Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 07:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιούλ 2019, 10:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Azan Gorde έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές, στο δικό μου ο θόρυβος ακούγεται 100% από την πλαφονιερα η οποία παράγει έναν συντονισμό στις πολύ χαμηλές ταχύτητες και μόνο. Μόλις την πιεσω προς τα επάνω σταματά να ακούγεται . Έχω δοκιμάσει με σφουγγαρακι αλλά τίποτα. Ίσως να μην έχει μπει στο σωστό σημείο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε azan σωστά έχεις εντοπίσει από πού προέρχεται ο θόρυβος. Αλλά δεν λύνεται με σφουγγαρακι. Χρειάζεται να ανοίξεις την πλαφονιέρα (είναι πολύ εύκολο, καθώς από τις εγκοπές που φαίνονται, βάζεις ένα κατσαβίδι και τραβάς προς τα κάτω). Ο θόρυβος είναι από καλωδιώσεις. Προσπάθησε να τις "μαγκωσεις" όσο μπορείς.

Κάτι ακόμη που έκανα εγώ, ηταν να βάλω κομμάτια στεγνού μωρομαντηλου ακόμη και στις εγκοπές που κουμπώνει η πλαφονιέρα. Ωστόσο ο θόρυβος εξαφανίστηκε μετά που έβαλα καινούρια λάστιχα! Άκυρο ε; Κι όμως.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιούλ 2019, 10:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
Lohias^ έγραψε:
Azan Gorde έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές, στο δικό μου ο θόρυβος ακούγεται 100% από την πλαφονιερα η οποία παράγει έναν συντονισμό στις πολύ χαμηλές ταχύτητες και μόνο. Μόλις την πιεσω προς τα επάνω σταματά να ακούγεται . Έχω δοκιμάσει με σφουγγαρακι αλλά τίποτα. Ίσως να μην έχει μπει στο σωστό σημείο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε azan σωστά έχεις εντοπίσει από πού προέρχεται ο θόρυβος. Αλλά δεν λύνεται με σφουγγαρακι. Χρειάζεται να ανοίξεις την πλαφονιέρα (είναι πολύ εύκολο, καθώς από τις εγκοπές που φαίνονται, βάζεις ένα κατσαβίδι και τραβάς προς τα κάτω). Ο θόρυβος είναι από καλωδιώσεις. Προσπάθησε να τις "μαγκωσεις" όσο μπορείς.

Κάτι ακόμη που έκανα εγώ, ηταν να βάλω κομμάτια στεγνού μωρομαντηλου ακόμη και στις εγκοπές που κουμπώνει η πλαφονιέρα. Ωστόσο ο θόρυβος εξαφανίστηκε μετά που έβαλα καινούρια λάστιχα! Άκυρο ε; Κι όμως.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ,ακριβώς εκεί που λες έχω θέμα, σου είναι εύκολο αν έχεις καμία φωτογραφία να την ποσταρεις για να δω? Όσο για τα ελαστικά έχεις 100% δίκιο, όσο τα energy ήταν μαλακά ο συντονισμός ήταν ανεπαισθητος, τώρα τελευταία που έχουν φτάσει στα όρια τους έχει γίνει αρκετά έντονο!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιούλ 2019, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Azan Gorde έγραψε:
Lohias^ έγραψε:
Azan Gorde έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές, στο δικό μου ο θόρυβος ακούγεται 100% από την πλαφονιερα η οποία παράγει έναν συντονισμό στις πολύ χαμηλές ταχύτητες και μόνο. Μόλις την πιεσω προς τα επάνω σταματά να ακούγεται . Έχω δοκιμάσει με σφουγγαρακι αλλά τίποτα. Ίσως να μην έχει μπει στο σωστό σημείο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε azan σωστά έχεις εντοπίσει από πού προέρχεται ο θόρυβος. Αλλά δεν λύνεται με σφουγγαρακι. Χρειάζεται να ανοίξεις την πλαφονιέρα (είναι πολύ εύκολο, καθώς από τις εγκοπές που φαίνονται, βάζεις ένα κατσαβίδι και τραβάς προς τα κάτω). Ο θόρυβος είναι από καλωδιώσεις. Προσπάθησε να τις "μαγκωσεις" όσο μπορείς.

Κάτι ακόμη που έκανα εγώ, ηταν να βάλω κομμάτια στεγνού μωρομαντηλου ακόμη και στις εγκοπές που κουμπώνει η πλαφονιέρα. Ωστόσο ο θόρυβος εξαφανίστηκε μετά που έβαλα καινούρια λάστιχα! Άκυρο ε; Κι όμως.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ,ακριβώς εκεί που λες έχω θέμα, σου είναι εύκολο αν έχεις καμία φωτογραφία να την ποσταρεις για να δω? Όσο για τα ελαστικά έχεις 100% δίκιο, όσο τα energy ήταν μαλακά ο συντονισμός ήταν ανεπαισθητος, τώρα τελευταία που έχουν φτάσει στα όρια τους έχει γίνει αρκετά έντονο!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Είχα ανεβάσει κάτι εδώ, αλλά τώρα δεν ξέρω που να το βρω. Θα προσπαθήσω. Όμως είναι εύκολο. Σε πρώτη ευκαιρία το ξανακάνω

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Lohias^ για την δημοσίευση του/της: Azan Gorde
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 08 Φεβ 2014, 11:09
Δημοσιεύσεις: 230
Τοποθεσία: Δροσοπηγή
Χαιρετω την παρεα.
Επειτα απο σχεδον 3ετη συμβιωση με τα CrossClimate που εληξε αδοξα μιας κ τα ελαστικα πλεον ξεφλουδιζουν (αυτο ξεκινησε απο τον 2ο χρονο) και πλεον το esp δουλευει υπερωριες ακομα και με 40χαω, παω για αμεση αλλαγη ελαστικων.

Λεω για τα πολλακις δοκιμασμενα Uniroyal RainSport3 που τα εχω τοποθετησει σε δικα μου αυτοκινητα αλλα και σε φιλων με αριστα αποτελεσματα.
Μειονεκτημα τους το μαλακο προφιλ που σε συνδυασμο με τη γυναικα μου που αγαπα τις λακουβες, με εχει βαλει σε σκεψεις.
Παρολα αυτα, ειδα οτι σε 205/55/16 τα βγαζει με δεικτες 94V XL αλλα και 91W RunFlat με μικρη διαφορα τιμης.
Ποια προτεινετε;
Ποιος απ τους 2 δεικτες θα εχει πιο ανθεκτικο προφιλ σε σκισιματα;

_________________
Citroën C4 (B7) 1.6 e-HDi 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Νομίζω ότι για το run flat καλό θα ήταν να μπει αν έχεις και αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Αύγ 2019, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν θα το ζεσταίνει με τίποτα,παλικάρι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Αύγ 2019, 00:18 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα το αυτοκίνητο κλωτσάει σαν να κάνει διακοπές. Το κάνει περιστασιακά και σε όλες τις ταχύτητες εδώ και 1 εβδομάδα . Έχει τύχει σε κάποιον; να ανησυχήσω;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Αύγ 2019, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
fotis έγραψε:
Καλησπέρα το αυτοκίνητο κλωτσάει σαν να κάνει διακοπές. Το κάνει περιστασιακά και σε όλες τις ταχύτητες εδώ και 1 εβδομάδα . Έχει τύχει σε κάποιον; να ανησυχήσω;
Θέμα τροφοδοσίας μου ακούγεται. Καλό να επισκεφθείς συνεργείο άμεσα

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Αύγ 2019, 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Πέρυσι τον Ιούλιο είχα παρόμοιο θέμα. Σκορτσαρισμα σε όλες τις ταχύτητες από 1.200-2.000 στροφές (περίπου).
Στο δια ταύτα, μπεκ τρίτου κυλίνδρου βουλωμενο, καθαρισμός κλπ.
Βέβαια μετά από μια βδομάδα μου έσπασε ένα δίχαλο στερέωσης μπεκ το οποίο αλλαχθηκε χωρίς χρέωση μιας και υπάρχει σχετική οδηγία.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Σεπ 2019, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2013, 16:56
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: αθηνα
Καλημερα σας. Στο αυτοματο μοντελο(2014) αφου εχει ζεσταθει η μηχανη απο καποια λεπτα κινησης αν κανω καποια σταση πχ και το βαλω στη νεκρα αλλα αφησω τη μηχανη αναμενη μετα απο κανα 5λεπτο που μπορει να ξαναφυγω ειτε βαλω αυτοματο ειτε οπισθεν, την ωρα εκεινη ακουγεται ενα γκραακ. Αυτο δεν το κανει ποτε οταν βαζω στην αρχη μπρος την μηχανη. Ο ηχος που κανει ειναι οπως σε πιο παλια χειροκινητα αμαξια οταν βαζαμε βιαστικα την οπισθεν κι ακουγοταν.
Τι μπορει να φταιει;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Σεπ 2019, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 08 Φεβ 2014, 11:09
Δημοσιεύσεις: 230
Τοποθεσία: Δροσοπηγή
thodoris έγραψε:
Καλημερα σας. Στο αυτοματο μοντελο(2014) αφου εχει ζεσταθει η μηχανη απο καποια λεπτα κινησης αν κανω καποια σταση πχ και το βαλω στη νεκρα αλλα αφησω τη μηχανη αναμενη μετα απο κανα 5λεπτο που μπορει να ξαναφυγω ειτε βαλω αυτοματο ειτε οπισθεν, την ωρα εκεινη ακουγεται ενα γκραακ. Αυτο δεν το κανει ποτε οταν βαζω στην αρχη μπρος την μηχανη. Ο ηχος που κανει ειναι οπως σε πιο παλια χειροκινητα αμαξια οταν βαζαμε βιαστικα την οπισθεν κι ακουγοταν.
Τι μπορει να φταιει;

Θοδωρή, ξέρω πολύ καλά τον ήχο (και την ανατριχίλα που σε πιάνει όταν τον ακούς, τραντάζεται όλο το σαζμάν). Το κάνει γιατί στην ουσία ανεβαίνει η πίεση του υγρού που ανοιγοκλείνουν οι ηλεκτροβάνες του actuator του σαζμάν κι έτσι αν έχει ώρα να λειτουργήσει (να γίνει κάποια αλλαγή ταχύτητας), το υγρό παραμένει υπό υψηλή πίεση που την εκτονώνει στο πρώτο κούμπωμα ταχύτητας που θα γίνει. Απ'ότι μου είπε και φίλος με 156 Selespeed που χρησιμοποιεί αντίστοιχο σύστημα της Marelli, είναι στάνταρ από κατασκευής και όχι κάποια βλάβη. Τώρα αν αυτό μακροπρόθεσμα προκαλέσει κάποια βλάβη (πχ σε συγχρονιζέ) είναι πιθανό αλλά δε συμβαίνει συχνά. Προσωπικά όταν το αφήνω να ζεσταθεί το πρωί κανα 5λεπτο, πριν ξεκινήσω, σβήνω μοτέρ και ξανα ανάβω. Έτσι πέφτει η πίεση και δεν καρφώνει.

_________________
Citroën C4 (B7) 1.6 e-HDi 115 STT MCP


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε RoadRunner122 για την δημοσίευση του/της: thodoris
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Σεπ 2019, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 08 Φεβ 2014, 11:09
Δημοσιεύσεις: 230
Τοποθεσία: Δροσοπηγή
vpafi έγραψε:
Νομίζω ότι για το run flat καλό θα ήταν να μπει αν έχεις και αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα.


Σωστός! Μιάς και αν σκάσει το run flat δεν θα δείξει σημάδια οπτικά.
Υπάρχουν αρκετά TPMS σε ebay, bangood κλπ που είδα ότι βγαίνουν με αισθητήρες είτε εσωτερικούς είτε σε μορφή τάπας. Οι πρώτοι άκουσα ότι σπάνε εύκολα, ενώ οι 2οι είναι αρκετά γκουμούτσες σε μέγεθος (σκέψου περιέχουν μπαταρία CR1632 που έχει διάμμετρο 16mm) και με χαλάει λίγο που κρατούν την ακίδα πατημένη προκειμένου να διαβάζουν πίεση...
Από την άλλη για την περίπτωσή μου είναι σχεδόν απαραίτητο, αφού η γυναίκα δε νιώθει ότι έχει σκάσει λάστιχο και όσες φορές έχει συμβεί το αχρηστεύει :sad

_________________
Citroën C4 (B7) 1.6 e-HDi 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Σεπ 2019, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2013, 16:56
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: αθηνα
RoadRunner122 έγραψε:
thodoris έγραψε:
Καλημερα σας. Στο αυτοματο μοντελο(2014) αφου εχει ζεσταθει η μηχανη απο καποια λεπτα κινησης αν κανω καποια σταση πχ και το βαλω στη νεκρα αλλα αφησω τη μηχανη αναμενη μετα απο κανα 5λεπτο που μπορει να ξαναφυγω ειτε βαλω αυτοματο ειτε οπισθεν, την ωρα εκεινη ακουγεται ενα γκραακ. Αυτο δεν το κανει ποτε οταν βαζω στην αρχη μπρος την μηχανη. Ο ηχος που κανει ειναι οπως σε πιο παλια χειροκινητα αμαξια οταν βαζαμε βιαστικα την οπισθεν κι ακουγοταν.
Τι μπορει να φταιει;

Θοδωρή, ξέρω πολύ καλά τον ήχο (και την ανατριχίλα που σε πιάνει όταν τον ακούς, τραντάζεται όλο το σαζμάν). Το κάνει γιατί στην ουσία ανεβαίνει η πίεση του υγρού που ανοιγοκλείνουν οι ηλεκτροβάνες του actuator του σαζμάν κι έτσι αν έχει ώρα να λειτουργήσει (να γίνει κάποια αλλαγή ταχύτητας), το υγρό παραμένει υπό υψηλή πίεση που την εκτονώνει στο πρώτο κούμπωμα ταχύτητας που θα γίνει. Απ'ότι μου είπε και φίλος με 156 Selespeed που χρησιμοποιεί αντίστοιχο σύστημα της Marelli, είναι στάνταρ από κατασκευής και όχι κάποια βλάβη. Τώρα αν αυτό μακροπρόθεσμα προκαλέσει κάποια βλάβη (πχ σε συγχρονιζέ) είναι πιθανό αλλά δε συμβαίνει συχνά. Προσωπικά όταν το αφήνω να ζεσταθεί το πρωί κανα 5λεπτο, πριν ξεκινήσω, σβήνω μοτέρ και ξανα ανάβω. Έτσι πέφτει η πίεση και δεν καρφώνει.


Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες. Τουλαχιστον να μην ανησυχω οτι ειναι καποια βλαβη. Ειναι αρκετα εντονο το κρακ καποιες φορες μπορω να πω και λιγο με φοβησε. Ευχαριστω και παλι να εισαι καλα!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Σεπ 2019, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 10 Σεπ 2014, 08:12
Δημοσιεύσεις: 30
Ερωτηση τα monroe oespectrum τα εχει βαλει κανεις?θελω να βαλω με ελατηρια 3cm χαμηλ.που ειδη φοραω vogtland


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Σεπ 2019, 12:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 08:56
Δημοσιεύσεις: 46
Σε c4 hatchback ακούω ένα καπ καπ να έρχεται από πίσω... Ξέρουμε τι είναι ;;;

Στάλθηκε από το LDN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 862 από 887 [ 13301 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865 ... 887  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική συζήτηση C-Crosser
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C-Crosser
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 1
Γενική Συζήτηση C4 Facelift
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Jm000VTS
Απαντήσεις: 705
C3 diesel 2004 Πώς βλέπω πόσα άλογα είναι 75 η 90
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Αγορά C4 μεταχειρισμένου DIESEL/αυτόματο ???
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: arthur7
Απαντήσεις: 27
Πρόβλημα με το citroen xsara picasso diesel 2006 στο turbo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: aiolos69
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ