Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Φεβ 2016, 23:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
όλα κάλα γεμίσαμε με v-power και επανήλθαμε στην κανονικότητα! όλα τα νταμάκια αναμμένα !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 09:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 22:42
Δημοσιεύσεις: 143
Εικόνες: 0
Καλημέρα στην παρέα. Μετά από 3 χρόνια και 8 μήνες και έχοντας γράψει συνολικά 87000χλμ μια λέξη μπορεί να περιγράψει το αυτοκίνητο.... ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! Το μόνο "πρόβλημα" που μου παρουσιάστηκε ήταν το εξής: τον Ιούνιο του 2015 και ενώ είχα πάει το αυτοκίνητο για πλύσιμο παρατήρησα στο εμπρός μέρος του καπώ (ακριβώς πάνω από το λοχιόσημο) 3 μικρές φουσκάλες (στο μέγεθος κεφαλιού μικρής πρόκας). Τον Δεκέμβριο όταν πήγα στην ΩΜΕΓΑ για τον service των 80000 το έδειξα στον Σοφοκλή και όντως είχε πετάξει φουσκάλες το χρώμα. Εδώ λοιπόν θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ΩΜΕΓΑ, στον Σοφοκλή και κατ' επέκταση στη CITROEN γιατί παρ' όλο που το αυτοκίνητο είχε φύγει από την εγγύηση από πέρυσι το καλοκαίρι μου αντικατέστησαν το καπώ με καινούργιο! Πραγματικά δεν της το είχα της CITROEN να είναι τόσο σοβαρή εταιρεία! Το C4 το αγόρασα με μεγάλη επιφύλαξη και πραγματικά έχει αποδειχτεί ότι είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου. Και πάλι ευχαριστώ στην ΩΜΕΓΑ και στον Σοφοκλή.

Υ.Γ. Μου έκαναν και τον επαναπρογραμματισμό του σασμάν και η διαφορά προς το καλύτερο είναι τεράστια!

_________________
C4 1.6 e-HDi 110 STT MCP ATTRACTION WHITE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 09:59 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Καλημέρα σε όλους.

Μετά από πολύ καιρό, οδήγησησα τελικά και το αυτοκίνητο του πατέρα μου (c4 diesel 1.6 92HP attraction με 21.000km).

Μεταφέρω λοιπόν τις εντυπώσεις μου για τις διαφορές του σε σχέση με το δικό μου.

Αρχικά η πρώτη διαφορά έρχεται από το τιμόνι το οποίο είναι πιο "σαγρέ" στην αίσθηση χωρίς να είναι πιο σκλήρο. Επίσης η στεφάνη είναι και πιο λεπτή. Μεγάλη αρνητική εντύπωση μου έκανε η έλλειψη των δύο επιπλέον ομάδων στα χειριστήρια του τιμονιού. Προς έκπληξή μου όμως τα "ροδάκια" για το cruise control και για το ραδιόφωνο έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει πολύ καλύτερο και πιο "γλυκό" κούμπωμα αλλά αυτο είναι και το μόνο του πλεονέκτημα.

Η διαδρομή που έκανα είναι αυτή που κάνω καθημερινά για την δουλειά μου και είναι 27 (+27 km) και περιλαμβάνει επαρχιακό δίκτυο με αρκετές στροφές, καμπές και υψομετρικές διαφορές καθώς επίσης και 4-5km με ευθείες σε επίπεδο δρόμο.

Η ποιότητα κύλισης είναι πανομοιότυπη στα δύο μοντέλα με το δικό μου να είναι πιο αθόρυβο λόγω ελαστικών μιας και του πατέρα μου έχει ακόμα τα εργοστασιακά saver.

Το αυτοκίνητο εντός πόλης είναι πιο ξεκούραστο μιας και οι πιο μακρυές σχέσεις μετάδοσεις (5άρι vs 6άρι σασμάν) δεν απαιτούνται τόσο συχνές αλλαγές. Το αυτοκίνητο έχει περισσότερη "ψυχή" απ' ότι περίμενα. Είναι αρκούντως ζωηρό και δεν προβληματίζει ιδιαίτερα σε ανηφόρες και προσπεράσεις.

Ωστόσο ... δεν μπορέι να συγκριθεί άμεσα με την έκδοση με τα 112HP και το 6άρι.
Συγκεκριμένα, έχοντας μάθει να ανεβάζω ταχύτητα όταν ο κινητήρας φτάνει στις 2.000rpm, με το 6άρι ο κινητήρας "χάνει" 500rpm. Στις 1500 που φτάνει σε κάθε ανέβασμα, το turbo είναι έτοιμο να "ξαναφουσκώσει" και δε σε κρεμάει.
Αντίθετα στο 5άρι "χάνει" 800rpm με αποτέλεσμα όποτε άλλαζα ταχύτητα στις 2.000 να πέφτω στις 1.200 όπου και με κρεμούσε.
Επίσης εμφανής είναι και η διαφορά του απλού turbo σε σχέση με το variable geometry turbo. Το δεύτερο έχει πολύ μικρότερο turbo lag (όχι πως το πρώτο έχει ιδιαίτερο θέμα εδώ). Αισθητή είναι και η διαφορά στην "διάρκεια" των turbo. Το απλό turbo "ξεθυμαίνει, ξεφουσκώνει" πιο γρήγορα με το VGT να κρατάει για αισθητα μεγαλύτερο φάσμα στροφών.
Στις ευθείες και ειδικά μετά τα 110-120 km/h το 92άρι μένει αρκετά πίσω ενώ δουλεύει και σε πολύ ηψηλότερες rpm. Το άμεσο αποτέλεσμα είναι να αυξάνει και η κατανάλωση.

Συμπερασματικά θα μπορούσα να πω πως το 92άρι είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο με ικανοποιητικές επιδόσεις και καλό εξοπλισμό (στην έκδοση attraction).
Αδικείται όμως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ από το 5άρι σανσμάν (και ας έχει καλύτερη αίσθηση στο κούμπωμα).
Με ένα 6άρι σανσμάν θα είχε σίγουρα καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη κατανάλωση.

Αυτά.
Ό,τι άλλο θέλετε, ρωτήστε με ...

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 10:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Άξιζε πιστεύεις ή διάφορα τιμής τελικά ? Και θύμισε μας και ποσό διάφορα είχαν οικονομικά

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 11:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Η διαφορά τότε που πήρα το δικό μου (Απρίλιος 2014) ήταν γύρω στα 1400. Προσωπικά, πιστεύω ότι το c4 με τα 115 αξίζει τη διαφορά εφόσον τα οικονομικά σου το επιτρέπουν. Μην ξεχνάμε ότι με 17500 περίπου που κόστιζε το χειροκίνητο τότε ήταν μακρά το καλύτερο σε VFM της εποχής. Το ίδιο έχω παρατηρήσει με το 208 που έχω. Αν αλλάξεις πριν τις 2200στρ και είσαι σε λίγο ανηφόρα οι στροφές σου πέφτουν στις 1400 και κρεμάει. Εκεί που με το c4 κινούμαι με 80 και 6η στο 208 έχω 4η.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
dasimo έγραψε:
Άξιζε πιστεύεις ή διάφορα τιμής τελικά ? Και θύμισε μας και ποσό διάφορα είχαν οικονομικά

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

18130 με μεταλλικό χρώμα το δικό μου. Αγορασμένο πριν 4 σχεδόν χρόνια με τις 4 ομάδες χειριστηρίων και τρία φυμέ τζάμια πίσω. (Τότε δεν υπήρχε attraction με 92hp)

15500 λευκό (92 hp attraction με 2 ομάδες χειριστηρίων και μόνο ένα φυμέ πίσω). Αγορασμένο πριν 14 μήνες.

Πιστεύω πως θα αγόραζα το "φτηνό".

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 07:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 10:59
Δημοσιεύσεις: 51
Να πω και γω τα δικα μου...

935 χλμ, 51 λιτρα επομενως 5.5 λιτρα τα εκατο οταν η ενδειξη ηταν 4.7..... Λογικη η διαφορα απο τη στιγμη που μετραει καταναλωση απο τα 30χλμ και πανω....

Αλλα μαλλον τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα ειναι για τον Μπεο...
Αναψε χτες ενδειξη ανοικτου πορτ μπγκαζ - δεν ηταν
Αναψε χτες χαλασμενης λαμπας οπισθεν - δεν ειναι
Αναψε χτες ενδειξη σερβις - ουτε χρονικα ουτε χιλιομετρικα θελει....
Ετυχε ή πετυχε;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2014, 22:58
Δημοσιεύσεις: 168
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη-Σέρρες-Λιβαδειά
Δεν μετράει από τα 30 χλμ και πάνω...κανονικά μετραει...4,7 με 5,5 είναι μεγάλη διαφορά και δεν νομίζω να ισχύει... Ή δεν το υπολογίζεις καλά ή σε κλέβει το πρατήριο..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 09:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
10λιτρο μπετονακι και δείχνει αμέσως αν κλέβει. Επίσης όταν γεμίζεις, σου ανάβουν όλα τα νταμακια;

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 10:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
.....και να προσθέσω εδώ ότι πρέπει να κάνεις 4-5 γεμισματα καλά από σχεδόν ρεζέρβα για να πιάσει τον ρυθμό σου.
Λογικά πρέπει να είχες ένα οριακά δύο νταμακια αναμενα.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 10:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 10:59
Δημοσιεύσεις: 51
Νταξ, να υπολογιζω καταναλωση ξερω....
Πρατηριο δεν πρεπει να κλεβει γιατι με τη μηχανη δεν ειχα θεμα ποτε (25 λιτρα ρεζερβουαρ) και επιπλεον εκει βαζουν ολοι οι ταριφες...

Για τις ενδειξεις που μου βγαζει καποιο σχολιο αν ξερει κανεις;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 18:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Στιγμιαία λάθη πιστεύω. Πας σου σβήνουν όλα τα error και το βλέπεις.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 07:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 10:59
Δημοσιεύσεις: 51
Αν εχει συμβει και σε αλλα, το αντεχω, αν οχι, εχω θεμα.

Αυτο ψαχνω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 14:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34
Δημοσιεύσεις: 1186
spyrakos35 έγραψε:
Αν εχει συμβει και σε αλλα, το αντεχω, αν οχι, εχω θεμα.

Αυτο ψαχνω

Εγώ τέτοια προβλήματα δεν είχα και δεν έχω, πήγαινε το στην αντιπροσωπία να το βάλουν στον εγκέφαλο, μπορεί να είναι παρωδικά


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 17:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2014, 19:59
Δημοσιεύσεις: 510
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία, Αθήνα
kosnear έγραψε:
Καλημέρα στην παρέα. Μετά από 3 χρόνια και 8 μήνες και έχοντας γράψει συνολικά 87000χλμ μια λέξη μπορεί να περιγράψει το αυτοκίνητο.... ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! Το μόνο "πρόβλημα" που μου παρουσιάστηκε ήταν το εξής: τον Ιούνιο του 2015 και ενώ είχα πάει το αυτοκίνητο για πλύσιμο παρατήρησα στο εμπρός μέρος του καπώ (ακριβώς πάνω από το λοχιόσημο) 3 μικρές φουσκάλες (στο μέγεθος κεφαλιού μικρής πρόκας). Τον Δεκέμβριο όταν πήγα στην ΩΜΕΓΑ για τον service των 80000 το έδειξα στον Σοφοκλή και όντως είχε πετάξει φουσκάλες το χρώμα. Εδώ λοιπόν θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ΩΜΕΓΑ, στον Σοφοκλή και κατ' επέκταση στη CITROEN γιατί παρ' όλο που το αυτοκίνητο είχε φύγει από την εγγύηση από πέρυσι το καλοκαίρι μου αντικατέστησαν το καπώ με καινούργιο! Πραγματικά δεν της το είχα της CITROEN να είναι τόσο σοβαρή εταιρεία! Το C4 το αγόρασα με μεγάλη επιφύλαξη και πραγματικά έχει αποδειχτεί ότι είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου. Και πάλι ευχαριστώ στην ΩΜΕΓΑ και στον Σοφοκλή.

Υ.Γ. Μου έκαναν και τον επαναπρογραμματισμό του σασμάν και η διαφορά προς το καλύτερο είναι τεράστια!

:c4 Το χρώμα δε νομίζω να έχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 585 από 887 [ 13301 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588 ... 887  Επόμενο



Συναφή θέματα

C3 diesel 1.4 2014 δυσκολία στην εκκίνηση μόνο ζεστο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: xaralam
Απαντήσεις: 7
Γενική Συζήτηση C1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 219
Γενική Συζήτηση C2 ΜΚ3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 4
Προσφορά Shell V-Power Diesel
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: gtzi
Απαντήσεις: 717
Γενική Συζήτηση C3 II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 351
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ