση ότι έχει παρουσιαστεί αρκετες φορές στα 100άρια και πιθανότατα πρόκειται για ελαττωματική παρτίδα οπότε ελπίζω ότι θα στο περάσουν. Εγώ είμαι στα 122.000 και τα μέτρησα την προηγούμενη εβδομάδα, 74% μπροστά και 69% πίσω.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 857 από 888 [ 13312 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 888  Επόμενο



Συναφή θέματα

Καταλύτης c3 diesel 2014
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: bandicoot92
Απαντήσεις: 3
βελτιωση C3 diesel
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: ΣΠΥΡΟΣ
Απαντήσεις: 121
Πώληση c4 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: thespyr
Απαντήσεις: 1
Diesel όπως λέμε… Citroën!
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Γενική συζήτηση DS3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2235
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron