Orestis έγραψε:
ενας παλιος οδηγος μπορει να περασει ακομη και τα πιο δυσκολα σημεια χωρις αλυσιδες κινούμενος προσεχτικα
Σωστά τα γράφεις, αλλά προυπόθεση είναι να υπάρχει έστω και ελάχιστη επαφή του αυτοκινήτου με το περιβάλλον. Στα χιόνια το εργαλείο κάνει το μάστορα, και ένα καλοκαιρινό λάστιχο που έχει κατάλληλη χάραξη κάνει τη διαφορά. Πχ το Nokian ZG2 τα πήγαινε μιά χαρά στη C5 μέχρι και σε 10cm φρέσκο χιόνι. Δεν έφτανε με τίποτα το χιονολάστιχο, αλλά τουλάχιστον μπορούσες να κινηθείς.
Δυστυχώς, λόγω χάραξης των Primacy 2 HP δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ επαφή του αυτοκινήτου με το δρόμο, από το 1 εκατοστό χιόνι. Και δεν είναι θέμα γόμας, καθώς στο στεγνό το λάστιχο τα πάει πολύ καλά ακόμα και σε θερμοκρασίες -25C. Απλά δεν κάνει για χιόνια.
Συνδίασε το παραπάνω με το βάρος της C5, την τελείως λάθος κατανομή και την έλλειψη μάνουαλ χειρόφρενου και έχεις τη συνταγή για την περιπέτεια...
Το μόνο αντίστοιχα απαράδεκτο λάστιχο στα χιόνια που έχω συναντήσει είναι το πολύ καλό (για όλα τα υπόλοιπα) Bridgestone RE720. Από τα 1-2cm χιονιού απλά έμενες εκεί που ήσουν και η ΖΧ δεν κουνιόταν καν.