Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 17:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δε πρόκειται μόνο με μια 4άδα αμορτισέρ να αλλάξει το χτύπημα του πίσω άξονα. Θέλει και ελατήρια.

Ένιγουει, η μάρκα των αμορτισέρ που κάτσανε καλά στη Xsara μπορεί να μη βγουν επιτυχημένα στη C4 και τούμπαλιν. Άλλωστε είναι εντελώς διαφορετικά.

Και για του λόγου το αληθές, τα ALKO δε τα προτίμησα στη δική μου όταν την είχα, διότι είχα διαβάσει ιστορίες φρίκης με σκασμένα αμορτισέρ σε λίγους μήνες και έβαλα Monroe Reflex. Δε το μετάνιωσα. Εύχομαι να σου βγούνε καλά και να πάνε πολλά χιλιόμετρα :salute

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 15:41
Δημοσιεύσεις: 170
vpafi έγραψε:
dasimo έγραψε:
Χαμηλα εισαι! Λογικα πρεπει να το εχεις κανει BMW πισωκουνα με 31!

Τι να το κάμω :scratch το βιβλιαρακι λέει 32. :hmm


Στην πόρτα λέει 2,3 bar (33 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω χωρίς φορτίο.Με φορτίο 2,3 μπροστά και 2,7 πίσω.Εγώ έβαλα 2,3 σε όλα πως όμως όταν ξαναβάζω το ματσούκι του μετρητή του βενζινάδικου μου δείχνει ότι έχω μέσα 2,1 αυτό δεν το καταλαβαίνω... :hmm Πάντως μια χαρά πίεση έχεις στο 32 πίσω αν δεν είσαι φορτωμένος...τα ίδια ελαστικά δεν φοράει το 90αρι με το 115 άρι...;;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
thanos36 έγραψε:
vpafi έγραψε:
dasimo έγραψε:
Χαμηλα εισαι! Λογικα πρεπει να το εχεις κανει BMW πισωκουνα με 31!

Τι να το κάμω :scratch το βιβλιαρακι λέει 32. :hmm


Στην πόρτα λέει 2,3 bar (33 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω χωρίς φορτίο.Με φορτίο 2,3 μπροστά και 2,7 πίσω.Εγώ έβαλα 2,3 σε όλα πως όμως όταν ξαναβάζω το ματσούκι του μετρητή του βενζινάδικου μου δείχνει ότι έχω μέσα 2,1 αυτό δεν το καταλαβαίνω... :hmm Πάντως μια χαρά πίεση έχεις στο 32 πίσω αν δεν είσαι φορτωμένος...τα ίδια ελαστικά δεν φοράει το 90αρι με το 115 άρι...;;;

Λογικά ναι....205/55Χ16

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 15:41
Δημοσιεύσεις: 170
Nαι τα ίδια φοράμε.Το 32 που το λέει στο βιβλιαράκι γιατί δεν το βρίσκω;Στην πόρτα λέει 2,1 bar πίσω άρα 31 psi.Eγώ με τα πιτσιρίκια πίσω (καλά είναι 45 κιλά και οι δύο) 31-33 βάζω... και το κοπάνημα κοπάνημα... :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Ενα πάνω ένα κάτω δεν θα χαλάσουμε και τις καρδιές μας. Οταν βάλεις 32 στο βγάλσιμο θα σου χάσει και περίπου 0.5 με 1 bar. Απλός σε όλα μου τα αυτοκίνητα ήμουν 32 το χειμώνα και 31 το καλοκαίρι.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 21:14 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
To κοπάνημα του ημιάκαμπτου συμβαίνει σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες μικρές η μεγάλες γιατί τα φορτία που δέχεται ολη η κατασκευή του ημιάκαμπτου φορτίζουν με απότομες διαμήκεις δυνάμεις τα σημεία σύνδεσης (σινεμπλόκ) με το αμάξωμα. Και επειδή οι εκατέρωθεν ημιυστερούντες βραχίονες συνδέονται με την εγκάρσια ημιευκαμπτη τραβέρσα διατομής ανεστραμένου U (η οποία περιέχει και την αντιστρεπτική δοκό) ολη η κρούση μεταφέρεται σε ολη την κατασκευή. Ενω στην κατακόρυφη συμπίεση-αποσυμπιέση δεν υπάρχει πρόβλημα. Επειδη εχω δοκιμάσει κατα καιρούς να παίξω με τις πιέσεις δεν νομίζω οτι προσφέρουν σημαντική διαφορά. Ολο αυτό είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του ημιάκαμπτου άξονα.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2013, 14:35
Δημοσιεύσεις: 26
Εικόνες: 3
Γεια χαρα παιδια... Ειμαι νεος στην παρεα σας. Σκεφτομαι να παρω και εγω το αυτοματο με τα 115. Ψαχνω να δω ενα c4 σε hickory. Αν θελει καποιος που το εχει σε αυτο το χρωμα να βρεθουμε να το δω απο κοντα... Ευχαριστω

_________________
Black outside - Luminar inside


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2013, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
To κοπάνημα του ημιάκαμπτου συμβαίνει σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες μικρές η μεγάλες γιατί τα φορτία που δέχεται ολη η κατασκευή του ημιάκαμπτου φορτίζουν με απότομες διαμήκεις δυνάμεις τα σημεία σύνδεσης (σινεμπλόκ) με το αμάξωμα. Και επειδή οι εκατέρωθεν ημιυστερούντες βραχίονες συνδέονται με την εγκάρσια ημιευκαμπτη τραβέρσα διατομής ανεστραμένου U (η οποία περιέχει και την αντιστρεπτική δοκό) ολη η κρούση μεταφέρεται σε ολη την κατασκευή. Ενω στην κατακόρυφη συμπίεση-αποσυμπιέση δεν υπάρχει πρόβλημα. Επειδη εχω δοκιμάσει κατα καιρούς να παίξω με τις πιέσεις δεν νομίζω οτι προσφέρουν σημαντική διαφορά. Ολο αυτό είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του ημιάκαμπτου άξονα.

:agree

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 14:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 15:41
Δημοσιεύσεις: 170
Όταν παραλάβατε το c4 σας με τι χιλιόμετρα σας το παρέδωσε ο πωλητής...;;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Το δικό μου είχAε 6-7 χιλιόμετρα. Ήταν το 1ο diesel που πούλησαν και το έκαναν κανάδυο βόλτες από περιέργεια και ειδικά για το STT

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
4 αν θυμάμαι καλά

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ 2012, 15:52
Δημοσιεύσεις: 13
Εικόνες: 0
Νομιζω οτι μου το παρεδωσαν με 3 η 4 χλμ αν θυμαμαι καλα. Να σας ρωτησω κατι αλλο? Εχει παρατηρησει κανεις καποιο τριξιμο πισω? δεν μπορω να καταλαβω ακριβως απο που προερχεται. Αλλα μαλλον ειναι μεσα στην καμπινα οπως το ακουω. Αν το ειχε και καποιος αλλος please help να καταλαβω απο τι ειναι! Ευχαριστω!

_________________
Βασίλης Citroen C4 hdi 90


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Μήπως είναι μπροστά δεξιά? Γιατι εγω εκεί τον έχω και υποψιάζομαι οτι είναι το πλαστικό καπάκι στο πλάι του ταμπλό που φαίνεται όταν ανοίγεις την πόρτα. :hmm :hmm

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Αύγ 2012, 15:52
Δημοσιεύσεις: 13
Εικόνες: 0
Εμενα μου ακουγεται πισω απο τον οδηγο, μαλλον καπου στο πισω καθισμα η στις πισω πορτες χωρις να ειμαι σιγουρος. Παντως μπροστα δεν ειναι.

_________________
Βασίλης Citroen C4 hdi 90


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιαν 2013, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Αυτά παθαίνεις άμα έχεις ήσυχο αυτοκίνητο. Ακούς και την σκόνη που πέφτει. :D :D :D

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 96 από 887 [ 13301 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 887  Επόμενο



Συναφή θέματα

C3 diesel 2004 Πώς βλέπω πόσα άλογα είναι 75 η 90
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Αγορά C4 Picasso - 2011 - diesel - αυτόματο σασμάν
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Θάνος72
Απαντήσεις: 5
Γενική Συζήτηση C1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 219
C2 vtr diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Nikos141994
Απαντήσεις: 3
Aγορα c3 diesel 1400 vs 1600 eco chic
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: ttourt
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ