Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 15 Μάιος 2024, 12:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2012, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 22:42
Δημοσιεύσεις: 143
Εικόνες: 0
Είναι κανονική εργοστασιακή εγγύηση ή μέσω ασφαλιστικής εταιρείας;

_________________
C4 1.6 e-HDi 110 STT MCP ATTRACTION WHITE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2012, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2012, 23:23
Δημοσιεύσεις: 25
kosnear έγραψε:
Φίλε mcp σε ευχαριστώ για την απάντηση. Το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν το θέλω για κόντρες. Αυτό που θέλω από το αυτοκίνητο είναι να πηγαίνει εμένα, τη γυναίκα μου & το παιδί μου με ασφάλεια & οικονομία. Από αυτά που γράφεις νομίζω ότι με καλύπτει. Γράφεις κάπου ότι στην πόλη καίει; Πόσο δηλαδή; Σε ένα ταξίδι με 120-130χλμ που νομίζω είναι μια normal ταχύτητα το έχεις μετρήσει; Σύμφωνα με τα λεγόμενα του πωλητή η κατανάλωση του αυτοκινήτου δεν θα υπερβαίνει τα 4,5 l/100 σε μεικτή λειτουργία. Ισχύει κάτι τέτοιο; Συγγνώμη αν σε κούρασα με τις ερωτήσεις μου απλά είμαι ακόμα επηρεασμένος από το προηγούμενο μου αυτοκίνητο το οποίο με κάλυπτε σε όλους τους τομείς αλλά δυστυχώς αναγκάστηκα να πουλήσω για οικονομικούς λόγους. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι η επιλογή που έκανα για το C4 δεν πρέπει να μου βγει λάθος γιατί δεν νομίζω ότι θα μπορέσω να ξαναπάρω αυτοκίνητο για τα επόμενα 10 χρόνια


Φιλε kosnear,

αυτο που σου ειπα ειναι οτι σε auto mode το αυτοκινητο έχει οικονομικο προσανατολισμο. Εαν ομως παιξεις με τα αυτακια σου αφηνει να ανεβασεις στροφες. επισης για οποτε χρειαστει υπαρχει και το kick-down. σε μανουαλ Mode ειναι καθαρα για κατα επιλογην οδηγηση και σπορ οδηγηση. τις αλλαγες τις κανεις οποτε θελεις και απλα οταν φρεναρεις αυτο κατεβαζει ταχυτητα μεχρι την πρωτη οταν εισαι σταματημενος.

Εγω εχω 630 χιλιομετρα εκ των οποιων τα 160 ειναι εκτος και τα 470 καθαρα εντος. Η μεση καταναλωση αυτη τη στιγμη ειναι 5.7 λιτρα. στον αυτοκινητοδρομο ειναι παρα πολυ οικονομικο με καταναλωση κατω απο 5 σιγουρα. ιδιαιτερα εαν εχεις και το cruise control. αυτα που λενε οι αντιπροσωπειες εχουν εν μερη δικιο αλλα με ευρωπαικα καυσιμα και οχι ελληνικα. υπαρχει ενα site to http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2 στο οποιο μπορεις να δεις καταναλωσεις για οποιοδηποτε αυτοκινητο.
τι αμαξι ειχες προηγουμενως εαν επιτρεπεται?
Προσωπικα και χωρις να κανω διαφημηση δε νομιζω οτι υπαρχει αυτη τη στιγμη, στην ιδια κατηγορια, και σε αυτη τη τιμη ποιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο απο ολες τις αποψεις. και ενας λογος για τον οποιο δεν εμφανιζεται στον ειδικο τυπο ειναι γιατι σε αυτα τα χρηματα και με αυτα τα χαρακτηριστικα δυσκολα μπορει αλλο αυτοκινητο να σταθει διπλα του. κανω μια μικρη αναφορα

1)ποσα ειναι τα αυτοκινητα στα 1600 diesel που δε πληρωνουν τελη κυκλοφοριας?
2)ποσα ειναι τα αυτοκινητα που εχουν αυτοματο κιβωτιο σε αυτη τη τιμη?
3)ποσα ειναι τα αυτοκινητα που να εχουν τοσα πολυ εξοπλισμο? εαν βαλεις τον εξοπλισμο που εχει το c4 σε αλλη εταιρεια θα πληρωσεις πανω απο 2000 χιλιαρικα με κλειστα τα ματια.
4)ποσα ειναι τα αυτοκινητα που εχουν τοσους χωρους και πορτ-μπαγκαζ?
5)ποσα ειναι τα αυτοκινητα που εχουν αυτη τη καταναλωση εστω εργοστασιακη

παραπανω δε νομιζω να χρειαζεται να σου πω και νομιζω οτι θα χαρεις παρα πολυ την επιλογη σου

φιλικα
Κωστας


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε mcp για την δημοσίευση του/της: kosnear
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 07:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 22:42
Δημοσιεύσεις: 143
Εικόνες: 0
Κώστα καλημέρα. Κώστας λέγομαι και εγώ. Όσον αφορά το θέμα κατανάλωσης με κάλυψες. Άλλωστε έχεις πολύ λίγα χιλιόμετρα και να είσαι σίγουρος πως όταν ο κινητήρας γράψει μερικά ακόμα θα πέσει κι' άλλο η κατανάλωση.
Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο ήταν ένα Mercedes GLK 220 cdi 4Matic Bluefficiency. Το αγόρασα καινούργιο τον Μάιο του 2009. Στο αυτοκίνητο είχα βάλει σχεδόν τα πάντα από τα extra που είχε η λίστα (μου κόστισε 68.500€). Δυστυχώς όμως τα πράγματα εδώ και ένα χρόνο μου πήγαν πολύ στραβά με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να το πουλήσω :( . Το αμάξι με απλά λόγια ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ και για όλες τις δουλειές. Από κατανάλωση.... όταν ανεβοκατέβαινα Αθήνα λόγω δουλειάς (μένω στον Ωρωπό) η μέση κατανάλωση ήταν στα 7,8l/100 με την επιλογή στο auto φυσικά. Τον τελευταίο καιρό που το οδηγούσα στον Ωρωπό (όπως καταλαβαίνεις πάει η δουλειά :sad ) η μέση κατανάλωση ήταν 8,6l/100. Οι καταναλώσεις αυτές είναι πραγματικές. Το αμάξι το πούλησα με 82.700 χλμ. Αρκετά χιλιόμετρα για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
(http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2)
Για τα δεδομένα του αυτοκινήτου (2.200 κυβικά 170hp αυτόματο μόνιμη τετρακίνηση 1.900 κιλά βάρος) η κατανάλωσή του ήταν απίστευτη!!!
Άρα λοιπόν γνωρίζω από πρώτο χέρι πως λειτουργεί το αυτόματο και έχοντας στο μυαλό μου αυτό προβληματίστηκα όταν διάβασα ότι του C4 είναι τεμπέλικο.
Επίσης συμφωνώ για όλα τα υπόλοιπα που γράφεις. Στα χρήματα που κοστίζει αυτή τη στιγμή το C4 λόγω της προσφοράς είναι η ποιο ολοκληρωμένη πρόταση της κατηγορίας. Το OCTAVIA που κοίταζα για να του βάλεις όλα αυτά πάει περίπου στα 21.500€.
Σου εύχομαι να κάνεις πολλά, ασφαλή και ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ χιλιόμετρα με C4 σου και μόλις το παραλάβω θα σου πω και εγώ τις εντυπώσεις μου.

Φιλικά Κώστας

_________________
C4 1.6 e-HDi 110 STT MCP ATTRACTION WHITE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Μάιος 2012, 17:03
Δημοσιεύσεις: 132
καλησπερα και απο μενα. ενθαρρυντικα οσα γραφετε παντως για την ποιοτητα του αυτοκινητου. ειχαν σχεδον κλεισει το megane fl που θα ερθει τελος ιουλιου οπως φαινεται αλλα ακουσα για την προσφορα και περασα απο την citroen. ομολογω πως εντυπωσιαστηκα απο το εσωτερικο του. το μονο που με προβληματιζει ειναι το αυτοματο κιβωτιο για το οποιο δεν διαβασα γενικα καλα σχολια. αυριο εχω κανονισει test drive και αν με ικανοποιησει θα το παραγγειλω με απαραιτητη προυποθεση να μου παρει το παλιο μου αμαξι στα ιδια τουλαχιστον λεφτα που μου το επαιρνε η renault. βεβαια λεπτομερειες δεν κοιταω μιας και μπροστα στο focus 10ετιας που εχω οτι και να παρω στα λεφτα αυτα θα μου φανει λες και οδηγαω διαστημοπλοιο. θα επανελθω αυριο με εντυπωσεις.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Μάιος 2012, 19:43
Δημοσιεύσεις: 5
kosnear έγραψε:
Είναι κανονική εργοστασιακή εγγύηση ή μέσω ασφαλιστικής εταιρείας;

Είναι εργοστασιακή εγγύηση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 22:42
Δημοσιεύσεις: 143
Εικόνες: 0
ramones7 έγραψε:
kosnear έγραψε:
Είναι κανονική εργοστασιακή εγγύηση ή μέσω ασφαλιστικής εταιρείας;

Είναι εργοστασιακή εγγύηση.

Από την αντιπροσωπεία της Χαλκίδας μου είπαν αυτό που λες και εσύ. Από αντιπροσωπεία της Αθήνας μου είπαν ότι είναι μέσω ασφαλιστικής.

_________________
C4 1.6 e-HDi 110 STT MCP ATTRACTION WHITE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 21:09 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Παιδια τα συν 3 χρονια ειναι απο ασφαλεια!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2012, 23:23
Δημοσιεύσεις: 25
Φιλε Κώστα ,

οντως το Merc ειναι αλλη κλαση το εχω δει απο κοντα μιας και το εχει ενας φιλος μου. Απλα αυτο που θελω να τονιζω σε ολους τους φιλους εδω ειναι οτι το κιβωτιο ειναι ενα ημι-αυτοματο κιβωτιο και οχι ενα αυτοματο. μπορει να δουλευει σαν αυτοματο αλλα εχει και τα τα paddles τυπου f1 και ισως για καποιους δεν εχει την τοσο απαλή λειτουργεια ενος αυτοματου ιδιαιτερα οπως εχω επισημανει κατα την αλλαγη απο 1η σε 2η. Αυτα που λεγονται και διαβαζονται να επισημανω ειναι γιατι ενα πολυ γνωστο ημιαυτοματο κιβωτιο στην αγορα δεν ειναι άλλο απο το DSG του group vag το οποιο εχει διπλο συμπλεκτη. το dsg ειναι για πολλους κορυφαιο σε χρονους αποκρισης αλλα τι γινεται με την αξιοπιστια??? σε οσα forum εχω μπει τα EGS/MCP ουδεποτε ειχαν καποιο θεμα. το golf εχει 25000 αρχικη οταν η c4 εχει 21870. εαν βαλεις και τα extra που δεν εχει το golf σιγουρα εισαι στο 1200-1500+. βαλε και την επεκταση που εμενα μου την κανανε δωρο,βαλε και τα μηδενικα τελη βαλε και τη περισσοτερη ιπποδυναμη και ροπη....
η οκταβια ειναι επισης μια τιμια επιλογη αλλα δε παυει να ειναι αμαξι που του χρονου θα αλλαξει.Εγω την βρισκω 24000 με dsg στην εκδοση ambiente χωρις να ειμαι σιγουρος για τον εξοπλισμο της. εχω την εντυπωση οτι δεν εχει ESP και ειναι προεραιτικο. παρολα αυτα ειναι καλο αυτοκινητο εαν και αλλη κατηγορια απο την c4.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 22:42
Δημοσιεύσεις: 143
Εικόνες: 0
Κώστα καλησπέρα. Έτσι ήταν και στο GLK. Είχε paddles στο τιμόνι και αν ήθελες άλλαζες και από τον λεβιέ στη θέση D κάνοντας δεξιά ανέβαζες ταχύτητα και αριστερά κατέβαζες. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν κοίταζες το στροφόμετρο ή με κάποιο τρόπο δεν άκουγες τον κινητήρα δεν καταλάβαινες την αλλαγή της ταχύτητας.
Συγνώμη που θα στο πω αλλά ας σταματήσουμε πλέον να έχουμε σαν σημείο αναφοράς το group vag!!!!! Δεν λέω ότι δεν είναι καλά αυτοκίνητα αλλά εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω άνθρωπο που να έχει αυτοκίνητο του group είτε είναι VOLKSWAGEN είτε AUDI είτε SKODA είτε SEAT που να μην έχει ΜΟΝΙΜΑ αναμένα τα λαμπάκια κινητήρα, αερόσακου, και να μην έχει γενικώς διάφορα προβλήματα. Για να μην πούμε και για τα λαδάκια που καίνε οι TSI. Έλεος ποια!!!! Και δεν διαβάζεις ένα περιοδικό που να τα αναφέρει και σε όλα τα συγκριτικά είναι τα καλύτερα!!! :angr Μιλάμε για τρελές μίζες στα περιοδικά. Όσον αφορά το GOLF είναι το ΠΟΙΟ υπερτιμημένο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Προσωπικά δεν θα το έπαιρνα ποτέ. Δεν μου αρέσει τίποτα από αυτό το αυτοκίνητο. ΟΚ καλά αυτοκίνητα αλλά σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν αποτελούν σημεία αναφοράς!
Η OCTAVIA στην έκδοση ELEGANCE με ESP και αερόσακους κεφαλής (κανένα δεν είναι standar αλλά στα χρεώνουν 300€ λόγω προσφοράς από 750€) χωρίς μεταλλικό στοιχίζει 18.500€ (ήταν η καλύτερη προσφορά που πήρα). Αν βάλεις τα υπόλοιπα για να φτάσεις το εξοπλισμό του C4 συμπεριλαμβανομένου του DSG φτάνεις περίπου τα 23.000€. Δηλαδή πληρώνεις 5.000 περίπου παραπάνω για τα 180 λίτρα πορτ μπαγκαζ και το χώρο για τα κεφάλια που έχει παραπάνω η OCTAVIA από το C4. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ μέτρηση δεν υπερτερεί έναντι του C4. Πάρε το προσπέκτους της OCTAVIA και θα καταλάβεις τι εννοώ.

_________________
C4 1.6 e-HDi 110 STT MCP ATTRACTION WHITE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Μάιος 2012, 17:03
Δημοσιεύσεις: 132
επαυξανω στον φιλο απο πανω καθως κ εγω αρχικα πηγα για octavia ή c4 . για να φτασεις τον εξοπλισμο του c4 θες 23Κ περιπου με dsg αλλα εκτος αυτου θεωρω οτι απευθυνεται και σε αλλο κοινο το σκοντα. στα 35 μου με ενα παιδι το θεωρω λιγο συντηρητικο το αυτοκινητο για μενα. ισως σε 7-8 χρονια αν με το καλο εχω και αλλο παιδι να μου χρειαζεται και το πορτμπαγκαζ και οι πισω ανεσεις κλπ . προς το παρον το c4 ειναι πιο κοντα στις ανγκες μου.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2012, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 22:42
Δημοσιεύσεις: 143
Εικόνες: 0
james9 αν δεν κάνω λάθος στο forum των 4τροχών είχες γράψει ότι σήμερα θα έκανες test drive. Τι έγινε τελικά το οδήγησες; Το αυτόματο πως σου φάνηκε;
ΕΠΙΜΕΝΩ δεν είναι πιο ευρύχη πίσω η OCTAVIA. Η C4 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.608 C4 - 2.578 OCTAVIA) και είναι ποιο φαρδύ πίσω (1.451 C4 - 1.423 OCTAVIA)

_________________
C4 1.6 e-HDi 110 STT MCP ATTRACTION WHITE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2012, 08:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2225
Οταν συγκρίνεις τις τιμές μεταξύ δύο αυτοκινήτων , είναι καλύτερα να το κάνεις ποσοστιαία γιατί τότε αποκαλύπτεται όλη η διαφορά .

Δηλαδή όταν ένα αμάξι κάνει 18000 και το άλλο 24000 , σημαίνει ότι το δεύτερο είναι 33,3 % ακριβότερο του πρώτου . Τότε θα δείτε αν πράγματι είναι και 33.3 % καλύτερο η απλά είναι μιά υπερτιμημένη φούσκα .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2012, 08:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 22:42
Δημοσιεύσεις: 143
Εικόνες: 0
Κατά την άποψή μου δεν είναι κατά 33% καλύτερη η OCTAVIA του C4. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν είναι έστω και 1% καλύτερη διότι ούτε SKODA είχα ποτέ ούτε CITROEN. Το σίγουρο πάντως είναι ότι κατα 33% καλύτερη δεν είναι κρίνοντας από αυτά που είδα

_________________
C4 1.6 e-HDi 110 STT MCP ATTRACTION WHITE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2012, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Μάιος 2012, 17:03
Δημοσιεύσεις: 132
αντιγραφω απο το φορουμ των 4Τ το ποστ μου...

Λοιπον μολις γυρισα απο test drive. πριν πω οτιδηποτε δηλωνω εντελως ασχετος με αυτοκινητα, τεχνικες λεπτομερειες κλπ και "απειρος" οδηγικα καθως εχω 10 χρονια το focus 1.6 και αυτο θα ειναι -καλως εχοντων - το 2ο μου αυτοκινητο .

οδηγησα λοιπον το c4 1.6 mcp attraction. εσωτερικα το αυτοκινητο εχω ξαναπει οτι με ικανοποιει απολυτα -για οχημα στα λεφτα που δινω- σε χωρους , εργονομια, επιλογες , εξοπλισμο . ηθελα ομως να δω το αυτοματο κιβωτιο γιατι δεν εχω ξαναοδηγησει σε auto. το οδηγησα πιο πολυ μεσα στην πολη γιατι ηθελα να δω πως συμπεριφερεται σε συχνες αλλαγες ταχυτητων , σταματηματα κλπ. αν και αρχαριος πηρα το feeling αμεσως και εξοικοιωθηκα σε 2'. η ανησυχια μου ηταν οτι πολυ λεγανε οτι οι αλλαγες ειναι αποτομες. εχω να πω οτι οι αλλαγες ηταν νορμαλ δεν ενοιωθες να κλωτσαει το αμαξι και μου φανηκαν ομαλοτατες . απο την 4η και πανω δε οι αλλαγες ειναι ανεπαισθητες. σε 1η-2η-3η οι αλλαγες φανταστειτε οτι ειναι σα να αλλαζεις σε χειροκινητο κιβωτιο και να αφηνεις ελαχιστα πιο γρηγορα το συμπλεκτη ενα μικρο κλωτσηματακι δηλαδη. δοκιμασα και με τα pads πισω απο το τιμονι τα οποια ειναι ευχρηστα και αν το παρω θα το δοκιμασω πιο οριακα να δω πως παει.

σε γενικες γραμμες η θεση οδηγησης ειναι πολυ καλη , ορατοτητα καλυτερη απο το φοκους μου και μεχρι τα 110χλμ.ωρα που το πηγα θορυβος κανενας ποσο μαλλον θορυβος ντιζελοκινητηρα. για το θεμα της εγγυησης που εχουν ακουστει πολλα ο πωλητης/ιδιοκτητης με διαβεβαιωσε οτι ειναι 5 χρονια ή 60000χλμ εργοστασιακη , οχι με επιπλεον χρηματα ή μεσω ασφαλειας κλπ. μου τονισε οτι το ασφαλιζω οπου θελω με οτι παροχες θελω χωρις να ανακατευτουν αυτοι.

αυτα τα ολιγα απο μενα . αν καποιος θελει να ρωτησει κατι που ισως ξεχασα , ελευθερα θα χαρω να βοηθησω.

Υ.Γ. τωρα ας προσευχηθουμε ολοι μαζι να μου παρει το φοκους στην τιμη που θελω για να μη χαλασει το deal . περιμενω τηλ του απο στιγμη σε στιγμη.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2012, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Απρ 2012, 23:23
Δημοσιεύσεις: 25
Ετσι οπως τα εχεις περιγραψει ειναι και με το καιρο θα το γουσταρεις ακομα περισσοτερο. δεν ασχολεισαι με τιποτα. ολα αυτοματα ειναι χειροφρενο,φωτα υαλοκαθαριστηρες. η ηχομονωση ειναι καταπληκτικη οντως και το start stop κορυφαιο. το γελιο ειναι οταν μπαινω στο αυτοκινητο της γυναικας μου και ξεχνας να πατησω συμπλεκτη οταν σταματαω χεχε.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 888 [ 13312 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 888  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προγραμμα Diesel
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: DS3 POWER
Απαντήσεις: 72
c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: lunadark
Απαντήσεις: 15
Έγχυση καθαριστικού υγρού σε τεπόζιτο Diesel νέας γενιάς
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 19
Πώληση c4 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: thespyr
Απαντήσεις: 1
Απονερωση για DIESEL
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ