Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Μεγαλη διαφορα 1.4 με 1.6 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2007, 14:29 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Γεια σας παιδια.
Δουλευω σε ενα βενζιναδικο και ηρθε ενα C4 για πλυσιμο. 1.4 μαλλον ηταν γιατι δεν ειχε την ιδια μηχανη με το δικο μου 1.6.
Ειχε μεγαλη διαφορα στο οτι μολις πατουσα το γκας, η μηχανη αρπαζε κατευθειαν. Ενω στο δικο μου αργει. Φοραω και το Sprin Booster.(Ετσι λεγεται?)
Επισης ειχε και μεγαλυτερη επιταχυνση. Οταν το εδωσα λιγο με 1η εφυγε κατευθειαν. Τι σημβαινει. Ηταν καινουριο ειχε περιπου 3.000 χιλιομετρα ενω το δικο μου 50.000.
|
|
|
|
|
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2007, 14:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1939 Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη Εικόνες: 86
|
Συνηθως οι κινητηρες λιγοτερων κυβικων εχουν την ροπη πιο χαμηλα ωστε να καλυπτεται το χασμα "το ιδιο μεγαλο βαρος - μικροτερη δυναμη". Ετσι κινητηρες μικροτερου κυβισμου εχουν ενα καπως καλυτερο "πεταγμα" στην εκκινηση αλλα μονο εκει...
Για να μην αναφερω μικροτερους τροχους σε φαροδς και διαμετρο, πιο κοντα κιβωτια (μερικες φορες...), ελαχιστα χαμηλοτερο βαρος κτλ...
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2007, 15:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
enginekiller έγραψε: Συνηθως οι κινητηρες λιγοτερων κυβικων εχουν την ροπη πιο χαμηλα ωστε να καλυπτεται το χασμα "το ιδιο μεγαλο βαρος - μικροτερη δυναμη". Ετσι κινητηρες μικροτερου κυβισμου εχουν ενα καπως καλυτερο "πεταγμα" στην εκκινηση αλλα μονο εκει... Για να μην αναφερω μικροτερους τροχους σε φαροδς και διαμετρο, πιο κοντα κιβωτια (μερικες φορες...), ελαχιστα χαμηλοτερο βαρος κτλ...
+1
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
dog80
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 11:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 29 Ιαν 2007, 00:55 Δημοσιεύσεις: 85 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Και γώ χθές οδήγησα ένα 1400 και παρατήρησα οτι στο ξεκίνημα αρπάζει πιό γρήγορα απο το δίλιτρο Μήπως έχει απλό γκάζι με ντίζα?
Επίσης η αίσθηση του λεβιέ ταχυτήτων ήταν λίγο διαφορετική απο του δίλιτρου. Στο δίλιτρο ο λεβιές είναι αρκετά πιο βαρύς.
_________________ C4 Coupe VTS 2.0
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 13:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
ε κατι ξεραμε και εμεις με τα 1400αρια .
εξαλου καινουριο μοτερ ειναι χρονισμο βαλβιδων εχει .
οχι σαν τα παλιατζουρια τα δικα σας τα 1600αρια !!!!!
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Booby
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2007, 13:54 |
|
|
οντως παιδια αν ψαξετε για τους κινητηρες στο επισημο site της citroen
στον 1.4 και στον 2.0 αναφερει συστημα συνεχους μεταβαλλομενου χρονισμου στην εισαγωγη ενω στο 1.6 δεν λεει τιποτα ουτε διευκρινιζει.
δεν ειναι λιγο παραξενο ο μεσαιος κινητηρας να μην εχει και να εχουν οι αλλοι δυο?? ειδικα για το 1.4
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2007, 18:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
john έγραψε: οντως παιδια αν ψαξετε για τους κινητηρες στο επισημο site της citroen στον 1.4 και στον 2.0 αναφερει συστημα συνεχους μεταβαλλομενου χρονισμου στην εισαγωγη ενω στο 1.6 δεν λεει τιποτα ουτε διευκρινιζει. δεν ειναι λιγο παραξενο ο μεσαιος κινητηρας να μην εχει και να εχουν οι αλλοι δυο?? ειδικα για το 1.4
Το 16αρι το μοτερ υπηρχε απο παλια..(σε σχεση με το νεο 14αρι αλλα και το 2λιτρο )
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
vadergr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2007, 20:06 |
|
|
Eκανα test drive το 1.4 σημερα και εμεινα γενικοτερα ευχαριστημενος απο την αποδοση του κινητηρα με βαση τις απαιτησεις μου.Ενα πραγμα ομως δεν μπορεσα να τσεκαρω λογω της ιδιαιτεροτητας της διαδρομης του test.Δεν μπορεσα να το ανοιξω πολυ,μεχρι τα 70-80.Ηταν σε διαδρομη με στροφες και παλι καλα γιατι ειδα οτι εχει πολυ καλα κρατηματα!
Το ερωτημα μου στους κατοχους του 1.4 ειναι το εξης... Σε υψηλες ταχηυτητες (130-150) ο κινητηρας ζοριζεται παρα πολυ και κανει πολυ θορυβο?Ειναι ενοχλητικο δηλαδη σε σχεση με αλλα 1.4 της μικρομεσαιας κατηγοριας?
Ευχαριστω!
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2007, 21:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
οχι το μοτερ ειναι πολυ αθορυβο παντου αυτο πρεπει να το καταλαβες και εσυ .
αφου στην αρχη δεν ηξερα αμα δουλευει η οχι κοιτουσα το κοντερ .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
gdafnos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μαρ 2007, 21:01 |
|
|
Προς vadergr.
Φίλε, σήμερα το απόγευμα έκανα κι εγώ test drive το 1,4 coupe. Τον πήγα από Ιερά Οδό - Κηφισο μέχρι ΣΕΦ και πίσω από Πειραιώς. Εγώ αντιθέτως το άνοιξα και πιάσαμε 125 km, χωρίς, να πω την αλήθεια, να το καταλάβω. Το αμάξι, εκτός από αθόρυβο, είναι πούπουλο... Πραγματικά δεν αντιλαμβάνεσαι την ταχύτητα αλλά και τις κακοτοπιές του δρόμου... Εκεί όμως που με εντυπωσίασε ήταν στα κρατήατά του... Εκπληκτικά!!! Το αμάξι, ακόμα και σε υψηλές στροφές, είναι στην ουσία, αθόρυβο!!!
|
|
|
|
|
dimitris C4 - patra
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Μαρ 2007, 00:55 |
|
|
Σιτροενάκιδες, μην τρελαθούμε κιόλας!
Αν ψάξετε στα προςπεκτους και σε όλα τα site με αυτοκίνητα, θα εξακριβώσετε απλά ότι το 1.6 είναι πιό γρήγορο και σε επιτάχυνση 0-100 και σε τελική.
Και όπως θα δείτε το 1.4 έχει πίο κοντή σχέση στο διαφορικό για να αρπάζει πιό πολύ γιατί διαφορετικά θα σέρνονταν με τα 1250 κιλά και τα 90 (προφανώς 80 στους τροχούς άλογα). Άλλα 1.4 της αγοράς έχουν 101 ή και 107 άλογα αλλά και πάλι υστερούν στα παραπάνω χαρακτηριστικά.
Είναι η αίσθηση των κοντών σχέσεων κατά την ταπεινή μου γνώμη.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|