Συγγραφέας |
Μήνυμα |
stits
|
Θέμα δημοσίευσης: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 12:25 |
|
|
καλησπέρα σας θα ήθελα μερικές πληροφορίες για το c5. Είμαι κάτοχος ενός Vw beetle 1.8τ και η γυναίκα μου έχει ενα C3 1.4 και θέλω να πάρω ένα σενταν σαν νέος οικογενειάρχης. Κατέληξα στο C5 αν και γερμανοθρεμένος σε αμάξια μοντέλο του 2009 και πάνω λόγω τιμής και εξοπλισμού καθώς και λόγω ανάρτησης. Πολλοί όμως μου λένε να μην μπλέξω με την υδροπνευματική ανάρτηση λόγω κόστος επικσευής αλλά και ότι χαλάει εύκολα. ο πεθερός μου έχει την Xathia ΙΙ και όποτε τηην οδηγώ δεν ακούω το παραμικρό τριγμό σε ένα αμάξι 20ετιας!!! Επειδή έχω μπερδευτεί τι μπορεί να συναντήσω στο αμάξι. κια αξίζει ο 18αρης κινητήρας;
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 12:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Εγώ έχω με τον THP και υδροπνευματική, και είμαι μάλλον ο άτυχος, αφού στη δική μου έχαναν LDS και οι δύο πίσω μπουκάλες. Κάτι ανήκουστο για τα λίγα χλμ που έχει, όπως μου είπαν και στην αντιπροσωπεία. Τις άλλαξα και τις δύο, προφανώς δεν είναι φθηνές (~250€ η μία με υγρά και εργασία στην αντιπροσωπεία), αλλά δεν είναι γενικώς κάτι που πρέπει να σε απασχολεί. Από την άλλη όμως, η άνεση και η ποιότητα κύλισης της hydro συναντώνται μόνο σε αυτοκίνητα με τριψήφια χλ € αξία. Όσο για το μοτέρ, εφόσον υπάρχει το THP, γιατί να κοιτάξεις οποιοδήποτε άλλο ? Οικονομικό (όταν προσέχεις), σβέλτο (έως αρκετά σβέλτο), λίγα προβλήματα (μόνο το χρονισμό ελέγχεις που και που), γενικώς ένα πολύ καλό all-around μοτέρ. Τριγμοί και μικροθόρυβοι δεν υπάρχουν, τουλάχιστον στη δική μου. Γενικά είναι δεμένο όχημα, τόσο από πλευράς συναρμογής όσο και από ποιότητα υλικών.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 13:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Στο 18αρι από 2009 και μετά που θες δεν βγαίνει με υδροενεργητικη από την άλλη σε αυτή την καρότσα το μοτερ ζοριζεται πολύ άρα παμε σε thp η διλιτρο ατμόσφαιρα και μακρά πιο αξιόπιστο. Αν πάρεις με την καλή ανάρτηση μην αγχωνεσαι δεν βγάζει προβλήματα.
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
stits
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 20:36 |
|
|
Ναι τον είδα τον κινητήρα και είδα ότι έχιε και καλές επιδόσεις. Απλά πως θα μπορέσω να καταλάβω την ανάρτηση αν είναι τελειωμένη ή έχει ακόμα χιλιόμετρα. Δηλαδή μία καλή ζημιά στην ανάρτηση όπως μου τα λέτε είναι 1000ικό; Επίσης αν επιλέξω ένα μοντέλο χωρίς navi θα μπορέσω να κάνω αναβάθμιση μετά με κάποια εργοστασιακή όπως στα vw ή θα πρέπει να το βρω έτσι από την αρχή.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 20:51 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Λογικα δεν υπαρχει "τελειωμενη" υδροπνευματικη σε προσφατα C5, γιατι πολυ απλα η αναρτηση αυτη δεν "τελειωνει". Ακομα και καποια προβληματα οταν προκυψουν αντιμετωπιζονται. Απλα να εχεις υποψη σου οτι η νεα υδροενεργητικη με τα υγρα LDS εχει εγγυηση 200000km. Eπισης αυτα τα αυτοκινητα καλο ειναι να τα αγοραζουν οδηγοι που ριχνουν ποτε-ποτε καμμια ματια κατω απο το καπω. Θελω να πω, οτι γενικα ειναι αξιοπιστα αλλα θελουν και τον ελεγχο τους και να "διαβαζεις" τα σημαδια που σου δινει το αυτοκινητο ωστε να προλαβαινεις ακριβες βλαβες. Επισης ο κινητηρας THP, ενιοτε εχει προβλημα με τον τεντωτηρα της καδενας, οποτε χρειαζεται να ακους αν 'τρακτεριζει' στο ρελαντι. Αν δεν θελεις να ασχολεισαι πηγαινε για γιαπωνεζικο. Ομως τον ταξιδιαρικο χαρακτηρα της C5 δεν το εχει κανενα αλλο στην κατηγορια του.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 23:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
stits έγραψε: Πολλοί όμως μου λένε να μην μπλέξω με την υδροπνευματική ανάρτηση λόγω κόστος επικσευής αλλά και ότι χαλάει εύκολα. ο πεθερός μου έχει την Xathia ΙΙ και όποτε τηην οδηγώ δεν ακούω το παραμικρό τριγμό σε ένα αμάξι 20ετιας!!! Επειδή έχω μπερδευτεί τι μπορεί να συναντήσω στο αμάξι. κια αξίζει ο 18αρης κινητήρας; Γνωστες ολοι αυτοι που σου λενε διαφορα αν μη τι αλλο.... Η xantia οταν την πιεσεις ,ιδιως αν ειναι 1800αρα γιατι η 1600αρα ειναι ψοφιμι θα καταλαβεις τι αμαξι ειναι.... Και ναι ειχε και ποιοτητα κατασκευης. Η 1800αρα c5 ειναι safe επιλογη. Αλλα ουτε υδροπνευματικη εχει ουτε επιδοσεις.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 08:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
αν κανεις ταξιδια συχνα παρτο..αν οχι πηγαινε σε κατι αλλο.....να ξερεις οτι η υδρο παρολο τις ιδιαιτεροτητες που εχει η ανεση και το κρατημα που σου χαριζει ειναι το κατι αλλο....και να ξερεις το πιο σημαντικο....τα αμαξια με υδροπνευματικη αναρτηση συγχωρουν ενα παραπανω λαθος απο τα συμβατικα....ζημιες δεν βγαζουν... σε συγκριση με την ξαντια που αναφερες το C5 βγαζει μια δυο ζημιες τις οποιες θα τις πληρωσεις σε βαθος χρονου και στο ξανθια βγαζει πιο συχνες αλλα με μικροτερο κοστος αλλα στο συνολο ειναι περιπου τα ιδια....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 10:04 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Να συμπληρώσω στα πολύ σωστά που γράφτηκαν πάνω πως οι ενδεχόμενες "ζημιές" που μπορεί να βγάλει ένα υδρο είναι περίπου όσο το κόστος των αμορτισέρ σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο αντίστοιχης χρήσης κ χιλιομέτρων.
Για παράδειγμα η C5 μου έχει 263.000χλμ και μέχρι στιγμής δεν έχει ζητήσει απολύτως τίποτα στην ανάρτηση.
Ακόμα και αν με το που θα μπω ακουστεί ένα μπαμ κ πρέπει να αλλάξω 2 μπουκάλες συν σφαίρες, θα είναι περίπου το κόστος για τις (τουλάχιστον 2) αλλαγές αμορτισέρ που θα έπρεπε να είχα κάνει για τα χιλιόμετρα που έγραψα.
Τέλος, το καλό της υδρο είναι το πολύ προσγειωμένο κόστος σε σχέση με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή αερανάτηση που έχουν άλλες μάρκες. Οι τιμές ειδικά για αερανάρτηση ξεκινούν από 1000ε ανά ρόδα σε ταπεινές μάρκες τύπου Subaru και φτάνουν σε παλαβά νούμερα αν πιάσουμε μεγάλα Μερσεντές ή Καγιέν.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 11:12 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: . Απλα να εχεις υποψη σου οτι η νεα υδροενεργητικη με τα υγρα LDS εχει εγγυηση 200000km. που είναι επίσημα γραμμένο αυτό κ Νίκο?
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 06:50 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Grekoulis, μπορει να κανω λαθος, αλλα αποτι θυμαμαι το διαφημιζαν σαν ατου του νεου συστηματος. Μπορει το spot να ελεγε οτι δεν χρειαζεται συντηρηση για 5 χρονια η 200000km. Sorry αν κανω λαθος. Ας μας ενημερωσουν καλυτερα οι κατεχοντες υδροπνευματικα με LDS.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 08:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Grekoulis, μπορει να κανω λαθος, αλλα αποτι θυμαμαι το διαφημιζαν σαν ατου του νεου συστηματος. Μπορει το spot να ελεγε οτι δεν χρειαζεται συντηρηση για 5 χρονια η 200000km. Sorry αν κανω λαθος. Ας μας ενημερωσουν καλυτερα οι κατεχοντες υδροπνευματικα με LDS. Ήταν μέρος της προωθητικής καμπάνιας, ότι αντέχει/δεν βγάζει βλάβες για 200Κ χλμ. Προφανώς όμως αυτό δεν πέρασε στην εγγύηση, τουλάχιστον όχι Ευρώπη από όσο ξέρω, η εγγύηση ήταν η κανονική για όλο το όχημα. Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Mazda με τον renesis στο RX8 για να στηρίξει το όχημα και τον κινητήρα, λέγανε ότι αντέχει 200Κ χλμ χωρίς να χρειαστεί οτιδήποτε (προφανώς ούτε rebuild), αλλά η εγγύηση ήταν η κανονική προβλεπόμενη.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 08:58 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
The Ace έγραψε: Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Mazda με τον renesis στο RX8 για να στηρίξει το όχημα και τον κινητήρα, λέγανε ότι αντέχει 200Κ χλμ χωρίς να χρειαστεί οτιδήποτε (προφανώς ούτε rebuild), αλλά η εγγύηση ήταν η κανονική προβλεπόμενη. Το λατρεύω το RX-8, και χαλάλι οι ιδιαιτερότητες του, αλλά τη "σκότωσες" την hydro με αυτό το παράδειγμα...
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 09:22 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Από οτι θυμάμαι, τα περί 200.000χλμ τα γράφει και στο μανουαλ του αυτοκινήτου, δεν περιορίζεται δλδ σε πυροτέχνημα δελτίου τύπου.
Από την αλλη, όταν είχα ψάξει την επέκταση εγγύησης δεν καλυπτόταν 100% η ανάρτηση πέραν των χιλιομέτρων της εγγύησης (πολύ λιγότερα από 200.000).
Άρα η ιστορία είναι περίπου στυλ RX8, απλά με πολύ καλύτερα προγνωστικά.
Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 13:57 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
The Ace έγραψε: Ήταν μέρος της προωθητικής καμπάνιας, ότι αντέχει/δεν βγάζει βλάβες για 200Κ χλμ. .
Να μου το δείξετε γραμμένο. Το αυτό για κ Kobulis. Μάλλον είναι ένας αστικός μύθος αλλά κρατάω μια επιφύλαξη για αυτό σας παρακαλώ για ντοκουμέντα. Όσο το έψαξα δεν βρήκα κάτι
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|