Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 12:25 
Άβαταρ μέλους
καλησπέρα σας θα ήθελα μερικές πληροφορίες για το c5.
Είμαι κάτοχος ενός Vw beetle 1.8τ και η γυναίκα μου έχει ενα C3 1.4 και θέλω να πάρω ένα
σενταν σαν νέος οικογενειάρχης. Κατέληξα στο C5 αν και γερμανοθρεμένος σε αμάξια
μοντέλο του 2009 και πάνω λόγω τιμής και εξοπλισμού καθώς και λόγω ανάρτησης. Πολλοί όμως μου
λένε να μην μπλέξω με την υδροπνευματική ανάρτηση λόγω κόστος επικσευής αλλά και ότι χαλάει εύκολα.
ο πεθερός μου έχει την Xathia ΙΙ και όποτε τηην οδηγώ δεν ακούω το παραμικρό τριγμό σε ένα αμάξι 20ετιας!!!
Επειδή έχω μπερδευτεί τι μπορεί να συναντήσω στο αμάξι.
κια αξίζει ο 18αρης κινητήρας;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Εγώ έχω με τον THP και υδροπνευματική, και είμαι μάλλον ο άτυχος, αφού στη δική μου έχαναν LDS και οι δύο πίσω μπουκάλες. Κάτι ανήκουστο για τα λίγα χλμ που έχει, όπως μου είπαν και στην αντιπροσωπεία. Τις άλλαξα και τις δύο, προφανώς δεν είναι φθηνές (~250€ η μία με υγρά και εργασία στην αντιπροσωπεία), αλλά δεν είναι γενικώς κάτι που πρέπει να σε απασχολεί. Από την άλλη όμως, η άνεση και η ποιότητα κύλισης της hydro συναντώνται μόνο σε αυτοκίνητα με τριψήφια χλ € αξία.

Όσο για το μοτέρ, εφόσον υπάρχει το THP, γιατί να κοιτάξεις οποιοδήποτε άλλο ? ;) Οικονομικό (όταν προσέχεις), σβέλτο (έως αρκετά σβέλτο), λίγα προβλήματα (μόνο το χρονισμό ελέγχεις που και που), γενικώς ένα πολύ καλό all-around μοτέρ.

Τριγμοί και μικροθόρυβοι δεν υπάρχουν, τουλάχιστον στη δική μου. Γενικά είναι δεμένο όχημα, τόσο από πλευράς συναρμογής όσο και από ποιότητα υλικών.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Στο 18αρι από 2009 και μετά που θες δεν βγαίνει με υδροενεργητικη από την άλλη σε αυτή την καρότσα το μοτερ ζοριζεται πολύ άρα παμε σε thp η διλιτρο ατμόσφαιρα και μακρά πιο αξιόπιστο.
Αν πάρεις με την καλή ανάρτηση μην αγχωνεσαι δεν βγάζει προβλήματα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 20:36 
Άβαταρ μέλους
Ναι τον είδα τον κινητήρα και είδα ότι έχιε και καλές επιδόσεις. Απλά πως θα μπορέσω να καταλάβω την ανάρτηση αν είναι τελειωμένη ή έχει ακόμα χιλιόμετρα. Δηλαδή μία καλή ζημιά στην ανάρτηση όπως μου τα λέτε είναι 1000ικό;
Επίσης αν επιλέξω ένα μοντέλο χωρίς navi θα μπορέσω να κάνω αναβάθμιση μετά με κάποια εργοστασιακή όπως στα vw ή θα πρέπει να το βρω έτσι από την αρχή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Λογικα δεν υπαρχει "τελειωμενη" υδροπνευματικη σε προσφατα C5, γιατι πολυ απλα η αναρτηση αυτη δεν "τελειωνει". Ακομα και καποια προβληματα οταν προκυψουν αντιμετωπιζονται. Απλα να εχεις υποψη σου οτι η νεα υδροενεργητικη με τα υγρα LDS εχει εγγυηση 200000km. Eπισης αυτα τα αυτοκινητα καλο ειναι να τα αγοραζουν οδηγοι που ριχνουν ποτε-ποτε καμμια ματια κατω απο το καπω. Θελω να πω, οτι γενικα ειναι αξιοπιστα αλλα θελουν και τον ελεγχο τους και να "διαβαζεις" τα σημαδια που σου δινει το αυτοκινητο ωστε να προλαβαινεις ακριβες βλαβες. Επισης ο κινητηρας THP, ενιοτε εχει προβλημα με τον τεντωτηρα της καδενας, οποτε χρειαζεται να ακους αν 'τρακτεριζει' στο ρελαντι. Αν δεν θελεις να ασχολεισαι πηγαινε για γιαπωνεζικο. Ομως τον ταξιδιαρικο χαρακτηρα της C5 δεν το εχει κανενα αλλο στην κατηγορια του.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
stits έγραψε:
Πολλοί όμως μου λένε να μην μπλέξω με την υδροπνευματική ανάρτηση λόγω κόστος επικσευής αλλά και ότι χαλάει εύκολα.
ο πεθερός μου έχει την Xathia ΙΙ και όποτε τηην οδηγώ δεν ακούω το παραμικρό τριγμό σε ένα αμάξι 20ετιας!!!
Επειδή έχω μπερδευτεί τι μπορεί να συναντήσω στο αμάξι.
κια αξίζει ο 18αρης κινητήρας;

Γνωστες ολοι αυτοι που σου λενε διαφορα αν μη τι αλλο....
Η xantia οταν την πιεσεις ,ιδιως αν ειναι 1800αρα γιατι η 1600αρα ειναι ψοφιμι θα καταλαβεις τι αμαξι ειναι.... Και ναι ειχε και ποιοτητα κατασκευης.
Η 1800αρα c5 ειναι safe επιλογη. Αλλα ουτε υδροπνευματικη εχει ουτε επιδοσεις.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 08:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αν κανεις ταξιδια συχνα παρτο..αν οχι πηγαινε σε κατι αλλο.....να ξερεις οτι η υδρο παρολο τις ιδιαιτεροτητες που εχει η ανεση και το κρατημα που σου χαριζει ειναι το κατι αλλο....και να ξερεις το πιο σημαντικο....τα αμαξια με υδροπνευματικη αναρτηση συγχωρουν ενα παραπανω λαθος απο τα συμβατικα....ζημιες δεν βγαζουν...
σε συγκριση με την ξαντια που αναφερες το C5 βγαζει μια δυο ζημιες τις οποιες θα τις πληρωσεις σε βαθος χρονου και στο ξανθια βγαζει πιο συχνες αλλα με μικροτερο κοστος αλλα στο συνολο ειναι περιπου τα ιδια....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Να συμπληρώσω στα πολύ σωστά που γράφτηκαν πάνω πως οι ενδεχόμενες "ζημιές" που μπορεί να βγάλει ένα υδρο είναι περίπου όσο το κόστος των αμορτισέρ σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο αντίστοιχης χρήσης κ χιλιομέτρων.

Για παράδειγμα η C5 μου έχει 263.000χλμ και μέχρι στιγμής δεν έχει ζητήσει απολύτως τίποτα στην ανάρτηση.

Ακόμα και αν με το που θα μπω ακουστεί ένα μπαμ κ πρέπει να αλλάξω 2 μπουκάλες συν σφαίρες, θα είναι περίπου το κόστος για τις (τουλάχιστον 2) αλλαγές αμορτισέρ που θα έπρεπε να είχα κάνει για τα χιλιόμετρα που έγραψα.

Τέλος, το καλό της υδρο είναι το πολύ προσγειωμένο κόστος σε σχέση με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή αερανάτηση που έχουν άλλες μάρκες. Οι τιμές ειδικά για αερανάρτηση ξεκινούν από 1000ε ανά ρόδα σε ταπεινές μάρκες τύπου Subaru και φτάνουν σε παλαβά νούμερα αν πιάσουμε μεγάλα Μερσεντές ή Καγιέν.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
. Απλα να εχεις υποψη σου οτι η νεα υδροενεργητικη με τα υγρα LDS εχει εγγυηση 200000km.


που είναι επίσημα γραμμένο αυτό κ Νίκο?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 06:50 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Grekoulis, μπορει να κανω λαθος, αλλα αποτι θυμαμαι το διαφημιζαν σαν ατου του νεου συστηματος. Μπορει το spot να ελεγε οτι δεν χρειαζεται συντηρηση για 5 χρονια η 200000km. Sorry αν κανω λαθος. Ας μας ενημερωσουν καλυτερα οι κατεχοντες υδροπνευματικα με LDS.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Grekoulis, μπορει να κανω λαθος, αλλα αποτι θυμαμαι το διαφημιζαν σαν ατου του νεου συστηματος. Μπορει το spot να ελεγε οτι δεν χρειαζεται συντηρηση για 5 χρονια η 200000km. Sorry αν κανω λαθος. Ας μας ενημερωσουν καλυτερα οι κατεχοντες υδροπνευματικα με LDS.


Ήταν μέρος της προωθητικής καμπάνιας, ότι αντέχει/δεν βγάζει βλάβες για 200Κ χλμ. Προφανώς όμως αυτό δεν πέρασε στην εγγύηση, τουλάχιστον όχι Ευρώπη από όσο ξέρω, η εγγύηση ήταν η κανονική για όλο το όχημα.

Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Mazda με τον renesis στο RX8 για να στηρίξει το όχημα και τον κινητήρα, λέγανε ότι αντέχει 200Κ χλμ χωρίς να χρειαστεί οτιδήποτε (προφανώς ούτε rebuild), αλλά η εγγύηση ήταν η κανονική προβλεπόμενη.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 08:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
The Ace έγραψε:
Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Mazda με τον renesis στο RX8 για να στηρίξει το όχημα και τον κινητήρα, λέγανε ότι αντέχει 200Κ χλμ χωρίς να χρειαστεί οτιδήποτε (προφανώς ούτε rebuild), αλλά η εγγύηση ήταν η κανονική προβλεπόμενη.


Το λατρεύω το RX-8, και χαλάλι οι ιδιαιτερότητες του, αλλά τη "σκότωσες" την hydro με αυτό το παράδειγμα... :P :P :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 09:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Ε τι να σου κάνω, έφερα το πρώτο αντίστοιχο/παρόμοιο παράδειγμα που μου ήρθε στο μυαλό...και επειδή το έχω και σχετικά πρόσφατο το RX8, ήταν σχεδόν αυτόματη αντίδραση :D

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 09:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Από οτι θυμάμαι, τα περί 200.000χλμ τα γράφει και στο μανουαλ του αυτοκινήτου, δεν περιορίζεται δλδ σε πυροτέχνημα δελτίου τύπου.

Από την αλλη, όταν είχα ψάξει την επέκταση εγγύησης δεν καλυπτόταν 100% η ανάρτηση πέραν των χιλιομέτρων της εγγύησης (πολύ λιγότερα από 200.000).

Άρα η ιστορία είναι περίπου στυλ RX8, απλά με πολύ καλύτερα προγνωστικά.

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 13:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
The Ace έγραψε:

Ήταν μέρος της προωθητικής καμπάνιας, ότι αντέχει/δεν βγάζει βλάβες για 200Κ χλμ. .


Να μου το δείξετε γραμμένο.
Το αυτό για κ Kobulis.
Μάλλον είναι ένας αστικός μύθος αλλά κρατάω μια επιφύλαξη για αυτό σας παρακαλώ για ντοκουμέντα. Όσο το έψαξα δεν βρήκα κάτι

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αγορά c4 vts 2.0
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Montaz
Απαντήσεις: 35
αγορά αυτοκινήτου cng (φυσικό αέριο)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: dJ_nikodemus
Απαντήσεις: 12
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ CITROEN SAXO 1.1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 21
Αγορά Ελαφρομένου Βολάν και Τροχαλίας Στροφάλου
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2 madman
Απαντήσεις: 25
Αγορα C4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: c4thess
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ