Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2019, 08:38 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
demitris έγραψε: Lohias^ έγραψε: Από αυτή την εφαρμογή https://play.google.com/store/apps/deta ... .c.fapliteΕννοείται χρειάζεται Bluetooth adapter. Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Μέσω της εφαρμογής αυτής δηλαδή μπορώ να δω για παράδειγμα τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στις 80.000χλμ??? Όχι αυτό είναι για τον έλεγχο του dpf. Όμως υπάρχει και η συγκεκριμένη που κάνει αυτό που θέλεις. My Citroen https://play.google.com/store/apps/deta ... .mycitroenΣτάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
voudarxos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μάιος 2019, 18:04 |
|
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 16:17 Δημοσιεύσεις: 78 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Lohias^ έγραψε: Μια χαρά είναι ο ανταπτορας. Δες τις ρυθμίσεις της εφαρμογής ότι έχεις επιλέξει το σωστό Bluetooth (συνήθως θα λέει obd2). Το ίδιο και στις ρυθμίσεις του κινητού. Και εννοείται ότι το κλειδί πρέπει να είναι γυρισμένο στα ρεύματα ή ο κινητήρας αναμμένος
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όπως θα δεις στην φωτό προσπαθεί να συνδεθεί με το OBD2. Το ίδιο και το κινητό το οποίο συνδέεται κανονικά. Το θέμα είναι οτι με άλλες εφαρμογές όπως το car scanner και το torque λειτουργεί κανονικά. Αρα μάλλον ο αντάπτορας δεν τα βρίσκει με την συγκεκριμένη εφαρμογή. Για τον κινητήρα εννοείται οτι είναι σε λειτουργία. Τον συγκεκριμένο αντάπτορα τον έχω μόνιμα στο c2 για να βλέπω θερμοκρασία.
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μάιος 2019, 19:21 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
voudarxos έγραψε: Lohias^ έγραψε: Μια χαρά είναι ο ανταπτορας. Δες τις ρυθμίσεις της εφαρμογής ότι έχεις επιλέξει το σωστό Bluetooth (συνήθως θα λέει obd2). Το ίδιο και στις ρυθμίσεις του κινητού. Και εννοείται ότι το κλειδί πρέπει να είναι γυρισμένο στα ρεύματα ή ο κινητήρας αναμμένος
Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όπως θα δεις στην φωτό προσπαθεί να συνδεθεί με το OBD2. Το ίδιο και το κινητό το οποίο συνδέεται κανονικά. Το θέμα είναι οτι με άλλες εφαρμογές όπως το car scanner και το torque λειτουργεί κανονικά. Αρα μάλλον ο αντάπτορας δεν τα βρίσκει με την συγκεκριμένη εφαρμογή. Για τον κινητήρα εννοείται οτι είναι σε λειτουργία. Τον συγκεκριμένο αντάπτορα τον έχω μόνιμα στο c2 για να βλέπω θερμοκρασία. Στην παρακάτω εικόνα εκεί που λέει Bluetooth έχεις σίγουρα τον obd 2; Αν πάλι δεν, δοκίμασε να τον βάλεις και να τον βγάλεις στιγμιαία χωρίς να κλείσεις ούτε εφαρμογή ούτε κινητήρα Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
voudarxos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μάιος 2019, 23:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 16:17 Δημοσιεύσεις: 78 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Μπα αδερφέ δεν παίζει με τίποτα. Ασχολήθηκα μια ώρα περίπου μέχρι που έμεινε το κινητό από μπαταρία και το παράτησα. Όλα αυτά που αναφέρεις πιο πάνω και σε ευχαριστώ πολύ, τα έκανα αλλά δεν.... Κατέληξα ότι υπάρχει ασυμβατοτητα ανάμεσα στην εφαρμογή και τον ανταπτορα.
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μάιος 2019, 06:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Χτες ειχα μια τσουχτερή (αλλα αναμενόμενη)εμπειρια του ντιζελ στο δικο μου Ραβ4,που καλο ειναι να την γνωριζουν οι ντιζελαδες της παρέας μας Το πήγα για αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου λογω χλτρων και 5 ετιας,και του ετήσιου σερβις,σε παρα πολυ μεγαλο συνεργείο στο περιστέρι που πανε οι ταξιτζήδες κυριως(ΣΙΑΝΗΣ),που λύνοντας τα εξαρτήματα φάνηκαν τα μπεκ πετρελαιου με λαδια πανω τους.Αναγκαστικο λύσιμο και φάνηκαν με κάρβουνο πανω τους.Μου εξήγησαν οτι εαν καθάριζαν σε ειδικό μηχάνημα οκ αλλα εαν πηγαίναμε σε καινούργια κοςτος 380Χ4=1400 σε φιλική τιμη με την έκπτωση.. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε ,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν πόνεσα . Το θεμα ειναι οτι οπως μου εξήγησαν στα μπεκ πετρελαιου στην τουοτα τουλαχιςτον πρεπει να γινεται στεγανοποίηση τους, κάθε 140κ.χλτρα,πραγμα που εγω το αγνοούσα και το αμαξι έγραψε 275κχ...Και πήγαινε το άτιμο αδιαμαρτύρητα ... Το μονο που μου εκανε ηταν ενας δισταγμός στο γκάζι στις χαμηλες στροφές και ενα απότομο ξέσπασμα μετα,το οποιο γίνονταν γιατι τα μπεκ δεν ψέκαζαν καιαρπαζε μετα οταν έμπαινε η τουρμπίνα . Βεβαια το πως παει τωρα ειναι μια ευχάριστη εμπειρια Αυτα ως προς το πάθημα που εγινε μάθημα πλεον
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μάιος 2019, 10:51 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Orestis έγραψε: Χτες ειχα μια τσουχτερή (αλλα αναμενόμενη)εμπειρια του ντιζελ στο δικο μου Ραβ4,που καλο ειναι να την γνωριζουν οι ντιζελαδες της παρέας μας Το πήγα για αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου λογω χλτρων και 5 ετιας,και του ετήσιου σερβις,σε παρα πολυ μεγαλο συνεργείο στο περιστέρι που πανε οι ταξιτζήδες κυριως(ΣΙΑΝΗΣ),που λύνοντας τα εξαρτήματα φάνηκαν τα μπεκ πετρελαιου με λαδια πανω τους.Αναγκαστικο λύσιμο και φάνηκαν με κάρβουνο πανω τους.Μου εξήγησαν οτι εαν καθάριζαν σε ειδικό μηχάνημα οκ αλλα εαν πηγαίναμε σε καινούργια κοςτος 380Χ4=1400 σε φιλική τιμη με την έκπτωση.. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε ,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν πόνεσα . Το θεμα ειναι οτι οπως μου εξήγησαν στα μπεκ πετρελαιου στην τουοτα τουλαχιςτον πρεπει να γινεται στεγανοποίηση τους, κάθε 140κ.χλτρα,πραγμα που εγω το αγνοούσα και το αμαξι έγραψε 275κχ...Και πήγαινε το άτιμο αδιαμαρτύρητα ... Το μονο που μου εκανε ηταν ενας δισταγμός στο γκάζι στις χαμηλες στροφές και ενα απότομο ξέσπασμα μετα,το οποιο γίνονταν γιατι τα μπεκ δεν ψέκαζαν καιαρπαζε μετα οταν έμπαινε η τουρμπίνα . Βεβαια το πως παει τωρα ειναι μια ευχάριστη εμπειρια Αυτα ως προς το πάθημα που εγινε μάθημα πλεον Ορέστη εμείς στην οικογένεια είχαμε μια τέτοια κακή εμπειρία με ένα Hilux mod. 2006. Δυο φορές μπεκ μια στις 90.000 και μια στις 200.000. Η πρώτη μπήκε στην εγγύηση, η δεύτερη δεν γινόταν και το αμάξι έφυγε από τα χέρια μας. Η κατάσταση ήταν τόσο κακή που φαντάσου είχε σβήσει εν κινήσει κάποιες φορές. Μετά δεν επανήλθε με τίποτα. Δυστυχώς πολλά Hilux στα χωριά μου είχαν το θέμα. Μετά την έλευση του common rail (05-06 και έπειτα) κάτι δεν έκανε καλά η Toyota. Αλλά σίγουρα τα ντίζελ θέλουν μια φροντίδα.. Και δείτε τι βρήκα μετα από 2 χρόνια στα ντουλάπια μου!! Θα πεθάνουν πολλοί μύκητες λέμε... Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μάιος 2019, 14:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Στην περιπτωςη μου ουσιαστικά ητσν θεμα συντήρησης που δεν την εκανα οταντο αγόρασα ,γιατι δεν το γνώριζα ουτε μου το ειχε πει κανενας.Ουτε το σκέφτηκα γιατι περσν ενεός μικρού στιγμιαία ου δισταγμού στα χαμηλά που ανάφερα δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα στην λειτουργια του Το θεμα των μπεκ στο πετρέλαιο ειναι οχι μονο ακριβό αλλα μπορει να τινάξει οφ και ολο τον κινητηρα .Επεισης και το θεμα του ποιος τα φτιάχνει ειναι πολυ σημαντικο .Κατα καλή μου τυχη το συνεργείο δουλευει τους επαγγελματίες κατα 80/100 και εχει αφ ενος το ειδικευμένο προσωπικό αφ ετέρου ολα τα μηχανήματα ( το κοςτος αγορας του συγκεκριμένου ,ειναι καπου 30 χλ γιούρια... οι ταρίφες σε κατι τέτοια δεν παίζουν και σε στραβή γίνονται ΜΑΟ μαο.....και σωςτα δλδη) Δεν ξερω γιατι στο δικο σου δεν πέτυχε ,αν και φαντάζομαι κατι απο τα παραπανω.Ευτυχωςστο δικο μου είδα ενα αλλο αμαξί και ευτυχώς- δις -οτι το συνολικό ποςο μπήκε σε 12 άτοκες δόσεις . Αναρωτιέμαι παντως γενικοτερα αυτη η στεγανοποίηση των μπεκ αφορά ολα τα ντιζελ η μονο στη συγκεκριμένη μαρκα?
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μάιος 2019, 14:43 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
Orestis έγραψε: Στην περιπτωςη μου ουσιαστικά ητσν θεμα συντήρησης που δεν την εκανα οταντο αγόρασα ,γιατι δεν το γνώριζα ουτε μου το ειχε πει κανενας.Ουτε το σκέφτηκα γιατι περσν ενεός μικρού στιγμιαία ου δισταγμού στα χαμηλά που ανάφερα δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα στην λειτουργια του Το θεμα των μπεκ στο πετρέλαιο ειναι οχι μονο ακριβό αλλα μπορει να τινάξει οφ και ολο τον κινητηρα .Επεισης και το θεμα του ποιος τα φτιάχνει ειναι πολυ σημαντικο .Κατα καλή μου τυχη το συνεργείο δουλευει τους επαγγελματίες κατα 80/100 και εχει αφ ενος το ειδικευμένο προσωπικό αφ ετέρου ολα τα μηχανήματα ( το κοςτος αγορας του συγκεκριμένου ,ειναι καπου 30 χλ γιούρια... οι ταρίφες σε κατι τέτοια δεν παίζουν και σε στραβή γίνονται ΜΑΟ μαο.....και σωςτα δλδη) Δεν ξερω γιατι στο δικο σου δεν πέτυχε ,αν και φαντάζομαι κατι απο τα παραπανω.Ευτυχωςστο δικο μου είδα ενα αλλο αμαξί και ευτυχώς- δις -οτι το συνολικό ποςο μπήκε σε 12 άτοκες δόσεις . Αναρωτιέμαι παντως γενικοτερα αυτη η στεγανοποίηση των μπεκ αφορά ολα τα ντιζελ η μονο στη συγκεκριμένη μαρκα? Γενικά αν θυμάσαι έχουμε αναφέρει ότι υπήρξε μια ανάκληση και για Citroen C4 που αφορούσε σύσφιξη της βάσης των μπεκ, που αν δεν γινόταν σε οδηγούσε σε αυτό που λες. Εμφανίστηκαν κάποιες τέτοιες περιπτώσεις εδώ. Στα δικά μας, για να φτάσεις τα μπεκ, πρέπει να βγει η εισαγωγή αέρα, κάτι που όπως μου είπε ο μηχανικός μου δεν είναι πολύ δύσκολο... Στο επόμενο σέρβις θα τα ελέγξουμε. Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
sidharta
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μάιος 2019, 18:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Φεβ 2013, 15:46 Δημοσιεύσεις: 44
|
Πότε συζητήθηκε αυτό με την ανάκληση και ποιας χρονολογίας αφορούσε ρε παιδιά, γιατί το έχασα;
_________________ Χρήστος ________________________________ Citroen C4 1.6 e-HDI 110 SST, MCP, Attraction
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μάιος 2019, 08:32 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
sidharta έγραψε: Πότε συζητήθηκε αυτό με την ανάκληση και ποιας χρονολογίας αφορούσε ρε παιδιά, γιατί το έχασα; Το δικό μου είναι του 2014. Το καλύτερο είναι να πας ο ίδιος σε ένα service να ρωτήσεις. Σε μένα ήρθε και ειδοποίηση με γράμμα. Η ανάκληση πρέπει να είναι του 2018. Μάλιστα όπως ανέφερα ξανά ΔΕΝ αφορά όλες τις C4 diesel , ακόμη και με τον ίδιο κινητήρα, γιατί έχει να κάνει με τον τύπο εκκινητη που έχει για το Start Stop, που νομίζω δεν είναι ίδιος σε όλα. Αυτά. Δεν παίζει άγχος Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|