Συγγραφέας |
Μήνυμα |
demitris
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2013, 18:07 |
|
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2013, 19:50 Δημοσιεύσεις: 127 Τοποθεσία: Λισαβόνα-Πορτογαλία
|
Goldfngr έγραψε: Ήθελα να ρωτήσω τους φίλους του Forum το εξής: πόσο γρήγορα διαβάζει το USB stick το υποσύστημα? το έβαλα πρν 2 μέρες ολο χαρά και έβγαζε ενα μήνυμα: "WAIT Loading data" και ποτέ δεν φόρτωσε τίποτα. Καμία ιδέα? εξαρτάται τόσο από το στικάκι (ταχύτητα ανάγνωσης) όσο και από το πόσα αρχεία βρίσκονται μέσα στο στικάκι (όσο πιο πολλά τόσο περισσότερο χρόνο για να το "διαβάσει")...
_________________ C4 1.6 115hp e-Hdi STT attraction
Όλες οι ελληνικές παραλίες σε μια ιστοσελίδα! http://www.hellas-beach.gr
Τα πάντα για τα συστήματα πλοήγησης! http://forum.4gps.gr/
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2013, 18:34 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Βαγγέλη, αν δε στραγγίξει, δε καθαρίζει. Πέραν τούτου όμως, αν πας σε όποιο μάστορα να'ναι, θα σου βάλει φελλό στο κάρτερ, όχι απλά να στο στραβοβιδώσει Πάνω από όλα όμως, θέλεις-δε θέλεις, πας για στράγγισμα το τουτούτι σου. Ειπώθηκε παραπάνω
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Μαρ 2013, 18:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Βάγγο,σπάνια χαλάει το σπείρωμα της τάπας. Συνήθως την τρώει το κάρτερ. Βγάλσιμο λοιπόν και αλουμινοκόλληση σε μάστορα με .......... όμως. Έτσι την πατάνε τύποι σαν την αφεντιά μου που κάνουν πολλά χλμ.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
demitris
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2013, 15:50 |
|
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2013, 19:50 Δημοσιεύσεις: 127 Τοποθεσία: Λισαβόνα-Πορτογαλία
|
να πω και εγώ την γνώμη μου όσον αφορά τα λαδάκια...σίγουρα κάθε αλλαγή λαδιών βοηθά,και αν μπορούσαν όλοι οι κινητήρες να δουλευουν με καινούρια λάδια θα ήταν το ιδανικό....προσωπικά προσανατολίζομαι να αλλάξω τα λάδια στα χλμ που δίνει ο κατασκευαστής...δεν διαφωνώ ότι αλλαγή νωρίτερα είναι καλή,ωστόσο και μετά την πρώτη αλλαγή στα 1500 χλμ και ρινίσματα θα έχεις , και το διάστημα μέχρι την επόμενη για άλλους είναι μεγάλο για άλλους πάλι κανονικό... Η μοναδική απορία που έχω εγώ είναι αν αλλάζονται στις 15.000 (ειδικές συνθήκες δλδ που μου έχει πει εμένα ο αντιπρόσωπος) ή στις 20.000 χλμ (κανονικές συνθήκες οδήγησης). Είναι οι 2 κατηγορίες που γράφει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου....
_________________ C4 1.6 115hp e-Hdi STT attraction
Όλες οι ελληνικές παραλίες σε μια ιστοσελίδα! http://www.hellas-beach.gr
Τα πάντα για τα συστήματα πλοήγησης! http://forum.4gps.gr/
|
|
|
|
|
gmv
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μαρ 2013, 12:54 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31 Δημοσιεύσεις: 190
|
Τα κριτήρια για τις «ειδικές συνθήκες» είναι τόσο κοινά που πρακτικά όλοι εκεί πέφτουμε. «Κανονικές συνθήκες» σημαίνει να ζεις σε ένα μέρος χωρίς σκόνες, με θερμοκρασίες από 10-30 βαθμούς όλο τον χρόνο, εκτός πόλης και όταν βάζεις το αυτοκίνητο μπρος να το κινείς σε επαρχιακό δρόμο για 20-30 λεπτά πριν το σβήσεις. Όπως καταλαβαίνεις αυτά κατά κανόνα γίνονται μόνο στο never never land.
|
|
|
|
|
gmv
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μαρ 2013, 17:27 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Ιαν 2010, 16:31 Δημοσιεύσεις: 190
|
nicolas13 έγραψε: Καλά δεν το πιστεύω αυτό. Είπαμε, προσέχουμε τα αμάξια μας αλλά δεν είναι φτιαγμένα από ζάχαρη και δε θα πάθουν τίποτα αν αντι για 10 έως 30 βαθμούς, τα δουλεύουμε από 0 έως 40. Ωστόσο, αν κάποιος έχει τόσο "κακές" διαδρομές, μπορεί να ελέγχει το λαδάκι του λίγο πιο συχνά, για να έχει και το κεφάλι του ήσυχο. Το πρόβλημα είναι οι σκόνες πιο πολύ που περνάνε στο λάδι και λιγότερο οι θερμοκρασίες, αν μιλάμε για σύγχρονα λάδια. Θα μπορούσε να γίνεται πιο καλη συντήρηση στα φίλτρα στην Ελλάδα και να κρατάγαμε και εμείς τα λάδια περισσότερα χιλιόμετρα.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μαρ 2013, 18:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Βόρειε, τα έχουμε ξαναπεί: όποιος δε χώνει (εκεί που θέλουν και όχι εκεί που πρέπει), δε προωθείται, ούτε προβάλλεται κατάλληλα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατί πήρες τόσο φθηνά το C4 σου (δηλαδή όσο ένα μέτρια εξοπλισμένο Diesel Yaris).
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
panos_thesniki
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μαρ 2013, 19:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ 2013, 21:02 Δημοσιεύσεις: 226
|
Πράκτορας έγραψε: Βόρειε, τα έχουμε ξαναπεί: όποιος δε χώνει (εκεί που θέλουν και όχι εκεί που πρέπει), δε προωθείται, ούτε προβάλλεται κατάλληλα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατί πήρες τόσο φθηνά το C4 σου (δηλαδή όσο ένα μέτρια εξοπλισμένο Diesel Yaris). Δεν είναι μυστικό ότι τα περισσότερα περιοδικά γερμανικών συμφερόντων πάσχουν από αντικειμενικότητα. Παρόλο αυτά διαβάζοντας κάποιος 15-20 reviews, πιστεύω μπορεί να διαμορφώσει μια γενική εικόνα και να έχει μια αρκετά ασφαλή άποψη για το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα χωρίς να έχω παραλάβει ακόμη το C4 γνωρίζω ότι θα είναι αδιάφορο οδηγικά (μέτριο τιμόνι, έντονες κλίσεις κτλ), με άνετη όμως ανάρτηση και καλή ηχομόνωση για τις καθημερινές μετακινήσεις, με μικρά ψεγάδια σε τριγμούς και αεροδυναμικούς θορύβους, με πολύ δυνατά φρένα, άνετους χώρους, ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό κτλ Όλα αυτά τα θεωρώ δεδομένα γιατί είναι συνισταμένη αρκετών reviews που διάβασα και στατιστικά θα είναι και σωστά. Από εκεί και πέρα για το θέμα της τιμής των Citroen, διαμορφώνεται καθαρά από τον χρυσό κανόνα της αγοράς. Προσφορά/ζήτηση. Καμιά χάρη δεν μας κάνει η Citroen....πουλάει στις τιμές που θεωρεί ότι μπορεί να εξασφαλίσει ένα καλό μερίδιο αγοράς. Αν το C4 έφτανε στα επίπεδα τιμών ενός Focus, ενός AURIS ή ενός Astra είναι προφανές ότι θα πωλούσε ελάχιστα. Καλώς ή κακώς το όνομα της Citroen δεν είναι ένα brand συνώνυμο της αξιοπιστίας (τουλάχιστον στην Ελληνική αγορά) και πουλάει κυρίως λόγω δελεαστικών τιμών σε σχέση με το προϊόν που προσφέρει. Όταν με το καλό η αξιοπιστία της Citroen εδραιωθεί και στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού, τότε είναι σίγουρο οι εκπτώσεις των 3000-4000 ευρώ θα αποτελέσουν παρελθόν.
_________________ C4 Hdi92 Attraction White
Τελευταία επεξεργασία από panos_thesniki και Δευτ 11 Μαρ 2013, 19:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Βορειος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μαρ 2013, 19:24 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37 Δημοσιεύσεις: 873 Εικόνες: 0
|
panos_thesniki έγραψε: Πράκτορας έγραψε: Βόρειε, τα έχουμε ξαναπεί: όποιος δε χώνει (εκεί που θέλουν και όχι εκεί που πρέπει), δε προωθείται, ούτε προβάλλεται κατάλληλα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατί πήρες τόσο φθηνά το C4 σου (δηλαδή όσο ένα μέτρια εξοπλισμένο Diesel Yaris). Δεν είναι μυστικό ότι τα περισσότερα περιοδικά γερμανικών συμφερόντων πάσχουν από αντικειμενικότητα. Παρόλο αυτά διαβάζοντας κάποιος 15-20 reviews, πιστεύω μπορεί να διαμορφώσει μια γενική εικόνα και να έχει μια αρκετά ασφαλή άποψη για το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα χωρίς να έχω παραλάβει ακόμη το C4 γνωρίζω ότι θα είναι αδιάφορο οδηγικά (μέτριο τιμόνι, έντονες κλίσεις κτλ), με άνετη όμως ανάρτηση και καλή ηχομόνωση για τις καθημερινές μετακινήσεις, με μικρά ψεγάδια σε τριγμούς και αεροδυναμικούς θορύβους, με πολύ δυνατά φρένα, άνετους χώρους, ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό κτλ Όλα αυτά τα θεωρώ δεδομένα γιατί είναι συνισταμένη αρκετών reviews που διάβασα και στατιστικά θα είναι και σωστά. Από εκεί και πέρα για το θέμα της τιμής των Citroen, διαμορφώνεται καθαρά από τον χρυσό κανόνα της αγοράς. Προσφορά/ζήτηση. Καμιά χάρη δεν μας κάνει η Citroen....πουλάει στις τιμές που θεωρεί ότι μπορεί να εξασφαλίσει ένα καλό μερίδιο αγοράς. Αν το C4 έφτανε στα επίπεδα τιμών ενός Focus, ενός AURIS ή ενός Astra είναι προφανές ότι θα πωλούσε ελάχιστα. Καλώς ή κακώς το όνομα της Citroen δεν είναι ένα brand συνώνυμο της αξιοπιστίας (τουλάχιστον στην Ελληνική αγορά) και πουλάει κυρίως λόγω δελεαστικών τιμών σε σχέση με το προϊόν που προσφέρει. Όταν με το καλό η αξιοπιστία της Citroen εδραιωθεί και στην συνείδηση του αγοραστικού κοινού, τότε είναι σίγουρο οι εκπτώσεις των 3000-4000 ευρώ θα αποτελέσουν παρελθόν. Φιλε Πανο, δηλαδη με λιγα λογια μου λες οτι εχεις διαμορφωσει αποψη για το αυτοκινητο σου ΧΩΡΙΣ να το εχεις οδηγησει,σε πληροφορω λοιπον οτι το τιμονι του ειναι αρκετα πληροφοριακο (εκφραση περιοδικων) και οχι μονο δεν εχει εντονες κλισεις ,αλλα για το επιπεδο ανεσης που προσφερει εχει ΜΗΔΑΜΙΝΕΣ κλισεις,φιλικα παντα ,δεν φωναζω σε εσενα αλλα σε αυτους που κριτικαρουν σε ""στα περιοδικα
_________________ C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μαρ 2013, 19:30 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε λοιπόν: στη Γαλλία αλλά και σε άλλες χώρες (Ιταλία, Γερμανία) οι τιμές των Citroen είναι πολύ κοντά στον ανταγωνισμό.
Οπότε στη ψωροκώσταινα της πρώην "γκλαμουριάς" και του "δήθεν" (ντεμέκ για να μη ξεχνιόμαστε), η Citroen είναι μια μάρκα της σειράς που για να πουλήσει το προϊόν της, πρέπει να έχει τιμή ξεφτίλα, δηλ. πιο κάτω από τα κορεάτικα, φτάνοντας να είναι το φθηνότερο μικρομεσαίο της αγοράς. Κανείς δε μίλησε για χάρη του εισαγωγέα προς το καταναλωτή αλλά για μια κίνηση ΜΑΤ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Απλά, αντί να δώσει στα €19.000 -τελική τιμή- το Trend Plus, το δίνει €15.000. Ίδια κίνηση και στο C3. Και αυτό γιατί αποφάσισε να μηδενίσει τη προώθηση των προϊόντων του στα ΓερμανοΙαπωνικκοΚορεάτικα υποστηρικτικά μέσα και να δώσει την ευκαιρία στον μέσο Έλληνα σε ένα καθ'όλα σύγχρονο ποιοτικό προϊόν μέσω μια διαφημιστικής τηλεοπτικής καμπάνιας.
Όποιος μπορεί πλέον να δει πέρα από την εικόνα και τα όσα διάβαζε/άκουγε τόσα χρόνια στον "ελληνικό ειδικό τύπο" , θα καταλάβει τι σημαίνει πλαίσιο, φρένα, άνεση, ποιότητα καμπίνας (τεράστιο βήμα μπροστά από το C4 I και έπειτα), εξοπλισμός, οικονομία καυσίμου και τόσα άλλα.
Δημιουργώντας λοιπόν μια νέα βάση πελατών, η οποία είχε εκλείψει τη περασμένη δεκαετία, θα γίνει αυτό που γινόταν το '70-'80, θα δημιουργηθεί κοινώς μια πιστότητα στη μάρκα οδηγώντας σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Γιατί τα σύγχρονα προϊόντα της εταιρείας είναι εξίσου αξιόπιστα με τον ανταγωνισμό. Δείτε τις νέες έρευνες αξιοπιστίας στη Μ. Βρετανία που επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου. Και το λέω επίσης μετά πλήρους γνώσεως, έχοντας πάνω από 6 μοντέλα της τα τελευταία 10 χρόνια.
Άλλωστε τα Ευρωπαϊκά (Opel, VW) τα έχουν ήδη γυρίσει σε ημιάκαμπτο Κύριοι. Απορώ τι πληρώνει κανείς με τα 3000€-€4000...σκέφτομαι....
Αααααα, μου ήρθε: τα γ@μησιάτικα των όσων χώνουν για να είναι πάντα κορυφαία τα προβεβλημένα προϊόντα τους!
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Βορειος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μαρ 2013, 19:44 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37 Δημοσιεύσεις: 873 Εικόνες: 0
|
Πράκτορας έγραψε: Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε λοιπόν: στη Γαλλία αλλά και σε άλλες χώρες (Ιταλία, Γερμανία) οι τιμές των Citroen είναι πολύ κοντά στον ανταγωνισμό.
Οπότε στη ψωροκώσταινα της πρώην "γκλαμουριάς" και του "δήθεν" (ντεμέκ για να μη ξεχνιόμαστε), η Citroen είναι μια μάρκα της σειράς που για να πουλήσει το προϊόν της, πρέπει να έχει τιμή ξεφτίλα, δηλ. πιο κάτω από τα κορεάτικα, φτάνοντας να είναι το φθηνότερο μικρομεσαίο της αγοράς. Κανείς δε μίλησε για χάρη του εισαγωγέα προς το καταναλωτή αλλά για μια κίνηση ΜΑΤ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Απλά, αντί να δώσει στα €19.000 -τελική τιμή- το Trend Plus, το δίνει €15.000. Ίδια κίνηση και στο C3. Και αυτό γιατί αποφάσισε να μηδενίσει τη προώθηση των προϊόντων του στα ΓερμανοΙαπωνικκοΚορεάτικα υποστηρικτικά μέσα και να δώσει την ευκαιρία στον μέσο Έλληνα σε ένα καθ'όλα σύγχρονο ποιοτικό προϊόν μέσω μια διαφημιστικής τηλεοπτικής καμπάνιας.
Όποιος μπορεί πλέον να δει πέρα από την εικόνα και τα όσα διάβαζε/άκουγε τόσα χρόνια στον "ελληνικό ειδικό τύπο" , θα καταλάβει τι σημαίνει πλαίσιο, φρένα, άνεση, ποιότητα καμπίνας (τεράστιο βήμα μπροστά από το C4 I και έπειτα), εξοπλισμός, οικονομία καυσίμου και τόσα άλλα.
Δημιουργώντας λοιπόν μια νέα βάση πελατών, η οποία είχε εκλείψει τη περασμένη δεκαετία, θα γίνει αυτό που γινόταν το '70-'80, θα δημιουργηθεί κοινώς μια πιστότητα στη μάρκα οδηγώντας σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Γιατί τα σύγχρονα προϊόντα της εταιρείας είναι εξίσου αξιόπιστα με τον ανταγωνισμό. Δείτε τις νέες έρευνες αξιοπιστίας στη Μ. Βρετανία που επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου. Και το λέω επίσης μετά πλήρους γνώσεως, έχοντας πάνω από 6 μοντέλα της τα τελευταία 10 χρόνια.
Άλλωστε τα Ευρωπαϊκά (Opel, VW) τα έχουν ήδη γυρίσει σε ημιάκαμπτο Κύριοι. Απορώ τι πληρώνει κανείς με τα 3000€-€4000...σκέφτομαι....
Αααααα, μου ήρθε: τα γ@μησιάτικα των όσων χώνουν για να είναι πάντα κορυφαία τα προβεβλημένα προϊόντα τους! Φιλε πρακτορα πριν μπω στην διαδικασια να αγορασω το c4 ημουν και εγω προκατειλημενος με την μαρκα,βεβαια αυτο εχω αντιληφθει πλεον οτι οφειλεται στην πλυση εγκεφαλου των περιοδικων και της (κοινης γνωμης)που διαμορφονεται απο τα περιοδικα οταν ηρθα σε επαφη ΟΔΗΓΗΣΑ ,ΚΑΙ το τεσταρα και διαβασα την ιστορια της Σιτροεν 93 ολοκληρα χρονια ,οταν κατι κορεατικα πχ δεν υπηρχαν καν η Σιτροεν εξελισε τους κινητηρες της και την τεχνολογια της τι να λεμε λοιπον ,θεωρω τον εαυτο μου τυχερο που δεν μασησα απο τα λογια τον( μυημενων)¨¨Παρε γρμανικο ,παρε γιαπωνεζικο, τι το θες αυτο"και απολαμβανω αυτο το διαμαντι που λεγεται C4
_________________ C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως
Τελευταία επεξεργασία από Πράκτορας και Δευτ 11 Μαρ 2013, 19:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά |
Fixed |
|
|
|
|
|
Βορειος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μαρ 2013, 19:48 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37 Δημοσιεύσεις: 873 Εικόνες: 0
|
Απαντησα με παραθεση στον πρακτορα δεν ξερω γιατι βγηκε ετσι
_________________ C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|