Γενικα συμφωνω με οσα λετε ολοι. Ισχυουν ολα οσα λετε . Εξαρταται απο ποια οπτικη βλεπεις το θεμα. Εγω μεγαλωσα σε υδροπνευματικο GS και καναμε 2 φορες το γυρο της Ευρωπης με το GSακι! Αξεπεραστη ασφαλεια και ανεση για ενα μικρομεσαιο της εποχης. Αυτο που λεει ο Δημητρης ομως εχει δικιο . Τη δεκαετια του 50 εξελιξαν μια υπερσυγχρονη αναρτηση που λογω κοστους και πολυπλοκοτητας ταιρειαζε καλυτερα σε μεγαλες premium μπερλινες παρα σε μικροτερα και φθηνοτερα αυτοκινητα. Οι Γαλλοι προσπαθησαν να μεινουν για πολλα χρονια πιστοι στα 'θελω' του ιδρυτη της φιρμας που ηθελε να προσφερει υψηλη τεχνολογια σε ολα τα πορτοφολια. Με τον καιρο αποδειχθηκε οτι ειδικα στις μερες μας αυτο δεν πετυχαινει παντα αν επιλεγεις να εισαι μια φθηνη εταιρεια. Τοτε αναγκαζεσαι για να επιβιωσεις να επιλεγεις και φθηνη τεχνολογια. Απο την αλλη , η πλειοψηφια του κοσμου σημερα ειδικα δεν ξερουν και δεν θελουν να μαθουν. Θελουν απλα να κανουν τη δουλεια τους ανεξοδα και χωρις προβληματα. Γι'αυτο το λογο εταιρειες οπως VW και η Τοyota ειναι πρωτες σε πωλησεις. Η παλια Citroen ηταν για πολυ ψαγμενους ανθρωπους. Τωρα πια αυτα περασαν. Ευτυχως που θα δουμε καποιες νεες και φθηνες τεχνολογιες απο τη νεα Citroen αλλα και την DS που θα προσπαθησουν παλι να προσφερουν το 'μαγικο χαλι' σε μικρα και μετρια πορτοφολια. Υπομονη, μεχρι να διαβασουμε τα πρωτα τεστ.
Ελπίζω μόνο μην σε χτυπήσει φιλικά στην πλάτη η τροχαία της Αττικής οδού γιατί εκεί με έχουν γράψει με 121km που αντιστοιχούσε σε 350€ και δύο μήνες το δίπλωμα!!
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι στον περιφερειακό της Α.Ο., τη κάμερα που λες την έχω χρυσοπληρώσει , τον παλιό "περιφερειακό" Αλίμου-Κατεχάκη εννοώ.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
nonos
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
Εβαλα ''...'' για να μη πιανει χωρο στο ματι Δημητρη. Θεωρω οτι εισαι αυστηρος κριτης και ετσι πρεπει Θα σου πω ομως που διαφωνω. -Ως επιβατης τα μονο αυτοκινητα τα οποια συνεκρινα με υδροπνευματικες υλοποιησεις στην ποιοτητα κυλισης και την ανεση ηταν mercedes με αεραναρτησεις. Μονο η αεροαναρτηση για μενα μπορει να δωσει εφαμιλλο ή και καλυτερο αποτελεσμα αλλα με κοστος συντηρησης απεριγραπτα υψηλο. -Το αποτελεσμα δεν ηταν αμφιβολο στα υδροπνευματικα. Μπορει να εχεις δικιο οτι μια c5 σα τη δικη σου επουδενι δεν εχει την αισθηση "κλασσικης" υδροπνευματικης των '60s-'70s αλλα εξακολουθει να εχει ισχυρα πλεονεκτηματα εναντι του ανταγωνισμου. -Δεν εχεις αναφερει πουθενα την ξεκαθαρη υπεροχη της σε ποιοτητα κυλισης εναντι του ανταγωνισμου και την καθολικη προστασια που προσφερει σε κλαταρισμα εν κινηση. -ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση τα υδροπνευτικα δε δικαιολογουν τη τοποθετηση σου οτι δεν ειχαν προσεχθει στην υπολοιπη αναρτηση. Απο τη bx ακομα που ειναι peugeot-εποχη ειχαν ανεξαρτηση πισω αναρτησης με υστερουντες βραχιονες. Μια αναρτηση φτηνη που ουτε το θεμα κοστους δικαιολογει τη καταργηση της απο τη c4 που ειχες και επειτα. Ομοιως και στα xantia-c5 mk1 κτλπ. Θα συμφωνησω βεβαια οτι θα διπλα ψαλιδια εμπρος δεν επρεπε να ειχαν καταργηθει και εδω παλι κολλαει η "peugeot-εποχη"
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Τελευταία επεξεργασία από nonos και Τρί 06 Ιουν 2017, 14:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
Χρηστο , η υδροπνευματικη ηταν μοναδικη! Λες οτι η αεραναρτηση των Mercedeς μπορει να ηταν καλυτερη. Ισως η νεα εξελιγμενη των συγχρονων πανακριβων μοντελων της αλλα οι πιο παλιες υλοποιησεις δεν νομιζω. Ξεχναμε οτι η υδροπνευματικη δουλευει σαν συγκοινωνουντα δοχεια υπο πιεση και αυτο ειναι ολο το μυστικο. Θεωρητικα εχει πολυ μεγαλυτερο ευρος αποσβεσης απο οποιοδηποτε αλλο συστημα. Ας μην ξεχναμε οτι στη υδροπνευματικη αλλαζεις λαστιχο χωρις γρυλλο στη ουσια. Και βεβαια στην αναγκη μπορεις να πας με 3 τροχους (ενταξει , να λειπει ο ενας απο τους πισω ) η και να σηκωσεις το αμαξωμα για να περασεις εμποδια . Ακομα δεν ξερω σημερα να υπαρχει ηλεκρονικο παρομοιο συστημα στα συγχρονα συστηματα. Για εμενα ειναι η τελεια αναρτηση. Αλλο αν η συγχρονη Citroen δεν μπορει και δεν θελει να την εξελιξει αλλο η να ρισκαρει να πεισει τον κοσμο να την αγορασει. Οσο για τους υστερουντες βραχιονες που αναφερεις, δουλεψαν μια χαρα επι δεκαετιες σε υδροπνευματικα και μη μοντελα του γκρουπ αλλα ειχαν και αυτοι τα προβληματα τους αν δεν συντηρουσες το αμαξι σωστα. Επισης ηταν μια μορφη αναρτησης με περιορισμενο ευρος ρυθμισεων μιας και απλα μπορουσαν να κανουν μονο την κατακορυφη κινηση, ενω ενα συστημα πολλαπλων συνδεσμων εχει αλλη ακριβεια στο πως μπορει να κρατησει το λαστιχο παντα σε επαφη με το οδοστρωμα. Οι υστερουντες με μαλακη ρυθμιση επετρεπαν τη δημιουργια ξαφνικης υπερστροφης κλισης σε μοντελα με μαλακη αναρτηση και μεγαλες διαδρομες. Ενα φαινομενο που ηταν επικυνδυνο. Ετσι την ειχα πατησει με το Visa, το 1988 και εκανα διπλο τετακε σε κατηφορικο S με αναποδες κλισεις...Ειχα βεβαια αγιο! Βεβαια την ιδια στροφη την περναγα με το GS και παρολο που εγερνε, δεν καταλαβαινε τιποτα. Η υδροπνευματικη ηταν εκει για να κραταει τους τροχους στο ο δοστρωμα εστω και υπο κλιση.
μια c5 σα τη δικη σου επουδενι δεν εχει την αισθηση "κλασσικης" υδροπνευματικης...
Ρε παιδιά, επειδή δεν έχω οδηγήσει τις Ι και ΙΙ, τόσο διαφορετική είναι η hydro στις πρώτες C5 ? Μου κάνει εντύπωση...
Εντάξει, ξέρω ότι υπάρχει extra σφαίρα, και ότι πλέον είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κλπ κλπ, αλλά πραγματικά λες και διάβαζα για άλλο αυτοκίνητο...
Για μένα η ΗΑ3+ δεν ήθελε τίποτα άλλο παρά μια ακόμα δίοδο (πιο στενή) για πιο σφιχτές αντιδράσεις, και ένα σύστημα (αντλία) προφόρτισης, ώστε να αυξάνεται η πίεση του κυκλώματος όταν το επιθυμούσε ο οδηγός. Το τέλειο βέβαια θα ήταν η διατήρηση του συστήματος ως έχει, με πηνία στις διόδους διέλευσης και μαγνητοροϊκό υγρό, όπως κάνει η Audi. Πιο απλό σύστημα, διατήρηση των δυνατοτήτων της hydro, αλλά αύξηση του range επιλογών (από super comfort μέχρι και track).
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
kobulis
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
Αυτό ακριβώς που περιγράφει ο φίλος Ace: Δυο ακόμα ρυθμίσεις σκληρότητας χρειαζόταν πέραν της auto κ sport, μια πολύ μαλακή ρύθμιση για να μην καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα σε λακούβες κ μια ακόμα πολύ σκληρή για γούστα και παλιμπαιδισμό.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
nonos
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
Εξακολουθω να θεωρω παντως, τραγικο μαρκετινιστικο λαθος την καταργηση της αναρτησης. Ας εβγαζαν μια ναυαρχιδα επιπεδου c6 και ας την ειχαν εκει και οποιος αγορασε, αγορασε. Τωρα η φιρμα εχει μεινει χωρις εκπροσωπο στη μεγαλη κατηγορια επειδη σωνει και καλα η PSA την εχει καταδικασει να ειναι η low budget φιρμα του γκρουπ... Οι γενικοι κατασκευαστες οφειλουν να εχουν εκπροσωπους σε ολες τις κατηγοριες. Ειπαμε βεβαια , δυσκολες εποχες... Τα συγχρονα C1, C3, C4 και τα διαφορα ψευδο-SUV Aircross κλπ που θα προκυψουν μπορει να ειναι πολυ καλα μελετημενα αυτοκινητα και στοχευμενες κινησεις του marketing, αλλα προσωπικα εχουν απομακρυνθει πολυ απο αυτο που θεωρω εγω οτι πρεπει να ειναι μια Citroen. Θα δωσουν παλι βαρος στις πολυ μαλακες και ανετες αναρτησεις αλλα με φθηνο τροπο και το οσα προβληματα θα προκυπτουν απο αυτη την επιλογη τους στη συμπεριφορα των μοντελων τους. Επιπροσθετα τα φθηνα μοντελα τους C3 και Cactus οπως λενε και καποιο φιλοι εδω μεσα ποτ τα εχουν, εχουν ελλειπή ηχομονωση. Ετσι η Citroen καταντησε να πουλαει φθηνη μοδα...Κριμα , πολυ κριμα...
Παιδιά , κανείς πια δεν πληρώνει ανάρτηση.....δυστυχώς. Και μιλάω και για τον εαυτό μου. Θεωρούμε όλοι ότι τα ηλεκτρονικά θα μας σώσουν (εμένα με την απίστευτη C4 μια μέρα με έσωσαν από μεγάλο ατύχημα.....)
Sent from my iPad using Tapatalk
_________________
The Ace
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
...Ας εβγαζαν μια ναυαρχιδα επιπεδου c6 και ας την ειχαν εκει και οποιος αγορασε, αγορασε....
....μπορει να ειναι πολυ καλα μελετημενα αυτοκινητα και στοχευμενες κινησεις του marketing...
Μια διόρθωση και μια σημείωση στα σχόλια του Νίκου. Καταρχήν μια εταιρεία που δεν έχει μεγάλα περιθώρια, όπως η Citroen, δεν μπορεί να κάνει περιττές κινήσεις τύπου statement, επίδειξης τεχνολογίας/πρωτοπορίας, niche models, market-leading products κλπ. Καταρχήν γιατί θα προκαλέσει μόνο χασούρα (αφού οι εν λόγω κινήσεις θα έχουν σίγουρα αρνητικό πρόσημο στις πωλήσεις) και κατά δεύτερον γιατί, αν η έρευνα αγοράς έχει δείξει ότι η αγορά απλά θα αγνοήσει τις εν λόγω κινήσεις, όχι μόνο θα μπει μέσα, αλλά θα επιβαρύνει την εικόνα της, θα μειώσει την αποτελεσματικότητά της στα υπόλοιπα εμπορικά μοντέλα, τελικά ίσως προκαλώντας αλυσιδωτές επιπτώσεις στις πωλήσεις και των άλλων οχημάτων της. Εφόσον λοιπόν η ιστορία αλλά και έρευνες αγοράς (που πάντα κάνουν οι εταιρείες του χώρου αυτού, ακόμα και οι τελευταίες κινέζικες) έχουν δείξει ότι, όχι μόνο δεν υπάρχει ενδιαφέρον για κάποια ναυαρχίδα τύπου-C6, αλλά ακόμα και η C5 δεν έχει μέλλον, δεν υπάρχει κανένας λόγος να προχωρήσει σε τέτοιες κινήσεις.
Η διόρθωση αφορά το marketing. Εφόσον τα SUVs έχουν ήδη καθιερωθεί και αποτελούν όχι απλώς ένα segment της αγοράς, αλλά πολλαπλά segments και μάλιστα από τα μεγαλύτερα σε ποσοστά και όγκο πωλήσεων, δεν είναι πλέον θέμα marketing. To marketing υπάρχει για να προωθήσει κάποιο νέο προϊόν, να δημιουργήσει ανάγκες (ή να μας κάνει να "συνειδητοποιήσουμε" τις ανάγκες μας ), να διαχωρίσει τα προϊόντα μας από τον ανταγωνισμό κλπ. Αυτό που κάνει πλέον η Citroen είναι απλά να ακολουθεί και να διαφημίζει τα δικά της μοντέλα, και να *προσπαθεί* να διαφοροποιηθεί με tricks όπως τα airbumps, τη "νέα" ανάρτηση και τέτοιες ψιλολεπτομέρειες. Αυτό όμως είναι περισσότερο διαφήμιση και πωλήσεις, παρά marketing.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
Αν κοιτάξεις τις πωλήσεις της C6 -μιας και αναφερθήκαμε σε αυτή- θα δεις ότι, ενώ αρχικά η πρόβλεψη/εκτίμηση ήταν για περίπου 20.000 πωλήσεις κατ'έτος, τελικά μ-ό-λ-ι-ς κατάφερε να ξεπεράσει τις 20.000 πωλήσεις συνολικά !! στα 8 χρόνια που παραγόταν. Μιλάμε για μια από τις πιο άστοχες -και αποτυχημένες- προσπάθειες αυτοκινητοβιομηχανίας τις τελευταίες δεκαετίες. Και αυτό δεν είχε να κάνει μόνο -ή κυρίως- με το ίδιο το αυτοκίνητο, αλλά και με την εταιρεία, το αγοραστικό κοινό, τους υπόλοιπους ανταγωνιστές κλπ κλπ.
Όσο για τα νέα μοντέλα, εγώ θα έλεγα ότι η Citroen πάει να μπει στο κομμάτι της πίττας που έχει πολύ "κρέας" για να φάνε όλοι, απλώς δεν ξέρω αν θα πετύχει ή αν θα (ξανα)αποτύχει. Δηλαδή φαίνεται σαν να εγκαταλείπει εντελώς το δικό της χαρακτήρα -καλώς ή κακώς, πάντα είχε κάτι διαφορετικό να πει και να προτείνει- και *φαίνεται* ότι προσπαθεί να επιβιώσει. Και φυσικά πάντα αναλογιζόμενοι ότι μιλάμε για group, ότι υπάρχουν συσχετισμοί και συμφωνίες ανάμεσα στους CEOs κλπ κλπ...
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
xantiamanolis
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και επισημα βγηκε η τελευταια C5 απο την γραμμη παραγωγης...
θα το χασει το παχνιδι...μπιανει σε ανταγωνιστες ανωτερης κλασης....να μην κρυβομαστε και δεν εχει να δειξει κατι.. αλλα αντε και να δειξει την καινουργια αναρτηση...ποιος θα την εμιστευθει? ποιος θα αφησει το αμαξι τουμε βλαβη για να μαθει ο καθε πιτσιρικας στο συνεργειο? το μελλον θα δειξει,,,,
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση