Σελίδα 1 από 3

Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 12:25
από stits
καλησπέρα σας θα ήθελα μερικές πληροφορίες για το c5.
Είμαι κάτοχος ενός Vw beetle 1.8τ και η γυναίκα μου έχει ενα C3 1.4 και θέλω να πάρω ένα
σενταν σαν νέος οικογενειάρχης. Κατέληξα στο C5 αν και γερμανοθρεμένος σε αμάξια
μοντέλο του 2009 και πάνω λόγω τιμής και εξοπλισμού καθώς και λόγω ανάρτησης. Πολλοί όμως μου
λένε να μην μπλέξω με την υδροπνευματική ανάρτηση λόγω κόστος επικσευής αλλά και ότι χαλάει εύκολα.
ο πεθερός μου έχει την Xathia ΙΙ και όποτε τηην οδηγώ δεν ακούω το παραμικρό τριγμό σε ένα αμάξι 20ετιας!!!
Επειδή έχω μπερδευτεί τι μπορεί να συναντήσω στο αμάξι.
κια αξίζει ο 18αρης κινητήρας;

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 12:34
από The Ace
Εγώ έχω με τον THP και υδροπνευματική, και είμαι μάλλον ο άτυχος, αφού στη δική μου έχαναν LDS και οι δύο πίσω μπουκάλες. Κάτι ανήκουστο για τα λίγα χλμ που έχει, όπως μου είπαν και στην αντιπροσωπεία. Τις άλλαξα και τις δύο, προφανώς δεν είναι φθηνές (~250€ η μία με υγρά και εργασία στην αντιπροσωπεία), αλλά δεν είναι γενικώς κάτι που πρέπει να σε απασχολεί. Από την άλλη όμως, η άνεση και η ποιότητα κύλισης της hydro συναντώνται μόνο σε αυτοκίνητα με τριψήφια χλ € αξία.

Όσο για το μοτέρ, εφόσον υπάρχει το THP, γιατί να κοιτάξεις οποιοδήποτε άλλο ? ;) Οικονομικό (όταν προσέχεις), σβέλτο (έως αρκετά σβέλτο), λίγα προβλήματα (μόνο το χρονισμό ελέγχεις που και που), γενικώς ένα πολύ καλό all-around μοτέρ.

Τριγμοί και μικροθόρυβοι δεν υπάρχουν, τουλάχιστον στη δική μου. Γενικά είναι δεμένο όχημα, τόσο από πλευράς συναρμογής όσο και από ποιότητα υλικών.

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 13:33
από NEKTARIOS C5
Στο 18αρι από 2009 και μετά που θες δεν βγαίνει με υδροενεργητικη από την άλλη σε αυτή την καρότσα το μοτερ ζοριζεται πολύ άρα παμε σε thp η διλιτρο ατμόσφαιρα και μακρά πιο αξιόπιστο.
Αν πάρεις με την καλή ανάρτηση μην αγχωνεσαι δεν βγάζει προβλήματα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 20:36
από stits
Ναι τον είδα τον κινητήρα και είδα ότι έχιε και καλές επιδόσεις. Απλά πως θα μπορέσω να καταλάβω την ανάρτηση αν είναι τελειωμένη ή έχει ακόμα χιλιόμετρα. Δηλαδή μία καλή ζημιά στην ανάρτηση όπως μου τα λέτε είναι 1000ικό;
Επίσης αν επιλέξω ένα μοντέλο χωρίς navi θα μπορέσω να κάνω αναβάθμιση μετά με κάποια εργοστασιακή όπως στα vw ή θα πρέπει να το βρω έτσι από την αρχή.

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 20:51
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Λογικα δεν υπαρχει "τελειωμενη" υδροπνευματικη σε προσφατα C5, γιατι πολυ απλα η αναρτηση αυτη δεν "τελειωνει". Ακομα και καποια προβληματα οταν προκυψουν αντιμετωπιζονται. Απλα να εχεις υποψη σου οτι η νεα υδροενεργητικη με τα υγρα LDS εχει εγγυηση 200000km. Eπισης αυτα τα αυτοκινητα καλο ειναι να τα αγοραζουν οδηγοι που ριχνουν ποτε-ποτε καμμια ματια κατω απο το καπω. Θελω να πω, οτι γενικα ειναι αξιοπιστα αλλα θελουν και τον ελεγχο τους και να "διαβαζεις" τα σημαδια που σου δινει το αυτοκινητο ωστε να προλαβαινεις ακριβες βλαβες. Επισης ο κινητηρας THP, ενιοτε εχει προβλημα με τον τεντωτηρα της καδενας, οποτε χρειαζεται να ακους αν 'τρακτεριζει' στο ρελαντι. Αν δεν θελεις να ασχολεισαι πηγαινε για γιαπωνεζικο. Ομως τον ταξιδιαρικο χαρακτηρα της C5 δεν το εχει κανενα αλλο στην κατηγορια του.

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 23:25
από nonos
stits έγραψε:
Πολλοί όμως μου λένε να μην μπλέξω με την υδροπνευματική ανάρτηση λόγω κόστος επικσευής αλλά και ότι χαλάει εύκολα.
ο πεθερός μου έχει την Xathia ΙΙ και όποτε τηην οδηγώ δεν ακούω το παραμικρό τριγμό σε ένα αμάξι 20ετιας!!!
Επειδή έχω μπερδευτεί τι μπορεί να συναντήσω στο αμάξι.
κια αξίζει ο 18αρης κινητήρας;

Γνωστες ολοι αυτοι που σου λενε διαφορα αν μη τι αλλο....
Η xantia οταν την πιεσεις ,ιδιως αν ειναι 1800αρα γιατι η 1600αρα ειναι ψοφιμι θα καταλαβεις τι αμαξι ειναι.... Και ναι ειχε και ποιοτητα κατασκευης.
Η 1800αρα c5 ειναι safe επιλογη. Αλλα ουτε υδροπνευματικη εχει ουτε επιδοσεις.

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 08:20
από xantiamanolis
αν κανεις ταξιδια συχνα παρτο..αν οχι πηγαινε σε κατι αλλο.....να ξερεις οτι η υδρο παρολο τις ιδιαιτεροτητες που εχει η ανεση και το κρατημα που σου χαριζει ειναι το κατι αλλο....και να ξερεις το πιο σημαντικο....τα αμαξια με υδροπνευματικη αναρτηση συγχωρουν ενα παραπανω λαθος απο τα συμβατικα....ζημιες δεν βγαζουν...
σε συγκριση με την ξαντια που αναφερες το C5 βγαζει μια δυο ζημιες τις οποιες θα τις πληρωσεις σε βαθος χρονου και στο ξανθια βγαζει πιο συχνες αλλα με μικροτερο κοστος αλλα στο συνολο ειναι περιπου τα ιδια....

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 10:04
από kobulis
Να συμπληρώσω στα πολύ σωστά που γράφτηκαν πάνω πως οι ενδεχόμενες "ζημιές" που μπορεί να βγάλει ένα υδρο είναι περίπου όσο το κόστος των αμορτισέρ σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο αντίστοιχης χρήσης κ χιλιομέτρων.

Για παράδειγμα η C5 μου έχει 263.000χλμ και μέχρι στιγμής δεν έχει ζητήσει απολύτως τίποτα στην ανάρτηση.

Ακόμα και αν με το που θα μπω ακουστεί ένα μπαμ κ πρέπει να αλλάξω 2 μπουκάλες συν σφαίρες, θα είναι περίπου το κόστος για τις (τουλάχιστον 2) αλλαγές αμορτισέρ που θα έπρεπε να είχα κάνει για τα χιλιόμετρα που έγραψα.

Τέλος, το καλό της υδρο είναι το πολύ προσγειωμένο κόστος σε σχέση με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή αερανάτηση που έχουν άλλες μάρκες. Οι τιμές ειδικά για αερανάρτηση ξεκινούν από 1000ε ανά ρόδα σε ταπεινές μάρκες τύπου Subaru και φτάνουν σε παλαβά νούμερα αν πιάσουμε μεγάλα Μερσεντές ή Καγιέν.

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2016, 11:12
από grekoulis
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
. Απλα να εχεις υποψη σου οτι η νεα υδροενεργητικη με τα υγρα LDS εχει εγγυηση 200000km.


που είναι επίσημα γραμμένο αυτό κ Νίκο?

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 06:50
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Grekoulis, μπορει να κανω λαθος, αλλα αποτι θυμαμαι το διαφημιζαν σαν ατου του νεου συστηματος. Μπορει το spot να ελεγε οτι δεν χρειαζεται συντηρηση για 5 χρονια η 200000km. Sorry αν κανω λαθος. Ας μας ενημερωσουν καλυτερα οι κατεχοντες υδροπνευματικα με LDS.

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 08:52
από The Ace
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Grekoulis, μπορει να κανω λαθος, αλλα αποτι θυμαμαι το διαφημιζαν σαν ατου του νεου συστηματος. Μπορει το spot να ελεγε οτι δεν χρειαζεται συντηρηση για 5 χρονια η 200000km. Sorry αν κανω λαθος. Ας μας ενημερωσουν καλυτερα οι κατεχοντες υδροπνευματικα με LDS.


Ήταν μέρος της προωθητικής καμπάνιας, ότι αντέχει/δεν βγάζει βλάβες για 200Κ χλμ. Προφανώς όμως αυτό δεν πέρασε στην εγγύηση, τουλάχιστον όχι Ευρώπη από όσο ξέρω, η εγγύηση ήταν η κανονική για όλο το όχημα.

Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Mazda με τον renesis στο RX8 για να στηρίξει το όχημα και τον κινητήρα, λέγανε ότι αντέχει 200Κ χλμ χωρίς να χρειαστεί οτιδήποτε (προφανώς ούτε rebuild), αλλά η εγγύηση ήταν η κανονική προβλεπόμενη.

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 08:58
από NickNT
The Ace έγραψε:
Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Mazda με τον renesis στο RX8 για να στηρίξει το όχημα και τον κινητήρα, λέγανε ότι αντέχει 200Κ χλμ χωρίς να χρειαστεί οτιδήποτε (προφανώς ούτε rebuild), αλλά η εγγύηση ήταν η κανονική προβλεπόμενη.


Το λατρεύω το RX-8, και χαλάλι οι ιδιαιτερότητες του, αλλά τη "σκότωσες" την hydro με αυτό το παράδειγμα... :P :P :P

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 09:06
από The Ace
Ε τι να σου κάνω, έφερα το πρώτο αντίστοιχο/παρόμοιο παράδειγμα που μου ήρθε στο μυαλό...και επειδή το έχω και σχετικά πρόσφατο το RX8, ήταν σχεδόν αυτόματη αντίδραση :D

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 09:22
από kobulis
Από οτι θυμάμαι, τα περί 200.000χλμ τα γράφει και στο μανουαλ του αυτοκινήτου, δεν περιορίζεται δλδ σε πυροτέχνημα δελτίου τύπου.

Από την αλλη, όταν είχα ψάξει την επέκταση εγγύησης δεν καλυπτόταν 100% η ανάρτηση πέραν των χιλιομέτρων της εγγύησης (πολύ λιγότερα από 200.000).

Άρα η ιστορία είναι περίπου στυλ RX8, απλά με πολύ καλύτερα προγνωστικά.

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αγορά C5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2016, 13:57
από grekoulis
The Ace έγραψε:

Ήταν μέρος της προωθητικής καμπάνιας, ότι αντέχει/δεν βγάζει βλάβες για 200Κ χλμ. .


Να μου το δείξετε γραμμένο.
Το αυτό για κ Kobulis.
Μάλλον είναι ένας αστικός μύθος αλλά κρατάω μια επιφύλαξη για αυτό σας παρακαλώ για ντοκουμέντα. Όσο το έψαξα δεν βρήκα κάτι