Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 10:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 21 Ιούλ 2015, 10:35
Δημοσιεύσεις: 8
Καλημερα. Θα ηθελα καποιες πληροφοριες για ενα c5 1.8 του 2007. Το αυτοκινητο εχει λιγα χιλιομετρα, κατω απο 40000, λογικα δεν εχει αλλαξει ιμαντα (κατα 95%) και τα χιλιομετρα του εχουν γινει σε εθνικη και σε επαρχιακη πολη χωρις μποτιλιαρισμα. Το πρωτο που θα ηθελα να μαθω λοιπον ειναι αν η αλλαγη ιμαντα ειναι επιβεβλημενη αμεσα, να σημειωσω οτι εχει περασει και διαστηματα παρατεταμενης ακινησιας με αποκορυφωμα το τελευταιο 7μηνο που ζητημα να εχει κανει 30χιλιομετρα ολα κι ολα, ωστοσο βρισκεται σταθμευμενο σε πυλωτη (καποιες ωρες το βλεπει ο ηλιος ομως). Το δευτερο που θελω να ρωτησω αφορα την τοποθετηση υγραεριου. Γενικα οσοι εχουν τοποθετησει στο συγκεκριμενο μοντελο εχουν μεινει ευχαριστημενοι, προτεινουν καποιο συγκεκριμενο συστημα; ευχαριστω παρα πολυ για το χρονο σας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Ο ιμάντας χρήζει αλλαγής εφ όσον παρήλθε πενταετία. Το αυτό και για τον ιμάντα του δυναμό.
Το υγραέριο πάει κουτί στο μοντέλο και εαν μπει σωστά δεν πρόκειται να σε προβληματίσει καθόλου.
Τ κρίσιμο δεν ειναι η μάρκα του κιτ αλλα ποιος θα το βάλει και να ξέρει να το ρυθμίσει.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Έχουμε ένα δίλιτρο του 2007 με περίπου 50 χιλ χλμ.
Όλα τα χλμ είναι στην Εθνική.
Ιμάντες, τεντωτήρες και τρόμπα νερού πρέπει να αλλαχθούν για να είσαι ήσυχος.
Επίσης, όλα τα υγρά (φρένων και ψυγείου). Τα Υγρά της ανάρτησης δεν τα έχουμε αλλάξει ακόμα - στη σιτροέν μας είπαν να μην τα αλλάξουμε ακόμα.
Τακάκια επίσης να δεις μήπως χρειάζονται αλλαγή. Α! και λάστιχα φυσικά.
Μπαταρία;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 21 Ιούλ 2015, 10:35
Δημοσιεύσεις: 8
Χαιρομαι που το υγραεριο παει κουτι στο μοντελο. Ελπιζω να βρεθει καλος εγκαταστατης. Λαστιχα εγιναν αλλαγη προ 1 ετους. Η μπαταρια ειναι στα τελευταια της. Μια φορτιση θα κανουμε μονο και το χειμωνα αλλαγη κατα πασα πιθανοτητα. Τακακια θα τσεκαρω σιγουρα. Σκοπευαμε να αλλαξουμε ιμαντα γενικα μαζι με το υγραεριο ομως αυτο λεγαμε να γινει απο οκτωβρη μιας και υπαρχουν καποια θεματα κληρονομικα στη μεση, απλα λεγαμε στο μεταξυ μηπως το κινουσαμε λιγο μεχρι τοτε μονο με ενα σερβις απλο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 12:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Στη θέση σου θα άλλαζα όλους τους ιμάντες,τεντωτήρες,παραφλού και υγρά φρένων.
Υγραέριο δέν θα έβαζα.

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 21 Ιούλ 2015, 10:35
Δημοσιεύσεις: 8
Δυστυχως το υγραεριο ειναι η απαραιτητη προυποθεση για να μην πουληθει το αμαξι. Επειδη εχει ελαχιστα χιλιομετρα ειπαμε να πουληθει το δευτερο αυτοκινητο (το οποιο ειναι μεν οικονομικοτερο σε καταναλωση και σθντηρηση αλλα εχει πολλα χιλιομετρα καθως και ειναι και παλαιοτερο) και με καποια τα χρηματα αυτα να να εγκατασταθει το υγραεριο και να γινει και η σωστη συντηρηση του. Ολα αυτα ομως αφου πουληθει το μικρο. Ολα αυτα θα καθυστερησουν καπως μιας και υπαρχει κληρονομικο ζητημα και προκειμενου να γινουν οι μεταβιβασεις και οι μετατροπες, πρεπει να λυθει πρωτα. Υγρα φρενων σκοπευα να αλλαξω αμεσα, απλα ηθελα να δω αν χρονικα με παιρνει για να κρατησω λιγο ακομα τον ιμαντα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Εσύ ξέρεις καλύτερα.Πάντως τον ιμάντα καλά θα είναι να τον αλλάξεις στην πρώτη ευκαιρεία που θα σου δωθεί!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αλλαξε ιμαντες και αν χανει η τρομπα νερου εχεις ενδείξεις αλλαξε την και αυτην....
αν κοπει ο ιμαντας και καρφωσεις βαλβιδες το κοστος θα είναι οσο το υγραεριο στην τοποθετηση του...npc5 από πιο μερος του ελλαδισταν εισε?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 21 Ιούλ 2015, 10:35
Δημοσιεύσεις: 8
Θα αλλαξω ιμαντα στανταρ. Το ξερω οτι το κοστος θα ειναι πολυ μεγαλο αν κοπει. Ελεγα απλα μηπως με επαιρνε μερικες εβδομαδες η και καποιους ελαχιστους μηνες ακομα. Σε volvo s40 του 2007 πχ με 80000 χιλιομετρα, επισημα μεσα στην αντιπροσωπεια μου ειπαν μην αλλαξεις ακομα ιμαντα και οτι η νεα οδηγια λεει σε λιγοτερα απο 100000 χιλιομετρα μπορει να γινει αλλαγη στη 10ετια. Αυτο μονοι τους, οταν ζητησα αλλαγη. Οταν ρωτησα πως γινεται στο συγκεκριμενο αμαξι να πηγαινει τοσο μακρια η αλλαγη ( νομιζω στα 150000 η στα 10 ετη) μου ειπαν οτι τοσο λεει ο κατασκευαστης και οτι αυξησαν το οριο κι ολας απο τα 7ετη που ηταν αρχικα, λεγοντας μαλιστα οτι τοσο καιρο δεν τους εχει ερθει αμαξι με κομμενο ιμαντα σε τετοιες συνθηκες. Φυσικα δε σκοπευω να γινει κατι τετοιο και στο συγκεκριμενο. Απλα ηθελα ουσιαστικα να μαθω αν εχει ενα μικρο περιθωριο ακομα. Το ποσο μπορει να εχει ξεραθει ο ιμαντας και τελικα να κοπει δεν το ξερω, ανεξαρτητως χιλιομετρων. Γι αυτο ρωταω τους πιο εμπειρους και γνωστες για τα περιθωρια. Τρομπα νερου φυσικα και θα αλλαχτει αν υπαρχει εστω υποψια διαρροης. Δε χανει νερα παντως απ οτι φαινεται αλλα δεν κινειται και καθολου για να ειμαι σιγουρος τι συμβαινει κατα τη λειτουργια η εστω και αν δακρυζει λιγο. Αθηνα μενω και εδω θα γινουν ολες οι εργασιες συντηρησης. Το αυτοκινητο απλα ειναι απο επαρχια και εκει θα επιστρεψει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
koita αμαξι με ιμαντα 8ετιας η αληθεια είναι ότι είναι επικινδυνο....τωρα προσωπικα αυτό που θα εκανα εφόσον εχεις καποια εμποδια είναι να πας το αμαξι σε μαστορα να δει τον ιμαντα οπτικα και να σου πει...παλι όμως αν σου πει ότι εχεις περιθωριο να ξερεις ότι θα το βαλεις σε προτεραιοτητα με τον κινδυνο με ότι συνεπάγετε αυτό...
τωρα η κάθε εταιρια εχει τα δικα της στάνταρτ..βασικα μετα την 5ετια δεν ξερεις ποτε θα σκασει το μπαμ...
η προσωπικη μου γνωμη στην περιπτωση σου είναι ότι εχεις μεν χρονια αλλα δεν εχεις χλμτρα...δεν εχεις εκθεσει τον ιμαντα σε θερμοκρασίες οποτε ισως ένα μικρο περιθωριο το εχεις..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 06:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 21 Ιούλ 2015, 10:35
Δημοσιεύσεις: 8
Νομιζω οτι αυτο θα κανω. Θα το φερω για ενα service εδω, να αλλαξει φιλτρα, λαδια και μπουζι, καθως και υγρα φρενων και για εναν οπτικο ελεγχο οσο ειναι δυνατον απο το μηχανικο στον ιμαντα. Αν πει τωρα θα οτον αλλαξω τωρα. Αλλιως μεχρι οκτωβρη το πολυ πολυ. Φανταζομαι οτι δε μπορει να δει και πολλα οπτικα βεβαια. Ισως εμμεσα δει απο τον ιμαντα δυναμο. Το economy service αξιζει; τι λαδι βαζω καλυτερα σε αυτο το μοτερ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 08:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
npc5 έγραψε:
Νομιζω οτι αυτο θα κανω. Θα το φερω για ενα service εδω, να αλλαξει φιλτρα, λαδια και μπουζι, καθως και υγρα φρενων και για εναν οπτικο ελεγχο οσο ειναι δυνατον απο το μηχανικο στον ιμαντα. Αν πει τωρα θα οτον αλλαξω τωρα. Αλλιως μεχρι οκτωβρη το πολυ πολυ. Φανταζομαι οτι δε μπορει να δει και πολλα οπτικα βεβαια. Ισως εμμεσα δει απο τον ιμαντα δυναμο. Το economy service αξιζει; τι λαδι βαζω καλυτερα σε αυτο το μοτερ;


Για να μπορέσει να δει οπτικά και να κρίνει με κάποια ασφάλεια, θα έχει κάνει ήδη όλη τη δουλειά λυσίματος....άρα, τι θα σου κοστίσει παραπάνω τελικά να βάλεις και τον ιμάντα ? ;)

Και δυστυχώς δεν πάει ομοιόμορφα η φθορά σε όλους τους ιμάντες, μπορεί κάποιος να είναι μια χαρά και ο διπλανός να είναι για πέταμα, οπότε δεν μπορείς να κρίνεις βλέποντας μόνο έναν...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
The Ace έγραψε:

Για να μπορέσει να δει οπτικά και να κρίνει με κάποια ασφάλεια, θα έχει κάνει ήδη όλη τη δουλειά λυσίματος....άρα, τι θα σου κοστίσει παραπάνω τελικά να βάλεις και τον ιμάντα ? ;)

Και δυστυχώς δεν πάει ομοιόμορφα η φθορά σε όλους τους ιμάντες, μπορεί κάποιος να είναι μια χαρά και ο διπλανός να είναι για πέταμα, οπότε δεν μπορείς να κρίνεις βλέποντας μόνο έναν...


:agree :agree :agree

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βοηθεια για c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 10:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 21 Ιούλ 2015, 10:35
Δημοσιεύσεις: 8
Δεν ειπα θα τον βαλω να λυσει για να δει. Οτι μπορει να δει οπως θα σηκωσει το αμαξι και αν υπαρχει οπτικη επαφη. Δεν ξερω καν αν στο συγκεκριμενο αμαξι φαινεται καθολου. Σιγουρα ο ενας ιμαντας μπορει να ειναι καλος και ο αλλος χαλια αλλα γενικα ο ιμαντας του δυναμο απ οσο ξερω απο αλλα αυτοκινητα χαλαει πιο ευκολα. Σε καποια αυτοκινητα μαλιστα αλλαζεται και πιο τακτικα απο τον ιμαντα χρονισμου. Αν αυτος ειναι χαλια θα αλλαχτει αμεσα και ο χρονισμου. Δε σημαινει οτι αν ειναι καλος ομως θα κρατηθει αιωνια και ο αλλος. Κι ενα ρουλεμανακι να χαλασει εξαλλου, οσο καλος και να ειναι ο ιμαντας, παλι το ιδιο προβλημα θα υπαρχει


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω npc5 στις Τετ 22 Ιούλ 2015, 10:43.
Αιτία: Διπλο ποστ
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Βοηθεια στην αλλαγη αφαλου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: SARC3
Απαντήσεις: 4
Βοηθεια για προγραμματισμο τηλ/ριου για xantia II
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 10
Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου (C4)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Γιάννης Αγγελιδάκης
Απαντήσεις: 169
καλησπερα μια βοηθεια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
βοηθεια δεν κλειδωνουν οι πορτες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 20
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια