Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιουν 2017, 05:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Συμφωνώ με τον Ace αλλά το πάω παρακάτω μιλώντας κάτω από την επιχειρηματική λογική .

Αρχικά να τονίσω ότι η C6 ήταν ένα αυτοκίνητο ανάγκης . Είχε στοιχεία πρωτοποριακά , αλλά το σχήμα είχε θέματα αισθητικής , ενώ και το ταμπλό δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο . Θα μπορούσα να πω ότι η C5 που ήρθε αργότερα ήταν συνολικά πιο ομοιογενής και πιό πρωτότυπη .

Αν έβγαζε ένα αμάξι σε στύλ Μετρόπολις σαν μεγάλο θα είχε λογική , αλλά πλέον η αγορά αυτή είναι πολύ μικρή και έχει πια 10 κατηγορίες από μεγάλα σεντάν , μεγάλα 4πορτα κουπέ , μεγάλα 2πορτα κουπέ , μεγάλα σουβ , αλλά και η χαμηλότερη κατηγορία Ε έχει μεγαλώσει τόσο πολύ που καλύπτει ανάγκες της πιο μεγάλης κατηγορίας και έχει και εκείνη άλλα 5-6 μοντέλα .

Από την άλλη γενικότερα είμαστε σε μια μεταβατική περίοδο στην αυτοκίνηση που μπορεί για εμας να μην είναι τόσο ορατή , αλλά για μια εταιρεία που σχεδιάζει ένα αμάξι σήμερα που θα βγεί στην αγορά το 2020 και θα μείνει σε αυτή μέχρι το 2027 , είναι εντελώς άλλα τα δεδομένα . Και τα νέα δεδομένα είναι η αυτόνομη οδήγηση , οι ηλεκτροκινητήρες , ο υπερπληθυσμός , η ρύπανση , η μείωση της χωρητικότητας των δρόμων και πολλά ακόμα που ίσως αλλάξουν εντελώς την ιδέα της αυτοκίνησης .

Αλλωστε έχει ειπωθεί ότι τα παιδιά που γεννήθηκαν από το 2015 και μετά δεν θα χρειαστεί να πάρουν ποτέ δίπλωμα οδήγησης .

Μέχρι να γίνουν αυτά , ο κόσμος έχει μπεί σε άλλες λογικές . Το αυτοκίνητο γίνεται ξεκάθαρα μέσον αναψυχής στην Ευρώπη . Την εβδομάδα πηγαίνεις στην δουλειά σου με τα ΜΜΜ και τα ΣΚ πας τις βόλτες σου και τα ψώνια σου . Ετσι τα suv γίνονται μονόδρομος , ενώ η ύπαρξη τους στις μικρές και μικρομεσαίες κατηγορίες , δίνουν χώρους σε μικρά μήκη .

Υπάρχει και μια άλλη παράμετρος . Η νέα μεσαία τάξη της Κίνας . Μιλάμε για 500 εκατ. κόσμο . Δηλαδή δύο Ευρώπες που είναι υποψήφιοι αγοραστές , αλλά και πεινασμένοι αγοραστές . Εκεί όμως τα κέφια είναι άλλα . Σεντάν , βενζίνες και νίκελ .
Δείτε πως θα συνεχίσει η C5 χωρίς υδρό βέβαια στην Κίνα .

Οσο για την ακριβή λύση αυτή θα την κάνει η DS . Είπαν όμως ξεκάθαρα πριν 3-4 χρόνια ότι θέλουν 15 χρόνια για να γίνει αποδεκτή στο επίπεδο της Audi . Και στην πράξη το DS7 είναι το πρώτο μοντέλλο της εταιρείας , αφού τα άλλα εκτός του 3 δεν είχαν κάτι το ιδιαίτερο και αυτό φάνηκε και στις πωλήσεις , ενώ είχαν και σχεδιαστικές εμμονές όπως τα πίσω παράθυρα του 4 .

Τελικά είναι πολλές οι παράμετροι στο παγκόσμιο χωριό που πρέπει να λαμβάνονται υπ΄ όψη στις επιχειρηματικές αποφάσεις .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Ιουν 2017, 06:39 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Oντως η C6 , ειχε θεμα αισθητικης ειδικα στο πισω μερος κατα τη γνωμη μου. Το ταμπλω ειχε και αυτο θεματα με την αισθητικη του και την ποιοτητα των πλαστικων που ηταν ιδια με αυτα της C4 της τοτε εποχης. Η μετεπειτα C5 ηταν ενα πολυ καλα μελετημενο και εκτελεσμενο αυτοκινητο αλλα με γερμανικες αναλογιες στη σχεδιαση του. Γενικα ολοι οι Γαλλοι τα τελευταια χρονια δυσκολευονται με τα σενταν της μεσαιας-μεγαλης κατηγοριας. Λογικη η στροφη τους στα SUV και νομιζω θα πανε καλα αν και καλυτερα θα ηταν να εχουν και 4κινητες εκδοσεις στη γκαμα τους. Οσο για τις νεες αναρτησεις του γκρουπ, θα δουμε. Ουτως η αλλως αυτη της Citroen δεν ειναι κατι αλλο απο βελτιωμενα αμορτισερ στο θεμα της αποσβεσης και τιποτε παραπανω χωρις καν μια ηλεκτρονικη συνδεση μεταξυ τους. Ολα με στοχο μονο την ανετη αναρτηση. Η νεα αναρτηση των DS, θα βασιζεται παλι πολυ στα ηλεκτρονικα και φαινεται να ειναι μια τεχνολογια πολυ κοινη και συνηθισμενη σε πολλες ακριβες φιρμες. Περιμενω τις επομενες κινησεις τους... Εχουμε συντομα την παρουσιαση του C3 Aircross παραγωγης και πιο μετα τον αντικαταστατη της σημερινης C4. Αν τολμουσαν να περασουν αρκετα στοιχεια απο το προσφατο concept CXperience θα ηταν μια πολυ αισιοδοξη νοτα. Η ισως αν ξαναγυριζαν με ενα προχωρημενο σχημα στη μεγαλη κατηγορια... Ειδωμεν!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιουν 2017, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ρε μην κανετε ετσι, εχουμε πολλα Xantia και C5 ακομα εδω. Βρειτε ενα και παντρευτειτε το.
Εδω που τα λεμε δε σε χαλαγε ταξιδια με Xantia και C5 στους υπεροχους ελληνικους δρομους

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω, αν και με τα περισσότερα απ' τα παιδιά που συναντώ τώρα δεν γνωρίζομαι, (γνώρισα από κοντά τον Crazywolf, τον Γιώργο και τον Agiorgiti στις αρχές). Εύχομαι να είναι καλά τα παιδιά.

Στο θέμα αυτό, θεωρώ απαράδεκτη απόφαση το σταμάτημα της υδροπνευματικής. Η Citroen επένδυσε πολλά χρήματα στις αρχές του 2000 για να εξελίξει το σύστημά της και να το κάνει πιο αξιόπιστο (άλλαξε τα υγρά, τις μεμβράνες στις σφαίρες και τα σωληνάκια με αεροπορικού τύπου, κατασκεύασε νέο λογισμικό). Όταν αγόραζα το C5 στις αρχές του 2006, ποτέ μου δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έφτανα στις 250.000 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να πειράξω ούτε τρίχα από την ανάρτηση (πλην μιας μικρής και φθηνής εξαίρεσης) και το αυτοκίνητο να έχει λίγο πολύ την ίδια συμπεριφορά όπως όταν ήταν του κουτιού. Με το ΒΧ, και δεν κατηγορώ αποκλειστικά το αυτοκίνητο, μπορεί να έφταιγαν και οι συντηρητές του, με είχε μάθει απ' έξω όλη η ΕΛΠΑ. Τρύπαγαν σωληνάκια, χάλαγαν οι τρόμπες, κόλλαγε το μπροστά σύστημα της ανάρτησης κλπ.
Το πρόβλημά τους κατ' εμέ, όσο χοντροειδές κι αν ακούγεται, είναι ότι έκαναν πολύ αξιόπιστο το σύστημα που δεν πουλάνε πια ανταλλακτικά από τη μία ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ έκαναν και ένα μεγάλο λάθος στο μάρκετινγκ του τελευταίου C5, το οποίο και τελικά πλήρωσαν: Η επιλογή της ανάρτησης ανάμεσα σε συμβατική και σε υ/π με δέλεαρ τη φθηνότερη τιμή της συμβατικής, ήταν καταστροφική για την ανάρτηση... Δεν είναι πολύς ο κόσμος, ιδιαίτερα στις νέες γενιές (βάζω κι εμένα μέσα γιατί δεν είμαι μεγάλος, αλλά ήξερα) που γνωρίζει τι ακριβώς κάνει η υ/π και πόσο σημαντική είναι εκτός από την άνεση, και για την ασφάλεια των επιβατών. Έτσι λοιπόν, και χωρίς να διαφημίζει ξανά και ξανά τα αβαντάζ της ανάρτησης, για το μέσο καταναλωτή που ήθελε ένα ωραίο μεγάλο αυτοκίνητο, το να πληρώσει 2000 - 3000 ευρώ παραπάνω δεν έλεγε τίποτα. Έτσι έφτασαν στο σημείο, αν παρήγαγαν 2000 αυτοκίνητα το χρόνο (υποθετικό νούμερο), τα 1900 να είναι με συμβατική ανάρτηση και μόνο τα 100 με υ/π, πράγμα που έκανε την υ/π ασύμφορη στην παραγωγή της. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η υ/π πλέον δεν παρουσιάζει συχνά ζημιές και άρα δεν πωλούνται ανταλλακτικά, ήταν αρκετό για να τη σταματήσει.

Το αυτοκίνητό μου (C5 mk1 facelift 2.0 excl. 2006) είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για το οποίο η Citroen χάλασε πολλά χρήματα για τη δημιουργία του, αλλά εμπορικά ήταν μια μεγάλη αποτυχία, όχι λόγω της ανάρτησης, αλλά λόγω της εμφάνισής του που ομολογουμένως δεν ήταν και τόσο ελκυστική. Το πρόβλημα λοιπόν που είχε να αντιμετωπίσει το νέο μοντέλο που κυκλοφόρησε το 2008 δεν ήταν και η ανάρτηση, που όπως σκέφτηκε η φίρμα, λειτουργούσε αποτρεπτικά για τους καταναλωτές, αλλά η εμφάνιση του προηγούμενου... Με το ότι έδωσε το δικαίωμα της επιλογής λοιπόν, κατέστρεψε εμπορικά την ανάρτηση, μια και δεν είχε νόημα για τον περισσότερο κόσμο που δεν ήξερε, πλην ημών που γνωρίζουμε, να πληρώσει παραπάνω για να την έχει.

Όλα αυτά τα έστειλα και ταχυδρομικώς στη Γαλλία στα κεντρικά της Citroen, και η απάντησή τους ήταν συγκαταβατική. Μου έστειλαν κι ένα καπέλο Citroen Racing και μου είπαν ότι το νέο σύστημα "υδραυλικών μαξιλαριών" είναι no less effective than the hydropneumatic. Φυσικά και από το ύφος του mail καταλάβαινε εύκολα κάποιος πως ούτε οι ίδιοι δεν πίστευαν αυτά που γράφουν. Πάντως τους συμβούλευσα "don't stop the suspension, don't lose your identity".

Προσωπικά, όπως και πάρα πολύς κόσμος, αν δεν ξαναβγάλει αυτοκίνητο με υ/π, θα χάσω το ενδιαφέρον μου για τη μάρκα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 11:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Να το βρασω το υδραυλικο bump stop. Αν δεν την ανεβοκατεβαζεις, αν δεν πατας ρυθμιση sport, αν δεν αυτορυθμιζεται μονη της, αν ειναι να καθετε το αμαξι απο το βαρος χωρις να διατηρει το υψος απο τον δρομο σταθερο, να πανε να συνουσιαστουν με την νεα τυπου "μαγικο χαλι". Υπαρχει και αλλος δρομος λιγο παραπλησιος με την υδρο αλλα οι χαρτογιακαδες περασαν το δικο τους.

υ.γ. 308 gti by p.s. με υδρο, revo knuckle και ερωτα στους δρομους. Να δουμε αν θα ψωνισει ο κοσμος!

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Μια επιφύλαξη κρατάω μόνο, μήπως τυχόν σχεδιάζουν να τοποθετήσουν μια εξέλιξη της υ/π στη γκάμα DS.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 13:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Θα βγεί νέα υδρό το 20 λένε...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Απο το 1977 με 5 υδροπνευματικα στο σπιτι μετρησαμε 1 ακινητοποιηση λογω αυτης ,χαμηλοτερο κοστος αντικαταστασης σφαιρων εν συγκριση με αμορτισερ και αστειου κοστους μη προκαθορισμενη συντηρηση για το συστημα της.
Αυτα για οσους εχουν κομπλεξ με ''τη πολυπλοκοτητα'', '' το οτι ειναι ακριβη'' και δε ξερω γω τι αλλο. Τα προτερηματα της προφανη και χαωτικα σε σχεση με τον ανταγωνισμο τις παλιοτερες ιδιως δεκαετιας.
Γενικα αυτα για οσους τραβανε ζορια με τις υδρο και αφορμομενος απο το ποστ-σεντονι του φιλτατου.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Οκτ 2017, 22:24 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
H Yδροπνευματικη τελειωσε. Ειναι τεχνολογια αλλης εποχης. Ξεκινησε τη δεκαετια του 50 σαν εφαρμογη τοτε της πολυ προχωρημενης υδραυλικης τεχνολογιας και στη δεκαετια του 90 μετουσιωθηκε στην Hydractive +III που προσπαθησε να συνδυασει τους αισθητηρες και τα ηλεκτρονικα με τα υδραυλικα με μεγαλη επιτυχια ομολογουμενως. Ομως σημερα κρινεται πολυπλοκη μαλλον κατα τη συναρμολογηση στη γραμμη παραγωγης οπως το καταλαβαινω εγω. Μια πολυ προχωρημενη αναρτηση η οποια ομως, απο λαθος μαρκετινγκ της φιρμας προσπαθησαν να την εφαρμοσουν σε φθηνα (GS, BX) η εστω προσιτα μοντελα (Χantia, C5) τα οποια δεν αφηναν το κερδος που επρεπε στην εταιρεια. Σε συνδυασμο με την αποστροφη του καταναλωτικου κοινου σε τετοια συστηματα που τελικα απευθυνονται στους λιγους που γνωριζουν, ηρθε το τελος. Η νεα τεχνολογια στις αναρτησεις για την Citroen λεγεται Progressive Cushions, ενω για την DS θα ειναι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη με αναγνωση του αναγλυφου του οδοστρωματος οπως το συστημα που φοραει το DS7 Crossback. Δεν νομιζω να βγαλουν κατι αναλογο της υδροπνευματικης...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 08:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Το έχω γράψει και παλιότερα νομίζω, η υδροπνευματική προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, και είναι σχετικά απλό να μασκάρεις ή να εξαλείψεις -στο βαθμό που μπορεί να το αντιληφθεί ο άνθρωπος- τα μειονεκτήματά της. Τι έλειπε από την ΗΑ3+ ? Δυνατότητα μιας εντελώς "καναπεδάτης" και μιας πιο sport ρύθμισης (αν όχι, και μιας track/race, αλλά ας μην το παρατραβάμε :) ), καθώς και η δυνατότητα παραμετροποίησης των ρυθμίσεων, σε βαθμίδες ή με συνεχή κλίμακα. Και τα δύο λυνόντουσαν αρκετά εύκολα -όπως το αντιλαμβάνεται το μηχανικό μυαλό μου- με πάντρεμα της υδροπνευματικής (μπουκάλες, φούσκες κλπ) με τη δυνατότητα των μαγνητοροϊκών, δηλαδή είτε επιπλέον διαδρομές με ηλεκτρομηχανικό άνοιγμα/κλείσιμο, είτε μπουκάλες ρυθμιζόμενης διατομής. Η πρώτη επιλογή θα ήταν πιο εύκολη, απλή και φθηνή, και θα έδινε προκαθορισμένες ρυθμίσεις έτοιμες και εύκολες, ενώ η δεύτερη επιλογή, πιο δύσκολη και ακριβή, θα έδινε σχεδόν άπειρες δυνατότητες ρύθμισης, modes λειτουργίας κλπ.

Βάλε μέσα και ένα σύστημα adaptive dampening με κάμερες, εξέλιξε τα ηλεκτρονικά της ΗΑ3+ για να μειώσεις το χρόνο απόκρισης, προσέθεσε και τα σωστά υλικά/υγρά, και είσαι έτοιμος για την ανάρτηση της επόμενης 20ετίας.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, καθώς είναι τόσο απλό, μπας και το έχουν έτοιμο για τίποτα DS και το κρατάνε μυστικό ?

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Συμπληρώνοντας τα παραπάνω, τα GS και ΒΧ ήταν πολύ επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα που άφησαν τεράστια κέρδη στη Citroen. Το πρώτο C5 ήταν εμπορική αποτυχία, για την οποία όμως ΔΕΝ έφταιγε η ανάρτηση. Δεν είναι τυχαίο που, παρόλο που δεν είχα ποτέ Xantia, ακόμα και τώρα όταν τις βλέπω στο δρόμο, το σουλούπι τους το βρίσκω ωραιότερο από το πρώτο C5. Για να πετύχαινε εμπορικά το τελευταίο μοντέλο, το οποίο και ήταν πολύ ωραίο εμφανισιακά, και μιλάω σαν άνθρωπος με εμπειρία στη διαφήμιση, θα έπρεπε να ΜΗΝ έδινε δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε συμβατική και υ/π ΚΑΙ να είχε ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ (όχι πια C5). Αν συνέβαιναν αυτά τα δύο, τώρα δεν θα μιλάγαμε για σταμάτημα της υ/π, κατά τη γνώμη μου πάντα...

Συγκεκριμένα, και σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά και μόνο, ήταν λάθος το ότι δεν λάνσαρε τον THP κινητήρα μαζί με το μοντέλο το 2008, μια και το μονοπώλιο της βενζίνης εκείνη την εποχή στην Ελλάδα, δεν έδινε από την αρχή δυνατότητα επιλογής για έναν προσιτών κυβικών κινητήρα με καλές επιδόσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο γράφων, ο οποίος είχα τότε τη δυνατότητα να αλλάξω το αυτοκίνητο και δεν το έκανα διότι θα έπαιρνα ένα αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα, βαρύτερο και με μεγαλύτερη κατανάλωση. Όταν αργότερα βγήκε ο 1.6, τότε η αξία του αυτοκινήτου μου είχε μειωθεί δραματικά, και ήταν ασύμφορη πλέον η αλλαγή.

Όλα αυτά από μεριάς της φίρμας τί ήταν;;; λάθη, λάθη, ΛΑΘΗ, ΛΑΘΗ, ΛΑΘΗ!

Μόνο μου το μόνο πράγμα που δεν έφταιξε γι' αυτά τα λάθη, ήταν η ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ένα όπλο της μάρκας, υψηλής τεχνολογίας και κορυφαίας ασφάλειας, που τώρα η φίρμα το σταματά!

Επίσης, ως προς το ότι η ανάρτηση αποτελεί ξεπερασμένη τεχνολογία, αυτό δεν ισχύει, διότι η υδραυλική λύνει πολλά ζητήματα τεχνικής φύσεως μέχρι και σήμερα, τα οποία είναι πάρα πολύ δύσκολο και κοστοβόρο να λυθούν με μηχανολογικά σύνολα. Άρα λοιπόν, στα λεφτά της και γι' αυτά που παρέχει, ήταν και θα είναι αναντικατάστατη, ακόμα και μετά το σταμάτημα της παραγωγής της.

Αυτή τη δικαιολογία, ότι δήθεν είναι πια ξεπερασμένης τεχνολογίας, τη χρησιμοποιούν οι ιθύνοντες της φίρμας, με την κυρία Linda Jackson για αρχηγό, για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. 250.000 χλμ. και να μην έχει πειραχτεί τίποτα σε μια ανάρτηση, (και όπως πληροφορούμαι υπάρχουν και κάποιοι με 350.000 χλμ. που δεν έχουν αλλάξει τίποτα!), είναι κάτι ασύμφορο για τον κατασκευαστή, και πρέπει, με κάποιο τρόπο, να σταματήσει η παραγωγή του.... και όπως μου έλεγε κι ένας πωλητής στον Ισμαήλο που ξέρει από Citroen: τους βγήκε πιο γερή απ' ό,τι περίμεναν... και δεν συμφέρει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 10:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
thundermaster έγραψε:
Συμπληρώνοντας τα παραπάνω, τα GS και ΒΧ ήταν πολύ επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα που άφησαν τεράστια κέρδη στη Citroen. Το πρώτο C5 ήταν εμπορική αποτυχία, για την οποία όμως ΔΕΝ έφταιγε η ανάρτηση. Δεν είναι τυχαίο που, παρόλο που δεν είχα ποτέ Xantia, ακόμα και τώρα όταν τις βλέπω στο δρόμο, το σουλούπι τους το βρίσκω ωραιότερο από το πρώτο C5. Για να πετύχαινε εμπορικά το τελευταίο μοντέλο, το οποίο και ήταν πολύ ωραίο εμφανισιακά, και μιλάω σαν άνθρωπος με εμπειρία στη διαφήμιση, θα έπρεπε να ΜΗΝ έδινε δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε συμβατική και υ/π ΚΑΙ να είχε ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ (όχι πια C5). Αν συνέβαιναν αυτά τα δύο, τώρα δεν θα μιλάγαμε για σταμάτημα της υ/π, κατά τη γνώμη μου πάντα...

Συγκεκριμένα, και σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά και μόνο, ήταν λάθος το ότι δεν λάνσαρε τον THP κινητήρα μαζί με το μοντέλο το 2008, μια και το μονοπώλιο της βενζίνης εκείνη την εποχή στην Ελλάδα, δεν έδινε από την αρχή δυνατότητα επιλογής για έναν προσιτών κυβικών κινητήρα με καλές επιδόσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο γράφων, ο οποίος είχα τότε τη δυνατότητα να αλλάξω το αυτοκίνητο και δεν το έκανα διότι θα έπαιρνα ένα αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα, βαρύτερο και με μεγαλύτερη κατανάλωση. Όταν αργότερα βγήκε ο 1.6, τότε η αξία του αυτοκινήτου μου είχε μειωθεί δραματικά, και ήταν ασύμφορη πλέον η αλλαγή.

Όλα αυτά από μεριάς της φίρμας τί ήταν;;; λάθη, λάθη, ΛΑΘΗ, ΛΑΘΗ, ΛΑΘΗ!

Μόνο μου το μόνο πράγμα που δεν έφταιξε γι' αυτά τα λάθη, ήταν η ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ένα όπλο της μάρκας, υψηλής τεχνολογίας και κορυφαίας ασφάλειας, που τώρα η φίρμα το σταματά!

Επίσης, ως προς το ότι η ανάρτηση αποτελεί ξεπερασμένη τεχνολογία, αυτό δεν ισχύει, διότι η υδραυλική λύνει πολλά ζητήματα τεχνικής φύσεως μέχρι και σήμερα, τα οποία είναι πάρα πολύ δύσκολο και κοστοβόρο να λυθούν με μηχανολογικά σύνολα. Άρα λοιπόν, στα λεφτά της και γι' αυτά που παρέχει, ήταν και θα είναι αναντικατάστατη, ακόμα και μετά το σταμάτημα της παραγωγής της.

Αυτή τη δικαιολογία, ότι δήθεν είναι πια ξεπερασμένης τεχνολογίας, τη χρησιμοποιούν οι ιθύνοντες της φίρμας, με την κυρία Linda Jackson για αρχηγό, για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. 250.000 χλμ. και να μην έχει πειραχτεί τίποτα σε μια ανάρτηση, (και όπως πληροφορούμαι υπάρχουν και κάποιοι με 350.000 χλμ. που δεν έχουν αλλάξει τίποτα!), είναι κάτι ασύμφορο για τον κατασκευαστή, και πρέπει, με κάποιο τρόπο, να σταματήσει η παραγωγή του.... και όπως μου έλεγε κι ένας πωλητής στον Ισμαήλο που ξέρει από Citroen: τους βγήκε πιο γερή απ' ό,τι περίμεναν... και δεν συμφέρει...

:agree :thumb

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Σωστα τα λες thundermaster και εγω ετσι τα καταλαβαινω.
Ομως οι εποχες εχουν αλλαξει και οι μετοχοι πιεζουν παρα πολυ για κερδη και μονο κερδη...
Με δεδομενο το χαμηλο ποσοστο κερδους που εχουν οι κατηγοριες στις οποιες παιζει η Citroen και με την απειλη των Κορεατων και των Κινεζων δεν μπορει να γινει αλλιως. Μονο σαν premium μαρκα θα κερδιζε σοβαρα χρηματα αλλα το εχασε και αυτο το στοιχημα. Ποτε δεν καταφεραν να ξεφυγουν απο την κατασκευαστικη ελαφροτητα των 2CV, Ami, Dyane.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 17:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Oi γερμανοί κάνουν CEO μηχανικούς που μεγάλωσαν μέσα στα εργοστάσια τους.
Οι Γάλλοι έχουν την κυρία Linda Jackson που είδε εργοστάσιο αυτοκινήτου στα 40 και...
Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο να πούμε...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
grekoulis έγραψε:
Oi γερμανοί κάνουν CEO μηχανικούς που μεγάλωσαν μέσα στα εργοστάσια τους.
Οι Γάλλοι έχουν την κυρία Linda Jackson που είδε εργοστάσιο αυτοκινήτου στα 40 και...
Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο να πούμε...
+1

Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru !!!

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 6 [ 83 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

GM- PSA Επισημα μαζι
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 32
Το 2011 η τελευταία χρονιά του Loeb;
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 5
Και επίσημα ο Block στο WRC
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Γραμμή Παραπόνων citroen
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: thodoris20vt
Απαντήσεις: 34
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ