Συγγραφέας |
Μήνυμα |
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2015, 12:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
kobulis έγραψε: Δύο φορές βρέθηκα σε αντιπροσωπεία της Citroen για το C5, μία που πήγα στη Θεσσαλονίκη να ρωτήσω όταν είχε πρωτοβγεί και άλλη μία όταν το παρήγγειλα με συνοπτικές διαδικασίες.
Και στις 2 αντιπροσωπείες οι πωλητές χτυπιόντουσαν πως πρέπει να το παραγγείλω με μεταλλική ανάρτηση "αφού είναι το ίδιο με την υδρο και επιπλέον έχει ζάντες, ημιδερμάτινα καθίσματα και αυτόματα φώτα/υαλοκαθαριστήρες".
Αν μάλιστα δεν είχα προηγούμενες επαφές με CX/BX/Xantia θα τους είχα ακούσει, αλλά για καλή μου τύχη μου έμεινε απωθημένο "το αυτοκίνητο που ανεβοκατεβαίνει σε ύψος". Καλά, για το τελευταίο απλά αγοράζεις μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση με ρυθμιζόμενα πιατέλα, και έγινε το "ανεβοκατεβαίνει σε ύψος" Όπως ξέρετε -και ξέρουμε όλοι- η hydro είναι εξαιρετικά ειδική περίπτωση, που όπως επίσης ξέρουμε μπορεί π.χ. να δημιουργήσει ναυτία σε οδηγό/επιβάτες που δεν την έχουν συνηθίσει. Άρα δεν είναι για όλο το κόσμο, και δεν είναι απλά το Α ή το Β ηχοσύστημα, ή αν θα βάλεις ύφασμα ή δέρμα στο σαλόνι, είναι βασικότατη παράμετρος όλου του αυτοκινήτου. Βάλε και το γεγονός ότι συνήθως οι πωλητές ενδιαφέρονται να σπρώξουν τα πιο επικερδή μοντέλα, συν ότι εξοπλισμό μπορεί να σε πείσουν να πάρεις, βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα γιατί έλεγαν τα όσα έλεγαν.... Πάντως ακόμα και σήμερα, εν έτει 2015, σχεδόν όλος ο κόσμος δεν ξέρει καν ότι η C5 έβγαινε με υδροπνευματική, και όταν τους το λες σε κοιτάνε με 50% περιέργεια, 30% θαυμασμό (ή ζήλια ) και 20% λύπηση ("τι πήγες και πήρες ρε συ ?")
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2015, 13:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Το 20%,κάντο 80,για να είσαι μέσα.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2015, 15:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
The Ace έγραψε: ...που όπως επίσης ξέρουμε μπορεί π.χ. να δημιουργήσει ναυτία σε οδηγό/επιβάτες που δεν την έχουν συνηθίσει. Βασικά, ναυτία έχουν ήδη από τις αναρτήσεις άλλων οχημάτων, απλά επειδή δεν κουνάει σε υδρό, ζαλίζονται
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
argiris_89
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 04:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09 Δημοσιεύσεις: 348
|
Πράκτορας έγραψε: The Ace έγραψε: ...που όπως επίσης ξέρουμε μπορεί π.χ. να δημιουργήσει ναυτία σε οδηγό/επιβάτες που δεν την έχουν συνηθίσει. Βασικά, ναυτία έχουν ήδη από τις αναρτήσεις άλλων οχημάτων, απλά επειδή δεν κουνάει σε υδρό, ζαλίζονται true factor,activa rulez
_________________ ACTIVA,The art of flat cornering
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 08:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Οσοι ξέρουν για την υδρο και την σιτροέν , δεν υπάρχει περίπτωση να μην ξέρουν ότι η c5 , όπως και κάθε μεγάλη σιτροέν θα έχει υδρό . Απλά πολύς κόσμος δεν ασχολείται με την σιτροέν στα μεγάλα της μοντέλα , αφού η τελευταία μικρομεσαία υδρό ήταν η ΒΧ που εδώ και 20+ χρόνια δεν παράγεται .
Το 2009 είχαμε την prestige με υδρό , dynamic με συμβατική και τον εξοπλισμό της πρώτης , αλλά 2000 φτηνότερη , την dynamic+ με τον εξοπλισμό που αναφέρθηκε πριν με μεταλλική στα ίδια λεφτά με την prstige και την exclusive που είχε 5000 παραπάνω και πολύ περισσότερο εξοπλισμό . Απλά τότε ήταν εύκολες οι δόσεις και η διαφορά ήταν λιγότερο από 100 € τον μήνα .
Ετσι τώρα διαθέτουμε την τελευταία υδρό παραγωγής και θα την κρατήσουμε για καιρό . Αλλωστε είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο και ας έχει αρχαίο κινητήρα και κιβώτιο . Φτήνηνε και η βενζίνη , δεν καίει και πολύ .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 10:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Η C5, ειδικά το τελευταίο μοντέλο που -ας με συγχωρέσουν οι "παλιότεροι"- είναι και πολύ πιο ωραίο αυτοκίνητο μέσα-έξω, είναι όντως μια από τις καλύτερες συνολικά προτάσεις της κατηγορίας, ακόμα και σήμερα. Άνετη, σχετικά ευρύχωρη, καλά εώς πολύ καλά εξοπλισμένη, με σβέλτο κινητήρα (με THP), με την hydro είναι μάλιστα heads-n-shoulders πάνω από τον ανταγωνισμό σε θέματα άνεσης, με συγκεκριμένο βέβαια χαρακτήρα (εντελώς cruiser, με τον 3.0 ή με πειραγμένο THP θα την έλεγες και GT), και όπως λέει και ο cruiser είχε (και έχει ακόμα ?) εξαιρετική τιμή για το πακέτο που πρόσφερε. Από την άλλη όμως, η Citroen δεν θυμάμαι καν αν ποτέ θεωρείτο "μεγάλος παίκτης" στη μεσαία κατηγορία, δηλαδή να έχει σημαντικές πωλήσεις μέσα στη πρώτη 5αδα (ας πούμε). Άρα και η C5, σε οποιοδήποτε trim, δεν θεωρείτο ποτέ ως ανταγωνιστής (competitor) για τους πραγματικά μεγάλους παίκτης. Ως εκ τούτου, πάντα την έβλεπαν ως την "εναλλακτική λύση", ως κάτι που θα αγοράσεις ακριβώς για να πας αντίθετα στο ρεύμα....κάτι σαν τη Saab δηλαδή Και εγώ θα ήθελα να την κρατήσω κάποια χρόνια, αυτός ήταν και ο σκοπός μου άλλωστε, απλά στην πορεία με έβαλε σε σκέψεις με αυτά που έβγαλε. Αν όμως πλέον το γυρίσει απλά σε ναζιάρα/χαδιάρα, και όχι στο στραβόξυλο που ήταν μέχρι σήμερα, θα ξαναδώ και όλα όσα είχα βάλει στο μυαλό μου να της κάνω δώρα, δηλαδή προγραμματάκι, δερματάκι και άλλα διάφορα όμορφα υποκοριστικά
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Νοέμ 2015, 13:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
The Ace έγραψε: Από την άλλη όμως, η Citroen δεν θυμάμαι καν αν ποτέ θεωρείτο "μεγάλος παίκτης" στη μεσαία κατηγορία, δηλαδή να έχει σημαντικές πωλήσεις μέσα στη πρώτη 5αδα (ας πούμε). H xantia σειρά Ι ήταν στα 5 πρώτα σε πωλήσεις, λίγο πριν και στα μέσα του '90. Το αυτό και ο Βάτραχος στην κατηγορία του, όταν μεσουρανούσε τη δεκαετία '60 ως και λίγο από το '70.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Νοέμ 2015, 10:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Αν μιλάμε για πωλήσεις στην Ελλάδα τα πράγματα διαφέρουν από ότι στο εξωτερικό .
Τα Γαλλικά μεσαία πουλάνε καλά σε Γαλλία , Βέλγιο , Ολλανδία , Ιβηρική και Ιταλία . Γενικά θα πρέπει να ξέρετε ότι τα αυτοκίνητα αυτού του μεγέθους έξω έχουν ιδιαίτερη λογική . Πολλοί τα αγοράζουν με λίζινγκ και έχει σημασία η επαναγορά . Αλλων είναι εταιρικά και εκεί έχει σημασία η εθνικότητα . Οι Γερμανοί γερμανικά , οι Γάλλοι γαλλικά , οι Ιταλοί ιταλικά .
Γενικά έχουμε τα 3 πρίμιουμ της Γερμανίας , μερσεντές , μπε-εμ-βε και άουντι και μετά έχουμε τα υπόλοιπα μεσαία . Τα 3 γαλλικά , τα φόρντ , όπελ , βόλβο , τογιότα και ακολουθούν τα κορεάτικα μαζί με τα υπόλοιπα .
Στην Ελλάδα είχαμε άλλη αγορά μέχρι το 2002 και άλλη μετά . Ο λόγος ? Τα φτηνά επιτόκια και τα εύκολα δάνεια , που έδωσαν την δυνατότητα σε πολλούς να αγοράζουν αμάξια των 50 και 60000 . Εκεί λοιπόν είχαμε αλλαγές , αλλά και η σειρά 1 της c5 ήταν άσχημη , έφτιαξε λίγο με το fl , αλλά η πρώτη ακολούθησε το πανέμορφο σχέδιο του bertone την xantia , η οποία έκανε πολύ καλές πωλήσεις , ενώ γενικά η σιτροέν την δεκαετία του 90 ήταν πολύ ψηλά στις πωλήσεις . Η νέα c5 ¨ηρθε στο τέλος της εποχής των εύκολων δανείων , οι κινητήρες ήταν συμβατικοί , εμένα προσωπικά με όσα ακούω για τα τούρμπο γενικά σε βαγγέληδες , κούπερ και πεζό , σιτροέν , δεν με ενοχλεί ο συμβατικός κινητήρας , εκτός από την έλλειψη μιας 6ης ταχύτητας , γιατί είναι ήσυχος , μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες περί τα 100-110 με κατανάλωση γύρω στα 6,5 λ/100 , η με ταχύτητες περί τα 140 με φορτίο 400+ κιλών με 8,2 λ/100 και η διαφορά των επιταχύνσεων , λόγω του στυλ οδήγησης και των τιμών των καυσίμων αλλά και των καμερών , δεν είναι τόσο εκμεταλλεύσιμη . Εφτασα πλέον τα 90000 χωρίς κανένα θέμα και είμαι ευχαριστημένος . Για τα λεφτά που το αγόρασα τότε , ήταν μια καλή αγορά .
Η τελευταία c5 λοιπόν για να γυρίσουμε στο θέμα μας , έπεσε πάνω σε μεγάλες αλλαγές . Ηρθε στην αρχή της κρίσης , πούλησε ότι πούλησε το 2009 με συμβατικούς κινητήρες , ήρθε το τούρμπο το 2010 , αλλά ήρθε και η αύξηση της βενζίνης , μετά ήρθαν τα ντίζελ , αλλά μαζί και τα τεκμήρια , τα τέλη και οι φόροι πολυτελείας και ο μηδενισμός του τραπεζικού δανεισμού , που έκαναν την αγορά του εξαιρετικού 2λιτρου ντίζελ ανέφικτη και του 1.6 με τα 115 άλογα , φτωχό συγγενή για ένα αμάξι 1500 κιλών άδειου .
Οι πωλήσεις στην Ελλάδα είναι πάντα σχετικές . Θυμόμαστε όλοι τι έλεγε ο Αλέξης-Αδης για μειώσεις στα παλιά στα τέλη . Το είδαμε λοιπόν . 690 από 660 φέτος . Τι ζώα .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Νοέμ 2015, 13:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Πως σας αρέσει να μπλέκεστε σε ατέρμονες συζητήσεις.........μπράβο σας πάντως.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015, 09:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Σε καφενείο είμαστε έστω και διαδικτυακό , οπότε οι ατέρμονες συζητήσεις είναι αναμενόμενες .
Τώρα ο άλλος μιλάει για ds4 , για focus και λοιπά αμαξάκια . Τι σχέση έχει η αρχοντιά της c5 υδρό με παρακατιανές κατασκευές , στενάχωρες και σκληρές ?
Εδώ οδηγώ το c4 και ξαναμπαίνω στην c5 και νοιώθω ότι μπήκα σε σαλόνι . Και το c4 I είναι και φαρδύ κάπως . Μπήκα στο focus το τελευταίο που πήρε άλλος φίλος ανάλογου πλάτους με εμένα και ακούμπαγαν οι ώμοι μας σχεδόν .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015, 10:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
^^^
Εντάξει, είναι και οι διαφορές μεταξύ κατηγορίας, συνολικών και "πραγματικών" διαστάσεων, και ειδικά τα Ford, λόγω design, χάνουν αρκετούς πόντους εδώ και εκεί...δεν είναι σωστή η σύγκριση, αλλά μπες-βγες από το Fiesta στο C5, και νιώθω ότι από φυλακή μπαίνω στο σαλόνι μου, που λέει και ο cruiser....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015, 13:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2221
|
Σκέψου και εμένα που είμαι 1,94 και με αρκετά πάνω από τα 100 κιλά . Δεν ξέρω που να το βάλω , αλλά σήμερα περιμένουμε την πρώτη φωτό νέου μοντέλου . http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... p?t=180535Μάλλον για κάτι υβριδικό . Εχουμε και το νέο και πιό επιβατικό jampy .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|