Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μεγαλη διαφορα 1.4 με 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2007, 14:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Γεια σας παιδια.
Δουλευω σε ενα βενζιναδικο και ηρθε ενα C4 για πλυσιμο. 1.4 μαλλον ηταν γιατι δεν ειχε την ιδια μηχανη με το δικο μου 1.6.
Ειχε μεγαλη διαφορα στο οτι μολις πατουσα το γκας, η μηχανη αρπαζε κατευθειαν. Ενω στο δικο μου αργει. Φοραω και το Sprin Booster.(Ετσι λεγεται?)
Επισης ειχε και μεγαλυτερη επιταχυνση. Οταν το εδωσα λιγο με 1η εφυγε κατευθειαν. Τι σημβαινει. Ηταν καινουριο ειχε περιπου 3.000 χιλιομετρα ενω το δικο μου 50.000.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2007, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Συνηθως οι κινητηρες λιγοτερων κυβικων εχουν την ροπη πιο χαμηλα ωστε να καλυπτεται το χασμα "το ιδιο μεγαλο βαρος - μικροτερη δυναμη". Ετσι κινητηρες μικροτερου κυβισμου εχουν ενα καπως καλυτερο "πεταγμα" στην εκκινηση αλλα μονο εκει...
Για να μην αναφερω μικροτερους τροχους σε φαροδς και διαμετρο, πιο κοντα κιβωτια (μερικες φορες...), ελαχιστα χαμηλοτερο βαρος κτλ...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2007, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
enginekiller έγραψε:
Συνηθως οι κινητηρες λιγοτερων κυβικων εχουν την ροπη πιο χαμηλα ωστε να καλυπτεται το χασμα "το ιδιο μεγαλο βαρος - μικροτερη δυναμη". Ετσι κινητηρες μικροτερου κυβισμου εχουν ενα καπως καλυτερο "πεταγμα" στην εκκινηση αλλα μονο εκει...
Για να μην αναφερω μικροτερους τροχους σε φαροδς και διαμετρο, πιο κοντα κιβωτια (μερικες φορες...), ελαχιστα χαμηλοτερο βαρος κτλ...


:thumbup +1

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2007, 16:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Οκ ρε παιδιά! Το ήξερα ότι σας έχω αλλά δεν το παραδεχόσασταν..Να όμως που τα έφερε έτσι ο καιρός και το είπατε και μόνοι σας.Ευχαριστώ :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :tong: :tong:

Να ρωτήσω ....ένα 14αρι,16αρι έχουν το ίδιο κιβώτιο ή είπα μπαρούφα? :s

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μαρ 2007, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
`GiAnNiS` έγραψε:
Οκ ρε παιδιά! Το ήξερα ότι σας έχω αλλά δεν το παραδεχόσασταν..Να όμως που τα έφερε έτσι ο καιρός και το είπατε και μόνοι σας.Ευχαριστώ :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :tong: :tong:

Να ρωτήσω ....ένα 14αρι,16αρι έχουν το ίδιο κιβώτιο ή είπα μπαρούφα? :s



:ysteric :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 01:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Να μήν μετανιώνω που πήρα 1.4? Θα μπορούσα και 1.6 αλλά πορώθηκα με την οροφή(που είναι όλα τα λεφτά) και το παραπάνω χιλιάρικο το διέθεσα εκεί. Σκέφτομαι μ@λ@κι@ έκανα :-? :s

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 11:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Ιαν 2007, 00:55
Δημοσιεύσεις: 85
Τοποθεσία: Αθήνα
Και γώ χθές οδήγησα ένα 1400 και παρατήρησα οτι στο ξεκίνημα αρπάζει πιό γρήγορα απο το δίλιτρο :yhoo Μήπως έχει απλό γκάζι με ντίζα?

Επίσης η αίσθηση του λεβιέ ταχυτήτων ήταν λίγο διαφορετική απο του δίλιτρου. Στο δίλιτρο ο λεβιές είναι αρκετά πιο βαρύς.

_________________
C4 Coupe VTS 2.0


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ε κατι ξεραμε και εμεις με τα 1400αρια .


εξαλου καινουριο μοτερ ειναι χρονισμο βαλβιδων εχει .


οχι σαν τα παλιατζουρια τα δικα σας τα 1600αρια !!!!!

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2007, 13:54 
Άβαταρ μέλους
οντως παιδια αν ψαξετε για τους κινητηρες στο επισημο site της citroen
στον 1.4 και στον 2.0 αναφερει συστημα συνεχους μεταβαλλομενου χρονισμου στην εισαγωγη ενω στο 1.6 δεν λεει τιποτα ουτε διευκρινιζει.
δεν ειναι λιγο παραξενο ο μεσαιος κινητηρας να μην εχει και να εχουν οι αλλοι δυο?? ειδικα για το 1.4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Μαρ 2007, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
john έγραψε:
οντως παιδια αν ψαξετε για τους κινητηρες στο επισημο site της citroen
στον 1.4 και στον 2.0 αναφερει συστημα συνεχους μεταβαλλομενου χρονισμου στην εισαγωγη ενω στο 1.6 δεν λεει τιποτα ουτε διευκρινιζει.
δεν ειναι λιγο παραξενο ο μεσαιος κινητηρας να μην εχει και να εχουν οι αλλοι δυο?? ειδικα για το 1.4

Το 16αρι το μοτερ υπηρχε απο παλια..(σε σχεση με το νεο 14αρι αλλα και το 2λιτρο ) :thumbup

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2007, 20:06 
Άβαταρ μέλους
Eκανα test drive το 1.4 σημερα και εμεινα γενικοτερα ευχαριστημενος απο την αποδοση του κινητηρα με βαση τις απαιτησεις μου.Ενα πραγμα ομως δεν μπορεσα να τσεκαρω λογω της ιδιαιτεροτητας της διαδρομης του test.Δεν μπορεσα να το ανοιξω πολυ,μεχρι τα 70-80.Ηταν σε διαδρομη με στροφες και παλι καλα γιατι ειδα οτι εχει πολυ καλα κρατηματα!
Το ερωτημα μου στους κατοχους του 1.4 ειναι το εξης... Σε υψηλες ταχηυτητες (130-150) ο κινητηρας ζοριζεται παρα πολυ και κανει πολυ θορυβο?Ειναι ενοχλητικο δηλαδη σε σχεση με αλλα 1.4 της μικρομεσαιας κατηγοριας?
Ευχαριστω!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2007, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
οχι το μοτερ ειναι πολυ αθορυβο παντου αυτο πρεπει να το καταλαβες και εσυ .

αφου στην αρχη δεν ηξερα αμα δουλευει η οχι κοιτουσα το κοντερ .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2007, 21:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 12 Σεπ 2006, 11:44
Δημοσιεύσεις: 216
Τοποθεσία: on air
Παντως παιδια το 1.4 το μοτερ ακουγετε οντως πολυ πιο νευρικο οσον αφορα τον θορυβο του κινητηρα κ δεν εχει να κανει αν ειναι κρυος η ζεστος.......το μονο σιγουρο ειναι επειδη τα εχω οδηγησει κ τα 2 δλδ 1.4 με 1.6 που εχω ειναι οτι ειναι σαφως πιο γρηγορο το 1.6 καμια σχεση με το 1.4 απλα μου αφησε πολυ καλη αισθηση κ το 1.4 μοτερ.....αυτα..... ;)

_________________
Citroen C1 1.2 Pure tech 82 hp 3D

https://www.youtube.com/channel/UC_920d ... g/featured


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μαρ 2007, 21:01 
Άβαταρ μέλους
Προς vadergr.

Φίλε, σήμερα το απόγευμα έκανα κι εγώ test drive το 1,4 coupe. Τον πήγα από Ιερά Οδό - Κηφισο μέχρι ΣΕΦ και πίσω από Πειραιώς. Εγώ αντιθέτως το άνοιξα και πιάσαμε 125 km, χωρίς, να πω την αλήθεια, να το καταλάβω. Το αμάξι, εκτός από αθόρυβο, είναι πούπουλο... Πραγματικά δεν αντιλαμβάνεσαι την ταχύτητα αλλά και τις κακοτοπιές του δρόμου... Εκεί όμως που με εντυπωσίασε ήταν στα κρατήατά του... Εκπληκτικά!!! Το αμάξι, ακόμα και σε υψηλές στροφές, είναι στην ουσία, αθόρυβο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Μαρ 2007, 00:55 
Άβαταρ μέλους
Σιτροενάκιδες, μην τρελαθούμε κιόλας!
Αν ψάξετε στα προςπεκτους και σε όλα τα site με αυτοκίνητα, θα εξακριβώσετε απλά ότι το 1.6 είναι πιό γρήγορο και σε επιτάχυνση 0-100 και σε τελική.
Και όπως θα δείτε το 1.4 έχει πίο κοντή σχέση στο διαφορικό για να αρπάζει πιό πολύ γιατί διαφορετικά θα σέρνονταν με τα 1250 κιλά και τα 90 (προφανώς 80 στους τροχούς άλογα). Άλλα 1.4 της αγοράς έχουν 101 ή και 107 άλογα αλλά και πάλι υστερούν στα παραπάνω χαρακτηριστικά.
Είναι η αίσθηση των κοντών σχέσεων κατά την ταπεινή μου γνώμη.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 7 [ 102 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μεγάλη κατανάλωση βενζίνης - Saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Διαφορα θερμοκρασίας μπρος-πίσω
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: machine22
Απαντήσεις: 2
διαφορά μαυρο με μαυρο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
διαφορα καταναλωσης βενζινης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Akela
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ