Σελίδα 1 από 2

απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Οκτ 2013, 10:58
από spp
καλημερα,ειναι λογικο το αμαξι γενικα στην πορεια του(βασικα απο 70-140,διοτι δεν το εχω τρεξει παραπανω) να εχει μια ψιλοδονηση?υπαρχει περιπτωση η υδροπνευματικη να διαβαζει τοσο καλα τον δρομο?το πηγα στην ομεγα ,μου ειπαν οτι το τσεκαραν για ζυγοσταθμιση(ηταν οκ) και τους προτειναν να το βγαλουν και εθνικη για δοκιμη.παλι στην εθνικη(εαν το δοκιμασαν) δεν διαπιστωσαν κατι.ομως εγω,παρολα αυτα,εχω μια ελαφρια δονηση.ειναι σαν ο δρομος να εχει παρα πολυ χαμηλα σαμαρακια.ειναι φυσιολογικο?

ευχαριστω

Re: ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ C5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Οκτ 2013, 11:42
από nik0laus
Εγώ με το δικό μου C5 mk1 δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο , αυτό το καταλαβαίνεις σε οποιοδήποτε σημείο που πας με αυτές τις ταχύτητες ή σε συγκεκριμένη διαδρομή ;




spp έγραψε:
καλημερα,ειναι λογικο το αμαξι γενικα στην πορεια του(βασικα απο 70-140,διοτι δεν το εχω τρεξει παραπανω)
ευχαριστω

Κακώς ,να το τρέξεις :wrc :P :D

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Οκτ 2013, 12:17
από spp
σε ολες τις διαδρομες το κανει.δεν ξερω τι συμβαινει..μηπως εγω ειμαι υπερβολικος?:)

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Οκτ 2013, 12:27
από kobulis
- Τα λάστιχα έχουν σωστές πιέσεις;
- Το κουμπί sport είναι πατημένο;
- Αυτήν την ψιλοδόνηση, πώς την καταλαβαίνεις; Την ακούς; Την αισθάνεσαι στο τιμόνι; Βλέπεις κάτι να ταλαντώνεται;

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Οκτ 2013, 12:50
από dasimo
μηπως οι δισκοι.....και εκει ? το 2012 με προβληματιζει!

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Οκτ 2013, 17:32
από Kilomeater
γιατι τι συνεβει το 2012?

στο δικο μου παντως (2010) δεν εχω καταλαβει τετοια δόνηση

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Οκτ 2013, 21:16
από vpafi
dasimo έγραψε:
........ το 2012 με προβληματιζει!

..... :laugh :laugh

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Οκτ 2013, 07:42
από spp
λοιπον,για να κανουμε μια περιληψη.το προσεξα πιο λεπτομερως.τα λαστιχα ειναι οκ(αν ειχαν πχ περισσοτερο αερα ή λιγοτερο τι θαα μπορουσε να συμβει?).η δονηση(ταλαντωση ειναι το πιο σωστο) ξεκινα απο την ταχυτητα των 30-40 χλμ.το κουμπι σπορτ δεν ειναι πατημενο.την συγκεκριμενη δονηση την νιωθω στο τιμονι και οταν ακουμπησω το χερι μου στο καθισμα του συνοδηγου.ειναι μια ελαφρια δονηση η οποια κατα την αποψη μου μεταφερεται απο τους την αισθηση του δρομου.δηλαδη επειδη οι δρομοι στην ελλαδα ειναι χαλια,το αμαξι λογικα διαβαζει οτι παταει.αρα οτι ανωμαλια υπαρχει στο οδοστρωμα ερχεται στην καμπινα.ακομα και στην αττικη οδο,που υποτιθεται ειναι ενας καλος δρομος,και εκει υπαρχει αυτη η μικρο-δονηση.μεχρι στιγμης στα χερια μου ειχα 4 αυτοκινητα,απο πολσκι μεχρι α4.τετοια αισθηση δεν ειχα ποτε.λεω μηπως..
α)η υδροπνευματικη(και ολο το συστημα της αναρτησης) ειναι τοσο ευαισθητο που διαβαζει τελεια εναν δρομο?
β)μηπως οντως ειμαι υπερβολικος?
γ)αν εχει καποιος αλλος διαπιστωσει στο δικο του c5 τετοια αισθηση?
δεν ειναι κατι βεβαια που ενοχλει ιδιατερα,αλλα δεν μπορω με το φτωχο μου το μυαλο να το δεχτω.για δοκιμαστε βρε παιδια και εσεις το εξης:την στιγμη που οδηγητε,ποση μικρο-δονηση(δεν ξερω πως αλλιως να το πω),εχει το καθισμα του συνοδηγου.ευχομαι βεβαια να μην εχει προβλημα το αμαξι και η ομεγα να μου λεει οτι δεν εχει,για να ληξη η εγγυηση..σκεφτομαι λιγο ασχημα,αλλα εχω ακουσει πολλα για τις αντιπροσωπειες.

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Οκτ 2013, 07:55
από NEKTARIOS C5
To πιο απλο για σου φυγει η απορια ειναι να οδηγησεις μια αλλη ιδια c5 εσυ!!

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Οκτ 2013, 09:32
από vagelis piccaso
καλημέρα παιδιά...να πώ κάτι που ίσως δεν στέκει.Εχω ένα ξαρα πικασο και το συγκεκριμένο πρόβλημα το διαπίστωσα και εγώ και στον μάστορα που το πήγα μου είπε ότι τα ζαμφοράκια εμπρός έχουν χαλάσει, με αποτέλεσμα τους κραδασμους να τους μεταφέρει και να τους συντονίζει στο μπροστινό συστημα. Παρατηρώ λοιπόν ότι με 2η ταχύτητα και χαμηλές στροφες συντονίζει μέχρι και στο τιμόνι. Βέβαια δεν ξέρω αν στα δικά σας αυτοκίνητα έχει ζαμφορακια όπως και στο δικό μου πάντως έκτος από τον μεταλλικό συντονισμό ακούω και ένα γκουπ γκουπ. ελπίζω να βοήθησα και το κόστος για την αντικατάσταση έιναι χαμηλό από 30 - 50 ευρώ έχουν σαν ανταλλακτικά και την αντικατάσταση μπορεί να την κάνει κάποιος μόνος του.

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Οκτ 2013, 11:39
από kobulis
spp έγραψε:
δεν ειναι κατι βεβαια που ενοχλει ιδιατερα,αλλα δεν μπορω με το φτωχο μου το μυαλο να το δεχτω.για δοκιμαστε βρε παιδια και εσεις το εξης:την στιγμη που οδηγητε,ποση μικρο-δονηση(δεν ξερω πως αλλιως να το πω),εχει το καθισμα του συνοδηγου.ευχομαι βεβαια να μην εχει προβλημα το αμαξι και η ομεγα να μου λεει οτι δεν εχει,για να ληξη η εγγυηση..σκεφτομαι λιγο ασχημα,αλλα εχω ακουσει πολλα για τις αντιπροσωπειες.


Όσον αφορά το κάθισμα του συνοδηγού, και εγώ ανυσύχησα προς στιγμήν.
Πήγαινα όμορφα στην Εγνατία οδό, και βλέπω στα καλά του καθουμένου την πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού να ταλαντώνεται! Μόνο η πλάτη και το μαξιλαράκι, καμία άλλη ταλάντωση ή θόρυβος δεν έφτανε σε εμένα.

Οπότε λες ή φάντασμα μπήκε στη C5, ή έχει πρόβλημα η ανάρτηση, ή συμβαίνει κάτι άλλο...
Ήταν μάλιστα τόσο εκνευριστικό, που έκανα άκρη στο πρώτο πάρκινγκ προς διερεύνηση.

Αυτό που συνέβαινε ήταν ο εφτάχρονος ανηψιός μου που έπαιξε την προηγούμενη ημέρα με το κάθισμα του συνοδηγού και δεν είχε "κλειδώσει" ούτε η κλίση της πλάτης, ούτε η ρύθμιση του ύψους. Απλά έπαιξε και ο θείος μετά τον ανηψιό με λίγο πάνω-κάτω/εμπρός-πίσω/πέρα-δώθε, και έκτοτε δεν ξανασυνέβη.

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Οκτ 2013, 21:40
από xantiamanolis
spp έγραψε:
λοιπον,για να κανουμε μια περιληψη.το προσεξα πιο λεπτομερως.τα λαστιχα ειναι οκ(αν ειχαν πχ περισσοτερο αερα ή λιγοτερο τι θαα μπορουσε να συμβει?).η δονηση(ταλαντωση ειναι το πιο σωστο) ξεκινα απο την ταχυτητα των 30-40 χλμ.το κουμπι σπορτ δεν ειναι πατημενο.την συγκεκριμενη δονηση την νιωθω στο τιμονι και οταν ακουμπησω το χερι μου στο καθισμα του συνοδηγου.ειναι μια ελαφρια δονηση η οποια κατα την αποψη μου μεταφερεται απο τους την αισθηση του δρομου.δηλαδη επειδη οι δρομοι στην ελλαδα ειναι χαλια,το αμαξι λογικα διαβαζει οτι παταει.αρα οτι ανωμαλια υπαρχει στο οδοστρωμα ερχεται στην καμπινα.ακομα και στην αττικη οδο,που υποτιθεται ειναι ενας καλος δρομος,και εκει υπαρχει αυτη η μικρο-δονηση.μεχρι στιγμης στα χερια μου ειχα 4 αυτοκινητα,απο πολσκι μεχρι α4.τετοια αισθηση δεν ειχα ποτε.λεω μηπως..
α)η υδροπνευματικη(και ολο το συστημα της αναρτησης) ειναι τοσο ευαισθητο που διαβαζει τελεια εναν δρομο?
β)μηπως οντως ειμαι υπερβολικος?
γ)αν εχει καποιος αλλος διαπιστωσει στο δικο του c5 τετοια αισθηση?
δεν ειναι κατι βεβαια που ενοχλει ιδιατερα,αλλα δεν μπορω με το φτωχο μου το μυαλο να το δεχτω.για δοκιμαστε βρε παιδια και εσεις το εξης:την στιγμη που οδηγητε,ποση μικρο-δονηση(δεν ξερω πως αλλιως να το πω),εχει το καθισμα του συνοδηγου.ευχομαι βεβαια να μην εχει προβλημα το αμαξι και η ομεγα να μου λεει οτι δεν εχει,για να ληξη η εγγυηση..σκεφτομαι λιγο ασχημα,αλλα εχω ακουσει πολλα για τις αντιπροσωπειες.

υποτιθετε οτι με το C5 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς ΤΙΠΟΤΑ τωρα αυτο θελει ψαξιμο απο κανεναν που να ξερει και οχι να υποθεσει

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Απρ 2014, 13:09
από Goldfish
Σκέψου τα παρακάτω:
Έχεις αφήσει καιρό το αυτοκίνητο ακούνητο (τετραγώνισαν τα λάστιχα). Γενικά τα ελαστικά σε τι κατάσταση είναι; Πόσα χλμ έχουν και πότε παρήχθησαν;
'Οταν φρενάρεις τρέμει το τιμόνι;
Όταν το αφήνεις πηγαίνει μόνο του ευθεία ή τραβάει προς μια μεριά (αν ναι, θα κοίταγα τζόγους στο σύστημα εμπρός).

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Απρ 2014, 16:08
από nonos
xantiamanolis έγραψε:
υποτιθετε οτι με το C5 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς ΤΙΠΟΤΑ

Αυτο ακριβως :thumb
Γενικα κατι δεν ειναι φυσιολογικο και οι παραπανω απαντησεις με καλυψαν ως προς το που πρεπει να ψαξεις.

Re: απορια με την κυλιση του c5 2012

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Απρ 2014, 16:51
από Πράκτορας
Φίλε spp, έχεις THP μοτέρ ή ατμοσφαιρικό μοντέλο;