Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 19 Μαρ 2024, 12:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιουν 2017, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
bakevang έγραψε:
Μάλλον το αντίθετο! Αυτοί που θέλουν υδρό, θα στραφούν ξεκάθαρα σε μτχ και θα δώσουν όσα ζητήσει ο ιδιοκτήτης...
Οπότε, η αξία τους ανεβαίνει γιατί θα είναι η τελευταία υδρό που βγήκε από την παραγωγή!

Και όποιος προβληματίζεται για την συντήρησή της, δεν νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα. Και ανταλλακτικά θα βγαίνουν και άνθρωποι που την ξέρουν υπάρχουν και θα υπάρχουν!


Εσύ θα έπαιρνες κάτι το οποίο θα είχε πρόβλημα στην εξεύρεση ανταλλακτικών?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιουν 2017, 10:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10557
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ, όπως ξέρεις, γενικά δεν θα έπαιρνα υδρό!
Απλά αναρωτιέμαι, γιατί να έχει πρόβλημα με ανταλλακτικά.
Για τα, τουλάχιστον, επόμενα 10 χρόνια, η Citroen θα βγάζει αυθεντικά ανταλλακτικά γι'αυτά τα αυτοκίνητα.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιουν 2017, 10:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Με το σταμάτημα της παραγωγής,αυτόματα σταματάει οτιδήποτε τελειώνει σε γνήσιο μιλάω πάντα.
Κανόνας του μάνατζμεντ.
Σε ιμί,δεν γνωρίζω.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιουν 2017, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Υπάρχει και ο κανόνας του support και του after sales service. Και το τελευταίο αυτοκίνητο έχει μια εγγύηση που η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να τηρήσει.

Συνήθως ο κατασκευαστής σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να έχει ανταλλακτικά για ένα ορισμένο χρονικό διαστημα. Δεν ξέρω αν πρόκειται για παραγωγή των ανταλλακτικών μεμονωμένα (μιας και την κανουν οι προμηθευτές) ή αυτά αποτελούν πρακτικά ολόκληρα αυτοκίνητα που αντιστοιχούν σε ένα μικρό ποσοστό της συνολικής παραγωγής. Μετά το πέρας του διαστήματος αυτού, διαθέσιμο είναι είτε ότι έχει περισσέψει από την παραγωγή κατά το διάστημα αυτό είτε ότι φτιάχνουν τρίτοι κατασκευαστές.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 00:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Να πούμε μερικές αλήθειες?

Αλήθεια νούμερο 1 : Η υδροπνευματική της Citroen δεν είναι η καλύτερη ανάρτηση που έχει παραχθεί ποτέ αλλά και που υπάρχει σήμερα. Μπορεί να ήταν εξωπραγματική και εξωγήινη για την εποχή της όταν πρωτοβγήκε, αλλά για τα σημερινά δεδομένα με την αύξηση του μεγέθους και του βάρους του αυτοκινήτου, δείχνει να μην τα καταφέρνει καλά στο θέμα της απόσβεσης και της ισορροπίας.
Λέγοντας ισορροπία, εννοώ να περνάει πάνω από σαμαράκια και ανωμαλίες, και οι ρόδες να ανεβοκατεβαίνουν χωρίς να "πηδάει" το αμάξωμα. Αυτό πια δεν υπάρχει. Και απόψεις του στυλ "Για να βρεις τέτοια ανάρτηση σε άλλη εταιρεία πρέπει να πληρώσεις πολλές χιλιάδες ευρώ" μόνο γέλια προκαλούν. Η Mercedes πχ στα μεγάλα μοντέλα της το έχει τερματίσει το θέμα της ανάρτησης.
https://youtu.be/ScpgI1w5F6A

Θα μου πεις... συγκρίνεις ανομία πράγματα. Ναι και όχι. Αν ήθελε η Citroen να εξελίξει τεχνολογικά την εν λόγω ανάρτηση ας έπαιρνε ιδέες και μαθήματα από την ηλεκτρομαγνητική της BOSE
https://youtu.be/3KPYIaks1UY

Αλήθεια νούμερο 2 : Σαφώς και υπάρχουν διαφορές στην αίσθηση σε όλα τα μοντέλα που φορούν αυτή την εκδοχή της ανάρτηση. Άλλο το να οδηγείς βάτραχο, άλλο το να οδηγείς XM και άλλο το να οδηγείς C5. Όσο πιο καινούργιο το αυτοκίνητο, τόσο πιο σκληρή η ανάρτηση, τόσο χειρότερη η απόσβεση και η ισορροπία.

Αλήθεια νούμερο 3 : Δυστυχώς η Citroen λειτουργεί ακόμα και σήμερα με τη λογική της budget εταιρείας. Έχει ένα σχετικά καλό σύστημα ανάρτησης, το οποίο για λόγους κόστους διαχρονικά αποφεύγει να το τοποθετήσει σε μικρομεσαία μοντέλα (δίλιτρη C4 υδρό?) - άρα και να γίνει ευρέως γνωστό - αλλά και εκεί που το εγκαθιστά λειτουργεί πάλι με το σκεπτικό να κρατήσει το κόστος χαμηλά, μη προσέχοντας την υπόλοιπη ανάρτηση (πολλαπλούς συνδέσμους έβαλε μόνο στο τελευταίο της μοντέλο με την υδροπνευματική πλέον να μην είναι στάνταρ) και μην παρέχοντας επαρκή ηχομόνωση ώστε να μην περνάει αυτό το γκάπ γκούπ στην καμπίνα. Με λίγα λόγια, δείχνει να μην ενδιαφέρεται να το πουλήσει και να το αξιοποιήσει επαρκώς.

Αλήθεια νούμερο 4 : Η υδροπνευματική ανάρτηση δεν είναι σταθερή στην απόδοση της. Άλλη αίσθηση έχεις τις κρύες μέρες του χειμώνα, και άλλη τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Το καλοκαίρι λειτουργεί σαφώς καλύτερα.

Αλήθεια νούμερο 5 : Με την μειωμένη απόδοση στην απόσβεση το μόνο που μας έμεινε να χαιρόμαστε είναι το ανεβοκατέβασμα της ανάρτησης, το σταθερό της ύψος ανεξαρτήτως βάρους, το ευθύγραμμο φρενάρισμα, τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στις μεγάλες ταχύτητες, την αίσθηση σιγουριάς στις μεγάλες στροφές.


Ως εκ τούτων, αυτοί πιστεύω είναι οι λόγοι που η εταιρεία αποφάσισε την κατάργηση της υδροπνευματικής. Μειωμένο ενδιαφέρον από μέρους της, υψηλό το κόστος βέβαια σε σχέση με μια συμβατική, και με αμφίβολα αποτελέσματα.

Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 06:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2216
Διαφωνώ στα περισσότερα κάθετα .

Αρχικά η σημερινή σε σχέση με την ΧΑΝΤΙΑ είναι πιό προχωρημένη . Εχει την δυνατότητα να προλαβαίνει να αυτορυθμίζεται όταν ο μπροστινός πέσει σε λακούβα , να αλλάξει σκληρότητα ο πίσω σε εκατοστά του δευτερολέπτου . Κατά τα άλλα ισχύει μερικώς η εποχικότητα και το θέμα των εγκάρσιων ανωμαλιών .

Αλλά όλα αυτά είναι πταίσματα . Αρχκεί να κάνεις τις διαδρομές που κάνεις συχνά με οποιοδήποτε άλλο αμάξι και θα καταλάβεις την διαφορά , ενώ το περπάτημα σε καλό οδόστρωμα στον Α/Δ δεν έχει αντίπαλο .

Τώρα τι λέμε για την S-class , θα διαφωνήσω κάθετα . Το 2005 υπήρχε η επιλογή σε εταιρικό ML να παρθεί με την αερανάρτηση , όπως άλλοι πήραν Καγιέν , Τουαρέγκ , Q7 με αυτήν . Τώρα που έχουν περάσει τα χρόνια , βλέπουμε στα μτχ ότι ΟΛΕΣ αυτές οι αναρτήσεις ήταν αποτυχημένες με τεράστια προβλήματα , τεράστιο κόστος αγοράς και τεράστιο κόστος συντήρησης , τόσο που οι γνώστες ψάχνουν αμάξια χωρίς αερανάρτηση .

Αρα ακριβή μεν στην παραγωγή , αλλά χωρίς προβλήματα συντήρησης και αστοχιών λύση και με εξαιρετικό αποτέλεσμα ήταν μόνο η υδρό και μάλιστα τοποθετημένη σε χαμηλού κόστους αμάξι .

Είναι αστείο να κατηγορούμε την σιτροέν ότι δεν έβαλε την υδρό στο c4 , σιγά μην την βάλει και στο c3 , αλλά την είχε από το 1969 στην GS , ενώ η μέρκ την βάζει στην S-class των 100-150000 €.

Από την άλλη τώρα πλέον έχουμε δύο αναρτήσεις . Αυτή του C5 aircross και αυτή του DS7 . Ας περιμένουμε μερικούς μήνες και θα έχουμε νεώτερα .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 07:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
cruiser έγραψε:
Διαφωνώ στα περισσότερα κάθετα .

Αρχικά η σημερινή σε σχέση με την ΧΑΝΤΙΑ είναι πιό προχωρημένη . Εχει την δυνατότητα να προλαβαίνει να αυτορυθμίζεται όταν ο μπροστινός πέσει σε λακούβα , να αλλάξει σκληρότητα ο πίσω σε εκατοστά του δευτερολέπτου . Κατά τα άλλα ισχύει μερικώς η εποχικότητα και το θέμα των εγκάρσιων ανωμαλιών .

Είναι αστείο να κατηγορούμε την σιτροέν ότι δεν έβαλε την υδρό στο c4 , σιγά μην την βάλει και στο c3 , αλλά την είχε από το 1969 στην GS , ενώ η μέρκ την βάζει στην S-class των 100-150000 €.

Από την άλλη τώρα πλέον έχουμε δύο αναρτήσεις . Αυτή του C5 aircross και αυτή του DS7 . Ας περιμένουμε μερικούς μήνες και θα έχουμε νεώτερα .


Διαφωνείς αλλά δεν επιχειρηματολογείς ....
Πού διαφωνείς? Ότι τα Citroen είναι budget cars ? Ότι όλα υστερούν στην ηχομόνωση? Ότι η εταιρεία δεν ξέρει τί σημαίνει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων?
Εγώ δεν είπα ότι δεν είναι πιο προχωρημένη η ανάρτηση της C5 σε σχέση με την Xantia... Είναι. Και λοιπόν? Τι έγινε που είναι? Το αποτέλεσμα πιο είναι? Προσφέρει καλύτερη απόσβεση από τη C5 ? Σε καμία περίπτωση.
Άλλη ερώτηση.... Γιατί να μη βάλει στη C4? Δεν το κατάλαβα... Δεν είναι οικογενειακό αυτοκίνητο η C4? Δεν ζυγίζει 1400 κιλά? Η πιο ακριβή έκδοση της C4 έφτανε τα 32 χιλιάρικα φουλ έξτρα με Navi, δερμάτινα, ηλιοροφή, JBL, AFIL. 32 χιλιάρικα και αγοράζεις ιμιάκαμπτο γκάπ γκούπ.


Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 08:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
η αναρτηση μπορουσε να εξελιχθει και αλλο....απλα δεν ηθελαν πλεον να εξελιξουν κατι νπου παρηχθη αρχικα 60 χρονια πριν..
περασαν τα χρονια...αλλαξαν οι δρομοι γενικα η ποιοτητα του οδοστρωματος ευρωπαικα (πλην ελλαδασς) αρα δεν υπηρχε λογος να υπαρχει η τοσο πολυ μαλακη αναρτηση που ειχαν βατραχια και gs για αυτο και στο περασμα των χρονων η αναρτηση εγινε πιο σφιχτη μεν πιο καλη ομως σε συγκριση με τα συμβατικα
οταν ο δρομος δεν εχει σαμαρακια λακουβες και μια συμβατικη αναρτηση κανει καλα την δουλειατης..
εγω προσωπικα εχοντας στην οικογενεια 2 αυτοκινητα με κλασσικη αναρτηση και ενα με υδροπνευματικη αναρτηση βλεπω στα καλα ελληνικα οδοστρωματα την διαφορα...
αρα το οτι η c5 ειναι πιο σφιχτη δεν ειναι τυχαιο....και δεν αναφερομαι σε αναρτησεις που προσομειονουν την σκληροτητα αναλογα με την νπροστιμη λακουβα...
εσεις λοιπον που εχετε c5 1,2,3 πιο ειναι το κοστος συντηρησης της αναρτησης?
αυτοι που μεσερντε αουντι πεμβε φορντ πιο ειναι το κοστος συντηρησης?
δεν διαβασα κατι στα προηγουμενα ποστ κατι αναλογο..
τι σου προσφερει η μια και τι σου προσφερει η αλλη?
πλεονεκτιματα και μειονεκτιματα υπαρχουν και στα 2 ηδη αναρτησης..

τωρα στο ερωτημα γιατι δεν εβαλαν στο c4 c3 προεψπικα πιστευω οτι ο χαρακτηρας του αυτοκινητου δεν ειναι για υδρο....οταν βαζεις αμορτισερ απλα με 200 ευρα και φαινομαινικα κανεις την δουλεια σου για καποια χλμτρα δεν υπαρτχει λοος για υδρο
επισης στην εποχη του βατραχου η τοποθετηση της αναρτησης στο gs ειχε και θεμα μαρκετιγκ προωθησης της συγκεκριμενης αναρτησης..αν οι μλκες οι γαλλοι ειχαν προσεξει το θεμα διαρρων κατι που τελικα ελυσαν πιστευω στο c5 θα ηταν πιο αξιοπιστη στα ματια του κοσμου...
σε αρκετους δεν αρεσει αλλα ολοι της βγαζουν το καπελο...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
MeddlingMageGR έγραψε:
Να πούμε μερικές αλήθειες?

...δείχνει να μην τα καταφέρνει καλά στο θέμα της απόσβεσης και της ισορροπίας....τόσο πιο σκληρή η ανάρτηση, τόσο χειρότερη η απόσβεση και η ισορροπία....επαρκή ηχομόνωση ώστε να μην περνάει αυτό το γκάπ γκούπ στην καμπίνα....την μειωμένη απόδοση στην απόσβεση


Όπως ξέρετε, δεν είμαι και ο μεγαλύτερος υπέρμαχος της υδροπνευματικής, αλλά μάλλον μιλάς για κάποιο άλλο αυτοκίνητο.

Όπως έχω ήδη πει, η μοναδική στιγμή που η hydro χάνει τον έλεγχο του αμαξώματος είναι σε κυματισμούς του οδοστρώματος, και μάλιστα όταν δεν είναι εγκάρσιοι ούτε διαμήκεις, αλλά υπό γωνία. Το είχα παρατηρήσει από την πρώτη στιγμή, και το επιβεβαίωσα μετέπειτα. Το ότι τραμπαλίζει ελαφρώς στο σταμάτα-ξεκίνα το αποδίδω σε μαλακή ρύθμιση παρά σε σκληρή.

Απόσβεση και ισορροπία, όσο και άνεση είναι όντως σε επίπεδο οχημάτων που κοστίζουν 3,4,5 φορές περισσότερο, γιατί ακριβώς γελάς ? Και φυσικά με τάξεις μεγέθους μικρότερο κόστος και συχνότητα βλαβών (και το λέω αυτό εγώ, έτσι ?)

Η ηχομόνωση δεν είναι "γερμανική", ίσως μάλιστα στη δική μου Prestige να μην είναι το ίδιο καλή με την Exclusive, αλλά γκαπ-γκουπ δεν έχω ακούσει, μάλλον κάτι άλλο θες να πεις.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 09:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
The Ace έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
Να πούμε μερικές αλήθειες?

...δείχνει να μην τα καταφέρνει καλά στο θέμα της απόσβεσης και της ισορροπίας....τόσο πιο σκληρή η ανάρτηση, τόσο χειρότερη η απόσβεση και η ισορροπία....επαρκή ηχομόνωση ώστε να μην περνάει αυτό το γκάπ γκούπ στην καμπίνα....την μειωμένη απόδοση στην απόσβεση


Όπως ξέρετε, δεν είμαι και ο μεγαλύτερος υπέρμαχος της υδροπνευματικής, αλλά μάλλον μιλάς για κάποιο άλλο αυτοκίνητο.

Όπως έχω ήδη πει, η μοναδική στιγμή που η hydro χάνει τον έλεγχο του αμαξώματος είναι σε κυματισμούς του οδοστρώματος, και μάλιστα όταν δεν είναι εγκάρσιοι ούτε διαμήκεις, αλλά υπό γωνία. Το είχα παρατηρήσει από την πρώτη στιγμή, και το επιβεβαίωσα μετέπειτα. Το ότι τραμπαλίζει ελαφρώς στο σταμάτα-ξεκίνα το αποδίδω σε μαλακή ρύθμιση παρά σε σκληρή.

Απόσβεση και ισορροπία, όσο και άνεση είναι όντως σε επίπεδο οχημάτων που κοστίζουν 3,4,5 φορές περισσότερο, γιατί ακριβώς γελάς ? Και φυσικά με τάξεις μεγέθους μικρότερο κόστος και συχνότητα βλαβών (και το λέω αυτό εγώ, έτσι ?)

Η ηχομόνωση δεν είναι "γερμανική", ίσως μάλιστα στη δική μου Prestige να μην είναι το ίδιο καλή με την Exclusive, αλλά γκαπ-γκουπ δεν έχω ακούσει, μάλλον κάτι άλλο θες να πεις.

Ε προφανώς θέλω να πω κάτι άλλο, γιατί όπως έγραψα και στο κείμενο μου, μόνο στην τελευταία έκδοση έβγαλε σωστή ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 12:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2216
MeddlingMageGR έγραψε:
Διαφωνείς αλλά δεν επιχειρηματολογείς ....
Πού διαφωνείς? Ότι τα Citroen είναι budget cars ? Ότι όλα υστερούν στην ηχομόνωση? Ότι η εταιρεία δεν ξέρει τί σημαίνει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων?
Εγώ δεν είπα ότι δεν είναι πιο προχωρημένη η ανάρτηση της C5 σε σχέση με την Xantia... Είναι. Και λοιπόν? Τι έγινε που είναι? Το αποτέλεσμα πιο είναι? Προσφέρει καλύτερη απόσβεση από τη C5 ? Σε καμία περίπτωση.
Άλλη ερώτηση.... Γιατί να μη βάλει στη C4? Δεν το κατάλαβα... Δεν είναι οικογενειακό αυτοκίνητο η C4? Δεν ζυγίζει 1400 κιλά? Η πιο ακριβή έκδοση της C4 έφτανε τα 32 χιλιάρικα φουλ έξτρα με Navi, δερμάτινα, ηλιοροφή, JBL, AFIL. 32 χιλιάρικα και αγοράζεις ιμιάκαμπτο γκάπ γκούπ.


Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Εγραψα "Διαφωνώ στα περισσότερα κάθετα" . Προφανώς δεν διαφωνώ σε όλα . Συμφωνώ λοιπόν ότι είναι budget cars . Διαφωνώ όμως ότι όλα υστερούν στην ηχομόνωση . Οσο για τους πολλαπλούς συνδέσμους θα σε πάω πίσω στο 1991
Παράθεση:
Η ΖΧ αν και δεν διέθετε την κλασική υδροπνευματική ανάρτηση της Citroën και η μπροστινή ανάρτηση ήταν μια συνήθης Μακ-Φέρσον (Mac-Pherson), ωστόσο η πίσω ανάρτηση έφερε στάνταρ ένα εντυπωσιακό και μοναδικό παγκοσμίως τότε σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης, το οποίο του εξασφάλιζε άριστη οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του στην μικρομεσαία κατηγορία C.


Θυμάσαι όμως πέραν των σιτροενόφιλων να ασχολείται κανένας με εκείνη την ανάρτηση , όσο με τις ποτηροθήκες της γκόλφως ?

Το πόσο έφτανε η πιο ακριβή έκδοση της C4 νομίζω ελάχιστους απασχολεί . Η δικιά μου exclusive 1600 , το 2005 αγοράστηκε 20000 με εξοπλισμό που και σήμερα σπάνια τον βρίσκεις . Το φόκους με κοντινό εξοπλισμό εκείνη την εποχή είχε 25000 , το γκόλφ 27000 και η 116 32000 .

Σήμερα ο 1.2 130 αυτόματος στον ψηλότερο εξοπλισμό κάνει 21624 και ο ντίζελ το 6άρι μηχανικό 21815 και το αυτόματο προφανώς πατάει σκαλί και πάει στα 25644 και αυτά είναι τα μέγιστα . Αλλά επί της ουσίας δεν πολυδιαφωνώ μαζί σου αφού και το ds5 και το 3008 ημιάκαμπτο έχουν . Εδώ όμως μιλάμε για την υδρό .

Και όπως γράφω και στην υπογραφή μου , έχω τώρα και ΧΑΝΤΙΑ και C4 και C5 . Το περπάτημα της C5 είναι ανυπέρβλητο . Και επειδή είμαστε μια παρέα που έχουμε κέφι να οδηγούμε και να αλλάζουμε όσοι μπορούμε αμάξια , έχουμε οδηγήσει τριψήφιο νούμερο αυτοκινήτων όλα αυτά τα 40 χρόνια που οδηγούμε αυτοκίνητο .

Τα αυτοκίνητα της σιτροέν δεν είναι τέλεια . Εχουν ελαττώματα . Εχουν όμως και προτερήματα . Και η σούμα είναι σε άριστη τιμή για ότι παίρνεις . Κάτι που αυτή την στιγμή ίσως το κάνει και η σκόντα .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
εγω ειμαι θιασωτης των παιδιων που βγηκαν και επαν οτι δεν προκειται για μια αναρτηση πανακεια..το εχω διαπιστωσει και μονος μου αλλα τωρα κλεινω το φακελο...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Εγώ απλά την απολαμβάνω!!Δεν έχω να αναλύσω τίποτα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
MeddlingMageGR έγραψε:
Ε προφανώς θέλω να πω κάτι άλλο, γιατί όπως έγραψα και στο κείμενο μου, μόνο στην τελευταία έκδοση έβγαλε σωστή ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.


ΟΚ, δεν έχω οδηγήσει τις πρώτες C5, οπότε δεν έχω ιδία άποψη για να μπορώ να συγκρίνω. Μπορώ να βρω πολλά στραβά στο στήσιμο της Χ7 με την ΗΑ3+ (και τα έχω γράψει και εδώ μέσα), αλλά στο θέμα άνεσης τη συγκρίνω άνετα με 500αρα και Cayenne και Tuareg με αεραναρτήσεις, που έχω οδηγήσει και έχω προσωπική άποψη. Δεν έχω οδηγήσει κάποιο γρήγορο Audi με μαγνητοροϊκά για να μπορώ να συγκρίνω και με αυτά, μόνο με FSD που δεν νομίζω να μετράνε.

Και μιας και μόλις γύρισα από ένα γρήγορο πήγαινε-έλα στον Υμηττό, με το απαραίτητο χώσιμο στον άδειο περιφερειακό, στη πρώτη δεξιά που είναι η έξοδος της Καισαριανής, με τους διαγώνιους αρμούς διαστολής, με 130-140χαω, έγερνε προφανώς υπερβολικά, αλλά μπήκα-βγήκα στη στροφή χωρίς να μετακινηθεί χιλιοστό από την πορεία της, παρά τους ταλανισμούς από τους αρμούς. Δηλαδή παρόλο που δεν έχει άμεσο έλεγχο στο rebound, δεν παρεκλίνει χιλιοστό από την πορεία της, και φυσικά δεν καταλαβαίνεις καν τα "χτυπήματα" από τις ανωμαλίες του δρόμου.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ελπίζω μόνο μην σε χτυπήσει φιλικά στην πλάτη η τροχαία της Αττικής οδού γιατί εκεί με έχουν γράψει με 121km που αντιστοιχούσε σε 350€ και δύο μήνες το δίπλωμα!!

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 6 [ 83 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γραμμη Παραγωγης C3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 10
Ευχάριστες εντυπώσεις με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 583
Γραμμή Παραπόνων citroen
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: thodoris20vt
Απαντήσεις: 34
Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 1195
Και επίσημα Loeb-Ogier στη Citroen το 2011
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ