xantiamanolis έγραψε:
μου φαινετε πηρε ο κοσμος πετρελαια να ησυχασει η τσεπη του και το κεφαλι του και τελικα μονο αυτο δεν εγινε....βενζινα υγραεριο και τελος ο καλυτερος και ο πιο φτηνος συνδυασμος
barimagas έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
μου φαινετε πηρε ο κοσμος πετρελαια να ησυχασει η τσεπη του και το κεφαλι του και τελικα μονο αυτο δεν εγινε....βενζινα υγραεριο και τελος ο καλυτερος και ο πιο φτηνος συνδυασμος
Συμφωνώ μαζί σου. Με 28€ (1,1€/L) 400 χμ το c3.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τραβάω τη συζήτηση εδώ για να μην γράφουμε άσχετα σχόλια στο άλλο θέμα.
Μανώλη, ξέρω ότι δεν είχες ποτέ πετρέλαιο.
Γιώργο, δεν ξέρω αν ήσουν ποτέ ιδιοκτήτης πετρελαίου.
Θα σας μιλήσω όμως εγώ, ως ιδιοκτήτης δύο πετρελαιοκίνητων σύγχρονης γενιάς (Euro 5 & Euro 6), και μάλιστα με αρκετά χιλιόμετρα. Το Euro 5, έχει 269Κ και το Euro 6, 195Κ. Οπότε, θα μου επιτρέψετε, μετά από τόσα χιλιόμετρα (που λίγα δεν τα λες!) και μετά από 5 χρόνια καθημερινής χρήσης πετρελαιοκίνητων να έχω γνώμη πάνω σε αυτά.
Τα συμπεράσματά σας, είναι λανθασμένα.
Έχω γράψει επανειλημμένως, ότι τα πετρέλαια ως Ι.Χ. αγοράζονται για έναν σκοπό και μόνο. Να γράφουν χιλιόμετρα. Οδηγοί που τα αγοράζουν για "φθηνότερες μετακινήσεις" εντός των πόλεων ή για να πηγαίνουν τα παιδιά στο σχολείο και μέχρι το περίπτερο για τσιγάρα, είναι άξιοι της μοίρας τους.
Ζημιές:
- Euro 5:
1) Καθαρισμός DPF στις 252.000 χλμ., κόστους 250Ε. Δεν το λες ζημιά, συντήρηση το λέω εγώ, ΑΛΛΑ συμπεριλαμβάνεται μόνο στα πετρελαιοκίνητα οπότε το γράφω.
2) Αλλαγή ακροφυσίων μπεκ στις 264.000 χλμ., κόστους 500Ε. Αυτό έγινε μετά από ανάγνωση φευγαλαίου σφάλματος στον εγκέφαλο σχετικά με τα όρια των μπεκ στον 2ο & 3ο κύλινδρο. Όχι, δεν είχα θέμα στη λειτουργία. Είχα θέμα επιδόσεων από τα 170 χαω και πάνω και έτσι το αντιλήφθηκα.
ΣΥΝΟΛΟ: 750Ε για 269.000 χλμ.
- Euro 6: ΤΙΠΟΤΑ!
Στις ζημιές, προφανώς και δεν συμπεριλαμβάνω ιμάντες, συμπλέκτες, θερμοστάτες, μέρη του συστήματος ανάρτησης και κτλ., γιατί αυτά μπορούν να συμβούν και σε ένα βενζινοκίνητο.
Όσον αφορά το AdBlue. Το μπεκάκι που πλήρωσε στα 100Ε η φίλη μου Αναστασία, ΔΕΝ την άφησε στο δρόμο και δεν ήταν και καμία ζημιά σοβαρή.
Το περιμένω να συμβεί κάποια στιγμή και στο δικό μου C4.
Ανησυχώ για το δοχείο AdBlue, μιας και το C4 μου είναι πλέον εκτός εγγύησης. Αλλά και να συμβεί... έχω τη λύση! Δεν θα κάτσω να σκάσω γι' αυτό.
Μανώλη, και βενζίνη είχα και αέριο είχα. Ξέρεις και την ιστορία μου με το Suzuki SX4 και με το Picasso που είχε και μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα.
ΤΟΤΕ, που το αέριο είχε 0,60-0,70 μπορεί να συνέφερε. Τώρα, σε καμία περίπτωση. Γιατί και οι ζημιές που μπορεί να βγάλει ένας κινητήρας με αέριο, μπορεί να κοστίσουν πολύ περισσότερο από τα 750Ε που έδωσε στο Euro 5. (βλ. επισκευή κινητήρα SX4.)
Θα πάω όμως σε ένα άλλο κομμάτι, που εμένα με "ευχαριστεί παραπάνω"...
Η ροπή του πετρελαίου κάνει το ταξίδι... μαγικό!
Έχεις μία ταχύτητα στο κιβώτιό σου, πατάς γκάζι... φεύγεις! Είσαι φορτωμένος με παιδιά, σκυλιά, πεθερικά, βαλίτσες; Πατάς γκάζι, φεύγεις!
Στη μετακόμισή μας από τα Ιωάννινα, είχα απίστευτο βάρος στο C4. Ανέβηκε την Πίνδο σαν γαϊδούρι με 38 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, A/C και 3 άτομα, σταθερά με cruise στα 150-160.
Κανένα από τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα δεν μπορεί, θεωρώ, να το κάνει αυτό. Ούτε το Xanthia, ούτε το C3.
Να σας αναφέρω δε, ότι το Euro 6, βγάζει πλέον 1100-1200 χλμ., με Avin Best Action ή BP Ultimate. Καθημερινή μετακίνηση με cruise control στα 130 χαω.
Εγώ, με το Euro 5, έχω βαρύ πόδι, αλλά γράφω και χιλιόμετρα εντός πόλης τώρα που έφτιαξε και ο καιρός, οπότε είμαι μεταξύ 900 και 1000 χλμ. με Avin Best Action ή Aegean D-Force.
Δεν μιλάω για τα πετρέλαια του εξωτερικού. Είναι κλάσεις ανώτερα από αυτά που βάζω στην Ελλάδα.
Ακούω πολλά για τις ζημιές στα πετρέλαια. Δεν ακούω όμως, το τι χρήση τους κάνουν. Και εκεί είναι το λάθος όλων!
barimagas έγραψε:
Συμφωνώ μαζί σου. Με 28€ (1,1€/L) 400 χμ το c3.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βενζίνη δεν έκαψε σ'αυτά τα 400 χλμ.; Όταν βάζεις μπροστά παίρνει με αέριο; Δεν έχεις παράλληλο ψεκασμό;
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, βγαίνει μια μέση κατανάλωση ύψους 6,25l/100km που την λες και καλή για χρήση αερίου.
Υ.Γ.: Τα μπουζί σας, πόσο κοστίζουν; Γιατί το φίλτρο πετρελαίου πλέον κοστίζει κοντά στα 35Ε, τελική τιμή με εργασία.