Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εντάξει πολύ κλάμα έπεσε . Οι εποχές αλλάζουν , οι αγοραστές αλλάζουν .

Η ΧΑΝΤΙΑ είχε ένα πανέμορφο σχέδιο του Μπερτόνε , όπως και η ΒΧ αν θυμάμαι καλά , ενώ το πανέμορφο 406 κουπέ είχε σχέδιο του Πινινφαρίνα .

Πούλησαν περισσότερο από τα γερμανικά κιβώτια ? Οχι .

Η πρώτη 5άρα ήταν πολύ άσχημη . Απορώ πως την έβγαλαν έτσι , ώστε αναγκάστηκαν να κάνουν όχι φέις λιφτ , αλλά μεταμόρφωση του αυτοκινήτου...

Γενικά όμως οι πωλήσεις έχουν άλλες λογικές από αυτές που έχουμε στο μυαλό μας .

Το πρόβλημα δεν ήταν η 5άρα . Ηταν η 6άρα . Εκεί αν έβγαζαν ένα μοντέλο σε στύλ Μετρόπολις 4κίνητο αποκλειστικά με έναν δανεικό μεγάλο κινητήρα ή και υβριδικό αντί για το ντις ες 5 , τότε θα μπορούσε να περάσει λογικές πρίμιουμ .

Αλλωστε παλιότερα τα μεγάλα της αμάξια τραβούσαν τα μικρά .

Εγώ λοιπόν αποδέχομαι ότι οι εποχές αλλάζουν . Και εμείς το ίδιο . Δεν κολλάμε παντού .

Για παράδειγμα εμένα μου αρέσει η χαλαρότητα της σιτροέν . Ο Ασσος θέλει οδηγοκεντρικά αμάξια .

Για μένα οδηγοκεντρικά είναι τα πανάκριβα κουπέ . Εχω γράψει στο άλλο φόρουμ ότι το ταξίδεμα μου με μια 645 σε δρόμους και στροφιλίκια , δεν είχε καμία σχέση με ότι άλλο οδηγούσα .

Και τότε οδηγούσα μια ML 350 με 272 άλογα , οπότε τα 305 της 6άρας δεν ήταν η διαφορά . Ταυτόχρονα οδήγησα και μια 325 κατεβασμένη που μπροστά στην 6άρα ήταν ένα υστερικό ι 10 με σφικτή ανάρτηση... :D

Η μέρα με την νύχτα .

Τα οδηγοκεντρικά όμως δεν είναι ταξιδιάρικα . Για ρωτήστε τους συνεπιβάτες . Οχι μόνο τους αναγκαστικούς όπως η γυναίκα μας και τα παιδιά μας .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2017, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Εγώ προσωπικά, αν δεν ξαναβγάλει αυτοκίνητο με υ/π, δεν ξαναπαίρνω Citroen κι ας μεγάλωσα μ' αυτά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2017, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ωραια ολα αυτα...το αποτελεσμα?....θα χασεθ μεγαλο μεριδιο αγοραστικου κοινου...ηδη πολλοι με σιτροεν πανε στην αντπερα οχθη πεζω μιας και τα συνολα της ναι μεν ειναι τεχνικα ιδια...ειναι πιο ομορφα και πιο δεμενα...τυχαιο δεν νομιζω...
και τα χοντα λενε δε σπανε δε χαλανε αλλα οι ιαπωνες συνεχιζουν την ιδια λογικη και ακομα δε σπανε δε χαλανε...αλλα αλλα ενα φαναρι εχει 400 ευρω ακομα και μτχνο....οτι παρεις το πληρωνεις χρυσο...εκει πατανε δεν χαλανε αλλα αμα χαλασουν μια φορα θα πληρωσεις...
ας σκεφτει και εκεινη η αγ@μητη κυρια υπευθυνη που το παιζει παντογνωστης

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2017, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Mανωλη τα ειπαμε και τα ξανειπαμε και σε πολλα συμφωνουμε. Και εγω διαφωνω σε πολλα με την Linda, αλλα ας δεχθουμε οτι αυτοι εκει οι χαρτογιακαδες το ψαχνουν πολυ πριν παρουν μια αποφαση. Σιγουρα κοιτανε συνεχως τις τασεις της αγορας και προκειμενου να εχουν κερδη, τα τελευταια χρονια προσαρμοζονται αστραπιαια στις τασεις της αγορας. Ηταν (και ειναι ακομα) αρκετα τολμηροι για να βγαλουν το πρωτο Cactus. Kαι προσωπικα εγω, χρονια τωρα , τους παραδεχομαι για την τολμη τους και τις καινοτομιες τους. Ειδαν ομως απο τις ερευνες που κανουν οτι καποιο μεγαλο ισως ποσοστο δεν αρεσκεται στις αεροφουσκες στις πορτες οποτε, στα μολις 3 χρονια πορειας του μοντελου στην αγορα σχεδον τους καταργουν και κανουν το μοντελο πιο αρεστο στον παραδοσιακο συντηρητικο αγοραστη αυτης της κατηγοριας.Ειναι ακομα αρκετα τολμηροι για να καταργησουν την υδροπνευματικη αφου βλεπουν οτι ο πολυς κοσμος δεν ενδιαφερεται για τετοια πραγματα. Καταργουν επισης τη C5, αφου ειδαν οτι δεν υπαρχει το αναγκαιο κοινο στη μεσαια κατηγορια που να θελει Citroen. Mοιραια λοιπον μενουν στις μικροτερες κατηγοριες εκ του ασφαλους. Υπαρχει βεβαια η υποσχεση της Linda οτι καπου μετα το 2020 θα υπαρξει μια καινοτομα μεγαλη Citroen, αλλα αυτα προς το παρον ειναι ευχολογια. Kαλα να ειμαστε, να δουμε τοτε...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ 2017, 10:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ναι ρε συ Νικο.....δεν διαφωνω σε αυτα σιγουρα ξερουν την ταση της αγορας..αλλα...ολο πιστευουμε οτι ειναι λαθος η καταργηση διοτι κακα τα ψεματα δεν εχει να δωσει κατι η εταιρια σαν επιπλεον πλεονεκτημα σε αυτη τη κατηγορια καιη αναρτηση ειναι οι ποντοι που θα χασει και θα ειναι πολλοι.....ειδωμεν....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ 2017, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Μην ξεχνάτε παιδιά ότι, όλοι εμείς, όντας απλοί "χρήστες", δεν έχουμε ιδέα για το vision και τα επιμέρους scopes των εταιρειών. Κοινώς το πως έχουν (συ)σκεφτεί οι CEOs, πως έχουν διαχωρίσει τα segments, ποιες θα είναι οι στοχεύσεις και το αγοραστικό κοινό της κάθε εταιρείας κλπ. Άρα οποιαδήποτε εκτίμηση κάνουμε βασίζεται στα όσα γνωρίζουμε για το παρελθόν και το παρόν των εταιρειών, κρίνοντας δηλαδή από παλιότερα και υφιστάμενα μοντέλα, όχι όμως για το που και πως θέλουν να προχωρήσουν. Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε κρίση/εκτίμηση θα είναι εκ των προτέρων επισφαλής, και αν κρίνουμε μόνο από το παρελθόν και προσωπικές επιθυμίες, θα είναι και λανθασμένη.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ 2017, 12:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Το να αφουγκραζομαστε τις κινησεις καποιων εταιριων δεν σημαινει απαραιτηρα οτι ειναι και προς το ωφελος του καταναλωτη. Ας μη παμε μακρια, το vag πλεον ακομα και σε μοντελα μικρομεσαια, πλασαρει την ρυθμιση καποιων παραμετρων μεσα σε αυτα και η αναρτηση. Και πουλαει και παει τρενο αυτο το τεχνασμα απο αποψη marketing.

Μια τεχνολογια την οποια την κατεχεις 60 χρονια πριν απο ολους του υπολοιπους, και που την δεκαετια του 80-90 σε προσεγγιζαν μεγαλοι κατασκευαστες για να παρουν την πατεντα για δικα τους οχηματα και καταντας το 2015+ να την καταργεις ενω ολο και περισοτερες αυτοκινητοβιομηχανιες πλασαρουν ρυθμιζομενες αναρτησεις, μαλλον κατι εγινε πολυ πολυ λαθος.

Οι χαρτογιακαδες οχι δεν ξερουν παντα ποιο θα ειναι το σωστο, γιατι εχουνε να κανουνε με πωλησεις, οπου ο καταναλωτης ειναι αψυχολοτος πολλες φορες. Ας μου εξηγησει καποιος φυσιολογικος, πως γινεται 4-πορτο και να μην ανοιγουν τα πισω παραθυρα και να πουλαει. Πως γινεται οι 1.4tsi με γνωστο κατασκευαστικο λαθος να πουλησανε?

Η citroen ψαχνει την εταιρικη της ταυτοτητα σε εκκεντρικα μοντελα εμφανησιακα, αλλα αυτο που μαλλον δεν καταλαβαινουνε, η εταιρικη ταυτοτητα ηταν και παντα θα ειναι η υδρο. Δες σε 50 χρονια απο τωρα αν ολοι θα θυμουντε το cactus ή τον βατραχο και την xm.

Το καλο προιον ναι μεν ειναι αυτο που εξελισεται και προσαρμοζεται, αλλα εδω μιλαμε για εταιρικη ταυτοτητα. Η renault κατηργησε το revo knuckle στο clio 4 rs και εχει ηδη χασει σε γνωμες απο τον τυπο σε σχεση με το παλιο. Δεν γινεται λοιπον να βλεπουν φως στην καταργηση της υδρο, και να μην προχωρανε εστω σε μια "τυπικη" ρυθμιζομενη αναρτηση οπως εχουνε οι ανταγωνιστες. Ειναι σαν να δικαιολογουμε την συμβια που αποφασισε ξαφνικα να πεταξει τα στριγκακια και να βαζει μονο κυλοτες με προσχημα οτι κοστιζουν πιο φτηνα και το λειτουργικο αποτελεσμα ειναι το ιδιο.

Ακου εκει μαγικο χαλι απο αναρτηση με ελατηρια και αμορτισερ. Μαλιστα.....

υ.γ. τα υδραυλικα bump stops υπηρχαν ηδη στους αγωνες, οποτε δεν εφηυραν τον τροχο. Γιατι ολο και καποιος θα το ειχε κανει απο τους μεγαλους κατασκευαστες. Αντ'αυτου ολοι προχωρησαν σε ρυθμιζομενες- ενεργες αναρτησεις.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ 2017, 14:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Συμφωνώ με τον Αργύρη_89. Η όλη ιστορία μοιάζει με εσωτερικό σαμποτάζ (αν και αυτό το σενάριο αγγίζει τα όρια της συνωμοσιολογίας).

Ορθά αποκαλείς τα γερμανικά κιβώτια, γερμανικά κιβώτια Cruiser... Η αλήθεια όμως είναι, ανεξάρτητα από το πόσο αξιόπιστα είναι, γιατί δεν είναι, ότι οι εν λόγω γερμανικές εταιρίες
είχαν εδώ και πάρα πολλά χρόνια να επιδείξουν κινητήρες χαμηλού κυβισμού και πολύ καλών επιδόσεων.
Αυτό που δεν συγχωρείται στη Citroen είναι ότι είχε τα εργαλεία και την τεχνογνωσία να κατασκευάσει πράματα και θάματα, και δεν το έκανε, παλεύοντας με 1.6 90 άλογα, 1.8 117 και άλλες τέτοιες ανοησίες, που στο τέλος έριχναν και την ήδη επιβαρυμένη, λόγω θεωρητικής αναξιοπιστίας, αγοραστική αξία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Τετρακίνητα, TFSI, Kompressor, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά...... Κι από την άλλη, μια Activa που τους πήρε τα σώβρακα, πούλησε, και την έκοψε αμέσως, για να φτάσουμε τώρα
να μην έχει ΚΑΝ υδροπνευματική στη γκάμα της, το σήμα κατατεθέν της.

Είναι απαράδεκτοι, και το λέω μετά λόγου γνώσεως...

Και για να παίξουμε λιγάκι, φανταστείτε ένα C5 τελευταίας γενιάς, κουπέ όμως, (με Hydr3+) και έναν 1.6 diesel 150 hp ή βενζίνης 180 hp στις 29.000... Τι λέμε τώρα...
Και οι πέτρες θα είχαν αγοράσει... Μπροστά μου στον Κυριακόπουλο στην Αργυρούπολη το 2008, κι ενώ κοίταζα το νέο C5, δυσανασχετούσε ένας χριστιανός με τα 127 άλογα του 1.8.
Άρεσε το αυτοκίνητο και έδιωχναν τον κόσμο οι κινητήρες.

Όπως έγραψα πιο πάνω και ανέφερε και ο Αργύρης, κάτι έγινε πολύ λάθος, και θα χάσουν οι οπαδοί το αγοραστικό ενδιαφέρον, αυτό είναι σίγουρο.

Έχω διαπιστώσει κι εγώ, όπως είπες συνονόματε Νίκο, ότι στα μικρά μοντέλα τα τελευταία χρόνια πούλησε αρκετά. Βλέπω πολλά C3 στο δρόμο, αυτό είναι μια αλήθεια, κατά τη γνώμη μου όμως αυτό είναι και μια απόρροια λάθος πρακτικών, που θα της απαξιώσουν εντελώς την παράδοση του καλού μεγάλου και υ/π αυτοκινήτου και θα την υποβαθμίσουν, αν δεν έχει γίνει ήδη αυτό, ως φίρμα.

Το κομβικό σημείο που την πάτησε για μένα, είναι το αυτοκίνητό μου... Εκεί έπαθε ζημιά η φίρμα... Ξόδεψε πολλά λεφτά για να το λανσάρει, πάρα πολλά, γι' αυτό και είναι τόσο αξιόπιστο, αλλά το σχέδιο του, ειδικά για μια μάρκα με παράδοση στα ωραία σχεδιασμένα αυτοκίνητα, ήταν απαράδεκτο. Τουλάχιστον στο facelift το έκανε λίγο πιο ωραίο, αλλά... βράσε ρίγανη. Μετά ακολούθησε μια σειρά λαθών και έφτασε εδώ που έφτασε.

Δεν την συγκρίνω με Mercedes λόγω του ονόματος και του status, αν και πιστεύω μ' αυτά που έχω δει (250.000 km με σκληρή χρήση) ότι το αυτοκίνητό μου είναι καλύτερο ποιοτικά από μια Ε200 του 2007. Ο θείος μου έχει το δεύτερο, το οποίο έβγαλε ζημιά στο διαφορικό στα 110.000 χλμ. που για να επισκευαστεί, στοίχισε 3.500 ευρώ. Δείτε γύρω σας πόσα Insignia κυκλοφορούν; Είναι καλύτερο το Insigmia; Σαφώς όχι. Στρίβει τόσο καλά το Insignia; Δεν απαντώ... Είχε όμως κινητήρες σοβαρούς, δεν έπαιζε με τον καταναλωτή, αυτό κοίταζαν κιόλας οι περισσότεροι... Την ανάρτηση;;; Την είχαν όλοι ξεχάσει. Την διαφήμισε ποτέ από το 2000 και μετά; Όχι. Ακόμα και σήμερα όταν δείχνω σε κάποιους ότι το αυτοκίνητο σηκώνεται και κατεβαίνει, το κοιτούν περίεργα και δηλώνουν άγνοια...

Ακόμα θυμούνται πολλοί την Xantia στις τρεις ρόδες... Η διαφημιστική πολιτική σε τέτοιου είδους συνθήκες είναι απλή και εύκολη. Βαλτο να χορεύει στις τρεις ρόδες! Δειξ το πάλι, ας το 'χεις ξαναδείξει στο παρελθόν. Πούλα αυτό που δεν έχει κανείς άλλος! Τι μου δείχνεις το vibrator με τη λωρίδα στο κάθισμα;;; Ποιός σοβαρός άνθρωπος θα ασχοληθεί μ' αυτό;;; Απλά πράγματα.

Τώρα την σταματάει και μαζί με τους υπόλοιπους, διώχνει και τους οπαδούς...

Είναι λάθη αυτά ή οργανωμένο σχέδιο; (ίσως υπερβολές)

Σκόρπιες σκέψεις μόνο καταθέτω τώρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 07:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Αντε πάλι να το πάρουμε από την αρχή .

Είναι σίγουρο και ξεκάθαρο ότι κάθε επιχειρηματική απόφαση μπορεί να έχει λάθη και αστοχίες . Εδώ όμως πρέπει να λάβουμε υπ΄ όψη και τα δεδομένα που οδήγησαν σε κάποιες αποφάσεις και πόσο σωστά ήταν .

Στο παρελθόν η εταιρεία πέραν της υδρό , είχε κάποια θέματα ποιότητας , συναρμογών και κάποιοι θεωρούσαν ότι είχε παππουδίστικο στυλ . Μιλάω για ευρωπαικές αντιλήψεις συνολικά όχι ελληνικές .

Ακόμα η εταιρεία δεν είναι αυτόνομη και πάντα μπαίνουν κάποιες λογικές σε σχέση με την πεζό .

Αν πάμε παλιά το 90 θα δούμε ότι οι αποδόσεις των κινητήρων ήταν πολύ καλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό , αλλά τότε οι ασφάλειες στην Γερμανία πήγαιναν με τους ίππους . Μετά αυτό άλλαξε και άρχισαν οι μικροί τούρμπο κινητήρες .

Εκεί δούλεψαν οι βαγκέληδες και λίγο η μέρκ με τους κομπρέσορες . Η προπέλα δεν είχε μεγάλες αποδόσεις και βέβαια γιαπωνέζοι και φόρντ , όπελ , φίατ και οι υπόλοιπες επίσης δεν είχαν μεγάλες αποδόσεις .

Εδώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Βάγκ είχε θέμα και με τους FSI και τους TSI-TFSI . Αλλά παρ΄ότι έβγαζαν προβλήματα μαθαίνοντας στου κασίδη το κεφάλι , όλη η Γερμανική προπαγάνδα μίλαγε για κινητήρες , αποδόσεις κλπ .

Αναφέρθηκε το Ινσίνια . Ξέρετε γιατί ενώ πουλήθηκαν πολλά δεν τα πολυβλέπουμε σήμερα ? Γιατί έκαιγαν υπερβολικά . Φίλος φαρμακοποιός το πούλησε στα 3 χρόνια γιατί δεν άντεχε το πόσο ρούφαγαν τα 180 αλόγατα...

Εν τω μεταξύ 1,6 ντίζελ με 150 άλογα δεν έχει η αγορά . Το 2008 πράγματι οι κινητήρες μας σε σχέση ΜΟΝΟ με την βάγκ ήταν μικρής απόδοσης . Οχι σε σχέση με μοντέο , λαγκούνα , γιαπωνέζους .

Μετά που πιάσαμε τα ντίζελ οι κινητήρες του ομίλου ήταν μακράν ανώτεροι από τους Γερμανούς . Αλλαξε κάτι ? Γιατί ο κόσμος αγόραζε το πασάτ με τον 30χρονο ντίζελ που φοράει και τα 105 αλόγατα και όχι την 5άρα ή το 508 με τα 115 ? Η γιατί αγόραζε την προπέλα με λιγότερα άλογα .

Σήμερα η μέρκ φοράει τους κινητήρες της Ρενώ και πουλάει , ενώ κάποιοι κράζουν τα αμάξια της Ρενώ .

Υπάρχει πολλή προπαγάνδα . Αλλά πρέπει και εμείς να ανοίγουμε τα μάτια μας και να αγοράζουμε .

Οταν εγώ πήρα την 5άρα στον πιο πλούσιο εξοπλισμό , για να αγοράσω την ανάλογου μεγέθους και χώρων Ε ή 520 ήθελα πάνω από 60000 . Δηλαδή διπλάσια και πλέον τιμή .

Δεν μπαίνουν σε τέτοιες συγκρίσεις . Γιατί όταν έχεις λεφτά και ξεφεύγεις σε τιμή , ιδιαίτερα αν είσαι στο λήζινγκ τότε εύκολα ξεφεύγεις σε τιμή και κοιτάς αμάξια των 70-80000 , αφού η διαφορά δόσης δεν είναι πολύ μεγάλη .

Η 5άρα μου στον 9ο χρόνο της και με 120000 περίπου έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής . Δεν τρίζει τίποτα , έχει εντυπωσιάσει όλους τους φίλους μου που είναι άσπονδοι εχθροί της μάρκας . Ακόμα και το 4άρι στον 13ο χρόνο του , έχει το γνωστό χτύπημα του ημιάκαμπτου , αλλά το αμάξι δεν τρίζει .

Απλά πολλά πράγματα είναι θέμα μάρκετινγκ και διεθνούς κομπλεξισμού .

Εγγλέζικο περιοδικό και να πει καλή κουβέντα για γαλλικό προιόν είναι δύσκολο . Γερμανική εταιρεία και να μην αγοράσει γερμανικό προιόν θεωρείται εθνική προδοσία . Ισχύει σε πολύ μικρότερο βαθμό στις άλλες χώρες .

Στις διεθνείς πωλήσεις η Ρενώ είναι ψηλά στην Ελλάδα δεν πάει καθόλου .

Στο φόρουμ των 4Τ αρπάχτηκα με διάφορους στο θέμα του 3008 , επειδή είπαν ότι τα λεφτά είναι πολλά για Πεζώ και όλοι αυτοί σήμερα δίνουν 30000 για τα σκόντα Κόντιακ και Κάροκ .

Οταν τον άλλο μήνα θα έρθει το DS7 και θα έχει τους 1,6 με 180 και 225 άλογα και τους γνωστούς ντίζελ μαζί με τον καινούργιο 1.5 και θα ξεκινάει από 37-40000 , πάλι θα ακούσουμε τις γνωστές μαλακίες .

Ερχεται το Κάροκ με μόνο τις βασικές εκδόσεις στα 21000 και θα έρθει το 3 αιρκρός όπου στα 21000 θα παίρνεις παπάδες και να δείτε τι θα λένε .

Το Κατζάρ έβγαλε εξαιρετικές τιμές , δείτε πόσο ενδιαφέρουν τον κόσμο , παρ΄ότι έχει εξαιρετικούς κινητήρες .

Δεν είναι μόνο να θέλεις να πείσεις . Είναι και να θέλουν να πειστούν .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 07:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Πραγματικά αξίζει να διαβάσετε στους 4Τ στο θέμα του Κάροκ που στις βασικές του εκδόσεις είναι ανάλογο με το γκόλφ του 76 που είχε τον δεξιό καθρέπτη βασικό έξτρα και ονόμαζε με L(ux) τα μοντέλα που τον έφεραν :laugh

Εκεί τα ίδια άτομα που έκραζαν το 3008 , εδώ λένε δεν πειράζει το το Καρο(κ) έχει μόνο AC και όχι κλίμα . Αυτόματα φώτα και αισθητήρα βροχής βέβαια τα θεωρούν άχρηστα και δεν πειράζει που τα δεν τα έχει .

Δείτε λοιπόν για να καταλάβετε την εμμονή . Αν μπω και τους κράξω θα με πουν τρόλ και διάφορα άλλα .

Πολύ με γαργαλάει να τους τα χώσω ....

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 08:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δε διαβαζω φορουμ που ολοι τα ξερουν ολα. Αυτοι πηγανε στην Ανδρομεδα κ γυρισαν, ειναι σε αλλο επιπεδο.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 09:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Να τα γράψω και εδώ λοιπόν, γιατί εγώ πρώτος έκραξα το 3008 για την τιμολόγησή του, και θεωρώ ότι τα Kodiaq και Karoq είναι σχετικά καλά τιμολογημένα (καλά, το Kodiaq στα 22Κ€ παίζει χωρίς αντίπαλο).

Όπως πάντα υπερβάλλεις :D Το Karoq στα 22Κ€ είναι κομπλέ πακέτο, με τις καλύτερες επιδόσεις, ανεκτό εξοπλισμό (όχι πλήρη προφανώς), καλούς χώρους (αν και μια κατηγορία κάτω από το 3008) και αποδεκτό design. Στα 25Κ€ η Style με τον 1.5EVO είναι μεν ακριβότερη, αλλά έχει αρκετά καλύτερο εξοπλισμό και πιο χλιδάτο εξωτερικό/εσωτερικό. Αντιθέτως στα 25Κ€ παίρνεις το 3008 με....τίποτα, βασικό μοτέρ (εντελώς οριακό) και βασικό εξοπλισμό. Αυτά είναι τα νούμερα, το πιο είναι πιο ωραίο/άσχημο, premium/ξεpremium είναι υποκειμενικό και διαφορετική συζήτηση.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω The Ace στις Τετ 01 Νοέμ 2017, 09:10.
Αιτία: DP
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
διαβαζοντας τις 4-5 τελευταιες δημοσιευεις δεν μου φαινετε καολου παραξενο πια το γεγονος οτι σε λιγα χρονια θα παψει να υπαρχει η σιτροεν....θα καταποντιστει απο την πεζω και την ds και μαλιστα θα ανεβουν πολυ τα κινεζικα αυτοκινητα που μονο για το λουνα παρκ κανουν.......οποτε μηπως εχει αρχισει με την καταργηση της υδρο η αρχη του τελους?....και τα υπολοιπα θα βγαλουμε αλλη αναρτηση κλπ κλπ ειναι απλα καραμελες...?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Πράκτορας έγραψε:
Δε διαβαζω φορουμ που ολοι τα ξερουν ολα. Αυτοι πηγανε στην Ανδρομεδα κ γυρισαν, ειναι σε αλλο επιπεδο.

εμεις δεν έχουμε της ''ειδικές'' γνώσεις να σταθούμε σε τέτοιο ιστοχώρο..πως να καταλάβει το φτωχό μας μυαλό λέξεις οπως ''οδηγοκεντρικό suv'',''τίμιο''κτλπ σε σκάφοι με βάρος 1500kg
0-100 10''+ και κατανάλωση M4 Sherman σε πλήρη ελιγμό.. :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 6 [ 83 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Και επίσημα ο Raikkonen στη Citroen
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Ευχάριστες εντυπώσεις με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 583
Και επίσημα Loeb-Ogier στη Citroen το 2011
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 3
Γραμμή Παραπόνων citroen
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: thodoris20vt
Απαντήσεις: 34
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια