Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 14:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Δεκ 2020, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
Χαίρεται και πάλι και καλές γιορτές να έχετε όλοι.

Μιας και σιγά σιγά θα πλησιάσει η ώρα ενός αρκετά μεγάλου σέρβις στο C4 2013 e-Hdi SST, με ιμαντες, τρόμπα νερού, δίσκους-τακάκια μπροστά κλπ έχω αρχίσει να ψάχνω για κάποια αναλώσιμα ώστε να μη βάλω ό,τι να 'ναι.

Πιο συγκεκριμένα, είχα ξαναρωτήσει και μερικές σελίδες πίσω όταν είχα πρωτοπάρει το αυτοκίνητο και μου είχατε πει συγκεκριμένα για το παραφλού οπωσδήποτε να πληροί την προδιαγραφή PSA B71 5110. Δυστυχώς όσο έψαξα (τουλάχιστον στην ελληνική αγορά και ιντερνετικά), το μοναδικό που κατάφερα να βρω με την συγκεκριμένη προδιαγραφή είναι αυτό https://www.lyris.gr/index.php?route=pr ... t_id=48295 το οποίο και δεν το ξέρω (φυσικά δεν σημαίνει κάτι αυτό), αλλά μου φαίνεται και αρκετά ακριβή η τιμή του αν υπολογίσω ότι την τελευταία φορά που άλλαξα παραφλού στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου πήρα δύο 5λιτρα.

Αυτό που είχα χρησιμοποιήσει τότε ήταν αυτό https://saveltrade.gr/index.php?route=p ... 0f2e15ded8, το οποίο με κάλυπτε και από άποψη θερμοκρασίας, είναι G12 και απ' ότι βλέπω αναφέρει ότι είναι και οργανικό. Ωστόσο, δεν έχω δει να αναφέρει πουθενά την ζητούμενη προδιαγραφή. Ένα τέτοιο δηλαδή δεν κάνει για τα αμάξια μας;

Επίσης, με την ευκαιρία του σέρβις λέω να αλλάξω και βαλβολίνες γιατί έχουν ήδη αρκετά χιλιόμετρα. Φαντάζομαι η κλασσική 75-80 της Total είναι κομπλέ έτσι; Πολύ καλά λόγια έχω ακούσει για τις ELF NFP. Τις έχει δοκιμάσει κάποιος;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Μάλλον δεν έψαξες σε βάθος! Ίδιο αμάξι έχουμε και σου παραθέτω παρακάτω τι χρησιμοποιώ...

Για το παραφλού, βάζεις απαραιτήτως... Valvoline Multi-Vehicle Coolant. Είναι έτοιμο προς χρήση. Έχει και μονόλιτρα. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις 5-7 λίτρα, να ξεπλύνεις λίγο και το σύστημα.

https://www.rexbo.gr/valvoline/antipsyk ... sia-874734

Και το PDF του. Αν βρεις κάτι καλύτερο, πες το μου και εμένα να το έχω υπόψιν.
https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/valvoli ... AFC_EN.pdf

Άποψή μου, μην βάζεις ό,τι να'ναι! Είναι εξαιρετικός κινητήρας και του αξίζουν τα καλύτερα! :no1


Για βαλβολίνες, θα βάλεις Total Transmission Gear 9 FE 75W (PSA B71 2316 - PSA B71 2317). Πολλή προσοχή στο μοντέλο, έχει πολλές στην ίδια κατηγορία που εννοείται δεν ταιριάζουν. Εμένα μου κοστίζουν 39 ευρώ, τα 2 λίτρα που χρειάζομαι.

https://litigo.gr/Pdf/eShop/transmissio ... BF_313.pdf

Οι 75W80 ναι μεν ταιριάζουν στο κιβώτιό σου αλλά σαν 2η επιλογή.
Από καινούρια (σαν first fill στο εργοστάσιο) φοράνε συνθετική 75W για οικονομία καυσίμου.
Και θα τις αλλάζεις κάθε 40.000 χλμ., ή κάθε 2-3 σέρβις ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις το σέρβις.
Δεν θα ξεπερνάς ποτέ τις 60Κ με τις ίδιες βαλβολίνες.

Υ.Γ.: Ιδιαίτερη προσοχή με τις βαλβολίνες. Το κιβώτιο αυτό, ακριβώς επειδή δεν αλλάζονται ποτέ οι βαλβολίνες, κοντά στις 200-250Κ, αρχίζει και γουργουρίζει και θέλει επισκευή. Όσοι τις άλλαζαν, τη γλίτωσαν.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Δεκ 2020, 01:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
bakevang έγραψε:
Μάλλον δεν έψαξες σε βάθος! Ίδιο αμάξι έχουμε και σου παραθέτω παρακάτω τι χρησιμοποιώ...

Για το παραφλού, βάζεις απαραιτήτως... Valvoline Multi-Vehicle Coolant. Είναι έτοιμο προς χρήση. Έχει και μονόλιτρα. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις 5-7 λίτρα, να ξεπλύνεις λίγο και το σύστημα.

https://www.rexbo.gr/valvoline/antipsyk ... sia-874734

Και το PDF του. Αν βρεις κάτι καλύτερο, πες το μου και εμένα να το έχω υπόψιν.
https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/valvoli ... AFC_EN.pdf

Άποψή μου, μην βάζεις ό,τι να'ναι! Είναι εξαιρετικός κινητήρας και του αξίζουν τα καλύτερα! :no1


Για βαλβολίνες, θα βάλεις Total Transmission Gear 9 FE 75W (PSA B71 2316 - PSA B71 2317). Πολλή προσοχή στο μοντέλο, έχει πολλές στην ίδια κατηγορία που εννοείται δεν ταιριάζουν. Εμένα μου κοστίζουν 39 ευρώ, τα 2 λίτρα που χρειάζομαι.

https://litigo.gr/Pdf/eShop/transmissio ... BF_313.pdf

Οι 75W80 ναι μεν ταιριάζουν στο κιβώτιό σου αλλά σαν 2η επιλογή.
Από καινούρια (σαν first fill στο εργοστάσιο) φοράνε συνθετική 75W για οικονομία καυσίμου.
Και θα τις αλλάζεις κάθε 40.000 χλμ., ή κάθε 2-3 σέρβις ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις το σέρβις.
Δεν θα ξεπερνάς ποτέ τις 60Κ με τις ίδιες βαλβολίνες.

Υ.Γ.: Ιδιαίτερη προσοχή με τις βαλβολίνες. Το κιβώτιο αυτό, ακριβώς επειδή δεν αλλάζονται ποτέ οι βαλβολίνες, κοντά στις 200-250Κ, αρχίζει και γουργουρίζει και θέλει επισκευή. Όσοι τις άλλαζαν, τη γλίτωσαν.


Καταρχάς ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

Σχετικά με το παραφλού επειδή δεν ήξερα ποια συγκεκριμένα να ψάξω, αυτό που έκανα ήταν να googlάρω απλώς τον κωδικό της προδιαγραφής για να μου βγάλει όπου εμφανίζεται αυτή. Απ' ότι φαίνεται βέβαια αυτό δεν βοήθησε και πολύ, γιατί ακόμα και στο δικό σου σαν παράδειγμα, η προδιαγραφή αναφέρεται μόνο στο pdf που μου επισύναψες και πουθενά ως κείμενο σε κάποιο site στα χαρακτηριστικά κλπ για να το βρει η αναζήτηση. Το συγκεκριμένο το βρήκα και από ελληνικό site από κατάστημα στην Πάτρα στα 25€.

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι αν δεν επισύναπτες εσύ το pdf με τα χαρακτηριστικά του δεν ξέρω αν θα έβρισκα ποτέ την πιστοποίηση της προδιαγραφής, και πραγματικά αναρωτιέμαι πως θα μπορούσα να ψάξω και για άλλα παραφλού χωρίς να αναφέρουν πουθενά στα site τις προδιαγραφές. Επίσης το valeo που επισύναψα παραπάνω το θεωρείς όντως ό,τι να 'ναι; Ρωτάω γιατί όταν είχα αλλάξει στο προηγούμενο αμάξι μου (Peugeot 307 NFU) παραφλού, το είχα πάρει σαν πολύ καλό (οργανικό, G12 και -35) και μου έκανε εντύπωση.

Τώρα όσον αφορά τις βαλβολίνες η αλήθεια είναι ότι μου έκανε εντύπωση η πρόταση σου καθώς απ' όσο ήξερα τα αυτοκίνητά μας χρησιμοποιούν ιξώδες βαλβολίνης 75-80. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, κάπου είχα διαβάσει ότι δεν προτείνεται η χρήση βαλβολίνης με μονό αριθμό ιξώδους και ότι είναι προτιμότερα τα κλασσικά με διπλό ιξώδες. Βέβαια δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό για να δικαιολογήσω ποια πρόταση μου φαίνεται πιο σωστή, απλά το παραθέτω.
Επίσης και τη συγκεκριμένη βαλβολίνη μπόρεσα να τη βρω μόνο σε ένα κατάστημα (επίσης) από Ελλάδα και η αλήθεια είναι ότι κι αυτό μου φάνηκε περίεργο.
Εσύ με ποιο κριτήριο προτείνεις τη συγκεκριμένη;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Δεκ 2020, 07:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Θεωρώ ότι το Valeo, είναι ένα παραφλού κάτω του μετρίου ή στο μέτριο. Το ξέρω, το χρησιμοποιεί πάρα πολύς κόσμος, το είχα χρησιμοποιήσει και γω στο παρελθόν. Αυτό που σου προτείνω εγώ, είναι η κορυφή αυτή τη στιγμή με τις κατάλληλες πιστοποιήσεις.

Το διπλό ιξώδες, χρησιμοποιείται στα κιβώτια από τα πρώτα κιβώτια που δημιούργησε η Citroen. Κάποια στιγμή πρέπει να πάμε μπροστά... Όλοι οι κατασκευαστές προχωράνε και αλλάζουν.
Διάβασε αυτό...
https://www.bronchicombustibili.com/wp- ... FE-75W.pdf
Παραθέτω:
"Mobil Gear Oil FE 75W is the only gear oil used for factory fill for all Peugeot & Citroën manual gearboxes fitted into PSA models in Europe. It is also fully backward compatible and suitable for use in all existing Peugeot and Citroën Manual Transmissions in Europe."

Η συγκεκριμένη έχει την PSA B71 2310 και χρησιμοποιείται για πρώτη τοποθέτηση στα αυτοκίνητά μας από το εργοστάσιο. Δηλαδή το αυτοκίνητό σου, αυτή φοράει αυτή τη στιγμή.

H Total το έχει πάει ακόμα μια πιο μπροστά και αυτή που βγάζει έρχεται με τις επόμενες προδιαγραφές PSA B71 2316 - PSA B71 2317.

Εγώ μ'αυτό το κριτήριο βάζω αυτή τη βαλβολίνη και στο MCP μου (233Κ) και στο ΒΕ (152Κ) και παλιότερα ας χρησιμοποιούσα 75W80.

Δικό σου είναι το αμάξι, ό,τι θέλεις επιλέγεις.

Υ.Γ.: Αν χρησιμοποιήσεις 75W80, το πολύ κάθε 40Κ πρέπει να τις αλλάζεις.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Panagiotis96
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 16:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Το 2020 αποφάσισε να δείξει το παρόν του ακόμα και τώρα στην εκπνοή του.
Βάζω μπρος το πρωί και το αμάξι δούλευε σαν τρακτέρ ενώ μετά από λίγα δευτερόλεπτα ήρθε μυρωδιά και καπνός από τον χώρο του κινητήρα.
Το αμάξι φορτώθηκε και πήγε στην αντιπροσωπεία.
Το ίδιο σκηνικό το έζησα πριν δυόμιση η τρεισήμισι χρόνια. Η βλάβη τότε, ένα σπασμένο δίχαλο συγκράτησης μπεκ το οποίο και αλαχτηκε χωρίς χρέωση.
Περιμένω να γίνει έλεγχος να δούμε τι θα μας βγει.


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Ωχ....δεν σου είπε τίποτα ο Παναγιώτης?

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Ήταν πνιγμένος στην δουλειά και εγώ έπρεπε να φύγω. Μου είπε πως δεν θέλει να κάνει εικασίες. Θα το δει και θα με πάρει τηλέφωνο.
Με βλέπω για αλλαγή πάλι το διχαλο και ευκαιρία για έναν καθαρισμό τα μπεκ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 18:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1854
Panagiotis96 έγραψε:
bakevang έγραψε:
Μάλλον δεν έψαξες σε βάθος! Ίδιο αμάξι έχουμε και σου παραθέτω παρακάτω τι χρησιμοποιώ...

Για το παραφλού, βάζεις απαραιτήτως... Valvoline Multi-Vehicle Coolant. Είναι έτοιμο προς χρήση. Έχει και μονόλιτρα. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις 5-7 λίτρα, να ξεπλύνεις λίγο και το σύστημα.

https://www.rexbo.gr/valvoline/antipsyk ... sia-874734

Και το PDF του. Αν βρεις κάτι καλύτερο, πες το μου και εμένα να το έχω υπόψιν.
https://cdn.opieoils.co.uk/pdfs/valvoli ... AFC_EN.pdf

Άποψή μου, μην βάζεις ό,τι να'ναι! Είναι εξαιρετικός κινητήρας και του αξίζουν τα καλύτερα! :no1


Για βαλβολίνες, θα βάλεις Total Transmission Gear 9 FE 75W (PSA B71 2316 - PSA B71 2317). Πολλή προσοχή στο μοντέλο, έχει πολλές στην ίδια κατηγορία που εννοείται δεν ταιριάζουν. Εμένα μου κοστίζουν 39 ευρώ, τα 2 λίτρα που χρειάζομαι.

https://litigo.gr/Pdf/eShop/transmissio ... BF_313.pdf

Οι 75W80 ναι μεν ταιριάζουν στο κιβώτιό σου αλλά σαν 2η επιλογή.
Από καινούρια (σαν first fill στο εργοστάσιο) φοράνε συνθετική 75W για οικονομία καυσίμου.
Και θα τις αλλάζεις κάθε 40.000 χλμ., ή κάθε 2-3 σέρβις ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις το σέρβις.
Δεν θα ξεπερνάς ποτέ τις 60Κ με τις ίδιες βαλβολίνες.

Υ.Γ.: Ιδιαίτερη προσοχή με τις βαλβολίνες. Το κιβώτιο αυτό, ακριβώς επειδή δεν αλλάζονται ποτέ οι βαλβολίνες, κοντά στις 200-250Κ, αρχίζει και γουργουρίζει και θέλει επισκευή. Όσοι τις άλλαζαν, τη γλίτωσαν.


Καταρχάς ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

Σχετικά με το παραφλού επειδή δεν ήξερα ποια συγκεκριμένα να ψάξω, αυτό που έκανα ήταν να googlάρω απλώς τον κωδικό της προδιαγραφής για να μου βγάλει όπου εμφανίζεται αυτή. Απ' ότι φαίνεται βέβαια αυτό δεν βοήθησε και πολύ, γιατί ακόμα και στο δικό σου σαν παράδειγμα, η προδιαγραφή αναφέρεται μόνο στο pdf που μου επισύναψες και πουθενά ως κείμενο σε κάποιο site στα χαρακτηριστικά κλπ για να το βρει η αναζήτηση. Το συγκεκριμένο το βρήκα και από ελληνικό site από κατάστημα στην Πάτρα στα 25€.

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι αν δεν επισύναπτες εσύ το pdf με τα χαρακτηριστικά του δεν ξέρω αν θα έβρισκα ποτέ την πιστοποίηση της προδιαγραφής, και πραγματικά αναρωτιέμαι πως θα μπορούσα να ψάξω και για άλλα παραφλού χωρίς να αναφέρουν πουθενά στα site τις προδιαγραφές. Επίσης το valeo που επισύναψα παραπάνω το θεωρείς όντως ό,τι να 'ναι; Ρωτάω γιατί όταν είχα αλλάξει στο προηγούμενο αμάξι μου (Peugeot 307 NFU) παραφλού, το είχα πάρει σαν πολύ καλό (οργανικό, G12 και -35) και μου έκανε εντύπωση.

Τώρα όσον αφορά τις βαλβολίνες η αλήθεια είναι ότι μου έκανε εντύπωση η πρόταση σου καθώς απ' όσο ήξερα τα αυτοκίνητά μας χρησιμοποιούν ιξώδες βαλβολίνης 75-80. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, κάπου είχα διαβάσει ότι δεν προτείνεται η χρήση βαλβολίνης με μονό αριθμό ιξώδους και ότι είναι προτιμότερα τα κλασσικά με διπλό ιξώδες. Βέβαια δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό για να δικαιολογήσω ποια πρόταση μου φαίνεται πιο σωστή, απλά το παραθέτω.
Επίσης και τη συγκεκριμένη βαλβολίνη μπόρεσα να τη βρω μόνο σε ένα κατάστημα (επίσης) από Ελλάδα και η αλήθεια είναι ότι κι αυτό μου φάνηκε περίεργο.
Εσύ με ποιο κριτήριο προτείνεις τη συγκεκριμένη;
εγώ φοράω τόσο στην c4 όσο kκαι στο aircross μου ακριβώς τις βαλβολίνες και τα παραφλού που σου προτείνει ο Βαγγέλης.Κορυφαία προϊόντα ειδικά όταν θα βάλεις τις συγκεκριμένες βαλβολίνες ο λεβιές σου θα θυμίζει μαχαίρι που κόβει λιωμένο βούτυρο :thumb

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δλδ πριν πως ήταν? Σα να προσπαθείς να βάλεις 1η σε simca 1507? :scratch :D

Azzazel ,κρίμα και περαστικα :(

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 18:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 646
nonos έγραψε:
Δλδ πριν πως ήταν? Σα να προσπαθείς να βάλεις 1η σε simca 1507? :scratch :D

Azzazel ,κρίμα και περαστικα :(
Έλα βάλε στο yugo 55 με λεβιέ σαν εργοστασιακό πυργολεβιε κ λες μετά για το Σιμκά!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Δεκ 2020, 19:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
:laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Δεκ 2020, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
bakevang έγραψε:
Θεωρώ ότι το Valeo, είναι ένα παραφλού κάτω του μετρίου ή στο μέτριο. Το ξέρω, το χρησιμοποιεί πάρα πολύς κόσμος, το είχα χρησιμοποιήσει και γω στο παρελθόν. Αυτό που σου προτείνω εγώ, είναι η κορυφή αυτή τη στιγμή με τις κατάλληλες πιστοποιήσεις.

Το διπλό ιξώδες, χρησιμοποιείται στα κιβώτια από τα πρώτα κιβώτια που δημιούργησε η Citroen. Κάποια στιγμή πρέπει να πάμε μπροστά... Όλοι οι κατασκευαστές προχωράνε και αλλάζουν.
Διάβασε αυτό...
https://www.bronchicombustibili.com/wp- ... FE-75W.pdf
Παραθέτω:
"Mobil Gear Oil FE 75W is the only gear oil used for factory fill for all Peugeot & Citroën manual gearboxes fitted into PSA models in Europe. It is also fully backward compatible and suitable for use in all existing Peugeot and Citroën Manual Transmissions in Europe."

Η συγκεκριμένη έχει την PSA B71 2310 και χρησιμοποιείται για πρώτη τοποθέτηση στα αυτοκίνητά μας από το εργοστάσιο. Δηλαδή το αυτοκίνητό σου, αυτή φοράει αυτή τη στιγμή.

H Total το έχει πάει ακόμα μια πιο μπροστά και αυτή που βγάζει έρχεται με τις επόμενες προδιαγραφές PSA B71 2316 - PSA B71 2317.

Εγώ μ'αυτό το κριτήριο βάζω αυτή τη βαλβολίνη και στο MCP μου (233Κ) και στο ΒΕ (152Κ) και παλιότερα ας χρησιμοποιούσα 75W80.

Δικό σου είναι το αμάξι, ό,τι θέλεις επιλέγεις.

Υ.Γ.: Αν χρησιμοποιήσεις 75W80, το πολύ κάθε 40Κ πρέπει να τις αλλάζεις.


Azan Gorde έγραψε:
εγώ φοράω τόσο στην c4 όσο kκαι στο aircross μου ακριβώς τις βαλβολίνες και τα παραφλού που σου προτείνει ο Βαγγέλης.Κορυφαία προϊόντα ειδικά όταν θα βάλεις τις συγκεκριμένες βαλβολίνες ο λεβιές σου θα θυμίζει μαχαίρι που κόβει λιωμένο βούτυρο


τέλεια, ό,τι μαθαίνουμε καλό είναι. ο προβληματισμός μου για το διπλό ή όχι ιξώδες δεν ήταν για τις περισσότερο ή λιγότερο συχνές αλλαγές, απλώς δεν ήξερα τι παίζει και είχα την εντύπωση ό,τι είναι καλύτερα με διπλό. Άλλωστε ειδικά στο θέμα της βαλβολίνης (έχω πονέσει αρκετά στο θέμα σασμάν στο 307 μου) δεν θέλω να κάνω "εκπτώσεις", ούτε σε διάρκεια αλλαγών ούτε σε κόστος. Δηλαδή δεν με ενδιαφέρει ποια βαλβολίνη θα χρειαστεί να αλλάξω στις 40000 ή ποια στις 60000, αλλά ποια βαλβολίνη για όσο την έχει το αυτοκίνητο θα προστατέψει το σασμάν μου στο μέγιστο. Δηλαδή ακόμα και η αίσθηση ότι ο λεβιές θα θυμίζει μαχαίρι στο βούτυρο (αν και είναι καλοδεχούμενη), προσωπικά τη βάζω σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την αίσθηση να ξέρω ότι έχω βάλει το καλύτερο δυνατό για τη μακροζωία του σασμάν μου. Επειδή είδα Βαγγέλη ότι ανέφερες και τα δύο σασμάν, εγώ συγκεκριμένα έχω το χειροκίνητο 6άρι.

Επίσης, κάτι ακόμα. Τις πιστοποιήσεις που αναφέρονται για βαλβολίνες, λάδια, παραφλού κλπ και απ' ότι βλέπω τώρα και τις εξελίξεις αυτών από πού μπορούμε να ενημερωνόμαστε γι' αυτές;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Δεκ 2020, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Panagiotis96 έγραψε:
τέλεια, ό,τι μαθαίνουμε καλό είναι. ο προβληματισμός μου για το διπλό ή όχι ιξώδες δεν ήταν για τις περισσότερο ή λιγότερο συχνές αλλαγές, απλώς δεν ήξερα τι παίζει και είχα την εντύπωση ό,τι είναι καλύτερα με διπλό. Άλλωστε ειδικά στο θέμα της βαλβολίνης (έχω πονέσει αρκετά στο θέμα σασμάν στο 307 μου) δεν θέλω να κάνω "εκπτώσεις", ούτε σε διάρκεια αλλαγών ούτε σε κόστος. Δηλαδή δεν με ενδιαφέρει ποια βαλβολίνη θα χρειαστεί να αλλάξω στις 40000 ή ποια στις 60000, αλλά ποια βαλβολίνη για όσο την έχει το αυτοκίνητο θα προστατέψει το σασμάν μου στο μέγιστο. Δηλαδή ακόμα και η αίσθηση ότι ο λεβιές θα θυμίζει μαχαίρι στο βούτυρο (αν και είναι καλοδεχούμενη), προσωπικά τη βάζω σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την αίσθηση να ξέρω ότι έχω βάλει το καλύτερο δυνατό για τη μακροζωία του σασμάν μου. Επειδή είδα Βαγγέλη ότι ανέφερες και τα δύο σασμάν, εγώ συγκεκριμένα έχω το χειροκίνητο 6άρι.

Επίσης, κάτι ακόμα. Τις πιστοποιήσεις που αναφέρονται για βαλβολίνες, λάδια, παραφλού κλπ και απ' ότι βλέπω τώρα και τις εξελίξεις αυτών από πού μπορούμε να ενημερωνόμαστε γι' αυτές;


Παναγιώτη, δεν έχω κάποια πλήρως επίσημη πηγή. Από προσωπική ενασχόληση, εμπειρία και διάβασμα. Πολλές φορές ενοχλώ και τον φίλο μου, ο οποίος εργάζεται στην κάθετη που κάνω και σέρβις και μου στέλνει κάποια πράγματα και τα διαβάζω.

Ό,τι βαλβολίνη και να βάλεις, κάθε 40Κ αλλάζεις.

Έχω 2 C4 Παναγιώτη. Δες τις περιγραφές στην υπογραφή μου, κάτω από της δημοσιεύσεις μου. Το ημί-αυτόματο του 2013, έχει το ίδιο 6τάχυτο κιβώτιο με το δικό σου χειροκίνητο. Το χειροκίνητο του 2017, έχει το 5τάχυτο κιβώτιο. Και στα δύο, χρησιμοποιώ την προαναφερθείσα βαλβολίνη.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Panagiotis96
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2021, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Ιούλ 2020, 11:09
Δημοσιεύσεις: 56
Βρήκα τώρα κάτι που είχα ξαναπετύχει παλιότερα και είχα αυτή την εντύπωση για τα μονού ιξώδες λιπαντικά. Παραθέτω από το site της Total:
"Ο δεύτερος αριθμός μετά το "W" υποδεικνύει το ιξώδες του λιπαντικού στους 100°C (βαθμούς Κελσίου). Αυτός ο αριθμός αποτελεί το μέτρο της αντίστασης που προβάλλει στη ροή το λιπαντικό σε υψηλές θερμοκρασίες. Για παράδειγμα, το λιπαντικό με ιξώδες 10W-30 σε υψηλότερες θερμοκρασίες ρέει ευκολότερα σε σχέση με το 10W-40.
Μονότυπα λιπαντικά όπως SAE 30, 40 ή 50 δεν χρησιμοποιούνται πλέον στους σύγχρονους κινητήρες αυτοκινήτων, αλλά μπορεί να απαιτούνται για χρήση σε μερικούς παλιότερους." https://www.total.gr/el/ixodes-kai-vathmoi-ixodoys

Γι' αυτό με προβλημάτισε και η πρόταση για τη βαλβολίνη 75W αντί για διπλού ιξώδους, παρόλο που απ' ότι καταλαβαίνω πρόκειται για πιο εξελιγμένο και σύγχρονο προϊόν. Δεν ξέρω βέβαια αν πρόκειται για κάποια παράμετρο που παραβλέπω όσον αφορά τις βαλβολίνες σε σχέση με τα λάδια κινητήρων που αναφέρονται στο παραπάνω.


Επίσης κάτι άσχετο. Είμαι και για αλλαγή ελαστικών γιατί αυτά που έχει πάνω είναι για πέταμα πλέον και μετά από ψάξιμο (και στο forum εδώ αλλά και αλλού), μάλλον έχω καταλήξει στην επιλογή των falken ze310 (205/55/16) μιας και έχω δει πολλούς ευχαριστημένους και σχεδόν κανέναν να λέει κάτι συγκεκριμένο αρνητικό. Φαίνεται μάλλον να συνδυάζει ικανοποιητικά ενισχυμένο στιβαρό πλαϊνό και σχετικά μαλακή γόμα στο πέλμα και θα ήθελα να το δοκιμάσω σαν ελαστικό. Απ' όσο έμαθα δίνει και εγγύηση ενός έτους για αντικατάσταση μετά από δική σου υπαιτιότητα.
Ωστόσο, πέτυχα σε ένα λαστιχάδικο μια τετράδα goodyear efficient grip performance (όχι το 2) με DOT Αυγουστο-Σεπτέμβριο του 2020 (δηλαδή όσο θα είναι πάνω κάτω και οποιοδήποτε καινούριο λάστιχο) που μου είπε βγήκαν από ολοκαίνουριο golf που άλλαξε ζάντες εκεί και βγαίνουν 100-110 κάτω από τα falken. Το θέμα είναι ότι αυτά ήταν τα τελευταία μου λάστιχα στο 307 μου και ειδικά σε εκείνο το αμάξι δεν θα τα ξανάβαζα με τίποτα. Βέβαια φόραγε και κίτρινα bilstein και γενικά ήταν πιο σφιχτό σαν αμάξι αλλά γενικά θυμάμαι είχα αρνητικές εντυπώσεις, κυρίως από γλιστρίματα και ξεκίνημα και κάνα απότομο φρενάρισμα (στο οποίο όμως είχε γενικά θέμα με υπερωρίες το abs το 307). Γι' αυτό τώρα έχω προβληματιστεί και σκέφτομαι μήπως αξίζει να τα ξαναδοκιμάσω σε ένα διαφορετικό εντελώς αυτοκίνητο με διαφορετική φιλοσοφία και δεδομένου ότι υπάρχει ήδη 4άδα χιονολάστιχα για χειμερινές διαδρομές, χιόνια κλπ (εκεί πραγματικά με τα goodyear έκανα το σταυρό μου).


***Καλή χρονιά σε όλους και μακάρι να είναι καλύτερη απ' την προηγούμενη!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2021, 01:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Καλή χρονιά και σε εσένα! Αν και δεν τα ξέρω τα falken εφόσον τα Goodyear δεν σου άρεσαν μην το ρισκάρεις. Όσο και διαφορετικό σεχταρισμό να είχε το προηγούμενο αμάξι, δεν νομίζω ότι θα έχεις σημαντική διαφορά. Αν επιτρέπεται,ποσό βγαίνει η τετράδα των falken?

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 875 από 888 [ 13312 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878 ... 888  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική Συζήτηση Περιποίησης Αυτοκινήτου
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 1612
Επαναλαμβανόμενο πρόβλημα αντλίας urea σε C4 Cactus diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: stemi
Απαντήσεις: 12
C3 Αircross 2023 1500 diesel παραφλού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: lefkal
Απαντήσεις: 6
Γλώσσα συστήματος citroen C3 2012 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Γενικη Συζητηση 2CV
Δ. Συζήτηση: 2CV / Dyane / Mehari / Ami / Pony
Συγγραφέας: Daravigos Andreas
Απαντήσεις: 410
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια