Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 20 Ιαν 2021, 08:48 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Από το C5 I στο C5 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μάιος 2013, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3419
Σας έχω γράψει εκτενώς σε προηγούμενα post την σχέση μου με την αυτοκίνηση και την αγαπημένη μας μάρκα Θα παραθέσω εν είδη περίληψης μια παράγραφο που είχα γράψει πριν από 2,5 χρόνια όταν σας έγγραφα για τα 40χλι με το C5 I μου
Έγγραφα τότε ότι " Η άνεση δεν παίζεται….το δε μπράτσο στο κάθισμα είναι όλα τα λεφτά….γενικώς το αγαπάω και μου αρέσει….και εάν ποτέ το άλλαζα πάλι C5 (II όμως) θα έπαιρνα…."


Σε ότι δε αφορά την πρόσφατη συμβίωση μου με το αγαπημένο μου μπλέ C5 Ι-2001 1,8 μετά και την τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης και σχεδόν 50χλδ χιλιόμετρα σε ένα (!!!!) χρόνο έχετε ήδη διαβάσει.
Τι ήταν αυτό που με «ανάγκασε» να κάνω αυτή την αλλαγή σε C5 II? Δυστυχώς τα χρήματα δεν περισσεύουν πια σε κανένα μας και προσωπικά αισθάνομαι πολύ πιεσμένος αν και ακόμα έχω την αξιοπρεπή δουλειά μου σαν ελεύθερος επαγγελματίας.
Ήταν Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013 και κατέβαινα από βόρια προς την Αθήνα. Η συμβία μου, χαμουτζού ούσα, 100% είχε να πάει στον βόλο πολλά χρόνια και πρότεινε παράκαμψη για τσιπουράκι και ξενάγηση. Το σαββατοκύριακο είχα επισκεφθεί τον επιστήθιο φίλο μου και επισκευαστή Peugeot Citroen που για μένα αλλά και για χιλιάδες άλλους είναι φύλακας άγγελος των οχημάτων μας για ένα μεγάλο service. Χιλιόμετρα 206498….Είχα αλλάξει σετ χρονισμού το 2010 το καλοκαίρι με 132498 περίπου…Ο χρόνος που είχε παρέλθει δεν ήταν πολύς αλλά τα χιλιόμετρα άγγιζαν τα 80χλ που είναι η συνιστώμενη αλλαγή σε συνθήκες σκληρής χρήσης….
Επειδή ήταν Σάββατο, είχα και την συμβία να τριγυρνάει και να θέλει καφέ, αλλά κυρίως γιατί ανέπτυξα το «σύνδρομο του ιατρού», ιμάντα χρονισμού δεν άλλαξα ούτε και τον εξωτερικό-δυναμό. ¨Έριξα λίγο σπρέι καθώς κάτι άκουγα ενώ ο φίλος μου είπε ρε άντε να τα αλλάξουμε και άφησε τες να περιμένουν…εγώ γίοκ…!!!
Ανοίγω παρένθεση για να εξηγήσω το « σύνδρομο του ιατρού» : Για λόγους υγείας έχω πολλά πάρε δώσε με γιατρούς. Αυτοί είναι πολύ καλοί να σου πουν τι να κάνεις, να σου γράψουν χάπια και να σου επιβάλλουν εξετάσεις. Οι ίδιοι όμως δεν παίρνουν ούτε ασπιρίνη, δεν κάνουν εξετάσεις και γενικώς ζούν λες και είναι αθάνατοι. Δυστυχώς ένας πολύ καλός μας φίλος ιατρός πέθανε από καρκίνο σε 6 μήνες γιατί αγνοούσε τα συμπτώματα για χρόνια….
Στην κάθετη ανεξάρτητη μονάδα του φίλου μου μεγάλωσα εδώ και 22 χρόνια. Ο φίλοι μου ξέρουν ότι όταν πάω στην γενέτειρα θα με βρουν εκεί μεσημέρι βράδυ, τσεκάροντας ανταλλακτικά, μιλώντας με πελάτες και πολλές φορές δουλεύω το diag-lexia. Σαν γλωσσομαθής οργανώνω τα ταξίδια μας παρεα στο εξωτερικό για εκθέσεις, ( όσοι αγαπάτε τον κόσμο των ανταλλακτικών και της επισκευής να πάτε μια φορά στην automekanika στην Φρανκφούρτη-να γίνετε χατζήδες αλλά Ιεροσόλυμα!!!)
Γενικώς, είμαι ένα αόρατο κομμάτι της επιχείρησης και δυστυχώς με χτύπησε απότομα αυτό το σύνδρομο….έλα μωρέ λέω θα τον αλλάξω τον ιμάντα δυναμό σε 1000χλμ όταν ξανανέβω…. Δηλαδή θεώρησα ότι εμένα δεν με βρίσκει το κακό...
Παρήλθε το Σάββατο λοιπόν και βρισκόμαστε στον Βόλο για τα τσίπουρα (εγώ μεζέδες όχι αλκοόλ) η συμβία τα τσάκισε….
Κατηφορίζουμε από τον Βόλο, αν και Κυριακή βράδυ, νέκρα, αέριο τσάμπα από την Μαγνησία (γιατί είναι τόσο φθηνό εκεί?) και εγώ να πηγαίνω με ένα 130-140 χαλαρά, μουσικούλα, το έτερο ήμισυ να χουχουλιάζει και στάση για καιφέ στην Λαμία στο φλοκ καφέ….
Παίρνουμε τους καιφέδες, χαλαρά γύρω στα 90χλμ περνάμε τις μαρτυρικές θερμοπύλες και φτάνουμε στον σταθμό διοδίων Αγ Τριάδας….( που μάλλον ήταν διακοπές αν κρίνουμε από αυτά που ακολούθησαν…)
Το μηχανάκι δεν λειτούργησε με την πρώτη, κάνω μια όπισθεν να ξαναπεράσω, περνάω και αρχίζω να γεμίζω στις 3500χλ την πρώτη, μόλις βάζω Δευτέρα ακούγεται ένα κτακ, φαίνεται σαν να σέρνω κάτι και σταματάω στα διόδια δεξιά με αλάρμ….
Κατεβαίνω, ανοίγω καπώ και ο ιμάντας δυναμό έχει διαλυθεί, ενώ το αυτοκίνητο δουλεύει ακόμα….το σβήνω και καλώ την express service ενώ έρχεται δίπλα μου το βανάκι ασφαλείας….Με ρωτάει τι τρέχει του λέω και λέει, βάλτο λίγο στην άκρη να περνάνε από τα διόδια….Πάω να βάλω μπρος, και φυσικά ακούγεται ένα κτανκγ και το αυτοκίνητο δεν πήρε μπροστά….
Τελικώς το σπρώχνουμε με τον τύπο, η συμβία κατεβάζει καντήλια διότι θεώρησε ότι εμείς το Σάββατο δεν κάναμε σερβις αλλά τα πίναμε στα κρυφά ενώ αυτές μας περίμεναν, ρίχνω ένα μπινελίκι η συμβία ξεσπά στα κλάματα και τελικώς φθάνει και η εξπρές…
Συμπαθής 40ραντάρης, με προφορά το ου σε ο (πχ κοτοπολο) το φορτώνουμε, μας πάει δίπλα από τα διόδια για να μην πληρώσει, μέσα από μια παράκαμψη με χώμα, η συμβία πίσω και εγώ μπροστά και αυτός σε ρόλο Νίκου Ξανθόπουλου να τραγουδά το τιμόνι μου και γω….Cult!!!
Μας πάει σε συνεργείο (ώρα 22.00) όπου εμφανίζετε νεαρός με παπί καραφιαγμένο, 20αρης και οργισμένος με μαλλί ροκαμπίλι(?) ευγενέστατος, όλα θα φτιαχτούν, το ανεβάζουμε βλέπουμε τον εξωτερικό ιμάντα μάρκας Continental (στο διάολο) να έχει διαλυθεί και να έχει τυλιχθεί στην κάτω τροχαλία, τον καθαρίζουμε, παραλαμβάνω τα απομεινάρια του σε σακούλα ως πειστήριο και αυτός επιμένει να προσπαθήσουμε να βάλουμε μπρος….σιγά μην έπαιρνε…..
Μετά ταύτα η express λέει που το πάω? Λέω πίσω στον βορρά, οκ, και μας πάει μετά στο συμπαθές ξενοδοχείο Θερμοπύλαι στην Λαμία, όπου και αράζουμε….
Ο καυγάς με την συμβία συνεχίζεται πάμε για ποτάκι και εγώ λέω ώχ τι με περιμένει….
Την άλλη μέρα μας μάζεψε ο brother φτάνουμε Αθήνα ενώ το όχημα φτάνει στον Βορρά, την Τρίτη όταν και διαξέγουμε σύσκεψη με τον κολλητό μέσω Skype και εγώ να βλέπω ριαλ ταιμ το λύσιμο του μοτέρ….
Δυστυχώς ο εξωτερικός ιμάντας που κόπηκε τυλίχτηκε στην τροχαλία, κάτω αυτή φρενάρισε και φυσικά το χάος…Πάντως ο ιμάντας χρονισμού ήτο intact που λέμε στο χωριό μου ήγουν απείραχτος….
Μια βαλβίδα έσπασε, και καρφώθηκε στον κύλινδρο και the rest is history!!!
Βρισκόμαστε λοιπόν στο δίλημμα τι κάνουμε? Ο κολλήτος λέει να πάρουμε μοτέρ, εγώ λέω να το πετάξουμε το όχημα και να πάρω ένα άλλο και να βάλουμε εκεί το υγραέριο…Εκείνες τις μέρες δεν απαντά κανένας στις αγγελίες που πουλάν C5 για 1500 και 2χλδ ευρώ….Περνάει η βδομάδα, εγώ χωρίς όχημα, με δεμένα τα χέρια λόγω προβλημ. Υγείας λέω άντε να βρούμε μηχανή. Βρίσκουμε μια στην Σαλόνικα. 380 ευρά 2004 μοντέλο από 406 ντεμέκ λίγα τα χιλιόμετρα (ναι καλά….) μας την στέλνει και την ανεβάζει ο φίλος επάνω….Άντε ξανά καινούριο χρονισμό κτλπ φτάνουμε στο χιλιάρικο όλα….
Το παραλαμβάνω, το κάνω βόλτα, οκ το όχημα αλλά το σασμάν, να βουίζει (χιλιόμετρα γαρ) Ρε λέω αφού είχα αλλάξει συμπλέκτη πριν 30-40 χλδ τι είναι? Καταλήγουμε ότι όταν μπλόκαρε το μοτέρ, έσφιξε λίγο το σασμάν πάν τα κουρασμένα ρουλεμανάκια….Δεν βαριέσαι βλέπουμε και μπορώ να ζήσω….
Το κυκλοφορώ, λοιπόν όλο τον Μάρτιο και στα τέλη του μήνα τσεκάρουμε λάδια…..Σταγόνα μέσα….Άντε καλά λέω, την κάτσαμε την βάρκα, δεν βαριέσαι και το άλλο έκαιγε….Μια Κυριακή, μετά από τουρνέ στα Τρίκαλα Κορινθίας, κατεβαίνω μια κατηφόρα και από πίσω με ακολουθεί ένα νέφος καπνού, και φυσικά μυρωδιά καμμένου λαδιού, τι μυρίζει να λέει το έταιρον ήμισυ, τσιμουδιά εγώ, τελικώς μας σταματάει ένας τύπος, αμάν ρε φίλε λέει με ντουμάνιασες, καλά λέω πέρνα και η φιλενάδα αρχίζει την γκρίνια….
Τελικώς φτάνω Αθήνα και αρχίζω τα τηλέφωνα στον κολλητό τι κάνουμε?
Λέει, κοίτα γνώμη μου είναι ότι σίγουρα τα τσιμουχάκια είναι ξεραμένα λόγω πολυκαιρίας (καθόταν για χ χρόνια το μοτέρ παραγωγής 2004) αλλά έτσι που τα λες μάλλον κανένα ελατήριο θα ήταν κολλημένο…
Εγώ συνεχίζω να γράφω χιλιόμετρα και φτάνουμε αισίως στις 10χλ με το νέο μοτέρ που πλέον πίνει 1 λίτρο λάδι στα χίλια χλμ. Τα διάφορα βελτιωτικά περιορίζουν το κάπνισμα αλλά η μπόχα παραμένει και σε συνδυασμό με την πρόωρη καλοκαιρία, το άνοιγμα παραθύρου από την συμβία οδηγεί σε γκρίνια…. (Λαδάκι είναι μαντάμ…δεν είναι και τίποτα κακό….)
Η κολοσσιαία σύσκεψη με το μαξιλάρι μου αποφασίζει πριν την εβδομάδα των παθών να το πουλήσω και να πάρω άλλο…..Το χρήμα δεν περισσεύει βέβαια αλλά….τι να έκανα?
Ήδη το όχημα είχε 12 χρονια, 217χλδ και είχα κάνει τα 112χλ απο αυτα σε 4 σχεδόν χρόνια...(50χλδ σε ένα χρόνο....άρε υγραέριο)
Προσεχώς…..Ο αποχωρισμός του C5 I και το καλοσώρισμα στο C5 II….

Y.Γ Για την Continental έχω να σούρνω…επικοινώνησα με Γερμανία και ακόμα περιμένω…ίσως πάω δικαστικά….

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 1 Δημοσίευση ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ