Panagiotis96 έγραψε:
Απ’ ότι βλέπω και από τις απαντήσεις στο θέμα πετρέλαιο μάλλον δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση. Άλλοι λένε όχι v-power γιατί έχει βιοντίζελ, άλλοι λένε όχι Avio γιατί περιέχει θείο. Άρα μάλλον πάμε στα πιο τυφλά.
Στα "πιο τυφλά" (θα) πας μέχρι να βρεις ποια diesel θα σε ικανοποιήσουν.
Όπως πολλά άλλα του αυτοκινήτου, έτσι και το ποιό καύσιμο είναι το καλύτερο έχει να κάνει, και με το οδηγικό στυλ του καθενός, και με το είδος των διαδρομών στις οποίες κινείται, και με το κλίμα της περιοχής του, και τέλος με την εμπειρία που του "ακονίζει" προσλαμβάνουσες και του καθορίζει κριτήρια. Ο συνδυασμός όλων αυτών, με κοινό παρονομαστή το αυτοκίνητο συν την καλή ποιότητα καυσίμου, ένα πράγμα σημαίνει:
Δεν μπορεί όλοι να ικανοποιούνται το ίδιο και να συγκλίνουν σε ίδια αξιολόγηση, επομένως δεν μπορεί να υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση.
Κράτα τον χρυσό κανόνα "μόνο από δοκιμασμένο πρατήριο εμπιστοσύνης", πάρε γνώμες για μάρκες και πρατήρια, δοκίμαζε, και θα βρεις απάντηση.
Panagiotis96 έγραψε:
Σχετικά με το καθαριστικό κυκλώματος και το αντιμυκητιακό, υπάρχει κάποιο δοκιμασμένο με θετικά αποτελέσματα και χωρίς δυσάρεστες «παρενέργειες»; Επίσης σε τι διαστήματα και σε τι ποσότητα καθένα απ’ αυτά;
Πολύ καλά λόγια λέγονται για όλη τη σειρά πρόσθετων της Liqui Moly. Πολύ πρόσφατα μου σύστησαν και της Wurth, αλλά ήθελα αντιμυκητιακό που δεν είχαν, και δεν έβαλα.
Παρενέργειες δεν υπάρχουν αν χρησιμοποιούνται όπως πρέπει και με τη συχνότητα που πρέπει. Για την κατάσταση με τα καύσιμα και τα πρατήρια της χώρας μας, μάλλον είναι κι απαραίτητα. Συνήθως τα αντιμυκητιακά συστήνονται ανά 2000-3000 km και σε αναλογία 1:1000 (30 ml για 30 Lt καυσίμου, 40 ml για 40 Lt κοκ) για νορμάλ καταστάσεις "θεραπείας". Για πρόληψη, αν μπαίνει ενισχυμένο καύσιμο, πιο αραιά στα υπερδιπλάσια έως και τριπλάσια km, είναι καλό μέτρο. Όλα έχουν οδηγίες για τη χρήση τους, και με τις δοσολογίες σαφείς αναλόγως τι θέλουμε να πετύχουμε.
Panagiotis96 έγραψε:
Λάδια έχω δει και 5-30 και 0-30, τι προτιμάμε όμως και ποια τα συν και τα πλην;
Για τον κινητήρα σου, το βασικό προτεινόμενο είναι το 5W-30. Το 0W-30 βασικά είναι εξελιγμένο για τους Euro 6 κινητήρες, αλλά όντας βελτιωμένο συστήνεται και για τον δικό σου. Οι απόψεις για το αν πρέπει να ξεφεύγουμε από το βασικό, διίστανται, και μάλλον επικρατούν όσες λένε "όχι". Παίζουν ρόλο διάφορα, κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής που κινούμαστε, η κατάσταση του κινητήρα μας, πως οδηγάμε. Ο μηχανικός σου, αλλά και οι κάτοχοι ίδιου με σένα αυτοκινήτου εδώ στο GCC, θα σε κατατοπίσουν καλύτερα πάνω σ' αυτό.
Panagiotis96 έγραψε:
Για τον ιμάντα προφανώς θα αλλαχτεί, το θέμα είναι αν είναι τόσο επιτακτικό να βιαστώ τώρα ή να πάει μετά το καλοκαίρι σε περίπου 5000χλμ μαζί και με σέρβις λάδια φίλτρα που θέλει τότε, να γίνουν όλα μαζί.
Μόνο εσύ και το συνεργείο που πας, έχετε εικόνα του ιμάντα. Αναλόγως την κατάστασή του, αποφασίστε!
Τα 5000 km που λες, είναι πολλά για να το ρισκάρεις, και λίγα για να σκέφτεσαι να το καθυστερήσεις. Αν βλέπετε ύποπτη κόπωση, αλλαγή τώρα!
Panagiotis96 έγραψε:
Παραφλού όταν λέμε οργανικό τι εννοούμε; Προτείνεται συγκεκριμένος τύπος πχ G12 κλπ;
Εννοούμε ότι περιέχει μόνο οργανικά στοιχεία στη σύνθεση, για να είναι ασφαλές και για τα κράματα αλουμινίου των σύγχρονων κινητήρων (σε αντίθεση με τα ανόργανα ψυκτικά υγρά της προηγούμενης τεχνολογίας) και για τα ελαστομερή του κυκλώματος ψύξης. Επίσης, είναι και μακράς πολλαπλάσιας διάρκειας σε σχέση με τα ανόργανα, και σε έτη και σε χιλιόμετρα. Και βεβαίως, πολύ καλύτερο στην προστασία, και από χαμηλές ή υψηλές θερμοκρασίες, και από διάβρωση.
Από τα μέσα των '90s και μετά, μόνο οργανικά χρησιμοποιούν οι ευρωπαίοι κατασκευστές, και η PSA μαζί. Για τη δική σου C4, ναι G12 θέλει, αλλά
να κοιτάς απαραίτητα και την προδιαγραφή που πρέπει να είναι PSA B71 5110. Όλοι οι αυτοκινητοβιομήχανοι θέτουν τις προδιαγραφές τους στους κατασκευστές λιπαντικών και υγρών, να μη το ξεχνάμε και να το τηρούμε πάντα.
Panagiotis96 έγραψε:
Σχετικά με την αναγέννηση, το είχα ξαναδιαβάσει αυτό αλλά δεν το κατάλαβα. Τι εννοούμε ζέστη στους καθρέφτες και πώς υποτίθεται θα καταλάβω αυτή τη «ζέστη»;
Προφανώς από πιο απότομο/γρήγορο ξεθάμπωμα το χειμώνα ή πιάνοντας τον καθρέφτη. Έχει βγει και πατέντα, που στο κύκλωμα του καθρέφτη βάζουν λεντάκι, το οποίο χωράει στην άκρη μεταξύ καλύμματος-καθρέφτη και ανάβει όταν κάνει αναγέννηση, αλλά εντάξει, βασικά αχρείαστο.
Την αναγέννηση την καταλαβαίνεις από τον τραχύτερο ήχο του κινητήρα με αύξηση της στιγμιαίας κατανάλωσης και το αυτοκίνητο να κόβει κάπως. Μην αμελείς να το πατάς για χιλιόμετρα και λίγο παραπάνω όποτε μπορείς με ασφάλεια σε αυτοκινητόδρομο, και αυτό ξέρει τη δουλειά του με την αναγέννηση, και θα την κάνει, και μπορεί να μη την καταλάβεις και καθόλου. Αν δεν έχεις ειδικά εκεί το νου σου, λογικά δεν θα την καταλάβεις.