Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 20 Αύγ 2014, 12:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2013, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 4508
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
pavlos_31328 έγραψε:
vpafi έγραψε:
pavlos_31328 έγραψε:
καλημερα
Μια ερωτηση μονο πως παιρνεις τηλεφωνο χρησιμοποιώντας το ευρετηριο του τηλεφωνου ?

Για ρίξε μια μάτια το βιβλιαρακι γιατί είναι λίγο κάπως να στο εξηγήσουμε από εδώ.

ok ευχαριστω κατι πρεπει να παιζει με τη γλώσσα πάντως

Ναι είναι λίγο τσιριμπιμ τσιριμπομ. Νομίζω διαβάζει μόνο αγγλική γραμματοσειρά.

_________________
1.6 e-HDI 110 STT MCP PACK AERO "Ασπρούλα"Εικόνα
viewtopic.php?f=151&t=10149
Βαγγέλης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2013, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 15:41
Δημοσιεύσεις: 170
Μάθετε να γράφετε greeklish και τότε θα δείτε και τον τηλεφωνικό κατάλογο σας στην οθόνη... ;) :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2013, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 07 Ιαν 2013, 22:49
Δημοσιεύσεις: 17
Πράκτορας έγραψε:
Καλοτάξιδο! Συνήθως κατεβαίνουν μετά από 200 και βάλε χλμ οι νέοι ιδιοκτήτες τους ;)


Έχω ήδη 230 χλμ γραμμένα :D !

_________________
C4 HDI 90 Trend Plus


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2013, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 07 Ιαν 2013, 22:49
Δημοσιεύσεις: 17
dasimo έγραψε:
Παιδια μια χαρη μονο απο τους ῾καινουργιους῾. Πειτε μας αναλυτικα τον εξοπλισμο και τα τεχνικα χαρακτηριστικα των 2013 μοντελων καθως το site δεν εχει ενημερωθει ακομη. Καλημερα και καλοταξιδα τα αυτοκινητα. Συγχαρητηρια για την επιλογη ειναι οτι πιο ορθολογικο μπορει να κανει καποιος στην Ευρωπη του 2013. Επιμενω οτι οσο επιμενει η PSA και οι αλλες εταιριες να πουλουν αυτοκινητα τυπου 301 και C-Elysse-Rapide, Linea, etc- σε αυτες τις τιμες , η αγορα του C4 ειναι μονοδρομος.


Ευχαρστώ φίλε,

Άν πάς στο http://www.citroen.gr/home/#/new-citroen-c4/ , πάνω δεξιά στο "Εντυπα για το C4" και επιλέξεις "Τεχνικά χαρακτηριστικά-Εξοπλισμοί C4", τα λέει όλα και ισχύουν.

Περι Peugeot 301, για εκεί ξεκίνησα αλλά τα κορίτσια μου δεν αρέσκονται στα sedan, οπότε όπως λές "η αγορα του C4 ειναι μονοδρομος" :)

Καί λέει πολλά ο λοχίας!!!!

_________________
C4 HDI 90 Trend Plus


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 07 Ιαν 2013, 22:49
Δημοσιεύσεις: 17
diesoulas έγραψε:
:clap :clap ...καλοτάξιδο λοιπόν... καλορίζικο!!!
..περιμένουμε σχόλια... :bounce :bounce :thumb


Λοιπόν,

Προερχόμενος από την Ιταλική σχολή και οδηγώντας βενζινοκίνητα Alfa και Fiat τα τελευταία 25 χρόνια (κολλημένος με την Fabbrica Italiana Automobili Torino), όταν ήρθε η στιγμή να αλλάξω "θρησκεία" :D είμουν κάπως κουμπωμένος, να πω την αλήθεια...

Το C4 το πήρα και φυσικά ξεκίνησα το "στρώσιμο" με WRC test: ορεινές διαδρομές, χωματόδρομους , λάσπη, στροφηλίκια κλπ...

Δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτε, ούτε το αμάξι ούτε οι επιβάτες. Η μικρή μου γελούσε, η σύζυγος έλεγε "αχ πλάκα έχει" και ο πατέρας μου "ααα, αυτό κάνει ωραίο ταξίδι".

Κανένα άλλο σχόλιο :laugh

_________________
C4 HDI 90 Trend Plus


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 7771
Τοποθεσία: Κρήτη
:clap :clap :clap ...μας κάλυψες πλήρως! :no1

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

saxoulas ο παλιός... Saxo 1.6 VTS... με 300.000 χλμ!
diesoulas ο νέος... C3 HDi 1.4 Trend


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: macinos
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 07:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1131
Σίγουρα τώρα πια δεν υπαρχει κακό αυτοκίνητο , όλα τα αυτοκίνητα ειναι εξαιρετικά πλέον. Η Σιτροεν C4 ειναι λιγο διαφορετική......
νιώθεις ότι ειναι Γαλλίδα φαίνεται να έχει παει σε Γερμανικό σχολείο ! Αυτο φαίνεται όχι απο την αντοχή η απο ποιότητα - άλλωστε αυτή υπήρχε και στο Μκ1- φαίνεται απο τον τροπο που δουλεύουν όλα τα σύστημα τα μεταξύ τους. Σε αυτόν τον τομέα οι Γερμανοί ειναι απαιχτοι και η Σιτροεν το ίδιο το ηλεκτρικό χειρόφρενο, τα αυτόματα φώτα, οι υαλοκαθαρίστηρες, το τηλέφωνο...όλα δουλεύουν με ένα πολυ γερμανικό τροπο! Ισως βέβαια φταίει ότι όλα τα επιμέρους σύστηματα ειναι Γερμανικά και συγκεκριμένα Bosch. Έχω επισημάνει ξανά ότι την ποιότητα των προμηθευτών των επιμέρους στοιχείων της C4 σπάνια την βρίσκει κάποιος σε αυτοκίνητο. Η Faurecia ας πούμε φτιάχνει ένα μεγάλο μέρος του εσωτερικού , ειναι η ίδια εταιρία που φτιάχνει τα εσωτερικά των high end Mercedes S class και Audi A8, η Nippon έχει μεγάλο μέρος στη κατασκευή των κιβωτιων,η Conti φτιάχνει μέχρι το στερεόφωνικο. Βλέπω έναν δυνατό γαλάξια προμηθευτών. Ενα άλλο παράδειγμα της προσοχής του αυτοκινήτου ειναι ότι ας πούμε τα καθίσματα αποτελούνται απο 5 διαφορετικούς τύπους μαξιλαριων ανάλογα την περιοχή του σώματος και αυτο φαινεται σαν ποιότητα στο αυτοκίνητο. Τα παράθυρα ας πούμε εινα τα πιο χοντρά με διάφορα στην κατηγορία, το καπω ειναι αλουμίνιο. Ειναι κάποιες λεπτομέρειες που δεν ειναι εκει για εντυπωσιασμό, ειναι λεπτομέρειες ουσίας και πρεπει να τις ξέρεις ότι ειναι εκει, παρόλα αυτα μέσα στον χρόνο κάνουν την διάφορα. Θα δείτε οι νέοι ιδιοκτήτες ότι σύντομα θα λέτε παίρνω την Citroen να πάω να χαλάρωσω λιγο. Κα αυτο δεν το έχει κανένα αμάξι στην κατηγορία, το μονο που μπορει να πει κάποιος ότι πλησιάζει ειναι το νέο Γκολφ . Ναι μου αρέσουν όλα τα αμάξια στην κατηγορία αυτή το ομολογώ, με την Σιτροεν C4 ομως έχω έρωτα σχεδον μετα απο ένα χρόνο . Ειναι μια πραγματική Citroen του μέλλοντος. Καλοταξιδη σε όλους η κούκλα, καλώς ήρθατε στον κοσμο της αποτελεσματική-οικονομικής- μετακίνησης, καλώς ήρθατε στον πολιτισμό της Citroen στηνγαλλική ποιότητα και αξιοπιστία. Συγχαρητήρια σε όσους μπόρεσαν να κάνουν το βήμα και να μην επιλέξουν το Elysse, είμαι κάθετα αρνητικός στην Φρανκενσταινοποιηση της αυτοκίνησης και δεν μου αρέσει στον αιώνα του οικονομικού πολιτισμού, της ουσιαστικης αυθονιας οι εταιρίες να κάνουν πίσω και να προσφέρουν αυτοκίνητα που μας πήρε πολλα χρόνια να ξεχάσουμε απο της δεκαετίες του 80 και 90. Αυτο δεν σημαίνει ότι αυτα τα αυτοκίνητα ειναι άσχημα, απλα ειναι επιλογές που εγω δεν θα έκανα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 768
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Xαιρομαι που σιγά-σιγά ανθρωποι που δεν ηταν Σιτροενάκησες ανακαλύπτουν την καθημερινή πρακτικότητα , ανεση και χρηστικότητα των σύγχρονων Citroen, εστω και αν ηταν οι υπερπροσφορές αυτές που τους εκαναν να μπουν σε μια εκθεση και να γνωρίσουν το επόμενό τους αυτοκίνητο. Κάλιο αργά παρά ποτέ...

_________________
DS4-1.6-Vti-So Chic-Gris Shark


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1131
Οι υπερπροσφορες ισχυουν μονο στην χωρα μας. Οσον αφορα τον εαυτο μου ειμαι Saxακιας!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 7771
Τοποθεσία: Κρήτη
:agree :clap :clap :clap :clap :clap
....πάντα γράφεις τεκμηριωμένα και αναλυτικά! :clap

άλλο ένα :agree για το σαξάκιας παρακαλώ! :D

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

saxoulas ο παλιός... Saxo 1.6 VTS... με 300.000 χλμ!
diesoulas ο νέος... C3 HDi 1.4 Trend


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1131
Για παντα Saxaκιας !!!! Ταγμενος!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 20 Ιαν 2013, 17:47
Δημοσιεύσεις: 12
dasimo έγραψε:
Σίγουρα τώρα πια δεν υπαρχει κακό αυτοκίνητο , όλα τα αυτοκίνητα ειναι εξαιρετικά πλέον. Η Σιτροεν C4 ειναι λιγο διαφορετική......
νιώθεις ότι ειναι Γαλλίδα φαίνεται να έχει παει σε Γερμανικό σχολείο ! Αυτο φαίνεται όχι απο την αντοχή η απο ποιότητα - άλλωστε αυτή υπήρχε και στο Μκ1- φαίνεται απο τον τροπο που δουλεύουν όλα τα σύστημα τα μεταξύ τους. Σε αυτόν τον τομέα οι Γερμανοί ειναι απαιχτοι και η Σιτροεν το ίδιο το ηλεκτρικό χειρόφρενο, τα αυτόματα φώτα, οι υαλοκαθαρίστηρες, το τηλέφωνο...όλα δουλεύουν με ένα πολυ γερμανικό τροπο! Ισως βέβαια φταίει ότι όλα τα επιμέρους σύστηματα ειναι Γερμανικά και συγκεκριμένα Bosch. Έχω επισημάνει ξανά ότι την ποιότητα των προμηθευτών των επιμέρους στοιχείων της C4 σπάνια την βρίσκει κάποιος σε αυτοκίνητο. Η Faurecia ας πούμε φτιάχνει ένα μεγάλο μέρος του εσωτερικού , ειναι η ίδια εταιρία που φτιάχνει τα εσωτερικά των high end Mercedes S class και Audi A8, η Nippon έχει μεγάλο μέρος στη κατασκευή των κιβωτιων,η Conti φτιάχνει μέχρι το στερεόφωνικο. Βλέπω έναν δυνατό γαλάξια προμηθευτών. Ενα άλλο παράδειγμα της προσοχής του αυτοκινήτου ειναι ότι ας πούμε τα καθίσματα αποτελούνται απο 5 διαφορετικούς τύπους μαξιλαριων ανάλογα την περιοχή του σώματος και αυτο φαινεται σαν ποιότητα στο αυτοκίνητο. Τα παράθυρα ας πούμε εινα τα πιο χοντρά με διάφορα στην κατηγορία, το καπω ειναι αλουμίνιο. Ειναι κάποιες λεπτομέρειες που δεν ειναι εκει για εντυπωσιασμό, ειναι λεπτομέρειες ουσίας και πρεπει να τις ξέρεις ότι ειναι εκει, παρόλα αυτα μέσα στον χρόνο κάνουν την διάφορα. Θα δείτε οι νέοι ιδιοκτήτες ότι σύντομα θα λέτε παίρνω την Citroen να πάω να χαλάρωσω λιγο. Κα αυτο δεν το έχει κανένα αμάξι στην κατηγορία, το μονο που μπορει να πει κάποιος ότι πλησιάζει ειναι το νέο Γκολφ . Ναι μου αρέσουν όλα τα αμάξια στην κατηγορία αυτή το ομολογώ, με την Σιτροεν C4 ομως έχω έρωτα σχεδον μετα απο ένα χρόνο . Ειναι μια πραγματική Citroen του μέλλοντος. Καλοταξιδη σε όλους η κούκλα, καλώς ήρθατε στον κοσμο της αποτελεσματική-οικονομικής- μετακίνησης, καλώς ήρθατε στον πολιτισμό της Citroen στηνγαλλική ποιότητα και αξιοπιστία. Συγχαρητήρια σε όσους μπόρεσαν να κάνουν το βήμα και να μην επιλέξουν το Elysse, είμαι κάθετα αρνητικός στην Φρανκενσταινοποιηση της αυτοκίνησης και δεν μου αρέσει στον αιώνα του οικονομικού πολιτισμού, της ουσιαστικης αυθονιας οι εταιρίες να κάνουν πίσω και να προσφέρουν αυτοκίνητα που μας πήρε πολλα χρόνια να ξεχάσουμε απο της δεκαετίες του 80 και 90. Αυτο δεν σημαίνει ότι αυτα τα αυτοκίνητα ειναι άσχημα, απλα ειναι επιλογές που εγω δεν θα έκανα.


Αν δεν είχαν κάνει τόσο μεγάλο πισωγύρισμα με την εμφάνιση και είχαν εξελίξει έναν πίσω άξονα την προκοπής, καλύτερα θα'ταν. Τώρα οι Γάλλοι τρέχουν πίσω από τους Κορεάτες και δεν φθάνουν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2012, 16:45
Δημοσιεύσεις: 14
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
φιλε dasimo.... εγραψες !!! :c4

_________________
C4 1.6 diesel - Thanos


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 18:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2012, 17:40
Δημοσιεύσεις: 24
john-117 έγραψε:
Αν δεν είχαν κάνει τόσο μεγάλο πισωγύρισμα με την εμφάνιση και είχαν εξελίξει έναν πίσω άξονα την προκοπής, καλύτερα θα'ταν. Τώρα οι Γάλλοι τρέχουν πίσω από τους Κορεάτες και δεν φθάνουν.


Λοιπόν , πριν πάρω το αυτοκίνητό μου ήμουν κι εγω ένας από αυτούς που λέγαν ότι οι γάλλοι είναι μόνο για κανα κρασί και κανα αρωματακι ήταν, ακόμη έλεγα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω ποτε γαλλικό αυτοκινητο, έτσι λοιπον ξεκίνησα να βλέπω τον ανταγωνισμό.
Ειδα το οκταβια στην πλουσια εκδοση , πολυ καλο αυτοκίνητο, καλος και δοκιμασμένος κινητηρας από εμφάνιση σχεδόν αδιάφορο και στο δρόμο είναι αρκετα καλο, το πιο δυνατο σημείο του είναι το πορτ μπαγκαζ του.
Ειδα τους κορεατες που αναφερει ο γιαννης επίσης συμπαθητικό αυτοκίνητο με καλό κινηττηρα ,με καλούς χώρους αλλα τίποτα παραπανω.
και τέλος τελείως από σποντα , πριν κλείσω το οκταβια, πήγα να δω το C4 , μου λέει ο πωλητής έλα να δεις το αυτοκίνητο, μπαινω μέσα και δεν ήθελα να βγω, άλλη αίσθηση των υλικών και τελειως άλλη φιλοσοφία, το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για οικογενειάρχη που κάνει πολλα ταξίδια όσο για τον πίσω άξονα πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τιποτα από κοπανήματα και αλλα πολλα που έχουν γραφτεί εδώ μέσα.
Τελειώνοντας η εμφανιση είναι καθαρα υποκειμενικό θέμα, για μενα το C4 είναι πανέμορφο αυτοκινητο και όσο για τον πίσω άξονα , οδήγησε πρωτα το αυτοκινητο και δες αν έχει θέμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 18:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 4508
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
pavlos_31328 έγραψε:
john-117 έγραψε:
Αν δεν είχαν κάνει τόσο μεγάλο πισωγύρισμα με την εμφάνιση και είχαν εξελίξει έναν πίσω άξονα την προκοπής, καλύτερα θα'ταν. Τώρα οι Γάλλοι τρέχουν πίσω από τους Κορεάτες και δεν φθάνουν.


Λοιπόν , πριν πάρω το αυτοκίνητό μου ήμουν κι εγω ένας από αυτούς που λέγαν ότι οι γάλλοι είναι μόνο για κανα κρασί και κανα αρωματακι ήταν, ακόμη έλεγα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω ποτε γαλλικό αυτοκινητο, έτσι λοιπον ξεκίνησα να βλέπω τον ανταγωνισμό.
Ειδα το οκταβια στην πλουσια εκδοση , πολυ καλο αυτοκίνητο, καλος και δοκιμασμένος κινητηρας από εμφάνιση σχεδόν αδιάφορο και στο δρόμο είναι αρκετα καλο, το πιο δυνατο σημείο του είναι το πορτ μπαγκαζ του.
Ειδα τους κορεατες που αναφερει ο γιαννης επίσης συμπαθητικό αυτοκίνητο με καλό κινηττηρα ,με καλούς χώρους αλλα τίποτα παραπανω.
και τέλος τελείως από σποντα , πριν κλείσω το οκταβια, πήγα να δω το C4 , μου λέει ο πωλητής έλα να δεις το αυτοκίνητο, μπαινω μέσα και δεν ήθελα να βγω, άλλη αίσθηση των υλικών και τελειως άλλη φιλοσοφία, το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για οικογενειάρχη που κάνει πολλα ταξίδια όσο για τον πίσω άξονα πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τιποτα από κοπανήματα και αλλα πολλα που έχουν γραφτεί εδώ μέσα.
Τελειώνοντας η εμφανιση είναι καθαρα υποκειμενικό θέμα, για μενα το C4 είναι πανέμορφο αυτοκινητο και όσο για τον πίσω άξονα , οδήγησε πρωτα το αυτοκινητο και δες αν έχει θέμα.

Η αλήθεια είναι οτι σε αρκετες περιπτώσεις ο πισω άξονας κοπαναει. :mrgreen

_________________
1.6 e-HDI 110 STT MCP PACK AERO "Ασπρούλα"Εικόνα
viewtopic.php?f=151&t=10149
Βαγγέλης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 94 από 405 [ 6067 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 405  Επόμενο



Συναφή θέματα

Νεα αγορά DS3 1.4 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: erectus
Απαντήσεις: 4
Γενική συζήτηση DS3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 1706
Γενική Συζήτηση C5
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 2171
Γενική Συζήτηση C3 II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 166
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ