Σελίδα 94 από 887

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2013, 23:32
από macinos
dasimo έγραψε:
Παιδια μια χαρη μονο απο τους ῾καινουργιους῾. Πειτε μας αναλυτικα τον εξοπλισμο και τα τεχνικα χαρακτηριστικα των 2013 μοντελων καθως το site δεν εχει ενημερωθει ακομη. Καλημερα και καλοταξιδα τα αυτοκινητα. Συγχαρητηρια για την επιλογη ειναι οτι πιο ορθολογικο μπορει να κανει καποιος στην Ευρωπη του 2013. Επιμενω οτι οσο επιμενει η PSA και οι αλλες εταιριες να πουλουν αυτοκινητα τυπου 301 και C-Elysse-Rapide, Linea, etc- σε αυτες τις τιμες , η αγορα του C4 ειναι μονοδρομος.


Ευχαρστώ φίλε,

Άν πάς στο http://www.citroen.gr/home/#/new-citroen-c4/ , πάνω δεξιά στο "Εντυπα για το C4" και επιλέξεις "Τεχνικά χαρακτηριστικά-Εξοπλισμοί C4", τα λέει όλα και ισχύουν.

Περι Peugeot 301, για εκεί ξεκίνησα αλλά τα κορίτσια μου δεν αρέσκονται στα sedan, οπότε όπως λές "η αγορα του C4 ειναι μονοδρομος" :)

Καί λέει πολλά ο λοχίας!!!!

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 00:08
από macinos
diesoulas έγραψε:
:clap :clap ...καλοτάξιδο λοιπόν... καλορίζικο!!!
..περιμένουμε σχόλια... :bounce :bounce :thumb


Λοιπόν,

Προερχόμενος από την Ιταλική σχολή και οδηγώντας βενζινοκίνητα Alfa και Fiat τα τελευταία 25 χρόνια (κολλημένος με την Fabbrica Italiana Automobili Torino), όταν ήρθε η στιγμή να αλλάξω "θρησκεία" :D είμουν κάπως κουμπωμένος, να πω την αλήθεια...

Το C4 το πήρα και φυσικά ξεκίνησα το "στρώσιμο" με WRC test: ορεινές διαδρομές, χωματόδρομους , λάσπη, στροφηλίκια κλπ...

Δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτε, ούτε το αμάξι ούτε οι επιβάτες. Η μικρή μου γελούσε, η σύζυγος έλεγε "αχ πλάκα έχει" και ο πατέρας μου "ααα, αυτό κάνει ωραίο ταξίδι".

Κανένα άλλο σχόλιο :laugh

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 00:40
από diesoulas
:clap :clap :clap ...μας κάλυψες πλήρως! :no1

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 07:27
από dasimo
Σίγουρα τώρα πια δεν υπαρχει κακό αυτοκίνητο , όλα τα αυτοκίνητα ειναι εξαιρετικά πλέον. Η Σιτροεν C4 ειναι λιγο διαφορετική......
νιώθεις ότι ειναι Γαλλίδα φαίνεται να έχει παει σε Γερμανικό σχολείο ! Αυτο φαίνεται όχι απο την αντοχή η απο ποιότητα - άλλωστε αυτή υπήρχε και στο Μκ1- φαίνεται απο τον τροπο που δουλεύουν όλα τα σύστημα τα μεταξύ τους. Σε αυτόν τον τομέα οι Γερμανοί ειναι απαιχτοι και η Σιτροεν το ίδιο το ηλεκτρικό χειρόφρενο, τα αυτόματα φώτα, οι υαλοκαθαρίστηρες, το τηλέφωνο...όλα δουλεύουν με ένα πολυ γερμανικό τροπο! Ισως βέβαια φταίει ότι όλα τα επιμέρους σύστηματα ειναι Γερμανικά και συγκεκριμένα Bosch. Έχω επισημάνει ξανά ότι την ποιότητα των προμηθευτών των επιμέρους στοιχείων της C4 σπάνια την βρίσκει κάποιος σε αυτοκίνητο. Η Faurecia ας πούμε φτιάχνει ένα μεγάλο μέρος του εσωτερικού , ειναι η ίδια εταιρία που φτιάχνει τα εσωτερικά των high end Mercedes S class και Audi A8, η Nippon έχει μεγάλο μέρος στη κατασκευή των κιβωτιων,η Conti φτιάχνει μέχρι το στερεόφωνικο. Βλέπω έναν δυνατό γαλάξια προμηθευτών. Ενα άλλο παράδειγμα της προσοχής του αυτοκινήτου ειναι ότι ας πούμε τα καθίσματα αποτελούνται απο 5 διαφορετικούς τύπους μαξιλαριων ανάλογα την περιοχή του σώματος και αυτο φαινεται σαν ποιότητα στο αυτοκίνητο. Τα παράθυρα ας πούμε εινα τα πιο χοντρά με διάφορα στην κατηγορία, το καπω ειναι αλουμίνιο. Ειναι κάποιες λεπτομέρειες που δεν ειναι εκει για εντυπωσιασμό, ειναι λεπτομέρειες ουσίας και πρεπει να τις ξέρεις ότι ειναι εκει, παρόλα αυτα μέσα στον χρόνο κάνουν την διάφορα. Θα δείτε οι νέοι ιδιοκτήτες ότι σύντομα θα λέτε παίρνω την Citroen να πάω να χαλάρωσω λιγο. Κα αυτο δεν το έχει κανένα αμάξι στην κατηγορία, το μονο που μπορει να πει κάποιος ότι πλησιάζει ειναι το νέο Γκολφ . Ναι μου αρέσουν όλα τα αμάξια στην κατηγορία αυτή το ομολογώ, με την Σιτροεν C4 ομως έχω έρωτα σχεδον μετα απο ένα χρόνο . Ειναι μια πραγματική Citroen του μέλλοντος. Καλοταξιδη σε όλους η κούκλα, καλώς ήρθατε στον κοσμο της αποτελεσματική-οικονομικής- μετακίνησης, καλώς ήρθατε στον πολιτισμό της Citroen στηνγαλλική ποιότητα και αξιοπιστία. Συγχαρητήρια σε όσους μπόρεσαν να κάνουν το βήμα και να μην επιλέξουν το Elysse, είμαι κάθετα αρνητικός στην Φρανκενσταινοποιηση της αυτοκίνησης και δεν μου αρέσει στον αιώνα του οικονομικού πολιτισμού, της ουσιαστικης αυθονιας οι εταιρίες να κάνουν πίσω και να προσφέρουν αυτοκίνητα που μας πήρε πολλα χρόνια να ξεχάσουμε απο της δεκαετίες του 80 και 90. Αυτο δεν σημαίνει ότι αυτα τα αυτοκίνητα ειναι άσχημα, απλα ειναι επιλογές που εγω δεν θα έκανα.

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 10:56
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Xαιρομαι που σιγά-σιγά ανθρωποι που δεν ηταν Σιτροενάκησες ανακαλύπτουν την καθημερινή πρακτικότητα , ανεση και χρηστικότητα των σύγχρονων Citroen, εστω και αν ηταν οι υπερπροσφορές αυτές που τους εκαναν να μπουν σε μια εκθεση και να γνωρίσουν το επόμενό τους αυτοκίνητο. Κάλιο αργά παρά ποτέ...

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 11:47
από dasimo
Οι υπερπροσφορες ισχυουν μονο στην χωρα μας. Οσον αφορα τον εαυτο μου ειμαι Saxακιας!

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 12:24
από diesoulas
:agree :clap :clap :clap :clap :clap
....πάντα γράφεις τεκμηριωμένα και αναλυτικά! :clap

άλλο ένα :agree για το σαξάκιας παρακαλώ! :D

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 16:31
από dasimo
Για παντα Saxaκιας !!!! Ταγμενος!!

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 17:35
από john-117
dasimo έγραψε:
Σίγουρα τώρα πια δεν υπαρχει κακό αυτοκίνητο , όλα τα αυτοκίνητα ειναι εξαιρετικά πλέον. Η Σιτροεν C4 ειναι λιγο διαφορετική......
νιώθεις ότι ειναι Γαλλίδα φαίνεται να έχει παει σε Γερμανικό σχολείο ! Αυτο φαίνεται όχι απο την αντοχή η απο ποιότητα - άλλωστε αυτή υπήρχε και στο Μκ1- φαίνεται απο τον τροπο που δουλεύουν όλα τα σύστημα τα μεταξύ τους. Σε αυτόν τον τομέα οι Γερμανοί ειναι απαιχτοι και η Σιτροεν το ίδιο το ηλεκτρικό χειρόφρενο, τα αυτόματα φώτα, οι υαλοκαθαρίστηρες, το τηλέφωνο...όλα δουλεύουν με ένα πολυ γερμανικό τροπο! Ισως βέβαια φταίει ότι όλα τα επιμέρους σύστηματα ειναι Γερμανικά και συγκεκριμένα Bosch. Έχω επισημάνει ξανά ότι την ποιότητα των προμηθευτών των επιμέρους στοιχείων της C4 σπάνια την βρίσκει κάποιος σε αυτοκίνητο. Η Faurecia ας πούμε φτιάχνει ένα μεγάλο μέρος του εσωτερικού , ειναι η ίδια εταιρία που φτιάχνει τα εσωτερικά των high end Mercedes S class και Audi A8, η Nippon έχει μεγάλο μέρος στη κατασκευή των κιβωτιων,η Conti φτιάχνει μέχρι το στερεόφωνικο. Βλέπω έναν δυνατό γαλάξια προμηθευτών. Ενα άλλο παράδειγμα της προσοχής του αυτοκινήτου ειναι ότι ας πούμε τα καθίσματα αποτελούνται απο 5 διαφορετικούς τύπους μαξιλαριων ανάλογα την περιοχή του σώματος και αυτο φαινεται σαν ποιότητα στο αυτοκίνητο. Τα παράθυρα ας πούμε εινα τα πιο χοντρά με διάφορα στην κατηγορία, το καπω ειναι αλουμίνιο. Ειναι κάποιες λεπτομέρειες που δεν ειναι εκει για εντυπωσιασμό, ειναι λεπτομέρειες ουσίας και πρεπει να τις ξέρεις ότι ειναι εκει, παρόλα αυτα μέσα στον χρόνο κάνουν την διάφορα. Θα δείτε οι νέοι ιδιοκτήτες ότι σύντομα θα λέτε παίρνω την Citroen να πάω να χαλάρωσω λιγο. Κα αυτο δεν το έχει κανένα αμάξι στην κατηγορία, το μονο που μπορει να πει κάποιος ότι πλησιάζει ειναι το νέο Γκολφ . Ναι μου αρέσουν όλα τα αμάξια στην κατηγορία αυτή το ομολογώ, με την Σιτροεν C4 ομως έχω έρωτα σχεδον μετα απο ένα χρόνο . Ειναι μια πραγματική Citroen του μέλλοντος. Καλοταξιδη σε όλους η κούκλα, καλώς ήρθατε στον κοσμο της αποτελεσματική-οικονομικής- μετακίνησης, καλώς ήρθατε στον πολιτισμό της Citroen στηνγαλλική ποιότητα και αξιοπιστία. Συγχαρητήρια σε όσους μπόρεσαν να κάνουν το βήμα και να μην επιλέξουν το Elysse, είμαι κάθετα αρνητικός στην Φρανκενσταινοποιηση της αυτοκίνησης και δεν μου αρέσει στον αιώνα του οικονομικού πολιτισμού, της ουσιαστικης αυθονιας οι εταιρίες να κάνουν πίσω και να προσφέρουν αυτοκίνητα που μας πήρε πολλα χρόνια να ξεχάσουμε απο της δεκαετίες του 80 και 90. Αυτο δεν σημαίνει ότι αυτα τα αυτοκίνητα ειναι άσχημα, απλα ειναι επιλογές που εγω δεν θα έκανα.


Αν δεν είχαν κάνει τόσο μεγάλο πισωγύρισμα με την εμφάνιση και είχαν εξελίξει έναν πίσω άξονα την προκοπής, καλύτερα θα'ταν. Τώρα οι Γάλλοι τρέχουν πίσω από τους Κορεάτες και δεν φθάνουν.

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 17:46
από Goldfngr
φιλε dasimo.... εγραψες !!! :c4

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 18:24
από pavlos_31328
john-117 έγραψε:
Αν δεν είχαν κάνει τόσο μεγάλο πισωγύρισμα με την εμφάνιση και είχαν εξελίξει έναν πίσω άξονα την προκοπής, καλύτερα θα'ταν. Τώρα οι Γάλλοι τρέχουν πίσω από τους Κορεάτες και δεν φθάνουν.


Λοιπόν , πριν πάρω το αυτοκίνητό μου ήμουν κι εγω ένας από αυτούς που λέγαν ότι οι γάλλοι είναι μόνο για κανα κρασί και κανα αρωματακι ήταν, ακόμη έλεγα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω ποτε γαλλικό αυτοκινητο, έτσι λοιπον ξεκίνησα να βλέπω τον ανταγωνισμό.
Ειδα το οκταβια στην πλουσια εκδοση , πολυ καλο αυτοκίνητο, καλος και δοκιμασμένος κινητηρας από εμφάνιση σχεδόν αδιάφορο και στο δρόμο είναι αρκετα καλο, το πιο δυνατο σημείο του είναι το πορτ μπαγκαζ του.
Ειδα τους κορεατες που αναφερει ο γιαννης επίσης συμπαθητικό αυτοκίνητο με καλό κινηττηρα ,με καλούς χώρους αλλα τίποτα παραπανω.
και τέλος τελείως από σποντα , πριν κλείσω το οκταβια, πήγα να δω το C4 , μου λέει ο πωλητής έλα να δεις το αυτοκίνητο, μπαινω μέσα και δεν ήθελα να βγω, άλλη αίσθηση των υλικών και τελειως άλλη φιλοσοφία, το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για οικογενειάρχη που κάνει πολλα ταξίδια όσο για τον πίσω άξονα πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τιποτα από κοπανήματα και αλλα πολλα που έχουν γραφτεί εδώ μέσα.
Τελειώνοντας η εμφανιση είναι καθαρα υποκειμενικό θέμα, για μενα το C4 είναι πανέμορφο αυτοκινητο και όσο για τον πίσω άξονα , οδήγησε πρωτα το αυτοκινητο και δες αν έχει θέμα.

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 18:30
από vpafi
pavlos_31328 έγραψε:
john-117 έγραψε:
Αν δεν είχαν κάνει τόσο μεγάλο πισωγύρισμα με την εμφάνιση και είχαν εξελίξει έναν πίσω άξονα την προκοπής, καλύτερα θα'ταν. Τώρα οι Γάλλοι τρέχουν πίσω από τους Κορεάτες και δεν φθάνουν.


Λοιπόν , πριν πάρω το αυτοκίνητό μου ήμουν κι εγω ένας από αυτούς που λέγαν ότι οι γάλλοι είναι μόνο για κανα κρασί και κανα αρωματακι ήταν, ακόμη έλεγα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω ποτε γαλλικό αυτοκινητο, έτσι λοιπον ξεκίνησα να βλέπω τον ανταγωνισμό.
Ειδα το οκταβια στην πλουσια εκδοση , πολυ καλο αυτοκίνητο, καλος και δοκιμασμένος κινητηρας από εμφάνιση σχεδόν αδιάφορο και στο δρόμο είναι αρκετα καλο, το πιο δυνατο σημείο του είναι το πορτ μπαγκαζ του.
Ειδα τους κορεατες που αναφερει ο γιαννης επίσης συμπαθητικό αυτοκίνητο με καλό κινηττηρα ,με καλούς χώρους αλλα τίποτα παραπανω.
και τέλος τελείως από σποντα , πριν κλείσω το οκταβια, πήγα να δω το C4 , μου λέει ο πωλητής έλα να δεις το αυτοκίνητο, μπαινω μέσα και δεν ήθελα να βγω, άλλη αίσθηση των υλικών και τελειως άλλη φιλοσοφία, το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για οικογενειάρχη που κάνει πολλα ταξίδια όσο για τον πίσω άξονα πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τιποτα από κοπανήματα και αλλα πολλα που έχουν γραφτεί εδώ μέσα.
Τελειώνοντας η εμφανιση είναι καθαρα υποκειμενικό θέμα, για μενα το C4 είναι πανέμορφο αυτοκινητο και όσο για τον πίσω άξονα , οδήγησε πρωτα το αυτοκινητο και δες αν έχει θέμα.

Η αλήθεια είναι οτι σε αρκετες περιπτώσεις ο πισω άξονας κοπαναει. :mrgreen

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 18:35
από diesoulas
Παύλο συμφωνώ μαζί σου ... :agree :clap
...όσο γι'αυτόν τον πίσω άξονα... ας με διορθώσουν άν κάνω λάθος... αλλά μόνο σε εγκάρσια σαμαράκια τον έχω ακούσει!!!!!

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 18:39
από vpafi
diesoulas έγραψε:
... αλλά μόνο σε εγκάρσια σαμαράκια τον έχω ακούσει!!!!!

:agree :agree Yeap ήθελα να γράψω ".....σε αρκετές εγκάρσιες περιπτώσεις..."αλλά ο δαίμων του τυπογραφείου έβαλε το χεράκι του. :thumb :thumb :thumb

Re: Γενική συζήτηση για C4 Diesel

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2013, 18:48
από pavlos_31328
βαγγελη μια και σε βρήκα ακόμη δεν εχω βγαλει ακρη με το τηλεφωνο