Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 20 Σεπ 2019, 05:33 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2016, 17:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 977
Εχω ενα c5 του 2010, αγορασμενο απο εμενα αρχες του 2012 με πολυ λιγα χιλιόμετρα (λιγότερα αο 10.000).
Σημερα εχει ~53.000 και ειναι μια χαρα οπως μιλάμε, χωρις να γνωρίζω να εχει κατι.

Μεχρι στιγμης μου εχει βγάλει τα ακόλουθα
1) known issues . Συγκεκριμένα πολυ προσφατα άλλαξα τον πήρο στον τεντωτήρα και την αντλία νερού, αυτά γιατι εκανε θόρυβο και το ψάξαμε να δουμε τι ηταν, τελικα με αυτα τα δυο εστρωσε μια χαρα .
2) ειχε προβλημα μια βαλβιδα στην εξαγωγή , ανοίξαμε καπάκι και αλλαξαμε οτι χρειάζεται, εκτοτε (πανε 10000 χλμ) ειναι οκ χωρις πρόβλημα

Βρίσκομαι στη Βιέννη και η ιδιαιτερότητα εδω είναι οτι μπορώ λόγω δουλειάς να πάρω αμαξι καινούργιο αφορολόγητο με μεγάλη έκπτωη (`40% απο την αρχική τιμή καταλόγου) .
Απο την άλλη τα σερβις και τα εργατικά είναι πανάκριβα οποτε τα μεταχειρισμενα εχουνε αυξημένο κόστος χρήσης.
Σκέφτομαι τι να κάνω με το αμάξι

Η μία επιλογή ειναι να αποφασίσω οτι το κρατάω για πολλάαααα χρόνια.
Σαν αμάξι τις ανάγκες μας τις καλύπτει στο 99% ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Ειναι ησυχο, πολυ ανετο, οσο δυνατο μου χρειάζεται, ταξιδεύει πολύ καλα, μας χωράει άνετα, εχει τα περισσότερα καλουδια που σου κανουνε τη ζωη ευκολη (bluetooth για μουσικούλα, αυτοματους υαλοκαθαριστηρες , cruise control κτλ) . Δεν εχω κανένα λόγο να το αλλάξω απο αποψη χρηστικότητας . Αν αποφασίσω οτι δεν πρόκειται να αλλαξουμε αμαξι, μπορω να εστιασω στο επόμενο θέμα που ειναι αυτό της κατοικίας .
Ομως φοβάμαι μην αρχίσει να βγάζει πολλές βλάβες και μετανίωσω, ενω τωρα που ειναι σε πολυ καλή κατάσταση μπορώ να το δώσω άνετα.
Ετσι ερχόμαστε στην άλλη επιλογή που ειναι να το δωσω το συντομότερο δυνατό και να πάρω ενα καινούργιο που για 4 χρόνια θα εχει εγγύση οποτε δεν έχω κάτι να ανησυχώ. Τα βασικά που θα κοίταγα στο νέο μάλλον ειναι να εχει αυτα τα χειμερινά κιτ (προθέρμανση κινητήρα, θερμαινόμενα καθίσματα, αν γίνεται θερμαινόμενο εμπρός παράθυρο), ίσως τετρακίνηση για θέματα ασφάλειας.
Εξτρα δυσκολία εδω οτι μποω να παρω καινούργιο αμάξι με αυτές τις εκπτώσεις μόνο σε 2 χρόνια απο τώρα. Αρα στο ενδιάμεσο θα πρέπει να κρατήσω το C5 (γιατι να το δωσω για αλλο προσωρινό δε λέεί) αλλα σε αυτή την περίπτωση χωρίς προληπτική αντιμετώπιση θεμάτων, μονο πατσαρίσματα ανάγκης.

Ποια ειναι τα θέματα που μπορώ να περιμένω για τα επόμενα χρόνια ? Αν μπορείτε παραθέστε μερικα καθως και το βαθμό δυσκολίας στην επισκευή (ευκολο-δύσκολο). Υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω προληπτικά;
1) δίσκοι συμπλέκτη. απο φυσιολογική φθορά ισως χρειαστούν, υποθέτω μετα απο 1-2 χρόνια. δεν εχω πατινάρισμα ή κατι αλλο αλλα η όπισθεν εκανε απο την "αρχη" που το πήρα στα χέρια μου 4 χρόνια πρίν ενα σφυριχτό θόρυβο σε ανηφόρα, υποθέτω ισως είχε ζοριστεί απο τον προηγούμενο. τοσα χρόνια πάντως δεν εχω παρατηρήσει κάτι εκτος απο αυτό, και αυτό που και πού. Δυσκολία - μέτρια
2) καμια διαρροή στις μπουκάλες και αλλαγή υγρών .
αυτό το θεωρώ πολύ πιθανό γιατι εχω διαβάσει αρκετές περιπτώσεις . Επιπλέον με φοβιζει γιατι ειναι εξειδικευμένη επισκευή και μαλλον ο μάστορας μου δεν θα ξέρει να την κάνει, αμα πρέπει να πάω αντιπροσωπία κλάφτα, θα με σφάξουνε. Δυσκολία/ρισκο - μεγάλο
3.... αλλο?

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2016, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1450
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Προφανώς στη τσέπη σου ξέρεις καλύτερα τι συμβαίνει....όπως και στο θυμικό σου, αν δηλαδή πας προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση.

Από ότι έχω διαβάσει, και από ότι έχω πάθει :), λογικό μου φαίνεται να περιμένεις τα κάτωθι:
1) Αντλία υψηλής
2) Θερμοστάτη-housing
3) Μπουκάλες
4) Κάποιο θέμα με τον μεταβλητό, ότι έκανες τώρα κάποια μερεμέτια δεν αποκλείεται στο μέλλον να ξανάχεις.
5) τα διάφορα υλικά τριβής δεν είναι ακριβώς βλάβη, αλλά τα υπολογίζεις μέσα στα τρέχοντα έξοδα του αυτοκινήτου.

Τα παραπάνω στην Ελλάδα πάνε χοντρικά στα 2Κ€, οπότε κάνεις μια αναγωγή εκεί που βρίσκεσαι και βλέπεις περίπου πόσα *μπορεί να* σου ζητήσει στο βράχυ- και μέσο- πρόθεσμο μέλλον.

_________________
Ford Kuga 1.5EB ST-Line
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2016, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7670
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μπορει και τιποτα πλην απο τα αναλωσιμα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc Lpg lovato Fast and easy.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2016, 08:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 1607
Είναι κινητήρας τούρμπο πρώτης γενιάς και από ότι διαβάζω στα φόρουμ , τα τουρμπάκια όλων των εταιρειών έβγαλαν προβλήματα . Ο Ace έχει αυτά τα θέματα . Εγώ με τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο του 2009 πλησιάζω τα 100.000 χλμ και δεν έχω τίποτα , ΧΤΥΠΑΩ ΞΥΛΟ , αν και έχω την exclusive και έχω πολλά ηλεκτρονικά παραπάνω από εσάς , ενώ δεν είμαι ψείρας με το αυτοκίνητο .

Δεν ψάχνομαι όμως . Δεν το πειράζω , γιατί θεωρώ ότι όσο το πειράζεις , όσο μπαίνουν χέρια , τόσο χειρότερο γίνεται . Εχω αυτή την φιλοσοφία λόγω της ενασχόλησης μου επί δεκαετίες με την οικοδομή , όπου βλέπω πόσο εύκολα το καλύτερο είναι εχθρός του καλού .

Επί της ουσίας έχεις ένα αμάξι ήδη 6 ετών που θα είναι 8 όταν πάρεις καινούργιο . Αρα για μένα είναι μονόδρομος . Κρατάς το αμάξι ως έχει και συνεχίζεις τότε . Είτε το δώσεις τώρα , είτε το δώσεις σε 2 χρόνια η διαφορά τιμής δεν θα είναι τόσο σημαντική , όσο το να χρεωθείς ένα καινούργιο . Για μτχ δεν ξέρω γιατί εγώ μια φορά αγόρασα μτχ και έπαθα τόσα προβλήματα που δεν ξαναπήρα . Εκτός αν βρείς αμάξι που το ξέρεις .

Ο κινητήρας αυτός που έχεις , έχει θέματα . Τα είχε και μια γνωστή μου που είχε Μίνι . Ισως να είσαι τυχερός και να μην σου βγάλει , αφού βελτιώθηκαν κάποια σε αυτό το μοντέλο , ενώ όπως ξέρουμε έχει και μεγάλη σημασία πως συμπεριφέρθηκε στο αμάξι ο πρώτος ιδιοκτήτης .

Αλλος φίλος έχει το μοντέλλο της προηγούμενης γενιάς και τώρα που κοντεύει τα 180.000 χλμ άλλαξε δίσκο και κάτι ακόμα .

Εγώ σε όλα τα citroen που είχα δεν είχα αλλάξει δίσκο , εκτός από το c4 που άλλαξα τώρα στα 11 χρόνια του , βασικά το ρουλεμάν είχε φαγωθεί , αλλά είναι ένα αμάξι που το 70 % των 70.000 χλμ του , το έχει κάνει εντός πόλης .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 , Citroen C5 2.0 exclusive 2009Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2016, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47
Δημοσιεύσεις: 206
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Με βάση το αντίστοιχο θέμα στο etuners τα θέματα που έχουν οι συγκεκριμένοι κινητήρες μπορεί να συνοψιστούν στα ακόλουθα :

Αισθητήρες οξυγόνου : διάρκεια ζωής 80.000-120.000 χλμ
Αισθητήρες πίεσης : καθάρισμα κάθε 30.000 χλμ
Υδραυλικός τεντωτήρας καδένας : αυτόν από ό,τι κατάλαβα τον άλλαξες
Απώλεια χρονισμού : στα 50.000 χλμ έλεγχος των long term fuel trims με διαγνωστικό (θα πρέπει να είναι κάτω από 10%).
Επικαθήσεις στις βαλβίδες εισαγωγής : λόγω άμεσου ψεκασμού οι βαλβίδες εισαγωγής δεν ξεπλένονται με το καύσιμο και με την πάροδο του χρόνου δημιουργούνται επικαθήσεις και υπάρχει απώλεια ισχύος (50.000 χλμ).
Θερμοστάτης : στις 70.000 χλμ η μηχανική του βαλβίδα υπολειτουργεί που οδηγεί σε μεγαλύτερους χρόνους προθέρμανσης
Πηνία ανάφλεξης : δεν πρέπει να βραχούν
Μπουζί : αλλαγή κάθε 20.000 χλμ ελέγχοντας το διάκενο μην ξεπεράσει τα 0,9 mm.
Κατανάλωση λαδιού : για τον συγκεκριμένο τύπο κινητήρα είναι φυσιολογική κατανάλωση λαδιού 1 λίτρο/5000 χλμ λόγω διαρροών από τα ελατήρια των πιστονιών και τα στεγανοποιητικά των βαλβίδων.
Αντλίες καυσίμου υψηλής, χαμηλής : αντικατάσταση στις 100.000 χλμ
Ψεκαστές : έλεγχος, μέτρηση, καθάρισμα κάθε 60.000 χλμ διότι από βρωμιές στο καύσιμο έχουμε επικαθήσεις στα ακροστόμια. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κατάλληλο καθαριστικό στο κύκλωμα βενζίνης
Χταπόδι εξαγωγής : έλεγχος για ραγίσματα στα 60.000 χλμ.
Υπερσυμπιεστής : έλεγχος για ραγίσματα και διαρροές λαδιού

Προσωπικά τώρα μιλώντας, το μόνο σοβαρό θέμα που είχα στα μόλις 33.000 χλμ ήταν η αντικατάσταση του σωλήνα που οδηγεί τις αναθυμιάσεις λαδιού από την κυλινδροκεφαλή στην εισαγωγή του τούρμπο και υψηλή κατανάλωση λαδιού λόγω είτε μή αντικατάστασης στην προγραμματισμένη συντήρηση ή αντικατάσταση με μή κατάλληλο λιπαντικό για τον κινητήρα αυτόν. Από τα παραπάνω φαίνεται ότι τα "χοντρά" τα έχω μπροστά μου. Στο διάστημα 50.000-70.000 χλμ θέλει ιδιαίτερη προσοχή.

_________________
C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2016, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 977
Ωραία , εκεί που είμαι ακριβώς (50-70κ)....

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Απρ 2016, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
Υπομονή δύο χρονάκια και βουρ για τετρακούνα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Απρ 2016, 08:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15512
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Χοντρική σκέψη αλλά έχει πολλά σωστά σημεία, τα οποία και συνοψίζονται σε λογικό αποτέλεσμα με μικρή απόκλιση λάθους σε αυτό:


_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Απρ 2016, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9366
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Πάρα πολύ ωραίο βίντεο! :thumb

_________________
Xsara Picasso 1.8 Luxe - 117 hp (2000) "Ελέφαντας" / C4 1.6 BlueHDi Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Απρ 2016, 09:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Ενδιαφέρον το παραπάνω video.Πιστεύω πως κανείς πρέπει να κινήται ανάλογα με την
τσέπη του χωρίς όμως υπερβολές!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ 2013, 17:04
Δημοσιεύσεις: 18
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δηλαδή εγώ είμαι από τους τυχερούς. Έχω κάνει 120000 χλμ σε μια περίοδο 4 χρόνων. Ούτε μια βλάβη.
Αλλά τακτικούς ελέγχους κάθε 10000 χλμ και τα μεγάλα service κάθε 30000 χλμ.
Υ.Γ. έχω την μεταλλική ανάρτηση όχι Hydro και το 90% των χιλιομέτρων είναι εκτός πόλης με νορμάλ ταχύτητες 90-120 χαω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 ΜΚ3 - τι βλάβες να περιμένω ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Απρ 2016, 18:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47
Δημοσιεύσεις: 206
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ένα ακόμα πολύ ενδιαφέρον άρθρο από το etuners με θέμα πιθανό πρόβλημα στο σύστημα χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής στους κινητήρες ΤΗΡ από το οποίο προκύπτει και πάλι η μεγάλη σημασία που παίζει το ελαιολιπαντικό στον συγκεκριμένο κινητήρα.
http://www.etuners.gr/psamini-1-6-thp-timing-problems-camshafts/
Όποιος θέλει να διαβάσει περισσότερα για τον μηχανισμό που χρησιμοποείται, ας ακολουθήσει τον παρακάτω σύνδεσμο :
http://www.delphi.com/manufacturers/auto/powertrain/gas/valvetrain/vcp
Γνώμη μου είναι για όποιον θέλει, να διαβάσει και ένα άρθρο του Ν. Μαρινόπουλου στο caroto.gr στον παρακάτω σύνδεσμο σχετικά με τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού :
http://www.caroto.gr/2009/04/20/vvt-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D/
Σημειωτέον ότι στον ΤΗΡ200 υπάρχει το ίδιο σύστημα και στον εκκεντροφόρο εξαγωγής.

_________________
C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Μηχανολογικα παραξενα-αστοχιες-σπανιες/δυσευρετες βλαβες.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 0
προβληματα ζημιες βλαβες
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nightrider86
Απαντήσεις: 33
μικροπροβληματα-βλαβες ραδιοφωνου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kanakis
Απαντήσεις: 2
Βλαβες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 649
βλαβες εκτος εγγυησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ