Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:51 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Διαφωνώ.
Αν πρόκειται να είναι ίδιο με insignia, πρέπει να είναι πιο συμβατικό, οπότε δε βλέπω συγγενειες με κάκτους.

Άρα μπορεί να δούμε και την κούκλα στη φωτο του vpafi.

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ 2015, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Για του λογου το αληθες, απο καλα πληροφορημενη Βρετανικη πηγη με την οποια μιλαω...

CITROEN'S DIRECTOR OF STRATEGY MATTHIEU BELLAMY SAYS THEY
WILL CONTINUE TO PRODUCE "QUIRKY CARS" AFTER THE SUCCESS OF THE CACTUS. THE NEW C4 AND C5 WILL BE RADICALLY DIFFERENT FROM THOSE OF THE PAST, FIRST OF THE NEW MODELS WILL APPEAR NEXT YEAR

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 07:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
H πεζώ έχει πεί ότι θα μαζευτεί σε 13 μοντέλα . Ο κάκτος μπορεί να έχει επιτυχία , αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα βγάλει και συμβατικά αμάξια . Αλλωστε και τα 3 μοντέλα c3, c4 και c5 είναι προς το τέλος της ζωής τους .

Πάντα κοιτάμε και την Κίνα, αλλά το νέο aircross υπάρχει ήδη σαν πρωτότυπο και εύκολα γίνεται c5 cactus . Αλλά συμβατικό αμάξι πρέπει να υπάρχει .

Το σίγουρο είναι ότι το νέο θα είναι ΗΒ με πόρτα στο πορτμπαγκάζ, γιατί στο τελευταίο μοντέλο ο κόσμος διαμαρτυρήθηκε για την γερμανική επιλογή .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 10:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Ο διευθυντής στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρίας, ο Mathieu Bellamy, ανακοίνωσε πως στα πλάνα της Citroen περιλαμβάνονται τολμηρά σχήματα...
...και καινοτόμα μοτίβα που θα δούμε σε μοντέλα που θα ακολουθήσουν στα επόμενα χρόνια. Αν σας αρέσει το ιδιαίτερο σχεδιαστικά C4 Cactus, τότε προετοιμαστείτε για ακόμη πιο έντονες σε στιλ εκπλήξεις από την Citroen, η οποία έχει ως βασική προτεραιότητα τα τολμηρά και σικ σχήματα για τα μοντέλα παραγωγής που θα δούμε στο εξής.



Οι Γάλλοι θεωρούν πως η εταιρία τους θα επιστρέψει στις μεγάλες επιτυχίες μέσα από δυνατά και άμεσα αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα και μέχρι στιγμής η μεγάλη επιτυχία που σημειώνει στην ευρωπαϊκή αγορά το C4 Cactus προφανώς και τους δικαιώνει. Μάλιστα, ο Bellamy δήλωσε στο autonews.com πως τα επόμενα C4 και C5 θα έχουν ριζικά διαφορετική εμφάνιση από ότι έχουμε συνηθίσει έως τώρα.

Πέρα από τα δύο μοντέλα, η Citroen έχει ήδη δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή ενός μεγαλύτερου (από το C4 Cactus) μοντέλου προλογίζοντας το μέσα από το πρωτότυπο Aircross (που βλέπετε στις φωτογραφίες). Από την άλλη, η ριζική αλλαγή στην σχεδιαστική γλώσσα θα αποστασιοποιήσει πλήρως την Citroen από την Peugeot και αυτό που μένει να δούμε είναι η αποδοχή από το αγοραστικό κοινό…

πηγη

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 10:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ή θα πουλάς ότι και οι άλλοι παρακαλετά σε χαμηλότερη τιμή (βλέπε Citroen τα τελευταία 15 χρόνια) ή θα διαφοροποιηθείς πουλώντας σε άλλες τιμές -αναλόγως το positioning του προϊόντος- κερδίzοντας ένα άλλο κομμάτι της αγοράς, πχ το άνοιγμα μιας νέας κατηγορίας που εγκαινίασε η Nissan με το Qashqai ή η Renault με τα πολυμορφικά.

Ή θα επενδύσεις σε σχεδίαση και positioning λοιπόν, ή σε νέες/διαφοροποιημένες τεχνολογίες (πχ υδρό).



Όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ενα πραγματικο Citroen δεν μπορει να ειναι συμβατικο. Ξεχαστε οτιδηποτε φερνει σε σενταν μεσαιας κατηγοριας. Η κατηγορια αυτη δεν θελει Citroen και εμεις δικαιως τη σνομπάρουμε. :thumb :hmm

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 21:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Ενα πραγματικο Citroen δεν μπορει να ειναι συμβατικο. Ξεχαστε οτιδηποτε φερνει σε σενταν μεσαιας κατηγοριας. Η κατηγορια αυτη δεν θελει Citroen και εμεις δικαιως τη σνομπάρουμε. :thumb :hmm

Νίκο συμφωνώ απόλυτα.Δε φεύγει εύκολα ο μούχλας οικογενειάρχης από τη μούχλα του passat και του "ιαπωνικού" avensis για να πάει σε κάτι ριζοσπαστικό με λοχιόσημο.Καλά κάνει και κοιτάει αλλού η σιτροέν,δε πρόκειται να πουλήσει σ'αυτή την κατηγορία.
Για μένα, για να είχε επιτυχία η C5 και η C6, θα έπρεπε η εταιρία να παίξει μόνο ένα χαρτί, την υδροπνευματική.Οι διαφημήσεις να παίζουν μέρα-νύχτα κοντινό στη ρόδα που αποσβαίνει τα σκαμπανεβάσματα,εξηγήσεις με διαγράμματα και εφέ για τη λειτουργία της κτλ κτλ..δε το'παιξε αυτό το χαρτί και δυστυχώς η διαφορετικότητα σ'αυτή την κατηγορία δεν αρκεί για να πουλήσει.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
GeoC4Madness μου δινεις αφορμη για γκρίνια. Ειδικα εδω στη χώρα μας η ιδια η αντιπροσωπεία για πολλα χρόνια αντιμετώπιζε τη φίρμα σαν ειδικη μαρκα για περιεργους ανθρώπους. Μετα, λογω συντηρητικων μοντέλων (δεκαετια 90) εριξαν το βάρος στο value for money και στο marketing των χαμηλων τιμων και των προσφορων. Ποτε κανεις δεν ασχοληθηκε εδω στην Ελλαδα (για εξω δεν ξερω...) με το επιθετικο marketing της φίρμας. Επρεπε να υπάρχουν άνθρωποι κολλημένοι με τη φίρμα και σταθερα προσηλωμένοι στο οραμα και τις ιδέες του Αντρε. Αλλα που?... Επρεπε να δωσουν οδηγιες στους dealers και να τους εκπαιδευσουν κατάλληλα ωστε να κεντριζουν το ενδιαφερον του καταναλωτη και να προκαλουν τον ανταγωνισμο. Αν ημουν εξουσιοδοτημενος εμπορος θα εβαζα μεσα στην εκθεση να παιζουν στις οθονες ολη μερα φιλμακια με την ιστορια και τις τεχνολογιες της φιρμας. Θα διοργανωνα καθε τοσο πολυ λεπτομερη test drive ακομα και με ραντεβου στο σπιτι του υποτιθεμενου αγοραστη για να του εκθειασω τα ατου της υδροπνευματικης και να λυσω ολες τις αποριες και τις αναστολες του πελατη. Θα προσπαθουσα να ψυχολογησω τις πραγματικες αναγκες του πελατη ωστε να του πουλησω αυτο που του ταιρειαζει και θα τον επειθα με λογια και με εργα οτι η Citroen θα ειναι παντα διπλα του. Πολλα ακομα μπορω να σκεφτω και δεν θελω να κανω τον ξυπνιο και να υποδειξω σε φιλους εμπορους πως να κανουν τη δουλεια τους. Απλα ειναι μια δουλεια που μονο οταν την κανεις με παθος, κερδιζεις. Μια ειδικη φιρμα οπως η Citroen, θελει παθιασμενους ανθρωπους για να βρει τη θεση που της αξιζει στον στιβο των πωλήσεων.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Νικόλα τα λες ωραία, συμφωνώ!!

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Thanks Nektar! Moλις διαβασα στο C-Forum, οτι η υποτιθεμενη νεα επαναστατικη αναρτηση που προγραμματίζουν για το 2017 θα αφορα ολα τα μοντελα της Citroen αλλα οχι τα DS. Αξιζουν ολα τα Citroen μια ξεχωριστη αναρτηση. Θα ηταν μια κινηση που θα αποκαθιστουσε καπως την ιστορια. Τωρα τα DS ειναι αλλο κολπο...θα δειξει... (sorry για το offtopic, αυτο επρεπε να το ποσταρω αλλου :rop ).

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ 2015, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
. Θα προσπαθουσα να ψυχολογησω τις πραγματικες αναγκες του πελατη ωστε να του πουλησω αυτο που του ταιρειαζει και θα τον επειθα με λογια και με εργα οτι η Citroen θα ειναι παντα διπλα του. .


Σωστά τα λές αλλά όλη ευρωπαική ήπειρος σε πολλά πράγματα είναι γερμανικοποιημένη από χρόνια.
Τι θα πει γερμανός αρχιτραπεζίτης. Η ΕΚΤ δεύτερη
Τι θα πέι το γερμανικό συνταγματικό δικαστηριο. Το ευρωπαικο δικαστηριο δεύτερο
Τι θα πει ο γερμανικός φορεάς ελέγχου τροφίμων. Η ευρωπη πάλι δεύτερη
Σε όλα από το πιο μικρό στο ποιο μεγάλο όλοι μα όλοι κοιτάνε τι θα πει ο γερμανός.,
Και η ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία. αντί να κάνει κάτι διαφορετικό προσπαθεί να αντιγράψει οτι κάνουν οι γερμανοι
Την καμπανια του C5 την θυμάσται που προσπαθούσε να μας πείσει οτι εαν και μοιάζει ΔΕΝ ειναι γερμανικό?
Οτι οι Ιταλοι οταν παρουσίαζαν το Τίπο το 88 το συνέκριναν με το ....γκόλφ?
παραμένω πολύ απαισιόδοξος ....όσο ολοι σε ολους τους κλάδους θα κοιτάνει κατα κεί μόνο, δεν βλέπω χαίρι....μακάρι να κάνω λάθος

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2015, 07:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Νίκο έχεις σε όλα δίκιο, στης αντιπροσωπίες οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν (οχι μόνο citroen)
αλλά και φροντίζουν να μάθουν

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2015, 08:10 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Συμφωνω με τους παραπανω. Στην προσφατη εκθεση στο περιπτερο της Peugeot ενας πωλητης που ρωτησαμε, δεν γνωριζε αν το 308 gt, ειχε διπλα ψαλιδια εμπρος η μακφερσον αλλα μπορουσε να σου δειξει πολυ καλα οτι ειχε σχεση με το συγχρονο lifestyle και τη συνδεσιμοτητα του αυτοκινητου. Φυσικα και δεν εχει διπλα ψαλιδια εμπρος το 308, αλλα φαινεται ετσι η αγνοια των πωλητων. Βεβαια σπανια εκτειθονται μιας και απευθυνονται σε μαλλον ασχετους καταναλωτες που λιγη σχεση εχουν με το αυτοκινητο. Μας φαινεται περιεργο σε εμας τους πυροβολημενους αλλα πολυς κοσμος βλεπει το αυτοκινητο σαν ενα αξεσουαρ και τιποτα παραπανω. Το οτι βεβαια οι γερμανοι εχουν καταφερει ολα αυτα που αναφερει ο grekoulis μονο καλο για αυτους ειναι και κακο για ολους τους υπολοιπους. Καταφεραν πολλα χρονια τωρα με σωστη στρατηγικη και πεισματικη επιμονη να φτιαξουν για τα προιοντα τους αυτη την εικονα που εχει ολος ο πλανητης. Βεβαια τωρα με το dieselgate τα βρηκαν σκουρα αλλα εχουν τα κονδυλια και τον τροπο να τα ξεπερασουν. Επιτρεψτε μου να βγω λιγο οφφτοπικ για να το αναλυσω οπως το εχω στο μυαλο μου. Οι γερμανοι ειναι ενας λαος που εχει βγει απο 2 παγκοσμιους πολεμους κατεστραμμενος και καταφερε μεσα σε λιγα χρονια να γινει παλι μεγαλος και τρανος. Ειναι μεσα στο DNA τους και στην κουλτουρα τους. Ειναι λαος που για πολλες γεννιες εχει μαθει να λειτουργει με πολυ συγκεκριμενους κοινωνικους κανονες πειθαρχιας του ατομου για το καλο του κοινωνικου συνολου. Αυτο τους επιτρεπει να εργαζονται ομαδικα και να πετυχαινουν στοχους. Ειναι ευδιαθετοι και χαμογελαστοι οσο λειτουργουν μεσα στο πλαισιο που εχουν μαθει. Αν ομως τυχει και συνεργαστουν με καποιον χυμα νοτιοευρωπαιο τοτε τους γυριζει το ματι και σου βγαζουν το γκεσταπιτη που κρυβουν επιμελως μεσα τους. Το εχω βιωσει προσωπικα μερικες φορες σε ταξιδια στη Γερμανια. Εχουν και μια εμφυτη ταση προς την υπεροψια. Πιστευω πως ολα αυτα τα χαρακτηριστικα αντικατοπριζονται και στα αυτοκινητα τους. Οι διαφημισεις τους παντα προβαλλουν τη δυναμη, την ταχυτητα και την ανωτερωτητα του γερμανικου προιοντος. Ετσι βρισκουν προσφορο εδαφος στα μυαλα καταναλωτων που εχουν συγγενη ψυχολογια με αυτους γιαυτο και πανε τοσο καλα στις πωλησεις. Υπαρχουν σε ολο τον πλανητη αρκετα εκατομμυρια ανθρωπων που εχουν την ψυχολογια του ανωτερου οντος απο τους άλλους.Νομιζω καταλαβατε το σκεπτικο μου γιατι κουρασα.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2015, 08:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εδώ θα μπορούσαμε να ανοίξουμε ένα ωραίο θέμα . Ιστορικό .

Είμαι μεσήλικας . Θυμάμαι αμυδρά ότι στα τέλη της δεκαετίας του 60 ο πατέρας μου και οι φίλοι του , είχαν άλλη οπτική για τα αμάξια . Εκείνοι 35-40 χρονών τότε που είχαν φτάσει σε ένα επίπεδο να μπορούν να αγοράσουν ένα αμάξι , συνήθως μεταχειρισμένο 3-4 χρόνων , τα αμάξια που κοίταγαν τότε ήταν τα βόλβο 122 , τα πεζό 404 και στο άνω μέρος όσοι είχαν πιό πολλά λεφτά , τις ds . H mercedes θεωρείτο γεροντέ , και λοιπές γερμανικές μάρκες ήταν χαμηλά , αφού τότε άρχιζε η bmw να βγάζει το 1800 και την σειρά 02 . Ακόμα η Λάντσια και η Αλφα Ρομέο .

Από το 70 και μετά είχαμε τις μεγάλες αλλαγές στην εκτός Γερμανίας Ευρώπη , δηλαδή βασικά Γαλλία και Ιταλία , όπου οι πολιτικές συγκρούσεις , τα θέματα με τα συνδικάτα , άρχισαν να δημιουργούν προβλήματα ποιότητας , κυρίως σκουριές στα Ιταλικά και βλάβες στα Γαλλικά , ενώ η Σιτροέν ,έχασε την αυτονομία της και το πνεύμα της και πήγε στην πεζό .

Από τότε μέχρι σχεδόν το 90 η εταιρεία προσπαθούσε να ξαναβρεθεί στην αγορά , φτιάχνοντας την ποιότητα και ποιό συμβατικά αμάξια , ενώ οι άλλες εταιρείες της Γερμανίας ανέβαιναν και ξέφευγαν . Μετά εμφανίστηκαν και οι Ιάπωνες , ήρθαν και οι Κορεάτες και άλλαξε το σκηνικό .

Και τώρα η εταιρεία , έχοντας κάνει το έξυπνο άνοιγμα στην Κίνα , θα μπορεί εκεί να βρεί την μεγάλη αγορά που θα την στηρίξει . Ετσι θα ακολουθήσει διάφορους δρόμους , βασιζόμενη στην διαφορετικότητα στην Ευρώπη και στην μαζικότητα στην Κίνα , όπου εκεί οι τεράστιες πωλήσεις θα της δώσουν τα χρήματα που χρειάζεται .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νεα c5 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Νοέμ 2015, 11:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
...Επρεπε να δωσουν οδηγιες στους dealers και να τους εκπαιδευσουν κατάλληλα ωστε να κεντριζουν το ενδιαφερον του καταναλωτη και να προκαλουν τον ανταγωνισμο. Αν ημουν εξουσιοδοτημενος εμπορος θα εβαζα μεσα στην εκθεση να παιζουν στις οθονες ολη μερα φιλμακια με την ιστορια και τις τεχνολογιες της φιρμας. Θα διοργανωνα καθε τοσο πολυ λεπτομερη test drive ακομα και με ραντεβου στο σπιτι του υποτιθεμενου αγοραστη για να του εκθειασω τα ατου της υδροπνευματικης και να λυσω ολες τις αποριες και τις αναστολες του πελατη....


Δύο φορές βρέθηκα σε αντιπροσωπεία της Citroen για το C5, μία που πήγα στη Θεσσαλονίκη να ρωτήσω όταν είχε πρωτοβγεί και άλλη μία όταν το παρήγγειλα με συνοπτικές διαδικασίες.

Και στις 2 αντιπροσωπείες οι πωλητές χτυπιόντουσαν πως πρέπει να το παραγγείλω με μεταλλική ανάρτηση "αφού είναι το ίδιο με την υδρο και επιπλέον έχει ζάντες, ημιδερμάτινα καθίσματα και αυτόματα φώτα/υαλοκαθαριστήρες".

Αν μάλιστα δεν είχα προηγούμενες επαφές με CX/BX/Xantia θα τους είχα ακούσει, αλλά για καλή μου τύχη μου έμεινε απωθημένο "το αυτοκίνητο που ανεβοκατεβαίνει σε ύψος".

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 7 [ 98 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συναγερμος c4 1600 100hp 2016 Συναγερμος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: foteinos90
Απαντήσεις: 4
Κοπή πίτας 2016
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 61
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΛΑΜΠΕΣ W5W ΓΙΑ CITROEN C3 II 2016
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Gazaki
Απαντήσεις: 6
Συμβουλές για C3 diesel 2016
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: steve douglas
Απαντήσεις: 3
c5 2016..λες;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: spp
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ