kostask έγραψε:
Για κάτι τόσο σημαντικό όπως ο ιμάντας, διαφωνώ με το σκεπτικό σου. Άσχετα από χλμ και χρόνια πάντα πρέπει να βλέπει ο μηχανικός σου την κατάσταση του. Θεωρώ υπερβολικά τα 180, ειδικά από την στιγμή που έπιασα τον ιμάντα στα χέρια μου στα 140 και δεν είχε μείνει ούτε ο μισός.
Κώστα δεν είπα κάτι διαφορετικό και εγώ. Είπα πως το βλέπει ο μηχανικός και κρίνει αν απαιτείται αλλαγή ή όχι. Και εννοούσα και πριν τα 180.000. Απλά το σκεπτικό μου είναι πως προληπτικά χωρίς εμφανή προβλήματα πριν τα 180, δεν θα τον άλλαζα.