Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα turbo c5 2.0 hdi break 2001
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιαν 2016, 22:53
Καλησπέρα.Έχω C5 2.0 HDI {RHZ} break του 2001. Με ταλαιπωρεί αρκετό καιρό η ένδειξη anomalie antipollution. Όταν πρωτοεμφανίστηκε πήγα στην αντιπροσωπεία της citroen στη Θεσσαλονίκη [Φέσσας πρώην] και διέγνωσα βλάβη στη βαλβίδα του τουρμπο την οποία και αντικατέστησαν. Στα 500 μέτρα από το συνεργείο μέχρι το σπίτι το ίδιο πρόβλημα , καπνός ντουμάνι όπως και πριν.Στο γκαράζ του σπιτιού μου κοίταξα μόνος μου το σύστημα τούρμπο και διαπίστωσα το κάτω κολάρο [μετά το intercooler] σχισμένο.Το παράγγειλα μόνος μου , το αντικατέστησα μόνος μου και το σχισμένο το έδωσα στην αντιπροσωπεία και αναγνώρισε το λάθος της. Σημειώνω ότι ζήτησα την παλιά βαλβίδα και δεν μου την έδσωσαν. Ψάχνοντας , διαπίστωσα ότι δεν αφαίρεσαν αλλά σύνδεσαν την καινούρια και την πέταξαν "χύμα" κάτω από πλαστικό κάλυμμα.Από τότε το αυτοκίνητο, μετά τις 3000 στροφές ανάβει λαμπάκι, ο κινητήρας μπαίνει σε κατάσταση safe mode , δεν ανεβάζει στροφές πάνω από 2800 και ελαφρώς αυξάνει η κατανάλωση. Το σβήνω , ξαναβάζω μπροστά ,οι στροφές ανεβαίνουν κανονικά και αν ανεβάσω μια δυο φορές στις 4000 , το λαμπάκι σβήνει. Καθάρισα intercooler, αντικατέστησα σενσορα υπερπλήρωσης , καθαρισα επαφές , καθάρισα EGR , MAP , δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Στη διάγνωση βγάζει σφάλματα : P0235 & P0245 [αισθητήρας πίεσης υπετροφοδότησης & βαλβίδα wasteggate] Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; Ευχαριστώ.
grekoulis
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα turbo c5 2.0 hdi break 2001
μάλλον θες ενα πράμα που στα αγγλικα λέγεται swirl valve actuator (called Diaphragm) και στα γερμανικα Entlüftungsmembran Kurbelgehäuseentlüftung Αυτα απο μελέτη στα ξένα φόρουμ δεν κατέχω αλλως
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
surfer01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα turbo c5 2.0 hdi break 2001
Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιαν 2016, 16:03
grekoulis έγραψε:
μάλλον θες ενα πράμα που στα αγγλικα λέγεται swirl valve actuator (called Diaphragm) και στα γερμανικα Entlüftungsmembran Kurbelgehäuseentlüftung Αυτα απο μελέτη στα ξένα φόρουμ δεν κατέχω αλλως
Ευχαριστώ, αλλά το προτεινόμενο εξάρτημα , απ' ότι διάβασα , είναι κινητήρα citroen 2.2 hdi or Peugeot 607
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση