Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Μαρ 2013, 21:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
panos_thesniki έγραψε: thanos36 έγραψε: Σήμερα έκανα ένα τσεκ και στα λάδια του και παρατήρησα ότι είναι μια γραμμή κάτω από το max οπότε κάτι έχει κάψει... Θα τα αλλάξω στα 7500 km όπως έκανα μέχρι σήμερα με όλα μου τα αυτοκίνητα και πάντα κάθε 7500 θα κάνω αλλαγή. Λίγα δεν είναι τα 7500χλμ για αλλαγή λαδιών? ....εξαρτάται βέβαια τι λάδια χρησιμοποιείς! Γιατί σου έκαψε όμως και ειδικά στην διαδικασία στρωσίματος; Λογικά δεν έχει ζοριστεί ακόμη.... Γενικά τσιμπάει λάδι η συγκεκριμένη μηχανή? Μην βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα και μην οδηγείτε το μυαλό σας σε μονοπάτια one way. Βάλτε οτι καλύτερο υπάρχει,μην λυπάστε τα λεφτά σας σε αναλώσιμα που θα σώσουν εσάς και την τσέπη σας μακροπρόθεσμα. Καλύτερα ένα φτηνό στερεοφωνικό π.χ,παρά ένα φτηνό λάδι. Εσύ παλίκαρε που αλλάζεις στα 7.500 χλμ,ακόμη και τηγανέλαιο να βάζεις,κάνεις κακό. Πόσο μάλλον αν βάζεις κάτι καλό. Σκέψου το.........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
thanos36
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Μαρ 2013, 21:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 15:41 Δημοσιεύσεις: 170
|
Tzakos έγραψε: panos_thesniki έγραψε: thanos36 έγραψε: Σήμερα έκανα ένα τσεκ και στα λάδια του και παρατήρησα ότι είναι μια γραμμή κάτω από το max οπότε κάτι έχει κάψει... Θα τα αλλάξω στα 7500 km όπως έκανα μέχρι σήμερα με όλα μου τα αυτοκίνητα και πάντα κάθε 7500 θα κάνω αλλαγή. Λίγα δεν είναι τα 7500χλμ για αλλαγή λαδιών? ....εξαρτάται βέβαια τι λάδια χρησιμοποιείς! Γιατί σου έκαψε όμως και ειδικά στην διαδικασία στρωσίματος; Λογικά δεν έχει ζοριστεί ακόμη.... Γενικά τσιμπάει λάδι η συγκεκριμένη μηχανή? Μην βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα και μην οδηγείτε το μυαλό σας σε μονοπάτια one way. Βάλτε οτι καλύτερο υπάρχει,μην λυπάστε τα λεφτά σας σε αναλώσιμα που θα σώσουν εσάς και την τσέπη σας μακροπρόθεσμα. Καλύτερα ένα φτηνό στερεοφωνικό π.χ,παρά ένα φτηνό λάδι. Εσύ παλίκαρε που αλλάζεις στα 7.500 χλμ,ακόμη και τηγανέλαιο να βάζεις,κάνεις κακό. Πόσο μάλλον αν βάζεις κάτι καλό. Σκέψου το......... Δηλαδή που προτείνεις εσύ αλλαγή...;;;
|
|
|
|
|
ermis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Μαρ 2013, 21:37 |
|
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιουν 2012, 21:05 Δημοσιεύσεις: 57
|
Αλλαγή λαδιών όποτε προβλέπει ο κατασκευαστής. Ούτε πρίν ούτε μετα. Αυτό ξέρω και μου έχουν πεί σε όσα συνεργεία δε ψάχνουν απλώς πελάτες. Απο εκεί και πέρα, αν χάνει, καίει κλπ ας το πεί το συνεργείο. Πιθανόν η στάθμη να μην ήτανε απο την αρχή full ή η μάτρηση να ήτανε σε κατηφορικό έδαφος κλπ. Αλλά επειδή έχει εγγύηση, όλες οι αλλαγές ή και συμπλήρωμα λαδιού να γίνονται στο συνεργείο και να καταγράφονται (πχ συπληρώθηκαν 200ml λάδι στα τόσα χλμ). Αν υπάρχει πρόβλημα μόνο έτσι θα το παραδεχτούν.
|
|
|
|
|
gmv
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μαρ 2013, 00:02 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31 Δημοσιεύσεις: 190
|
Πολλά μου φαίνονται τα 10000 για στρώσιμο. Τι λένε και οι ειδικοί του φόρουμ;
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μαρ 2013, 00:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
Δέν εννοώ "τα πρώτα χιλιόμετρα στρωσίματος" ...εννοώ ότι ακόμα ο κινητήρας δέν έχει ανοίξει, δέν έχει δουλέψει αρκετά. Είναι ακόμα καινούριος.
|
|
|
|
|
tag800
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μαρ 2013, 09:23 |
|
Εγγραφή: Πέμ 27 Σεπ 2012, 08:23 Δημοσιεύσεις: 7 Τοποθεσία: κομοτηνη
|
καλημερα παιδες και σε μενα μετα απο 5000 χλμ ειδα προχθες τα λαδια και εχουν κατεβει 1 γραμμη .μηπως φταιει που ειναι τα πρωτα και θελουν αλλαγη ποιο μπροστα?
_________________ Δημητρης - c4 1.6 e-hdi mcp stt attraction white
|
|
|
|
|
panos_thesniki
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μαρ 2013, 10:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 21:02 Δημοσιεύσεις: 226
|
tag800 έγραψε: καλημερα παιδες και σε μενα μετα απο 5000 χλμ ειδα προχθες τα λαδια και εχουν κατεβει 1 γραμμη .μηπως φταιει που ειναι τα πρωτα και θελουν αλλαγη ποιο μπροστα? Επειδή δεν έχω αντίληψη της μέτρησης σε Citroen, η μια γραμμή σε πόσα περίπου γραμμάρια αντιστοιχεί? Πάντως δεν είναι και απίθανο τα πρώτα λάδια να είναι κακής ποιότητας. Προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα από τα πάντα για να περιορίσουν το κόστος.
_________________ C4 Hdi92 Attraction White
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μαρ 2013, 10:21 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Θα σας τα πει ο Μάνθος (aka Tzakos) καλύτερα, αλλά πάντα ίσχυε το γεγονός πως το εργοστάσιο βάζει τα λεγόμενα "λάδια στρωσίματος", για να προστατεύσει και να στρώσει το μοτέρ και κατ'επέκταση εμάς τους καταναλωτές.
Προσωπική μου άποψη λοιπόν είναι ότι το 1ο στρώσιμο στα μοτέρ γίνονται στα 1000-1500 χλμ, ακόμη και στα Diesel ή και τα Wankel !! Εκεί έρχεται η 1η αλλαγή λαδιού και φίλτρου, να φύγει ο κατάμαυρο λάδι και τα πολλά ρινίσματα του στρωσίματος: αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί σε 1.500χλμ έχετε λάδι που μοιάζει να έχει κάνει 15.000 ή 20.000 χλμ;;;
Το 2ο στρώσιμο, κατ'ουσία, γύρω στις 5000, όπου το μοτέρ ανοίγει περισσότερο. Το τελικό γίνεται γύρω στα 30.000+χλμ, όπου και έρχεται, θεωρητικά, η μέγιστη απόδοση του.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
panos_thesniki
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μαρ 2013, 11:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 21:02 Δημοσιεύσεις: 226
|
Πράκτορας έγραψε: Προσωπική μου άποψη λοιπόν είναι ότι το 1ο στρώσιμο στα μοτέρ γίνονται στα 1000-1500 χλμ, ακόμη και στα Diesel ή και τα Wankel !! Εκεί έρχεται η 1η αλλαγή λαδιού και φίλτρου, να φύγει ο κατάμαυρο λάδι και τα πολλά ρινίσματα του στρωσίματος: αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί σε 1.500χλμ έχετε λάδι που μοιάζει να έχει κάνει 15.000 ή 20.000 χλμ;;; Σε τί κόστος μεταφράζεται η αλλαγή λαδιών - φίλτρου? Έχω την εντύπωση ότι 100 ευρώ χρεώνουν μόνο λάδια στην αντιπροσωπεια. (το 1ο service)
_________________ C4 Hdi92 Attraction White
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μαρ 2013, 11:19 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Προσωπικά τα άλλαξα σε ιδιώτη με πολύ χαμηλότερο κόστος. 12€ το φίλτρο λαδιού και λάδια Yacco του φίλου, συμφορουμίτη και γνώστη του αντικειμένου, Tzakos. Περισσότερα εδώ: viewtopic.php?f=5&t=7672&p=317122&hilit=autoxperts#p317122Το τακτικό σέρβις, θα το κάνω στην αντιπροσωπεία αλλά με δικά μου λάδια, και πάλι Yacco.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|