sergeant έγραψε:
Σταύρο Καλορίζικο και Καλοτάξιδο !
Να 'σαι σίγουρος ότι όσο περισσότερο το οδηγείς , τόσο περισσότερο θα το ερωτεύεσαι ! Και όχι μόνο - Θα διαπιστώσεις μετά, ότι Δύσκολα θα αλλάξεις αυτοκίνητο, ανεξάρτητα του ποσα χρήματα θα έχεις να δώσεις . Η αίσθηση που τόσο παραστατικά μας περιγράφεις είναι Μοναδική - και αν οχι μοναδική, για να την συναντήσεις σε άλλες μάρκες (Ισως σε καμμια Merc) θα πρέπει να "επενδύσεις" πολλαπλάσια ...
Εγώ , όταν για πρωτη φορά μπήκα στην 1η μου Xantia, και τώρα ακόμα περισσότερο με τη 2η, ειλικρινά σου μιλώ, δεν μου κανει εντύπωση κανένα - μα κανενα - αυτοκίνητο! Οταν θα θελήσω να πάρω αλλο (γιατί αυτό θα πεθανει μαζι μου) θα παρω το αντίστοιχο που θα κυκλοφορεί την εποχή εκείνη!
Πάνο, δεν θα συμφωνήσω ότι εδώ γραφουμε μόνο τα αρνητικά. Νομίζω ότι αναφερόμαστε σε όλα. Αλλά εν πάσει περιπτώσει, συνήθως για τα αρνητικά έχουμε να μιλάμε γιατί τα θετικά και τα καλά μας αρεσουν και τα δεχόμαστε ασχολίαστα !
Οσον, αφορά την 2λιτρη C5, η διαφορά -κυρίως - στην ανάρτηση είναι τεραστια όσο και αν σας φαινεται απιστευτο. Με το sport πρόγραμμα οι κλίσεις και οι ταλαντώσεις του αμαξώματος ελέγχονται πολύ αποτελεσματικά χωρίς να θυσιάζεται η άνεση (κάτι που δυστηχώς ισχύει για τη Ξανθούλα μου
)
Δημήτρης
Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη,να είσαι καλά φίλε!
Μόλις συμπλήρωσε τα 5.000 χλμ και όλα μια χαρά.
Τώρα με τις καλές ζέστες,έχω εκτιμήσει πολύ τον κλιματισμό,που με πολύ λίγο θόρυβο μπορεί και κρατάει δροσερό το εσωτερικό του αυτοκινήτου,χωρίς να το παγώνει και να είσαι στα πρόθυρα της ψύξης,Μιλάω για την τελείως αυτόματη λειτουργία.Αποδίδει απίστευτα καλά.Μπήκα προχτές σε ένα Opel 2007 (Astra 1.4) και για να είχες αποδεκτή δροσιά,ο ανεμιστήρας σου έπαιρνε τ'αυτιά!..
Σε ταξίδι στην Θεσ/κη,φοβόμουν ότι θα παίρνει ενοχλητικές κλίσεις στις στροφές της εθνικής.Διαψέυστηκα οικτρά!Μετά τα 110 χλμ/ώρα χαμηλώνει αυτόματα κάποιους πόντους και μπαίνεις με όσα έρχεσαι!
Για την άνεση της ανάρτησης,τι να πω?Απίστευτη...Και πολύ καλή ηχομόνωση (πηγαίνεις με 140-150 και αν δεν δεις κοντέρ,δεν το καταλαβαίνεις).Ένα πολύ σημαντικό ατού της,είναι και το πόσο μαλακό συμπλέκτη έχει.Πολύ ξεκούραστο αυτοκίνητο.
Γενικά,στο ταξίδι είναι άπαιχτο.Και το δίλιτρο θα είναι ακόμα καλύτερο!..Όμως με φρέναραν τα τέλη και η ασφάλεια,γιατί από τιμή σκίζει.
Έχεις δίκαιο...Κόλλησα άσχημα με την Citroen!
ΥΣ Ούτε διαφήμιση να έκανα!
Είμαι όμως ενθουσιασμένος.Να το κρύψω?