Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τα πρώτα 2.100 χλμ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 15:00 
Άβαταρ μέλους
Ερχόμενος από Γιάννενα (Πάσχα),συμπλήρωσα τα 2.100 χλμ με το C5.

Το Σάββατο που μας πέρασε,πήγα στην "Ωμέγα",όπου έγινε ο πρώτος έλεγχος του αυτοκινήτου και-μετά από δική μου απόφαση-αλλάχτηκαν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού.

Εντυπώσεις από αυτά τα πρώτα χλμ?

Πάρα πολύ καλές!Είναι πολύ ήσυχο αυτοκίνητο,δεν ακούς τίποτα μέσα,ακόμα και αν περνάς από "βομβαρδισμένους" δρόμους.Η ανάρτηση "σιδερώνει" τα πάντα και ο συνδιασμός αυτών των 2 κάνει το ταξίδι απολαυστικό.

Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση,το ίδιο και τα φρένα.Το κιβώτιο έχει πολύ καλό κούμπωμα,αν και οι διαδρομές (ειδικότερα από 2α σε 3η και 4η σε 5η) είναι λίγο μεγάλες.Ο συμπλέκτης πάντως είναι απίστευτα μαλακός,κάτι που εκτίμησα δεόντως στην κίνηση που βρήκαμε στην επιστροφή.

Το πίεσα μέχρι 4.000 στροφές,εκτός από 1-2 ανοίγματα(με 4η και 5η) μέχρι τις 4.800 στην επιστροφή όταν βρήκα δρόμο (προς Κόρινθο).Πάντως έχει ροπή και ακόμα και με 5η,"φεύγει" και δεν χρειάζεται να κατεβάσεις.Ο μεταβλητός χρονισμός και οι 8 παραπάνω ίπποι τελικά κάνουν δουλειά.Με 5η και 4.000 στροφές έχω περίπου 140 χλμ/ώρα.Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι στις 6.000 στροφές και ο κόφτης στις 7.000.

Αυτό που μου αρέσει περισότερο είναι το πως είναι στημένο το αυτοκίνητο στο δρόμο.Νοιώθεις φοβερή ασφάλεια,δεν σε ανησυχεί τίποτα,η κατευθυντικότητα είναι άριστη και απλά δεν κόβεις,είτε έχεις μπροστά σου στροφές,έιτε λακούβες,νερά κλπ.

Πολύ θετικές εντυπώσεις από τον διζωνικό κλιματισμό,στην θέση "auto",η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο είναι ιδανική και δεν ένοιωσα την ανάγκη να ανοίξω το παράθυρο.Το ηχοσύστημα έχει πολύ καλή απόδοση (καλύτερη από του αυτ/του που έκανα test-drive.Κάτι να άλλαξαν?),το βράδυ της επιστροφής,λίγο πριν τα διυλιστήρια βρήκα πολύ χρήσιμη την δυνατότητα να φωτίζεται μόνο το ταχύμετρο και η κεντρική κονσόλα,ήταν πολύ ξεκούραστο για τα μάτια.

Κατανάλωση σε όλο το ταξίδι είχα 8,5 λίτρα/100 χλμ,η οποία θα ήταν χαμηλότερη αν δεν έβρισκα τέτοιο μποτιλιάρισμα σε Αμφιλοχία και Αγρίνιο.

Από την πρώτη στιγμή που το πήρα του βάζω απλή αμόλυβδη,χωρίς κανένα πρόβλημα (πειράκια κλπ).Κάποια στιγμή θα το φουλάρω και με 100άρα να δω αν υπάρχουει διαφορά.Μου αρέσει που το ρεζερβουάρ παίρνει 65 λίτρα!Φτάσαμε Γιάννενα,κάναμε σε βόλτες 200+ χλμ και έβαλα βενζίνη,ενώ είχε μέσα άλλα 15 λίτρα!!Φοβερή αυτονομία!

Ένα μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι ακριβώς μετά το ρελαντί,ο κινητήρας έχει ένα κόμπιασμα,που είναι αρκετά ενοχλητικό,ειδικά αν είσαι φορτωμένος και σε ανηφόρα...Πρέπει να πατινάρεις λίγο για να φύγεις χωρίς αργοπορία.Επίσης,ενώ στην αρχή ο βομβητής για την ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού χτύπαγε,στην επιστροφή δεν...Οδηγού και πίσω κανονικά.Έλειπε από το συνεργείο ο "καλός" ηλεκτρολόγος και θα το κοιτάξουν άλλη φορά.Αν και-μεταξύ μας-δεν με ενοχλεί και τόσο! ;)

Πολύ άνετη θέση οδήγησης,δεν πιάστηκα καθόλου παρά την 1 μόνο στάση από Γιάννενα,τα 2-ρυθμιζόμανα παρακαλώ-υποβραχιόνια είναι όλα τα λεφτά!Επίσης πολύ βολικοί (με οπτική ένδειξη και ηχητικό σήμα) είναι οι ανιχνευτές παρκαρίσματος.(πίσω η ορατότητα είναι μικρή,λόγω μικρού παρμπρίζ).

Αυτά τα λίγα (!),ελπίζω να μην σας κούρασα με την πολυλογία μου,από το αυτοκίνητο είμαι ενθουσιασμένος,ανυπομονώ για το επόμενο ταξίδι μας!Αφού γυρίζαμε από βόλτες γώρω από τα Γιάννενα και ήθελα κατευθείαν να ξαναφύγουμε,να είμαι συνέχεις μέσα στο αυτ/το και να οδηγώ!! :tong:

Και ένα βασικό,που είναι υποκειμενικό αλλά παίζει μεγάλο ρόλο : μου αρέσει πολύ το σχήμα του,να πίνω καφέ και να το κοιτάω!

Να είστε όλοι καλά!

Μακάρι να μπορούσα να έρθω στον Βόλο αλλά κοινωνικές υποχρεώσεις μας κράτησαν Πειραιά.Την επόμενη φορά!

Σταύρος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 15:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Σταυρο,
εισαι απο τους λιγους που γραφουν θετικα σχολια για τα αυτοκινητα τους.
Οι περισσοτεροι εδω γραφουν τα παραπονα και τα προβληματα που τους παρουσιαζει το Σιτροενακι τους και οταν τα διαβασεις λες.......λες να μου το παρουσιασει και μενα αυτο το συμπτωμα κλπ.
Αν ειναι ετσι οπως τα γραφεις, θα πρεπει να εισαι πολυ ικανοποιημενος απο την αγοραστικη επιλογη που εκανες.
Καλα και πολλα χιλιομετρα σου ευχομαι.
Πανος

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 16:03 
Άβαταρ μέλους
Ναι Πάνο,είμαι όχι απλά ευχαριστημένος αλλά ενθουσιασμένος!

Έκανα ένα λαθάκι στο κείμενο που έγραψα : στις 4.000 στροφές έχω περίπου 150 κλμ/ώρα και όχι 140.

Να είσαι σίγουρος ότι αν είχα δει και άλλα στραβά θα τα έγραφα.Αλλά αφού δεν έχω δει τι να πω?Αυτό το αυτοκίνητο με κέρδισε ολοκληρωτικά!

Ας μην ξεχνάμε ότι αν κάνεις συνειδητή αγορά,τότε ξέρεις και τι να περιμένεις.Ήθελα ένα άνετο,ασφαλές,ταξιδιάρικο αυτοκίνητο.Είμαστε μία τετραμελής οικογένεια,οπότε οι συγλονιστικές επιδόσεις είναι σε δεύτερη (τρίτη καλύτερα) μοίρα.Άσε που και να τις είχα,πόσες φορές θα ήμουν μόνος για να το απολαύσω?...Για κάτι τέτοιες περιπτώσεις έχω ένα Honda CBR 1100 XX Blackbird...0-200 χλμ/ώρα σε 8,5 δεύτερα,καλά δεν είναι? :iconcool Αν βγει και αξιόπιστο τότε έκανα καταπληκτική αγορά!

Να είσαι καλά!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα πρώτα 2.100 χλμ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Απρ 2007, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Stomu Yamashta έγραψε:

Ένα μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι ακριβώς μετά το ρελαντί,ο κινητήρας έχει ένα κόμπιασμα,που είναι αρκετά ενοχλητικό,ειδικά αν είσαι φορτωμένος και σε ανηφόρα...


Συμβαίνει σε όλους όσους έχουν ηλεκτρικά ελεγχόμενο γκάζι...Δεν είναι τπτ...θα το συνηθήσεις σε λίγες εβδομάδες.. Εγώ δεν το προσέχω καν τωρα πια..

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα πρώτα 2.100 χλμ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Απρ 2007, 09:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Stomu Yamashta έγραψε:
Πάντως έχει ροπή και ακόμα και με 5η,"φεύγει" και δεν χρειάζεται να κατεβάσεις.Ο μεταβλητός χρονισμός και οι 8 παραπάνω ίπποι τελικά κάνουν δουλειά.


Καλοτάξιδο Σταύρο. Όντως μερικές φορές νομίζεις ότι οδηγάς αυτόματο. Ακουμπάς το χέρι στο υποβραχιόνιο και δεν ασχολείσαι καθόλου με το κιβώτιο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:08 
Άβαταρ μέλους
Επιβεβαιώνω τις παρατηρήσεις του φίλου για το αυτοκίνητο

Ένας ακόμα ευτυχής κάτοχος C5 2000cc :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δηλ παιδια, να το παρουμε αφοβα?
Ειναι να το χτυπισουμε, αλλα ο πατερας μου δεν ειναι σιγουρος... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 12:30 
Άβαταρ μέλους
να το πάρετε ανεπιφύλακτα!εμείς είχαμε το προηγούμενο C5 και τώρα πήραμε το 2ο με το εκτενές face lifting.Αν μπορείτε ειδικά πάρτε την έκδοση 2.0 Hdi.Απίστευτη ροπή και ρεπρίζ που θα κοντράρεις βενζινοκίνητα με +20 ίππους αν όχι και παραπάνω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
Σταύρο Καλορίζικο και Καλοτάξιδο !
Να 'σαι σίγουρος ότι όσο περισσότερο το οδηγείς , τόσο περισσότερο θα το ερωτεύεσαι ! Και όχι μόνο - Θα διαπιστώσεις μετά, ότι Δύσκολα θα αλλάξεις αυτοκίνητο, ανεξάρτητα του ποσα χρήματα θα έχεις να δώσεις . Η αίσθηση που τόσο παραστατικά μας περιγράφεις είναι Μοναδική - και αν οχι μοναδική, για να την συναντήσεις σε άλλες μάρκες (Ισως σε καμμια Merc) θα πρέπει να "επενδύσεις" πολλαπλάσια ...

Εγώ , όταν για πρωτη φορά μπήκα στην 1η μου Xantia, και τώρα ακόμα περισσότερο με τη 2η, ειλικρινά σου μιλώ, δεν μου κανει εντύπωση κανένα - μα κανενα - αυτοκίνητο! Οταν θα θελήσω να πάρω αλλο (γιατί αυτό θα πεθανει μαζι μου) θα παρω το αντίστοιχο που θα κυκλοφορεί την εποχή εκείνη!

Πάνο, δεν θα συμφωνήσω ότι εδώ γραφουμε μόνο τα αρνητικά. Νομίζω ότι αναφερόμαστε σε όλα. Αλλά εν πάσει περιπτώσει, συνήθως για τα αρνητικά έχουμε να μιλάμε γιατί τα θετικά και τα καλά μας αρεσουν και τα δεχόμαστε ασχολίαστα !

Οσον, αφορά την 2λιτρη C5, η διαφορά -κυρίως - στην ανάρτηση είναι τεραστια όσο και αν σας φαινεται απιστευτο. Με το sport πρόγραμμα οι κλίσεις και οι ταλαντώσεις του αμαξώματος ελέγχονται πολύ αποτελεσματικά χωρίς να θυσιάζεται η άνεση (κάτι που δυστηχώς ισχύει για τη Ξανθούλα μου :s )

Δημήτρης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
sergeant έγραψε:
Οσον, αφορά την 2λιτρη C5, η διαφορά -κυρίως - στην ανάρτηση είναι τεραστια όσο και αν σας φαινεται απιστευτο. Με το sport πρόγραμμα οι κλίσεις και οι ταλαντώσεις του αμαξώματος ελέγχονται πολύ αποτελεσματικά χωρίς να θυσιάζεται η άνεση (κάτι που δυστηχώς ισχύει για τη Ξανθούλα μου :s )

Δημήτρης


Sergeant, στο 2λιτρο C5 II δεν υπάρχει επιλογή sport. Μόνο το 2λιτρο C5 Ι το είχε. Πλεον μόνο στο 3λιτρο υπάρχει.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 00:53 
Άβαταρ μέλους
καλά άλλο πάλι αυτό...όταν είχαμε πάρει την πρώτη C5 στεναχωριόμουνα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε την δίλιτρη γιατί εκτός των καλύτερων επιδόσεων θα μπορούσα να παίξω λίγο με αυτή την επιλογή της σπορτ ανάρτυσης και τώρα που πήραμε την δίλιτρη το βάζουνε μόνο στην τρίλιτρη,που αναρωτιέμαι ποιος θα την πάρει...
παρεπιπτόντως υπάρχει κανείς που να έχει οδηγήση αυτη την έκδοση με την επιλογή σπορτ και να μου περιγράψει την αίσθησή της;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 08:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Markos έγραψε:
καλά άλλο πάλι αυτό...όταν είχαμε πάρει την πρώτη C5 στεναχωριόμουνα που δεν μπορέσαμε να πάρουμε την δίλιτρη γιατί εκτός των καλύτερων επιδόσεων θα μπορούσα να παίξω λίγο με αυτή την επιλογή της σπορτ ανάρτυσης και τώρα που πήραμε την δίλιτρη το βάζουνε μόνο στην τρίλιτρη,που αναρωτιέμαι ποιος θα την πάρει...
παρεπιπτόντως υπάρχει κανείς που να έχει οδηγήση αυτη την έκδοση με την επιλογή σπορτ και να μου περιγράψει την αίσθησή της;


έχω οδηγήσει το C5 I με ενεργοποιημένη τη sport ανάρτηση. Σε επαρχιακό δίκτυο είναι ότι πρέπει γιατί το αυτοκίνητο σταματά να παίρνει τις κλίσεις που έπαιρνε.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
prokopas έγραψε:
Sergeant, στο 2λιτρο C5 II δεν υπάρχει επιλογή sport. Μόνο το 2λιτρο C5 Ι το είχε. Πλεον μόνο στο 3λιτρο υπάρχει.


Ε, Είναι μ....κες τελικά !!!
Δεν φτάνει που για να πάρεις ένα αυτοκίνητο γρήγορο πρέπει να πας σε 3λιτρο κινητήρα, τώρα κόψανε και το sport πρόγραμμα από την ανάρτηση...
Ευχαριστώ prokopa, δεν το ήξερα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Ναι αλλα φοράει πιο εξελιγμένη ανάρτηση που σκληραίνει αυτόματα μετά από καποια χλμ και κάποιες ...γωνίες.

μας πήραν τηλ. Η δικιά μας σε 7 μέρες θα είναι Ελλάδα!!!!!

C5 2.000cc μαύρη :yhoo


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
Αντε ντε !!! Με το καλό !


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 20 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρώτα γενέθλια συναντήσεων Πάτρας
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: Sofia
Απαντήσεις: 121
Η παραλαβή και τα πρώτα χιλιόμετρα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 18
Πρώτα προβλήματα μεταχειρισμένου c3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Τα πρώτα 1500 μου χιλιόμετρα και ο πρώτος έλεγχος
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Apostolos
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ