Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 02:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 16:17
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φίλε μου το ότι οδήγησες ενα c4 που έλεγε 150κ και πιθανον να είχε 400κ χιλιόμετρα, δεν σημαίνει οτι το c4 δεν είναι καλό αυτοκίνητο.
Πριν 2 μέρες πήρα το ίδιο αυτοκίνητο απο ιδιώτη με 230.000 χιλιόμετρα και είναι σαν καινούριο μέσα και έξω.
Σημειώνω οτι αρκετά χρόνια οδηγούσα αυτοκίνητο group vag και πιό συγκεκριμένα audi A3.
Το Α3 μπροστά στο C4 είναι εκτός απο κουδουνίστρα, :laugh ένα ρημάδι και μισό!!!!
Τα χρήματα που πλήρωσα σε βλάβες θα είχα κάνει συλλογή απο Πόρσε !!!! :hmm

Εγώ θα σου πρότεινα φιλικά πάντα να το ψάξεις λίγο περισσότερο απο ιδιώτη και να μην ασχοληθείς με εμπόρους εκτός και αν έχεις κάποιον πολύ φίλο και έμπιστο και το αυτοκίνητο έχει πιστοποιημένα χιλιόμετρα.

Για την ιστορία εγω το πήρα 7,500 μοντέλο 2013 με 230.000 χιλ.φούλ εξοπλισμό και navi.
Σαν έξτρα είχε πάνω κοτσαδόρο,2 σετ ζαντολάστιχα (καλοκαιρινά - χειμερινά με 6.000 χιλ τα καλοκαιρινά και 1.500 χιλ τα χειμερινά) ζάντες 16'' αλουμινίου και λάμπες led samsung αξίας 280 ευρώ.Επίσης στα εξτρα είχε και inverter12/220v 300watt.

Ψάξτο λίγο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
giorgos2020 έγραψε:
καλησπερα αλλη μια φορα, χαρηκα για την γνωριμια , μετα απο την σημερινη ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ δεν θα προβω σε αγορα citroen τελικα θ απαω ξανα σε group vag κ συγκεκριμενα ενα dsg gold . παιδια εχω να πω ενα μεγαλο αι σιχτιρ στους εμπορους εκει εξω , πηγα οδηγησα ενα c4 1.6 115 2012 με 150,000 φθαρμενα καθησματα-τιμονι , λαστιχα πορτων . το δε αυτοματο ? εκτος το οτι με το χερι κανω πιο ομαλες αλλαγες κ πιο γρηγορες καμια αλλη , το αυτοματο ηταν η πληρης απογοητευση προφανως μαλλον δεν ειχε μονο 150κ αλλα 250,000 αλλαγες που σε ταρακουνουσαν σε καθε αλλαγη πααααρα πολυ αργη αλλαγη κ σε manual k automatic . απο τραβηγμα ηταν οκ μεχρι τα 100 που το πατησα . δυστηχως δεν με ικανοποιησε καθολου η ποιοτητα του εσωτερικο το πως ειναι στημενο το αμαξι στο δρομο φρενα τιμονι , δεν θελω να μπω σε διαδικασια να παρω ενα 2014-2016 μοντελο κ να ειναι πολυ χειροτερο απο το δικο μου του 2011 που ειναι αψογο κ εσωτερικα κ εξωτερικα κ στηβαρο στο δρομο. κ ολα αυτα με 10+ που ζητανε οι απατεωνες . αυτα απο εμενα καλη συνεχεια στην παρεα . μεγαλη προσοχη στην αγορα κ κυριος μετα απο αυτο ? ΜΗΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΕΜΠΟΡΑ!!!!! καλο καλοκαιρι


Παιδιά έχει μαλλιασει η γλώσσα μου να το λέω. ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ σε έμπορους για μτχ diesel. Χοντρικα φέρνουν ο,τι χειρότερο αμάξι υπάρχει (=πιο φθηνό) για να έχουν μεγαλύτερο κέρδος.

Βέβαια για το αυτόματο να πούμε ότι δεν έχει σχέση με dsg. Είναι μόνου συμπλέκτη ρομποτιζε. Έχει αργές αλλαγές σχετικά, καμία σχέση με τα διπλού συμπλέκτη. Ωστόσο είναι αξιόπιστο (σε αντίθεση με το dsg) και όταν λειτουργεί όπως πρέπει δεν προβληματίζει.

Προφανώς λοιπόν οδηγησες κάτι τελείως σάπιο, οπότε καλά κάνεις και μένεις μακριά. Επίσης να ξέρεις. Καλό και φθηνό δεν παίζει. Μη περιμένεις να βρεις μεταχειρισμένο C4 με 100.000χλμ σε λιγότερο από 11.000€ γιατί ζητάς πολλά.

Στα υπόλοιπα, όσον αφορά το περπάτημα και το στήσιμο του αυτοκινήτου έχεις άδικο. Μπορεί να σε ξενίζει επειδή είναι μαλακό, αλλά ίσως πρόκειται για το πιο άνετο της κατηγορίας για την εποχή. Τα φρένα του είναι εξαιρετικά και γενικά είναι ότι πιο ξεκούραστο και ήσυχο υπάρχει. Εγώ μετά από 130.000χλμ και 5 χρόνια στους κατσικοδρομους της Κρήτης απολαμβάνω την κάθε βολτα, μετά και τα Primacy 4 ως εκ θαύματος δεν ακούγεται ούτε κιχ στην καμπίνα, δεν κοπαναει, δεν χτυπάει.

Απλά έχει να κάνει πως έχεις συνηθίσει. Όποιος έχει συνηθίσει στα αυτοκίνητα με τις σκληρές, που είναι φτιαγμένα για τους αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας, τον ξενίζει ένα μαλακό γαλλικό. Άρα πας εκεί που προτιμάς.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ 2019, 23:48
Δημοσιεύσεις: 6
παιδια ισα ισα θελω κατι πιο μαλακο γτ δεν αντεχω αλλο την σκληρη αναρτηση , οκ καλα τα κρατηματα αλλα σε κουραζει απιστευτα με της 17 αρες ζαντες . τωρα το citroen το οδηγησα ιωαννινα , το αμαξι πραγματικα ηταν ριμαδη , οι ταχυτητες οχι απλα αργουσαν αλλα σκουντουσαν ακομα κ οταν ειχες σταθερο γκαι κ αλλαζε . δεν υπρχει περιπτωση να ειχε 150 . ηταν ελληνικο , κ πιστευω ανετα ειναι 300,000 . ο πωλητης γτπ...τσο . δεν ηξερε καν αν χει κανει σερβις το dpf , παιδια τα λλα ειναι μακρια ,κ θελω 300 πηγαινε ελα ,2 φορες να παω 600 ευρο δεν με συμφερει . θα κοιταξω κατι σε γερμανικο παλι. επισης εβλεπα μεχρι 11000 για μοντελο του 2015-2016. κ ολα ειχαν 100,000


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 20:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1854
giorgos2020 έγραψε:
καλησπερα αλλη μια φορα, χαρηκα για την γνωριμια , μετα απο την σημερινη ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ δεν θα προβω σε αγορα citroen τελικα θ απαω ξ4 ανα σε group vag κ συγκεκριμενα ενα dsg gold . παιδια εχω να πω ενα μεγαλο αι σιχτιρ στους εμπορους εκει εξω , πηγα οδηγησα ενα c4 1.6 115 2012 με 150,000 φθαρμενα καθησματα-τιμονι , λαστιχα πορτων . το δε αυτοματο ? εκτος το οτι με το χερι κανω πιο ομαλες αλλαγες κ πιο γρηγορες καμια αλλη , το αυτοματο ηταν η πληρης απογοητευση προφανως μαλλον δεν ειχε μονο 150κ αλλα 250,000 αλλαγες που σε ταρακουνουσαν σε καθε αλλαγη πααααρα πολυ αργη αλλαγη κ σε manual k automatic . απο τραβηγμα ηταν οκ μεχρι τα 100 που το πατησα . δυστηχως δεν με ικανοποιησε καθολου η ποιοτητα του εσωτερικο το πως ειναι στημενο το αμαξι στο δρομο φρενα τιμονι , δεν θελω να μπω σε διαδικασια να παρω ενα 2014-2016 μοντελο κ να ειναι πολυ χειροτερο απο το δικο μου του 2011 που ειναι αψογο κ εσωτερικα κ εξωτερικα κ στηβαρο στο δρομο. κ ολα αυτα με 10+ που ζητανε οι απατεωνες . αυτα απο εμενα καλη συνεχεια στην παρεα . μεγαλη προσοχη στην αγορα κ κυριος μετα απο αυτο ? ΜΗΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΕΜΠΟΡΑ!!!!! καλο καλοκαιρι
οπως σου είπαν και τα υπόλοιπα παιδιά δεν φταίει σε καμια περίπτωση το αμάξι αλλά η περίπτωση που έπεσες. Η c4 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο για την κατηγορία της αρκεί να ξέρεις για τον λόγο που την επιλέγεις. Είναι ποιοτική,αξιόπιστη, μαλακή για να σε ταξιδεύει ατσαλάκωτο καμία σχέση με το σκληρό και αδιάφορο οδηγικά vw golf. Αυτό σε άλλους αρέσει πολύ σε άλλους όχι. Εσύ απλά έπεσες σε σαπάκι. Ψάξε καλύτερα και μόλις οδηγήσεις c4 της προκοπής είμαι σίγουρος πως θα αλλάξεις γνώμη :thumb

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
giorgos2020 έγραψε:
παιδια ισα ισα θελω κατι πιο μαλακο γτ δεν αντεχω αλλο την σκληρη αναρτηση , οκ καλα τα κρατηματα αλλα σε κουραζει απιστευτα με της 17 αρες ζαντες . τωρα το citroen το οδηγησα ιωαννινα , το αμαξι πραγματικα ηταν ριμαδη , οι ταχυτητες οχι απλα αργουσαν αλλα σκουντουσαν ακομα κ οταν ειχες σταθερο γκαι κ αλλαζε . δεν υπρχει περιπτωση να ειχε 150 . ηταν ελληνικο , κ πιστευω ανετα ειναι 300,000 . ο πωλητης γτπ...τσο . δεν ηξερε καν αν χει κανει σερβις το dpf , παιδια τα λλα ειναι μακρια ,κ θελω 300 πηγαινε ελα ,2 φορες να παω 600 ευρο δεν με συμφερει . θα κοιταξω κατι σε γερμανικο παλι. επισης εβλεπα μεχρι 11000 για μοντελο του 2015-2016. κ ολα ειχαν 100,000
Γιώργο όπως σου είπα αν είχες συνηθίσει σε dsg, δύσκολα θα σε ικανοποιήσει το ETG. Ειδικά στην φάση 1η-2η είναι αργό. Βέβαια είναι αξιόπιστο. Από την άλλη να ξέρεις το 6αρι χειροκίνητο είναι εξαιρετικό.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μαρ 2019, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2013, 16:56
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: αθηνα
Καλησπερα σας. Στην αυτοματη εκδοση του 14' που εχω, ειχα καιρο τωρα την απορια αν εν κινηση με 4η πχ ταχυτητα μεσα αν ακουμποντας το πενταλ του φρενου και βαζοντας νεκρα, αν θα την παρει ή αν θα συνεχισει κανονικα με την 4η. Προς εκπληξη μου ειδα οτι συμπεριφερθηκε κανονικα σαν ενα χειροκινητο. Σα να πατησα συμπλεκτη και να εβαλα νεκρα και να εκανα ενα ομαλοτατο φρεναρισμα χωρις κατεβασματα.
Η ερωτηση μου ειναι αν του κανει καποιο κακο αυτη η κινηση ακομα κι αν δε φανηκε απολυτως τπτ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μαρ 2019, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
thodoris έγραψε:
Καλησπερα σας. Στην αυτοματη εκδοση του 14' που εχω, ειχα καιρο τωρα την απορια αν εν κινηση με 4η πχ ταχυτητα μεσα αν ακουμποντας το πενταλ του φρενου και βαζοντας νεκρα, αν θα την παρει ή αν θα συνεχισει κανονικα με την 4η. Προς εκπληξη μου ειδα οτι συμπεριφερθηκε κανονικα σαν ενα χειροκινητο. Σα να πατησα συμπλεκτη και να εβαλα νεκρα και να εκανα ενα ομαλοτατο φρεναρισμα χωρις κατεβασματα.
Η ερωτηση μου ειναι αν του κανει καποιο κακο αυτη η κινηση ακομα κι αν δε φανηκε απολυτως τπτ.
Στο βιβλιαράκι (αν το έχεις ανοίξει) λέει κατηγορηματικά να μην γίνετε αυτή η κίνηση.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μαρ 2019, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2013, 16:56
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: αθηνα
Και να το εχω διαβασει... 4,5 χρονια τωρα που το χω θα το ξεχασα. Ευχαριστω για την αμεση ενημερωση παντως. Ευτυχως 1-2 φορες μονο το εκανα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Απρ 2019, 10:20 
Άβαταρ μέλους
Καλημέρα σας,

έχει ποτέ δεί κανείς πάνω από 183χλμ/ώρα τελική σε C4 bluehdi100; Νομίζω ότι είχα δεί το ίδιο θέμα και παλιότερα. Βασικά, είναι σαν να έχει κόφτη τελικής το αυτοκίνητο. Ακόμα και σε μεγάλη κατηφόρα νοιώθω ότι κάτι το κρατάει. Υπάρχει λύση στο, στην πραγματικότητα ασήμαντο, πρόβλημα (π.χ άλλο γρανάζι 5ης, αφαίρεση κόφτη); Το έχει ψάξει κανείς; Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα ξανά!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2019, 10:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2013, 19:37
Δημοσιεύσεις: 873
Εικόνες: 0
Καλημερα σε ολα τα παιδια,εχω καιρο να γραψω "κατι χρονια" αλλα δεν επαψα ποτε να διαβαζω τα θεματα του φορουμ εστω και περιστασιακα.Βαδιζω τον 7ο χρονο με την Γαλλιδα και το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Εχω συμπληρωσει τα 90000 χλμ με αναλογια πολης-εθνικης 70-30.Αν εψαχνα με μεγεθυντικο φακο να βρω προβληματα θα εγραφα σιγουρα για τα λαστιχακια στις πορτες που εχουν κοπει εδω και 3 χρονια στην γωνια ο αεροδυναμικος θορυβος στο ευρος 70-90 χιλιομετρων που ειναι παντα ενοχλητικος, και οι δισκοπλακες που αλλαχτηκαν στα <10000 χλμ και απο τοτε ολα καλα.Εχω αλλαξει τα ελαστικα και πηγα σε μισελεν primacy 3 , δηλωνω απογοητευμενος απο το ελαστικο , το μονο του υπερ ειναι η συμπεριφορα του στο βρεγμενο δρομο, κατα τα αλλα δεν παλευεται το σπινιαρισμα με το παραμικρο ειτε οταν στριβω ειτε οταν ανεβαινω μικρη ανηφορα με γλιτσα ειτε οταν επιταχυνω ακομα και ελαφρια,το αντισπιν εχει βαρεθει να ενεργοποιειται.Χιλιες φορε να κρατουσα τα energy saver.Τελος παντων αυτο δεν εχει να κανει με το αυτοκινητο.
Μπαταρια αλλαξα φετος! 6 χρονια με κρατησε η μανισια!!! ΕΥΓΕ.
Τι αλλο? δεν σκεφτομαι κατι αλλο τωρα.
Χαρουμενος πολυ για την επιλογη μου, με ανταμειψε και με το παραπανω το c4, να μην ξανααναφερθω τα ειχα ξαναγραψει πιο παλια και ισχυουν ολα στο ακεραιο.
Α...κατι τελευταιο, αγορασα και 2ο αυτοκινητο για να το χρησιμοποιω στις μετακινησεις εντος πολης καθαρα .Πηρα ενα huyndai i 10 φουλ εκδοση
και ειμαι μεχρις στιγμης επισης πολυ ευχαριστημενος βεβαια αυτο ειναι καινουριο ακομα και εχει μελλον μπροστα του.
Να ειστε καλα παιδια.

_________________
C4 Hdi 90 Attraction Noir BLACK...αμ πως


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2019, 11:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Καλώς μας ήρθες ξανα, και καλοταξιδο το μικρό σου!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2019, 13:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Zafiris έγραψε:
Καλημέρα σας,
έχει ποτέ δεί κανείς πάνω από 183χλμ/ώρα τελική σε C4 bluehdi100; Νομίζω ότι είχα δεί το ίδιο θέμα και παλιότερα. Βασικά, είναι σαν να έχει κόφτη τελικής το αυτοκίνητο. Ακόμα και σε μεγάλη κατηφόρα νοιώθω ότι κάτι το κρατάει. Υπάρχει λύση στο, στην πραγματικότητα ασήμαντο, πρόβλημα (π.χ άλλο γρανάζι 5ης, αφαίρεση κόφτη); Το έχει ψάξει κανείς; Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα ξανά!

Η μαμά Citroen, 180 χλμ/ώρα δίνει τελική για την C4 BlueHDI 100.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ούτε καν ασήμαντο. Τόσο είναι κατασκευασμένη να πάει με το βάρος της και τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κινητήρα της, οποιαδήποτε από τις αλλαγές που λες μόνο κακό θα κάνει. Αν θέλεις κάτι παραπάνω, χωρίς να ξοδέψεις πολλά χρήματα και να είσαι με ασφάλεια εντός δυνατοτήτων του κινητήρα, μπορείς να κάνεις αναβάθμιση (πες στο λαϊκότερο, "φτιάξιμο") 1ου βαθμού με νέα χαρτογράφηση της ECU, φέρνοντάς την σε ίππους και ροπή στα επίπεδα της BlueHDI 120 πάνω-κάτω. Υπάρχουν δυνατότητες για κάτι τέτοιο ανά την Ελλάδα, γκουγκλάρισε "tuning ECU" και θα βρεις για να έρθεις σε επαφή και να δεις λύσεις και κόστη.
Για να πάρεις μια ιδέα για κάτι τέτοιο, στον συγκεκριμένο κινητήρα που φοράει και η C4, δες εδώ:
https://www.etuners.gr/peugeot-208-1-6-bluehdi-100hp-bhy-dv6fd-etuners-stage1/

Βορειος έγραψε:
Καλημερα σε ολα τα παιδια,εχω καιρο να γραψω "κατι χρονια" αλλα δεν επαψα ποτε να διαβαζω τα θεματα του φορουμ εστω και περιστασιακα...[...]...Να ειστε καλα παιδια.

Καλοτάξιδα τα αυτοκίνητά σου, να τα χαίρεσαι πάντα απροβλημάτιστα με πολλά όμορφα χιλιόμετρα παντού!
Και η C4 είναι εγνωσμένης αξίας αμαξάρα στην κατηγορία της, και το i10 έχει πολύ καλές κριτικές συν το ότι ως Hyundai είναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του! Μετά λόγου γνώσεως μιλάω, και για την C4 και για την Hyundai... ;)
Για δώσε, αν έχεις υπολογίσει/τσεκάρει, μια μέση κατανάλωση για την C4 με την αναλογία 70-30 μέχρι τώρα που λες. Τον τελευταίο χρόνο, κάπου εκεί είμαι κι εγώ εντός-εκτός πόλης. Έχουμε διαφορές βέβαια στις εκδόσεις, θα έχουμε σίγουρα και στο στυλ οδήγησης και στις συνθήκες κυκλοφορίας, αλλά μια εικόνα θα υπάρχει.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2019, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1854
Βορειος έγραψε:
Καλημερα σε ολα τα παιδια,εχω καιρο να γραψω "κατι χρονια" αλλα δεν επαψα ποτε να διαβαζω τα θεματα του φορουμ εστω και περιστασιακα.Βαδιζω τον 7ο χρονο με την Γαλλιδα και το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Εχω συμπληρωσει τα 90000 χλμ με αναλογια πολης-εθνικης 70-30.Αν εψαχνα με μεγεθυντικο φακο να βρω προβληματα θα εγραφα σιγουρα για τα λαστιχακια στις πορτες που εχουν κοπει εδω και 3 χρονια στην γωνια ο αεροδυναμικος θορυβος στο ευρος 70-90 χιλιομετρων που ειναι παντα ενοχλητικος, και οι δισκοπλακες που αλλαχτηκαν στα <10000 χλμ και απο τοτε ολα καλα.Εχω αλλαξει τα ελαστικα και πηγα σε μισελεν primacy 3 , δηλωνω απογοητευμενος απο το ελαστικο , το μονο του υπερ ειναι η συμπεριφορα του στο βρεγμενο δρομο, κατα τα αλλα δεν παλευεται το σπινιαρισμα με το παραμικρο ειτε οταν στριβω ειτε οταν ανεβαινω μικρη ανηφορα με γλιτσα ειτε οταν επιταχυνω ακομα και ελαφρια,το αντισπιν εχει βαρεθει να ενεργοποιειται.Χιλιες φορε να κρατουσα τα energy saver.Τελος παντων αυτο δεν εχει να κανει με το αυτοκινητο.
Μπαταρια αλλαξα φετος! 6 χρονια με κρατησε η μανισια!!! ΕΥΓΕ.
Τι αλλο? δεν σκεφτομαι κατι αλλο τωρα.
Χαρουμενος πολυ για την επιλογη μου, με ανταμειψε και με το παραπανω το c4, να μην ξανααναφερθω τα ειχα ξαναγραψει πιο παλια και ισχυουν ολα στο ακεραιο.
Α...κατι τελευταιο, αγορασα και 2ο αυτοκινητο για να το χρησιμοποιω στις μετακινησεις εντος πολης καθαρα .Πηρα ενα huyndai i 10 φουλ εκδοση
και ειμαι μεχρις στιγμης επισης πολυ ευχαριστημενος βεβαια αυτο ειναι καινουριο ακομα και εχει μελλον μπροστα του.
Να ειστε καλα παιδια.

:welc back again, θυμάμαι πριν 2+ χρόνια όταν είχα εγγραφεί στο φόρουμ και διάβαζα σε αυτό εδώ το τοπικ για την c4 τα πόστ σου, έγραφες ύμνους για την άνεση της :thumb

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Azan Gorde για την δημοσίευση του/της: Βορειος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2019, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Καλώς ήρθες ξανά! Πάντα όμορφα χιλιόμετρα!

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2019, 10:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Βόρειε,καλώς ήρθες και πάλι! Στο στρώσιμο είσαι ακόμα.... :D

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 856 από 888 [ 13312 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859 ... 888  Επόμενο



Συναφή θέματα

Tuning module για C4 HDI (Diesel)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Skiner
Απαντήσεις: 45
citroen c3 diesel μειωση αποδοσης κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Αγορά Citroen C4 1.6 diesel 100hp 2016
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: fader_gr
Απαντήσεις: 34
C4 diesel και καπνα...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Alekos
Απαντήσεις: 4
Ένδειξη p. Filter level low σε c3 diesel 2011
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: kwstas800
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron