Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 07:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2022, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Είμαι στις 245.000 και δεν χρειάστηκε να αλλάξω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2022, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2012, 16:45
Δημοσιεύσεις: 35
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Δουλευει το αυτοκινητο καθημερινα πολη αλλα και ταξιδια. Ειχα 111,000 χιλιομετρα και ειχε αρκετη φθορα ειναι η αληθεια και με επεισαν απο αντιπροσωπεια που πηγα για ετησιο σερβις να της αλλαξω. Δεν ξερω μαρκα αλλα μου εβαλαν μια πιο φτηνη σειρα της Citroen με €80 περιπου απο €160 που κοστιζουν οι μαμισιες. Φανταζομαι δεν θα αντεξουν πολυ οποτε την επομενη φορα θα το ψαξω. Εχω το C4 diesel 1.6 MCP.

_________________
C4 1.6 diesel MCP - Thanos


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2022, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Αυτά τα eurorepar που όταν τα βλέπω με πιάνει μια φαγούρα.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2022, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 646
bakevang έγραψε:
Αυτά τα eurorepar που όταν τα βλέπω με πιάνει μια φαγούρα.
Συμφωνώ. Έχω europapar αμορτισέρ στο 106 κ είναι συνώνυμο της θλίψης. Έχε χάρη που το αμάξι κάνει μόνο διαδρομές εντός πόλης.

Sent from my JAT-L29 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2022, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Το χειρότερο για μένα είναι ότι, και το δίκτυο της Citroen τα θεωρεί εφάμιλλα των γνησίων (δεν είναι σε καμία απολύτως περίπτωση!) και το ακόμα χειρότερο, τα προωθεί τόσο πολύ έναντι των γνησίων που υπάρχουν κάθετες που μόνο πινακίδες eurorepar δεν έχουν βάλει έναντι των Citroen.
ΝΤΡΟΠΗ! Όταν πάω στη Citroen, απαιτώ ΓΝΗΣΙΟ. Ας έχω την επιλογή και του eurorepar αλλά αποκλειστικά και μόνο σαν 2η επιλογή και πιο οικονομική.

Γιατί όπως και να το κάνουμε... Δεν γίνεται πχ. το γνήσιο φ. πετρελαίου να κάνει 40 ευρώ και το eurorepar να κάνει 25 ευρώ (από την ίδια κατασκευάστρια εταιρεία παρακαλώ!) και να είναι το ίδιο. Απλά, δεν γίνεται!

Τέλος, το γνήσιο φ. λαδιού για τον DV6C μου, είναι MAHLE. Πάρτε ένα Mahle γνήσιο και ένα Mahle από έξω. Η ποιότητα του γνησίου, είναι πολύ καλύτερη. Και φαίνεται με το μάτι. Γι'αυτό και κοστίζει κοντά στα 18 ευρώ. Δεν πληρώνεις μόνο το σήμα Citroen. Αυτό έχω καταλάβει.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2022, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 646
Ισχύει. Για αυτό πάμε σε μάστορα που μας συμβουλεύει να μη βάζουμε τετοιες μ...ιες στα αμάξια μας [emoji108][emoji108][emoji108][emoji108]

Sent from my JAT-L29 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2022, 08:15 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Υπάρχει πολύς κόσμος που θέλει το φθηνότερο...Αλλοι λένε οτι ολα ειναι τα ιδια και οτι στο γνήσιο πληρώνεις τη φιρμα. Εχει επικρατήσει και στα συνεργεία λογω κρίσης μια νοοτροπία του να προσφέρουν το φθηνότερο για να μην χάσουν τον πελάτη. Πάντως η Eurorepar ειναι θυγατρική αλυσίδα συνεργείων της PSA σε ολη την Ευρώπη. Στη Ελλάδα αποτι γνωρίζω ειναι υπο την σκέπη του ομίλου Συγγελίδη.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2022, 08:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 646
Πολύς κόσμος θέλει το φθηνότερο και δεν ειναι παράλογο, εκεί που έχουν πάει οι μισθοί. Άλλο αυτό όμως, και άλλο το παραμύθι ότι είναι τα ίδια. Εδώ μπαταρία eurorepar είχα κ δεν έβγαλε δύο χρόνια!

Sent from my JAT-L29 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Απρ 2022, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
xantiamanolis έγραψε:
μου φαινετε πηρε ο κοσμος πετρελαια να ησυχασει η τσεπη του και το κεφαλι του και τελικα μονο αυτο δεν εγινε....βενζινα υγραεριο και τελος ο καλυτερος και ο πιο φτηνος συνδυασμος


barimagas έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
μου φαινετε πηρε ο κοσμος πετρελαια να ησυχασει η τσεπη του και το κεφαλι του και τελικα μονο αυτο δεν εγινε....βενζινα υγραεριο και τελος ο καλυτερος και ο πιο φτηνος συνδυασμος
Συμφωνώ μαζί σου. Με 28€ (1,1€/L) 400 χμ το c3.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Τραβάω τη συζήτηση εδώ για να μην γράφουμε άσχετα σχόλια στο άλλο θέμα.

Μανώλη, ξέρω ότι δεν είχες ποτέ πετρέλαιο.
Γιώργο, δεν ξέρω αν ήσουν ποτέ ιδιοκτήτης πετρελαίου.

Θα σας μιλήσω όμως εγώ, ως ιδιοκτήτης δύο πετρελαιοκίνητων σύγχρονης γενιάς (Euro 5 & Euro 6), και μάλιστα με αρκετά χιλιόμετρα. Το Euro 5, έχει 269Κ και το Euro 6, 195Κ. Οπότε, θα μου επιτρέψετε, μετά από τόσα χιλιόμετρα (που λίγα δεν τα λες!) και μετά από 5 χρόνια καθημερινής χρήσης πετρελαιοκίνητων να έχω γνώμη πάνω σε αυτά.

Τα συμπεράσματά σας, είναι λανθασμένα.
Έχω γράψει επανειλημμένως, ότι τα πετρέλαια ως Ι.Χ. αγοράζονται για έναν σκοπό και μόνο. Να γράφουν χιλιόμετρα. Οδηγοί που τα αγοράζουν για "φθηνότερες μετακινήσεις" εντός των πόλεων ή για να πηγαίνουν τα παιδιά στο σχολείο και μέχρι το περίπτερο για τσιγάρα, είναι άξιοι της μοίρας τους.

Ζημιές:
- Euro 5:
1) Καθαρισμός DPF στις 252.000 χλμ., κόστους 250Ε. Δεν το λες ζημιά, συντήρηση το λέω εγώ, ΑΛΛΑ συμπεριλαμβάνεται μόνο στα πετρελαιοκίνητα οπότε το γράφω.
2) Αλλαγή ακροφυσίων μπεκ στις 264.000 χλμ., κόστους 500Ε. Αυτό έγινε μετά από ανάγνωση φευγαλαίου σφάλματος στον εγκέφαλο σχετικά με τα όρια των μπεκ στον 2ο & 3ο κύλινδρο. Όχι, δεν είχα θέμα στη λειτουργία. Είχα θέμα επιδόσεων από τα 170 χαω και πάνω και έτσι το αντιλήφθηκα.
ΣΥΝΟΛΟ: 750Ε για 269.000 χλμ.

- Euro 6: ΤΙΠΟΤΑ!

Στις ζημιές, προφανώς και δεν συμπεριλαμβάνω ιμάντες, συμπλέκτες, θερμοστάτες, μέρη του συστήματος ανάρτησης και κτλ., γιατί αυτά μπορούν να συμβούν και σε ένα βενζινοκίνητο.

Όσον αφορά το AdBlue. Το μπεκάκι που πλήρωσε στα 100Ε η φίλη μου Αναστασία, ΔΕΝ την άφησε στο δρόμο και δεν ήταν και καμία ζημιά σοβαρή.
Το περιμένω να συμβεί κάποια στιγμή και στο δικό μου C4.
Ανησυχώ για το δοχείο AdBlue, μιας και το C4 μου είναι πλέον εκτός εγγύησης. Αλλά και να συμβεί... έχω τη λύση! Δεν θα κάτσω να σκάσω γι' αυτό.

Μανώλη, και βενζίνη είχα και αέριο είχα. Ξέρεις και την ιστορία μου με το Suzuki SX4 και με το Picasso που είχε και μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα.
ΤΟΤΕ, που το αέριο είχε 0,60-0,70 μπορεί να συνέφερε. Τώρα, σε καμία περίπτωση. Γιατί και οι ζημιές που μπορεί να βγάλει ένας κινητήρας με αέριο, μπορεί να κοστίσουν πολύ περισσότερο από τα 750Ε που έδωσε στο Euro 5. (βλ. επισκευή κινητήρα SX4.)

Θα πάω όμως σε ένα άλλο κομμάτι, που εμένα με "ευχαριστεί παραπάνω"...
Η ροπή του πετρελαίου κάνει το ταξίδι... μαγικό!
Έχεις μία ταχύτητα στο κιβώτιό σου, πατάς γκάζι... φεύγεις! Είσαι φορτωμένος με παιδιά, σκυλιά, πεθερικά, βαλίτσες; Πατάς γκάζι, φεύγεις!
Στη μετακόμισή μας από τα Ιωάννινα, είχα απίστευτο βάρος στο C4. Ανέβηκε την Πίνδο σαν γαϊδούρι με 38 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, A/C και 3 άτομα, σταθερά με cruise στα 150-160.
Κανένα από τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα δεν μπορεί, θεωρώ, να το κάνει αυτό. Ούτε το Xanthia, ούτε το C3.

Να σας αναφέρω δε, ότι το Euro 6, βγάζει πλέον 1100-1200 χλμ., με Avin Best Action ή BP Ultimate. Καθημερινή μετακίνηση με cruise control στα 130 χαω.

Εγώ, με το Euro 5, έχω βαρύ πόδι, αλλά γράφω και χιλιόμετρα εντός πόλης τώρα που έφτιαξε και ο καιρός, οπότε είμαι μεταξύ 900 και 1000 χλμ. με Avin Best Action ή Aegean D-Force.

Δεν μιλάω για τα πετρέλαια του εξωτερικού. Είναι κλάσεις ανώτερα από αυτά που βάζω στην Ελλάδα.

Ακούω πολλά για τις ζημιές στα πετρέλαια. Δεν ακούω όμως, το τι χρήση τους κάνουν. Και εκεί είναι το λάθος όλων!

barimagas έγραψε:
Συμφωνώ μαζί σου. Με 28€ (1,1€/L) 400 χμ το c3.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Βενζίνη δεν έκαψε σ'αυτά τα 400 χλμ.; Όταν βάζεις μπροστά παίρνει με αέριο; Δεν έχεις παράλληλο ψεκασμό;
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, βγαίνει μια μέση κατανάλωση ύψους 6,25l/100km που την λες και καλή για χρήση αερίου.

Υ.Γ.: Τα μπουζί σας, πόσο κοστίζουν; Γιατί το φίλτρο πετρελαίου πλέον κοστίζει κοντά στα 35Ε, τελική τιμή με εργασία.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Αύγ 2022, 11:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Θα πρεπει να κανονισω (εγω κλασσικα... :angr ) την αλλαγη λαδιων.. Βαγγελη ποια ειναι τα καλυτερα λαδια στο εργοστασιακο ιξωδες για τον eHDI 1.6?

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Αύγ 2022, 18:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
nonos έγραψε:
Θα πρεπει να κανονισω (εγω κλασσικα... :angr ) την αλλαγη λαδιων.. Βαγγελη ποια ειναι τα καλυτερα λαδια στο εργοστασιακο ιξωδες για τον eHDI 1.6?
Χρήστο, Total Ineo First 0W30.
Μην ασχοληθείς με κάτι άλλο.
Αν θες σε 5W30, πες μου να το συζητήσουμε.
Αλλά, δεν τα προτείνω.
Το 0W30, είναι πρώτο προτεινόμενο από την PSA και σαν ιξώδες υπερέχει παντού.
Άσε που το συγκεκριμένο σαν specs, δεν το βρίσκεις πουθενά, είναι άπιαστο.

Sent from my AC2003 using Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Αύγ 2022, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ευχαριστώ πολύ!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Αύγ 2022, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Βαγγέλη να αρχισω και εγω να βάζω 0w30? Μοτέρ prince 120vti. Το τσιμπάει λιγο το λαδι του πλέον...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ 2022, 07:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Βαγγέλη να αρχισω και εγω να βάζω 0w30? Μοτέρ prince 120vti. Το τσιμπάει λιγο το λαδι του πλέον...


Αγαπητέ Νίκο, σε καμία περίπτωση.
Ο κινητήρας σου, είναι το γνωστό μας βάσανο, χωρίς παρεξήγηση.
Θα συνεχίσεις με τα ίδια λιπαντικά που χρησιμοποιείς τόσο καιρό.
Εμπειρικά μιλώντας, αν αλλάξεις τώρα λιπαντικό, θα γίνουν πολύ χειρότερα τα πράγματα.

Κάθε πότε αλλάζεις λάδια; Χρόνος και χιλιόμετρα;

Υ.Γ.: Όταν φτάσεις σε σημείο της τάξης 1000 χλμ / 1 λίτρο λάδι, τότε πας για επισκευή. Είναι η μοναδική λύση.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ 2022, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
A...o.k. Bαγγέλη! Μενω λοιπόν στα ίδια. Αλλάζω λάδια καθε 10000km. To σήμα χαμηλης σταθμης λαδιου μου το βγάζει συνήθως οταν το αμαξι ειναι παρκαρισμενο σε εντονη κλιση με τη μουρη προς τα κατω...Ουτε στην ευθεία, ουτε με τη μουρη προς τα πάνω...Οταν ξεκινησω με error , πιανω ευθεία, σβηνω, αναβω και το προβλημα δεν υπαρχει πλέον...Να εχει προβλημα ο αισθητηρας σταθμης λαδιου?... :hmm

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 884 από 888 [ 13312 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική Συζήτηση C4 MK2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 918
DS3 - DIESEL 1.4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: Ds3onTheWay
Απαντήσεις: 120
Σύστημα εξάτμισης καυσαερίων c3 diesel mod 2013
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 34
Φιλτρο πετρελαιου C3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: dias
Απαντήσεις: 3
Αντιμυκησιακο c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anna Rapti
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron