Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:28 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Αυτό το ΕΚΟ εννοώ,που έχει και φυσικό αέριο.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιούλ 2020, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις άμεσες απαντήσεις (δεν περίμενα να ήταν τόσο σύντομα και ξαναμπήκα καθυστερημένα μάλλον).

Απ’ ότι βλέπω και από τις απαντήσεις στο θέμα πετρέλαιο μάλλον δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση. Άλλοι λένε όχι v-power γιατί έχει βιοντίζελ, άλλοι λένε όχι Avio γιατί περιέχει θείο. Άρα μάλλον πάμε στα πιο τυφλά.

Σχετικά με το καθαριστικό κυκλώματος και το αντιμυκητιακό, υπάρχει κάποιο δοκιμασμένο με θετικά αποτελέσματα και χωρίς δυσάρεστες «παρενέργειες»; Επίσης σε τι διαστήματα και σε τι ποσότητα καθένα απ’ αυτά;

Λάδια έχω δει και 5-30 και 0-30, τι προτιμάμε όμως και ποια τα συν και τα πλην;

Για τον ιμάντα προφανώς θα αλλαχτεί, το θέμα είναι αν είναι τόσο επιτακτικό να βιαστώ τώρα ή να πάει μετά το καλοκαίρι σε περίπου 5000χλμ μαζί και με σέρβις λάδια φίλτρα που θέλει τότε, να γίνουν όλα μαζί.

Παραφλού όταν λέμε οργανικό τι εννοούμε; Προτείνεται συγκεκριμένος τύπος πχ G12 κλπ;

Σχετικά με την αναγέννηση, το είχα ξαναδιαβάσει αυτό αλλά δεν το κατάλαβα. Τι εννοούμε ζέστη στους καθρέφτες και πώς υποτίθεται θα καταλάβω αυτή τη «ζέστη»;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιούλ 2020, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Panagiotis96 έγραψε:
Απ’ ότι βλέπω και από τις απαντήσεις στο θέμα πετρέλαιο μάλλον δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση. Άλλοι λένε όχι v-power γιατί έχει βιοντίζελ, άλλοι λένε όχι Avio γιατί περιέχει θείο. Άρα μάλλον πάμε στα πιο τυφλά.

Στα "πιο τυφλά" (θα) πας μέχρι να βρεις ποια diesel θα σε ικανοποιήσουν.
Όπως πολλά άλλα του αυτοκινήτου, έτσι και το ποιό καύσιμο είναι το καλύτερο έχει να κάνει, και με το οδηγικό στυλ του καθενός, και με το είδος των διαδρομών στις οποίες κινείται, και με το κλίμα της περιοχής του, και τέλος με την εμπειρία που του "ακονίζει" προσλαμβάνουσες και του καθορίζει κριτήρια. Ο συνδυασμός όλων αυτών, με κοινό παρονομαστή το αυτοκίνητο συν την καλή ποιότητα καυσίμου, ένα πράγμα σημαίνει:
Δεν μπορεί όλοι να ικανοποιούνται το ίδιο και να συγκλίνουν σε ίδια αξιολόγηση, επομένως δεν μπορεί να υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση.
Κράτα τον χρυσό κανόνα "μόνο από δοκιμασμένο πρατήριο εμπιστοσύνης", πάρε γνώμες για μάρκες και πρατήρια, δοκίμαζε, και θα βρεις απάντηση.

Panagiotis96 έγραψε:
Σχετικά με το καθαριστικό κυκλώματος και το αντιμυκητιακό, υπάρχει κάποιο δοκιμασμένο με θετικά αποτελέσματα και χωρίς δυσάρεστες «παρενέργειες»; Επίσης σε τι διαστήματα και σε τι ποσότητα καθένα απ’ αυτά;

Πολύ καλά λόγια λέγονται για όλη τη σειρά πρόσθετων της Liqui Moly. Πολύ πρόσφατα μου σύστησαν και της Wurth, αλλά ήθελα αντιμυκητιακό που δεν είχαν, και δεν έβαλα.
Παρενέργειες δεν υπάρχουν αν χρησιμοποιούνται όπως πρέπει και με τη συχνότητα που πρέπει. Για την κατάσταση με τα καύσιμα και τα πρατήρια της χώρας μας, μάλλον είναι κι απαραίτητα. Συνήθως τα αντιμυκητιακά συστήνονται ανά 2000-3000 km και σε αναλογία 1:1000 (30 ml για 30 Lt καυσίμου, 40 ml για 40 Lt κοκ) για νορμάλ καταστάσεις "θεραπείας". Για πρόληψη, αν μπαίνει ενισχυμένο καύσιμο, πιο αραιά στα υπερδιπλάσια έως και τριπλάσια km, είναι καλό μέτρο. Όλα έχουν οδηγίες για τη χρήση τους, και με τις δοσολογίες σαφείς αναλόγως τι θέλουμε να πετύχουμε.

Panagiotis96 έγραψε:
Λάδια έχω δει και 5-30 και 0-30, τι προτιμάμε όμως και ποια τα συν και τα πλην;

Για τον κινητήρα σου, το βασικό προτεινόμενο είναι το 5W-30. Το 0W-30 βασικά είναι εξελιγμένο για τους Euro 6 κινητήρες, αλλά όντας βελτιωμένο συστήνεται και για τον δικό σου. Οι απόψεις για το αν πρέπει να ξεφεύγουμε από το βασικό, διίστανται, και μάλλον επικρατούν όσες λένε "όχι". Παίζουν ρόλο διάφορα, κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής που κινούμαστε, η κατάσταση του κινητήρα μας, πως οδηγάμε. Ο μηχανικός σου, αλλά και οι κάτοχοι ίδιου με σένα αυτοκινήτου εδώ στο GCC, θα σε κατατοπίσουν καλύτερα πάνω σ' αυτό.

Panagiotis96 έγραψε:
Για τον ιμάντα προφανώς θα αλλαχτεί, το θέμα είναι αν είναι τόσο επιτακτικό να βιαστώ τώρα ή να πάει μετά το καλοκαίρι σε περίπου 5000χλμ μαζί και με σέρβις λάδια φίλτρα που θέλει τότε, να γίνουν όλα μαζί.

Μόνο εσύ και το συνεργείο που πας, έχετε εικόνα του ιμάντα. Αναλόγως την κατάστασή του, αποφασίστε!
Τα 5000 km που λες, είναι πολλά για να το ρισκάρεις, και λίγα για να σκέφτεσαι να το καθυστερήσεις. Αν βλέπετε ύποπτη κόπωση, αλλαγή τώρα!

Panagiotis96 έγραψε:
Παραφλού όταν λέμε οργανικό τι εννοούμε; Προτείνεται συγκεκριμένος τύπος πχ G12 κλπ;

Εννοούμε ότι περιέχει μόνο οργανικά στοιχεία στη σύνθεση, για να είναι ασφαλές και για τα κράματα αλουμινίου των σύγχρονων κινητήρων (σε αντίθεση με τα ανόργανα ψυκτικά υγρά της προηγούμενης τεχνολογίας) και για τα ελαστομερή του κυκλώματος ψύξης. Επίσης, είναι και μακράς πολλαπλάσιας διάρκειας σε σχέση με τα ανόργανα, και σε έτη και σε χιλιόμετρα. Και βεβαίως, πολύ καλύτερο στην προστασία, και από χαμηλές ή υψηλές θερμοκρασίες, και από διάβρωση.
Από τα μέσα των '90s και μετά, μόνο οργανικά χρησιμοποιούν οι ευρωπαίοι κατασκευστές, και η PSA μαζί. Για τη δική σου C4, ναι G12 θέλει, αλλά να κοιτάς απαραίτητα και την προδιαγραφή που πρέπει να είναι PSA B71 5110. Όλοι οι αυτοκινητοβιομήχανοι θέτουν τις προδιαγραφές τους στους κατασκευστές λιπαντικών και υγρών, να μη το ξεχνάμε και να το τηρούμε πάντα.

Panagiotis96 έγραψε:
Σχετικά με την αναγέννηση, το είχα ξαναδιαβάσει αυτό αλλά δεν το κατάλαβα. Τι εννοούμε ζέστη στους καθρέφτες και πώς υποτίθεται θα καταλάβω αυτή τη «ζέστη»;

Προφανώς από πιο απότομο/γρήγορο ξεθάμπωμα το χειμώνα ή πιάνοντας τον καθρέφτη. Έχει βγει και πατέντα, που στο κύκλωμα του καθρέφτη βάζουν λεντάκι, το οποίο χωράει στην άκρη μεταξύ καλύμματος-καθρέφτη και ανάβει όταν κάνει αναγέννηση, αλλά εντάξει, βασικά αχρείαστο.
Την αναγέννηση την καταλαβαίνεις από τον τραχύτερο ήχο του κινητήρα με αύξηση της στιγμιαίας κατανάλωσης και το αυτοκίνητο να κόβει κάπως. Μην αμελείς να το πατάς για χιλιόμετρα και λίγο παραπάνω όποτε μπορείς με ασφάλεια σε αυτοκινητόδρομο, και αυτό ξέρει τη δουλειά του με την αναγέννηση, και θα την κάνει, και μπορεί να μη την καταλάβεις και καθόλου. Αν δεν έχεις ειδικά εκεί το νου σου, λογικά δεν θα την καταλάβεις.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2020, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Φεβ 2014, 13:03
Δημοσιεύσεις: 20
Καλησπέρα! έχω ένα C4 e-hdi 110hp 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΟ και έχω κάποια θέματα:

1) Ξεκινώ από τα απλά: το Bluetooth ενώ λειτουργούσε με το παλιό κινητό, με το καινούριο (Android) δε λειτουργεί, δε συνδέεται το τηλέφωνο. Μπορώ να κάνω κάτι;
2) Η πόρτα του οδηγού κάνει ένα "κρακ" στην πρώτη σκάλα, σαν να θέλει λάδωμα, αλλά στην Ωμέγα μου είπαν ότι θέλω στοπ πόρτας που είναι πλαστικό και έχει 75€ (!!). Καμία λύση πιο φτηνή;
3) πάμε στα σημαντικά: περίπου 82000κμ και μου είπαν ότι βγάζουν σφάλμα τα 4 μπεκ. Πέρσι είχαν βγάλει τα 2. (ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ μόνιμα κανένα λαμπάκι να σημειώσω). Τα συμπτώματα σε μένα ήταν πιο παλιά που έβαζα πάντα Shell V Power diesel και πάντα σχεδόν από το ίδιο πρατήριο, κροτάλισμα κυρίως σε χαμηλή ταχύτητα κ όταν ήταν κρύο. (μήπως είναι φυσιολογικό;;). Τότε άρχισα να βάζω (6-7 γεμίσματα τελευταία) Eko Avio.
Μία (1) φορά μου έκανε σαν κοψίματα με χαμηλή ταχύτητα. Τι να κάνω;
Να τονίσω ότι πρόσθετο καθαριστικό δεν έχω βάλει ποτέ στο ρεζερβουάρ, θα βάλω 1η φορά σε λίγες μέρες ένα μπουκαλάκι που πήρα από την Ωμέγα και θα γεμίσω τελείως (όπως πάντα κάνω).
Να πάω για καθαρισμό τα μπεκ; αν ναι ΠΟΥ;
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ότι πέραν του κροταλίσματος χαμηλά, το αυτοκίνητο πάει μια χαρά και επίσης έχω βάλει πρόγραμμα στο αυτοκίνητο (~138hp) -3 χρόνια πριν από άτομο γνωστό με κατάστημα και καλές κριτικές- χωρίς κανένα πρόβλημα (Δεν πιέζω το αυτοκίνητο, κινούμαι πολύ νορμάλ).

Ευχαριστώ!
μέχρι τώρα ΟΛΑ τα σέρβις έχουν γίνει τυπικότατα σε επίσημες αντιπροσωπείες και από ζημιές, έχω μείνει 1 φορά από το ρουλεμάν το λεγόμενο "τρελό" (νομίζω έτσι το είπε) μέσα στην εγγύηση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2020, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Για την πόρτα του οδηγού μπορώ να σου πω ότι θα βρεις κάποιον με κατσαβίδια torx και θα του ρίξεις ένα καλό σφίξιμο. Μου το παρουσίασε και στις 2 πόρτες αυτό το κρακ και έτσι λύθηκε.Για να σου παρουσιάσουν πρόβλημα και τα 4 μπεκ πρέπει να σου έβαλαν αμμοχάλικο και όχι πετρέλαιο,δεν έχω κάποια άλλη εξήγηση. Πάντως μηχανικοί εμπιστοσύνης μου τόνισαν ότι ο καθαρισμός είναι άσκοπος. Υπόψιν,το ένα μπεκ βγαίνει γύρω στα 370.Βάζοντας πάντως ένα καλό καθαριστικό της liqui molly είδα άμεσα βελτίωση και στην κατανάλωση και στην ακουστική συμπεριφορά.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kostask για την δημοσίευση του/της: iceman21
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2020, 22:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
iceman21 έγραψε:
το Bluetooth ενώ λειτουργούσε με το παλιό κινητό, με το καινούριο (Android) δε λειτουργεί, δε συνδέεται το τηλέφωνο. Μπορώ να κάνω κάτι;

Να σου πω κι εγώ μια ιδέα για το πρώτο που ρωτάς, στα υπόλοιπα σε κατατόπισε μια χαρά ο Κώστας.
Μπες στην ενότητα του τηλεφώνου στο σύστημά σου και δες μήπως έχει κρατήσει στη μνήμη την παλιά σου συσκευή ως συνδεόμενη. Νομίζω την κρατάει στη μνήμη και την εμφανίζει συνδεδεμένη ή όχι αναλόγως αν είναι ή δεν είναι ενεργό το bluetooth της. Μπορεί εκεί να είναι το θέμα.
Αν την έχει κρατήσει, να τη διαγράψεις, και μετά να ξανακάνεις από την αρχή τη διαδικασία σύνδεσης τηλεφώνου-αυτοκινήτου.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Ιούλ 2020, 23:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Απορία,το πρόβλημα στα μπεκ στο διέγνωσαν στην αντιπροσωπεία? Ή απλά στο είπε κάποιος μηχανικός?

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2020, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Φεβ 2014, 13:03
Δημοσιεύσεις: 20
kostask έγραψε:
Απορία,το πρόβλημα στα μπεκ στο διέγνωσαν στην αντιπροσωπεία? Ή απλά στο είπε κάποιος μηχανικός?


ναι, Ωμέγα, αλλά όπως έγραψα εκτός του κροταλίσματος και των κοψιμάτων που έκανε μια φορά, πάει μια χαρά.. Δε μένει αναμένο κανένα λαμπάκι βλάβης, αλλά το είδε σαν σφάλμα στο διαγνωστικό


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2020, 09:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Φεβ 2014, 13:03
Δημοσιεύσεις: 20
kostask έγραψε:
Για την πόρτα του οδηγού μπορώ να σου πω ότι θα βρεις κάποιον με κατσαβίδια torx και θα του ρίξεις ένα καλό σφίξιμο. Μου το παρουσίασε και στις 2 πόρτες αυτό το κρακ και έτσι λύθηκε.Για να σου παρουσιάσουν πρόβλημα και τα 4 μπεκ πρέπει να σου έβαλαν αμμοχάλικο και όχι πετρέλαιο,δεν έχω κάποια άλλη εξήγηση. Πάντως μηχανικοί εμπιστοσύνης μου τόνισαν ότι ο καθαρισμός είναι άσκοπος. Υπόψιν,το ένα μπεκ βγαίνει γύρω στα 370.Βάζοντας πάντως ένα καλό καθαριστικό της liqui molly είδα άμεσα βελτίωση και στην κατανάλωση και στην ακουστική συμπεριφορά.


Αν μπορείς πες μου που ακριβώς να σφίξω στην πόρτα γιατί δεν ξέρω, έχω torx.
Επίσης όπως έγραψα σύντομα θα βάλω για 1η φορά ένα καθαριστικό που μου έδωσαν από την ωμέγα (~19€)
Έχω την απορία, τα μπεκ αν δεν δούλευαν σωστά δε θα έβλεπα κακή συμπεριφορά του αυτοκινήτου μόνιμα;
Τα 2 είχε φανεί ότι δε δούλευαν σωστά από το περσινό σέρβις, αλλά τα συμπτώματα ήταν μόνο το κροτάλισμα, το οποίο υπόψιν, το έχω από παλιά (δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό), πριν διαγνωστεί πρόβλημα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2020, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Άνοιξε την πόρτα διάπλατα και θα δεις τον μαύρο βραχίονα στο εσωτερικό της πόρτας. Εκεί που βιδώνει στο αμάξωμα θα δεις και την βίδα....εύκολο ειναι,μην με βάλεις να τρέχω για φωτογραφίες... :D
Μήπως είδαν καποια "δυσλειτουργία" των μπεκ λόγω προγράμματος? Ίσως λόγω αυτού αλλάζουν οι χρόνοι απόκρισης και με τα δεδομένα που έχουν ως default δείχνουν πρόβλημα.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2020, 15:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Φεβ 2014, 13:03
Δημοσιεύσεις: 20
kostask έγραψε:
Άνοιξε την πόρτα διάπλατα και θα δεις τον μαύρο βραχίονα στο εσωτερικό της πόρτας. Εκεί που βιδώνει στο αμάξωμα θα δεις και την βίδα....εύκολο ειναι,μην με βάλεις να τρέχω για φωτογραφίες... :D
Μήπως είδαν καποια "δυσλειτουργία" των μπεκ λόγω προγράμματος? Ίσως λόγω αυτού αλλάζουν οι χρόνοι απόκρισης και με τα δεδομένα που έχουν ως default δείχνουν πρόβλημα.


Αφού είχα βάλει το πρόγραμμα το 2017, έκανα σέρβις μετά από 9 μήνες κ δε μου είχαν πει κάτι. Στο επόμενο μου είπαν, αφού όμως εγώ τους είπα να κοιτάξουν για το κροτάλισμα. Και πάλι στο τωρινό ετήσιο μου το είπε, αφού το θύμησα εγώ..
Μήπως δεν το βάζουν στο διαγνωστικό σε κάθε σέρβις; τι να πω..
Το περίεργο σε όλη την υπόθεση είναι ότι γενικά το αυτοκίνητο δουλεύει κ κινείται μια χαρά. Και το κροτάλισμα το ακούω επειδή έχω το βίτσιο να ανοίγω το παράθυρο για να ακούω τι γίνεται, αλλιώς δε θα είχα πάρει χαμπάρι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2020, 18:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
iceman21 έγραψε:
kostask έγραψε:
Απορία,το πρόβλημα στα μπεκ στο διέγνωσαν στην αντιπροσωπεία? Ή απλά στο είπε κάποιος μηχανικός?


ναι, Ωμέγα, αλλά όπως έγραψα εκτός του κροταλίσματος και των κοψιμάτων που έκανε μια φορά, πάει μια χαρά.. Δε μένει αναμένο κανένα λαμπάκι βλάβης, αλλά το είδε σαν σφάλμα στο διαγνωστικό
Αν ακούς κροτάλισμα/ξεφυσισμα σημαίνει ότι τα μπεκ έχουν χαλαρώσει και θέλει σύσφιξη η βάση τους. Δεν ξέρω αν το δικαιολογούν τα χιλιόμετρα σου, αλλά κάποια στιγμή για τον κινητήρα 112ps είχε βγει οδηγία. Αν το προλάβεις τα σώζεις, αν όχι θα ρίξεις κλάμα, γιατί σπάνια την γλιτώνεις με απλή επισκευή, διότι συνήθως βγάζουν ρωγμές στην βάση τους και βγαίνουν άχρηστα.

Είναι λοιπόν σοβαρό, άσχετο με το ότι σου το κάνει σπάνια. Πρέπει να πας κάπου να τα δουν. Για να φτάσουν στην βάση τους πρέπει να βγει η εισαγωγή..

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
Καλησπερα σας! παλιο μελος εδω και κατοχος c4 του 2017 με 120000 χλμ .
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο ωστοσο απο εχθες το απογευμα μου εχει αναψει το λαμπακι ueria - engine light - service και μηνυμα στην οθονη engine need to be repaired...

Τι μπορει να ειναι? να σημειωσω οτι το ειχα ακινητο για 1 μηνα και χθες του εκανα μια καλη βολτα σε ανοιχτο δρομο ωστοσο το σφαλμα παραμενει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
cit86 έγραψε:
Καλησπερα σας! παλιο μελος εδω και κατοχος c4 του 2017 με 120000 χλμ .
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο ωστοσο απο εχθες το απογευμα μου εχει αναψει το λαμπακι ueria - engine light - service και μηνυμα στην οθονη engine need to be repaired...

Τι μπορει να ειναι? να σημειωσω οτι το ειχα ακινητο για 1 μηνα και χθες του εκανα μια καλη βολτα σε ανοιχτο δρομο ωστοσο το σφαλμα παραμενει...
μάλλον πας για δοχείο ουρίας (αdblue) :(

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιούλ 2020, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
Azan Gorde έγραψε:
cit86 έγραψε:
Καλησπερα σας! παλιο μελος εδω και κατοχος c4 του 2017 με 120000 χλμ .
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο ωστοσο απο εχθες το απογευμα μου εχει αναψει το λαμπακι ueria - engine light - service και μηνυμα στην οθονη engine need to be repaired...

Τι μπορει να ειναι? να σημειωσω οτι το ειχα ακινητο για 1 μηνα και χθες του εκανα μια καλη βολτα σε ανοιχτο δρομο ωστοσο το σφαλμα παραμενει...
μάλλον πας για δοχείο ουρίας (αdblue) :(

ναι κατι διαβασα στο ιντερνετ... το θεμα ειναι οτι ειμαι εκτος εγγυησης.. τι γινεται? επισης δε μου εχει βγαλει καποιο μηνυμα με χιλιομετρα που δε θα μπορω να εκινησω το αυτοκινητο οπως διαβασα σε διαφορα φορουμ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 872 από 887 [ 13301 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875 ... 887  Επόμενο



Συναφή θέματα

DS3 - DIESEL 1.4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: Ds3onTheWay
Απαντήσεις: 120
C2 vtr diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Nikos141994
Απαντήσεις: 3
Αγορά μεταχειρισμένου C3 1.6 2012 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: gregs3
Απαντήσεις: 21
γενικη συζητηση
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Γενική συζήτηση C-Crosser
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C-Crosser
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron