Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 23 Απρ 2024, 14:31 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2021, 11:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
Περίεργο αρκετά πάντως. Δηλαδή πώς εμπόδιζε ο συσσωρευτής του S&S να αλλάζει ταχύτητες εκτός από το να μην σβήνει και παίρνει μόνο του;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2021, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Δημιουργούσε θέμα με τα ρεύματα, είπαν και γι 'αυτό έπρεπε να αλλαχθεί.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2021, 13:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:
Δημιουργούσε θέμα με τα ρεύματα, είπαν και γι 'αυτό έπρεπε να αλλαχθεί.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πλήρωσε;
Ρωτάω γιατί έχει εγγύηση για 600.000 start.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας πυκνωτής (γιατί αυτό είναι στην ουσία) μπορεί να σου δημιουργήσει θέμα όταν δεν χρησιμοποιείται. Και γιατί να πρέπει να το χρησιμοποιείς για να μην σου δημιουργήσει θέμα. Από την στιγμή μάλιστα που ο κατασκευαστής έχει βάλει κουμπί για να το απενεργοποιεις.
Και εγώ το δεύτερο πράγμα που έκανα ( το πρώτο είναι να φορέσω ζώνη) ήταν να πατήσω το κουμπάκι για να γίνει off.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2021, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
vpafi έγραψε:
bakevang έγραψε:
Δημιουργούσε θέμα με τα ρεύματα, είπαν και γι 'αυτό έπρεπε να αλλαχθεί.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πλήρωσε;
Ρωτάω γιατί έχει εγγύηση για 600.000 start.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας πυκνωτής (γιατί αυτό είναι στην ουσία) μπορεί να σου δημιουργήσει θέμα όταν δεν χρησιμοποιείται. Και γιατί να πρέπει να το χρησιμοποιείς για να μην σου δημιουργήσει θέμα. Από την στιγμή μάλιστα που ο κατασκευαστής έχει βάλει κουμπί για να το απενεργοποιεις.
Και εγώ το δεύτερο πράγμα που έκανα ( το πρώτο είναι να φορέσω ζώνη) ήταν να πατήσω το κουμπάκι για να γίνει off.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!


Αα εγώ συνήθως το κάνω ανάποδα, γιατί καμιά φορά μπορεί να χρειαστεί να σταματήσεις πριν προλάβεις να κάνεις τη "δεύτερη" κίνηση και το αμάξι σβήνει. Ενώ χωρίς ζώνη έτσι κι αλλιώς δεν δουλεύει το S&S. :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2021, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
vpafi έγραψε:
bakevang έγραψε:
Δημιουργούσε θέμα με τα ρεύματα, είπαν και γι 'αυτό έπρεπε να αλλαχθεί.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πλήρωσε;
Ρωτάω γιατί έχει εγγύηση για 600.000 start.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας πυκνωτής (γιατί αυτό είναι στην ουσία) μπορεί να σου δημιουργήσει θέμα όταν δεν χρησιμοποιείται. Και γιατί να πρέπει να το χρησιμοποιείς για να μην σου δημιουργήσει θέμα. Από την στιγμή μάλιστα που ο κατασκευαστής έχει βάλει κουμπί για να το απενεργοποιεις.
Και εγώ το δεύτερο πράγμα που έκανα ( το πρώτο είναι να φορέσω ζώνη) ήταν να πατήσω το κουμπάκι για να γίνει off.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!


Όλοι το ίδιο κάνουμε. Κι όμως, το διαγνωστικό δεν έβγαλε κανένα θέμα στο κιβώτιο. Το μόνο θέμα που έβγαλε είναι ο πυκνωτής που είναι προς αντικατάσταση. Δεν του είπαν κάτι για εγγύηση. Να του πω έγω; :P

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2021, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Εγώ δεν το κλείνω ποτέ Πάντως...

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2021, 12:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Σταύρε στα χειροκίνητα είναι διαφορετικά.
Στα αυτόματα σβήνει ενώ έχεις καμιά 10-15 χλμ. και πατάς φρένο για να σταματήσεις. Αν δεν σταματήσεις και πατήσεις γκάζι, παίρνει ξανά.
Μιλάμε για πολλά πολλά Start & Stops αν κινείσαι μέσα σε πόλη.
Τα χειροκίνητα σταματάς, αφήνεις συμπλέκτη, σβήνει και όλα καλά. Και όχι κάθε φορά. Αν κινηθείς πχ. για 1-2 μέτρα, δεν σβήνει. Τουλάχιστον το δικό μου χειροκίνητο.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Φεβ 2021, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1854
Εγώ πάλι αν και τις περισσότερες φορές το απενεργοποιώ φροντίζω μια στις τόσες να το δουλεύω προειμένου να "αδειάσει" και να "ξαναγεμίσει"....Δεν ξέρω αν χρησιμοποιώ τον σωστό όρο :hmm

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ 2021, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
Καλημέρα παιδιά. Να ρωτήσω κάτι σχετικά με το κοντέρ. Το δικό μου είναι η attraction έκδοση ελληνικής αντιπροσωπείας με το κλασσικό κοντέρ με την πορτοκαλί μόνο απόχρωση.
Μπορεί να κουμπώσει πάνω από έκδοση με εναλλαγή χρωμάτων φωτισμού plug&play ή θέλει πατέντες και άλλες ιστορίες;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ 2021, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Panagiotis96 έγραψε:
Καλημέρα παιδιά. Να ρωτήσω κάτι σχετικά με το κοντέρ. Το δικό μου είναι η attraction έκδοση ελληνικής αντιπροσωπείας με το κλασσικό κοντέρ με την πορτοκαλί μόνο απόχρωση.
Μπορεί να κουμπώσει πάνω από έκδοση με εναλλαγή χρωμάτων φωτισμού plug&play ή θέλει πατέντες και άλλες ιστορίες;
Ναι μπορεί.
Έχει ξαναγίνει. Νομίζω είναι και φθηνά από eBay.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ 2021, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
vpafi έγραψε:
Panagiotis96 έγραψε:
Καλημέρα παιδιά. Να ρωτήσω κάτι σχετικά με το κοντέρ. Το δικό μου είναι η attraction έκδοση ελληνικής αντιπροσωπείας με το κλασσικό κοντέρ με την πορτοκαλί μόνο απόχρωση.
Μπορεί να κουμπώσει πάνω από έκδοση με εναλλαγή χρωμάτων φωτισμού plug&play ή θέλει πατέντες και άλλες ιστορίες;
Ναι μπορεί.
Έχει ξαναγίνει. Νομίζω είναι και φθηνά από eBay.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!


Έχω βρει από εδώ ένα με 50€ γι αυτό ρωτάω.
Απλώς απ ότι έχω δει υπάρχουν νομίζω δύο τύποι απ αυτά. Ένα που είναι σαν το δικό μου αλλά με εναλλαγή χρωμάτων και ένα που μέσα στο κοντέρ έχει και τις ενδείξεις του trip computer.
Φαντάζομαι μόνο το πρώτο θα κάνει, μιας και το άλλο έχει έξτρα πράγματα που σε μένα φαίνονται στην κονσόλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2021, 05:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Panagiotis96 έγραψε:
vpafi έγραψε:
Panagiotis96 έγραψε:
Καλημέρα παιδιά. Να ρωτήσω κάτι σχετικά με το κοντέρ. Το δικό μου είναι η attraction έκδοση ελληνικής αντιπροσωπείας με το κλασσικό κοντέρ με την πορτοκαλί μόνο απόχρωση.
Μπορεί να κουμπώσει πάνω από έκδοση με εναλλαγή χρωμάτων φωτισμού plug&play ή θέλει πατέντες και άλλες ιστορίες;
Ναι μπορεί.
Έχει ξαναγίνει. Νομίζω είναι και φθηνά από eBay.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!


Έχω βρει από εδώ ένα με 50€ γι αυτό ρωτάω.
Απλώς απ ότι έχω δει υπάρχουν νομίζω δύο τύποι απ αυτά. Ένα που είναι σαν το δικό μου αλλά με εναλλαγή χρωμάτων και ένα που μέσα στο κοντέρ έχει και τις ενδείξεις του trip computer.
Φαντάζομαι μόνο το πρώτο θα κάνει, μιας και το άλλο έχει έξτρα πράγματα που σε μένα φαίνονται στην κονσόλα.
Και εγώ έτσι πιστεύω.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2021, 13:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Έχω αρχίσει και σκέφτομαι να αλλάξω μία 4άδα αμορτισέρ στην αυτόματη Κυρά.
Όχι ότι έχω κάποιο πρόβλημα με το 2ο σετ εργοστασιακών αμορτισέρ που φοράει, αλλά έχουν χιλιόμετρα και θέλω να τα αλλάξω.

Σκέφτομαι ότι δεν επιθυμώ χαμήλωμα. Εξάλλου είναι Pack Aero και είναι πιο χαμηλό από το εργοστάσιο.
Και σκέφτομαι ότι μ' αρέσει που κάνω 650 χιλιόμετρα σερί με υψηλές ταχύτητες και φτάνω στον προορισμό μου ξεκούραστος.
Κάτι που το Picasso δεν μπορούσε να κάνει...

Ήθελα να πάω σε Bilstein κίτρινα, αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν βγάζει. Βγάζει μόνο για C4 Picasso...... ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!
Είδα σε KONI. Τίποτα!

Οι επιλογές είναι 3:
- Monroe OESpectrum {διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) - 4πλής βαβλίδας} ~ 220Ε.
- Sachs Super Touring {διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) - 2πλής βαλβίδας} ~ 210Ε.
- ΚΥΒ Excel G {διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) - 2πλής βαλβίδας} ~ δεν ρώτησα καν τιμή, τα θεωρώ πεταμένα λεφτά! :D

Στο Picasso φορούσα τα Monroe Reflex {διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) - 2πλής βαλβίδας} και τα είχα στα χέρια μου 120.000 χλμ χωρίς να κάνουν κιχ. Ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος. Σκέφτομαι ότι τα OESpectrum ότι θα είναι πολύ καλύτερα μιας και αντικατέστησαν τα Reflex.

Κάποια άποψη; Έχεις φορέσεις κάποιος κάτι άλλο και να έχει μείνει ευχαριστημένος;

Θα γίνει μέσα στο Μάρτη, λίγο πριν βάλω τα καλοκαιρινά, για να κάνω και ευθυγράμμιση μόλις πατήσουν τα αμορτισέρ.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2021, 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:
Έχω αρχίσει και σκέφτομαι να αλλάξω μία 4άδα αμορτισέρ στην αυτόματη Κυρά.
Όχι ότι έχω κάποιο πρόβλημα με το 2ο σετ εργοστασιακών αμορτισέρ που φοράει, αλλά έχουν χιλιόμετρα και θέλω να τα αλλάξω.

Σκέφτομαι ότι δεν επιθυμώ χαμήλωμα. Εξάλλου είναι Pack Aero και είναι πιο χαμηλό από το εργοστάσιο.
Και σκέφτομαι ότι μ' αρέσει που κάνω 650 χιλιόμετρα σερί με υψηλές ταχύτητες και φτάνω στον προορισμό μου ξεκούραστος.
Κάτι που το Picasso δεν μπορούσε να κάνει...

Ήθελα να πάω σε Bilstein κίτρινα, αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν βγάζει. Βγάζει μόνο για C4 Picasso...... ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!
Είδα σε KONI. Τίποτα!

Οι επιλογές είναι 3:
- Monroe OESpectrum {διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) - 4πλής βαβλίδας} ~ 220Ε.
- Sachs Super Touring {διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) - 2πλής βαλβίδας} ~ 210Ε.
- ΚΥΒ Excel G {διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) - 2πλής βαλβίδας} ~ δεν ρώτησα καν τιμή, τα θεωρώ πεταμένα λεφτά! :D

Στο Picasso φορούσα τα Monroe Reflex {διπλής ενεργείας (αέρος - λαδιού) - 2πλής βαλβίδας} και τα είχα στα χέρια μου 120.000 χλμ χωρίς να κάνουν κιχ. Ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος. Σκέφτομαι ότι τα OESpectrum ότι θα είναι πολύ καλύτερα μιας και αντικατέστησαν τα Reflex.

Κάποια άποψη; Έχεις φορέσεις κάποιος κάτι άλλο και να έχει μείνει ευχαριστημένος;

Θα γίνει μέσα στο Μάρτη, λίγο πριν βάλω τα καλοκαιρινά, για να κάνω και ευθυγράμμιση μόλις πατήσουν τα αμορτισέρ.


Επειδή είσαι pack aero άρα χαμηλωμένο αμάξωμα, ρίξε και μια ματιά στα παρακάτω. Αυτά θα έβαζα εαν δεν την πούλαγα.
Τα ανάλογα θα βάλεις και πίσω .

Εικόνα

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2021, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Βάγγο μου, ακριβώς αυτά μου πρότειναν.
Απλά εδώ δεν γράφει ότι είναι η σειρά Super Touring.
Να πω την αλήθεια, περισσότερο κοιτάω τα Monroe....... λόγω νέας τεχνολογίας και 4πλής βαλβίδας.
Αλλά ακόμα το συζητάω και το σκέφτομαι.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 880 από 888 [ 13312 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883 ... 888  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αγορά c4 diesel.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: tsagod
Απαντήσεις: 11
Βαλβολίνες για Citroen c3 2015 1.4 Diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: pantska
Απαντήσεις: 5
citroen c3 diesel μειωση αποδοσης κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Αγορα μεταχειρισμενου C3 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: chris_n
Απαντήσεις: 12
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ CITROEN C4 DIESEL.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: varonos
Απαντήσεις: 51
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ