Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 08:31 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Επειδή έγινα μέλος όταν πρωτοξεκινησε τουτο δω το κλαμπ, εχω πολυ καιρό να γράψω και πολλοι δεν με ξέρουν
Το πηρα το 2006, 2.0 exclusive
Στα 220.000 χλμ του βαλα υγραέριο
Τώρα έχω 350.000 χλμ. και όλο ζητάει, στη βενζίνη το πρωι η μηχανή χοροπηδάει σαν τρελή, καθάρισα μπεκ και το προβλημα επιμένει, έκλεισα το υγραέριο για δυο μερες και η κατάσταση δεν αλλάζει, άλλαξα δυο φορες ψυγείο λαδιου τώρα τελευταία, οι δαγκάνες των φρενών έχουν ανά κατασκευαστεί τρεις τέσσερις φορές και τα ψευδοκαπακα χάνουν λάδια, έγινε στεγανοποιηση και δεν λυθηκε το πρόβλημα, η μαρκουλα μας πουλαει τις φλάντζες μαζί με τα καπάκια στο συγκεκριμένο μοτέρ.
Βρήκα σε αγγελία ένα ελληνικό 2.0hdi exclusive του 14, μέχρι να παω να το κλείσω το πηρε άλλος, έχει φέρει κανεις αμάξι απο Γαλλία ή Βουλγαρία; Μήπως να παω σε άλλη μάρκα να ησυχάσω τώρα που μας έκοψε και τα καινουρια υδροπνευματικα; Ουφ! Αγανάκτηση....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 13:09 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Καλησπέρα φίλε thundermaster και καλώς όρισες πίσω. Θίγεις πολλά θέματα σε λίγες γραμμές. Ασφαλώς είναι δύσκολο να συμβιώνεις με ένα αμάξι που παρουσιάζει συνεχώς προβλήματα. Από την μία, εγώ είμαι της άποψης ότι όλα λύνονται. Από την άλλη, για να τα λύσεις πολλές φορές πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και να μην αρκεστείς σε ημίμετρα. Δηλαδή, επιλογή του καλύτερού δυνατού συνεργείου, επιλογή ολοκληρωμένων επισκευών και με επώνυμα πάντα ανταλλακτικά. Ωστόσο μόνο εσύ μπορείς να κρίνεις αν όλο αυτό αξίζει τον κόπο. Είναι προσωπικό θέμα.

Τώρα όσον αφορά το υγραέριο είχα την εντύπωση ότι οι γαλλικοί κινητήρες το "σηκώνουν" εύκολα. Μήπως πρέπει να δεις το θέμα εγκατάστασης; Αν από την άλλη δεν αξίζει να ρίχνεις άλλα χρήματα, και μιας που κατάλαβα είσαι και ζεστός, μπορείς να κοιτάξεις κάτι άλλο.

Τέλος, όσον αφορά την εισαγωγή από εξωτερικό, θα πρέπει οπωσδήποτε να κινηθείς σε κάτι απο euro5 και έπειτα λόγω των τελωνείων.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 13:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
130.000km εχει με υγραεριο, τωρα θα προβληματισει η εγκατασταση? :) Εκτος αν είναι ασυντηρητο το συστημα αν και αυτό μαλλον θεμα συντηρησης και όχι εγκαταστασης θα το χαρακτηριζα.
Αλλοι κινητήρες τα πανε καλα με το υγραεριο και αλλοι οχι.. δεν είναι θεμα προελευσης.. θεμα καπακιού-βαλβιδων και των λυσεων που διατιθονται είναι.

Να ξαναπαρεις citroen γιατι καλα σε βγαλε θεωρω, εκτος αν το κρατησες 15-16 χρονια απο καινουργιο, μαζοχιστικα...δε νομιζω..
Ενα γερασμενο αυτοκινητο με πολλα χιλιόμετρα είναι και με μη εργοστασιακη μετατροπή. Το αυτοκινητο απλα φορτωθηκε με χιλιόμετρα και ζηταει..

Η αντικατασταση του βασει αυτων που προσφερει η c5 και των αναγκων σου για να ψάχνεις κατι παρομοιο είναι οντως δυσκολη υποθεση.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2021, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Αγαπητέ εν Υδρω αδερφέ.

Ελπίζω να διαβάζεις τα όσα γράφω κατα καιρούς για το λατρεμένο μου όχημα. Η Υδρογριπη είναι ανίατη νόσος και δεν νομίζω οτι θα μπορέσεις να την θεαπεύσεις με αλλαγη σε "κατι άλλο" Σύντομα θα αρχίσουν τα στερητικά και θα ψάχνεσαι να γυρίσεις πίσω. Βέβαια, αυτά είναι εμπειρίες δικές μου και του κύκλου μου. Σίγουρα υπάρχουν και ανθρωποι που εφτυσαν την σιτροεν και αυτη "την περιεργη τεχνολογια" και δεν κοιταξαν πίσω.
Το αυτοκίνητο μου ειναι επίσης του 2006 αγοράστηκε μεταχειρισμένο με εγκατεστημενο ενα φτηνο brc και ήδη είχε 20χλδ με αεριο και σήμερα έχω κάνει με αέριο άλλα 200χλδ περιπου χιλιομετρα. Δεν νομιζω οτι το υγραεριο μου δημιουργησε προβληματα που οφειλονται σε αυτό.
Με την ελευση της πανδημιας και την αναγκαστικη ακινητοποιηση βιωνω και εγω αυτο που λες οτι το αυτοκινητο γρκινιαζει και ζηταει. Δεν νομιζω οτι φταιει η μαρκα η ο τυπος, φταινε τα χρονια και αυτη η ξαφνικη ακινησια που για μενα ειναι θανατος για οτιδηποτε.
Σε οτι αφορα τα ειδικα θεματα σου.
1. Ναι εχουμε θεμα με το κοστος ψευτοκαπακου το οποιο μετριαζεται εαν αγοραστει απο το εξωτερικο σαν γνησιο ή ακομα και απο κινα με αμφιβολια ποιοτητας.
2.Σε οτι αφορα τις δαγκανες δες το ποστ μου viewtopic.php?f=55&t=14169 της 29 Ιουνιου 2021. Εκει αναφερω οτι το προβλημα ισως ξεκιναει απο τις σωληνες καναλια των δυο ντιζων.
3. Σε οτι αφορα την κακη πρωινη λειτουργια,-με καθε επιφυλαξη γιατι διαγνωση πληκτρολογιου επισφαλης- συστηνω τις εξης κινησεις.
α) Μετρημα συμπιεσης just in case να μην δεν δουλευει καλα καμια βαλβιδα/κυλινδρος. β) Αφαιρεση στο χερι της πεταλουδας και καθαρισμος με φροντιδα και προδερμ. εγω την βαζω σε μπανιερα υπερηχων οπως και τα μπεκ. Λαμπικος γινεται. γ) Φυσικα αρχικοποιηση της. δ) Επειδή εχουν βγει δυο ενημερωσεις του λογισμικου του εγκεφαλου μια τηλεφορτωση με το νεοτατο λογισμικο θα βοηθησει επισης ε) Ελεγχος με την λεξια εαν η ενδειξη της βαλβιδας θερμοκρασιας νερου ειναι σωστη-βγαζουν προβλημα αυτες. Παμφθηνη για αλλαγη.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Αύγ 2021, 21:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Να σας γράψω και εγώ τον πόνο μου, ταυτίστηκα με το 1ο ποστ, είδα φως και μπήκα…
Είναι μεγάλος ο νταλκάς, προειδοποιώ πως ακολουθεί σεντόνι τεράστιων διαστάσεων:

Ευτυχής(?) κάτοχος μιας δίλιτρης C5 Prestige, μοντέλο 2009 με 296 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο, μπήκε υγραέριο στα 40 χιλιάδες χιλιόμετρα και μέχρι στιγμής δεν έχει ζητήσει και τίποτα το ιδιαίτερο.

Ακόμα και όταν παρέμεινε ακίνητο χωρίς πινακίδες για 3μιση χρόνια, το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια μπαταρία και φρέον στο AC.

Η χρήση βέβαια ήταν γλυκύτατη, με το 98% των χιλιομέτρων του να έχουν γίνει στον ανοιχτό δρόμο. Ενδεικτικά αναφέρω πως μπροστά τακάκια αλλάχθηκαν 3 φορές, τα δισκόφρενα είναι ακόμα τα μαμά, ενώ ο συμπλέκτης αλλάχθηκε στα 280 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Η συντήρηση ήταν η απολύτως απαραίτητη, παρόλα αυτά δεν με άφησε ποτέ στο δρόμο ούτε αρνήθηκε να ξεκινήσει κάποια στιγμή. Είναι υπέροχο, το ταξίδι του ειδικά είναι όνειρο, με έχει κακομάθει σε βαθμό που θα δυσκολευτώ πολύ να την αποχωριστώ. Είχα πχ για 2 εβδομάδες ένα καινούργιο Audi A6 50tdi (quattro sport κάτι – τιμή Γερμανίας 70+) φίλου και πραγματικά δεν το ακούμπησα, κυκλοφορούσα με τη C5, μιλάμε για μηδενικό ενδιαφέρον.


Όλα καλά λοιπόν; Όχι, καθώς έχει και πολλά άσχημα νέα:

- Κάθε Δεκέμβριο έχω ένα ωραιότατο ενοίκιο 690 ευρώ στο Ελ Δημόσιο. Και δεν είναι μόνο τα 690 ευρώ, είναι και πως αισθάνεσαι τελείως μ@λ@κ@ς γνωρίζοντας πχ πως ένα άλλο αυτοκίνητο 20πλάσιας αξίας μπορεί να πληρώνει ελάχιστα έως καθόλου, γιατί σώζει τον πλανήτη και καλά…


- Το σύστημα υγραερίου μπήκε αρχές του 2010, όταν η Θεσσαλονίκη είχε 2 εγκαταστάτες και 2 πρατήρια υγραερίου. Ενδιάμεσα ο εγκαταστάτης & αντιπρόσωπος στην Ελλάδα έκλεισε, και έμεινα με το σύστημα υγραερίου στο χέρι. Και λέω έμεινα κυριολεκτικά, αφού δουλεύει μεν αλλά δεν ξέρω μέχρι πότε. Το μόνο που μπορώ να αλλάξω είναι φίλτρα, δεξαμενή αλλάχθηκε στη 10ετία, αλλά ο πνεύμονας και τα μπεκ έχουν μόλις 255 χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς καμία συντήρηση. Εντάξει, δε χάνει, δε θα εκραγεί, στην τελική όταν χαλάσει απλά θα αδειάσω τη δεξαμενή με τον ένα ή άλλο τρόπο, αλλά μια επιπλέον ανασφάλεια την προσθέτει.


- Ένα νέο σύστημα υγραερίου θα έλυνε τα παραπάνω προβλήματα, αλλά δεν μου πάει να δώσω 1000+ ευρώ σε αυτοκίνητο 2500 ευρώ, που δεν ξέρεις τι επιπλέον χοντρό μπορεί να βγάλει, ειδικά όταν πλέον γράφω κάτω από 10 χιλιάδες χλμ το χρόνο.


- Καλές οι επιλογές της Citroen στο σχεδιασμό και τη γεωμετρία της ανάρτησης, αλλά τα 225/60/16 που φοράει βγαίνουν πανάκριβα, έχουν ελάχιστες επιλογές και ακόμα μικρότερη διαθεσιμότητα. Με χίλια ζόρια μπόρεσα να βρω στα 600 ευρώ κάτι Goodyear Efficient Grip Performance (όχι βέβαια την καινούργια 2η γενιά) που δεν μου πολυάρεσαν (σε σχέση με τα Primacy) και είπα και ευχαριστώ στο τέλος.


- Καλή – χρυσή η C5 και η υδροπνευματική, αλλά κάποια ανταλλακτικά πλέον δε βρίσκονται εύκολα. Περίμενα 5 ημέρες να βρεθεί το “σωστό” σετ συμπλέκτη διπλού βολάν (ή κάτι τέτοιο), στο τέλος μπήκε κάτι υποδεέστερο (και πολύ φθηνότερο). Κάποια στιγμή σε κρίση προκοπής είπα να αλλάξω τα 2 υδραυλικά “αμορτισέρ” που έχαναν ζουμιά LDS, αλλά φυσικά δεν υπήρχαν καινούργια.


- Δεν το κυνήγησα και πολύ, έμεινε γενικά για το μέλλον, τη χρονική εκείνη περίοδο που είσαι ήρεμος, αδύνατος, κεφάτος και οι δουλειές πάνε πολύ καλά.


- Εδώ και 2-3 μήνες, έχω αυτό το πρωινό “μπούκωμα” κάθε φορά που παίρνει μπροστά κρύο το αυτοκίνητο. Μετά από 20 δευτερόλεπτα μπορεί να κρατάει σταθερό ρελαντί, μετά από 1 λεπτό μπορείς και να ξεκινήσεις.


- Για να έχει πιό πολύ πλάκα, σε τυχαίες χρονικές στιγμές κάνει ένα κόμπιασμα στην εκκίνηση, δίνοντας σασπένς και ενδιαφέρον σε κάθε ξεκίνημα στο φανάρι. Σαν αποτέλεσμα, σε ένα 25% των φαναριών σχεδόν σου σβήνει, σε ένα άλλο 25% ξεκινάς με αλητήριο σπινάρισμα και στα υπόλοιπα περιμένεις το κόψιμο της ισχύος στις 1000, στις 1500, στις 2000 στροφές, αλλά δεν έρχεται (και μένεις με την αγωνία). Αυτά με βενζίνη, την οποία καταπίνει με ρυθμό 20% πάνω από το αναμενόμενο, με υγραέριο όλα μιά χαρά.


- Με υγραέριο επίσης ο κινητήρας βγάζει περισσότερη δύναμη, επιταχύνει καλύτερα, καίει λιγότερο, καίει και φθηνότερο καύσιμο. Αλλά τον τελευταίο καιρό θέλουμε να κάνουμε διαφοροδιάγνωση στο πρόβλημα, οπότε κινούμαστε με κατοστάρα, λ7 υπάρχουν και καλά…


- Το κιβώτιο έχει μία τάση να “μπλοκάρει” αν ξεχαστείς και το παρκάρεις με ταχύτητα σε ανηφόρα – κατηφόρα. Αν λοιπόν κουμπώσει η ταχύτητα πριν πιάσει το χειρόφρενο, σε ένα 10% των περιπτώσεων δεν μπορείς εύκολα να αλλάζεις ταχύτητες όταν ξεκινήσεις, χρειάζεται πολλαπλάσια δύναμη. Για να συμπληρωθεί το πανηγύρι, το κιβώτιο στρώνει μόνο του μετά από λίγο ή πολύ. Αλλάχθηκαν βαλβολίνες, έγινε έλεγχος (από ότι μου είπε ο μηχανικός), αλλά με κοιτάει σαν εξωγήινο όταν ξαναπάω και δε βρίσκεται τίποτα…

Ο συμπλέκτης επίσης βγάζει τη χαρακτηριστική μυρωδιά μετά από μισάωρο σταμάτα-ξεκίνα επιστρέφοντας πχ από Χαλκιδική.


- Το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι άλλη πονεμένη ιστορία. Καταρχήν δεν μπορείς εύκολα να το αλλάξεις (πήγαινε πακέτο ντίζα+εξαρτήματα+μοτέρ) σε μία παλαβή τιμή, λίγο κάτω από χιλιάρικο. Έγιναν κάτι πατέντες, αλλά σε τυχαίες χρονικές στιγμές (συνήθως) σε διάρκεια παρκαρίσματος ή μετά από λακούβα ανάβει σα Χριστουγεννιάτικο δέντρο ο πίνακας με τα λαμπάκια και αρχίζει η καταστροφολογία με όλες τις πιθανές βλάβες στην οθόνη, μαζί με τα μπλιπ μπλιπ για μουσική υπόκρουση. Έχουμε και λέμε: Abs faulty, esp faulty, active rollbar faulty, suspension faulty, handbrake faulty και άλλα τέτοια όμορφα. Φυσικά όταν σβήσεις και ξαναβάλεις μπροστά όλα τα θέματα εξαφανίζονται και επιστρέφουμε στο κανονικό. Αλλά όχι πάντα, αφού έτσι δεν έχει πλάκα!


Το economy mode active το βλέπεις επίσης σε τυχαίες στιγμές, ακόμα και μισή ώρα μετά από μεγάλο ταξίδι. Εννοείται πως ελέγχθηκαν δυναμό και μπαταρία, απλά έχουμε ένα ακόμα μυστήριο στα ήδη υπάρχοντα.


- Κάποια στιγμή στα 280 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάχθηκαν τα σινεμπλόκ στα μπροστά ψαλίδια και άντεξαν περίπου 10 χιλιάδες χιλιόμετρα μέχρι να ξαναρχίσουν να κοπανάνε. Μάλλον δεν της άρεσαν της C5 τα καινούργια…


Τέλος, το χρήμα πολλοί το εμίσησαν αλλά το γκάζι ελάχιστοι. Κάνεις βόλτα κάποιο νέο χιλιοκάτι turbo και σε πιάνει το παράπονο. Εμείς από μπουρί βγήκαμε; μανούλα δε μας γέννησε; 690 πλερώνουμε στην άτιμη κενωνία, γιατί να μην πηγαίνει και λίγο το ρημάδι;


Οπότε συμπερασματικά, ξεκινάς για μία διαδρομή του μισάωρου και δεν ξέρεις αν θα φτάσεις αγριοπαρμένος ή χαμογελαστός. Από οικονομοτεχνική πλευρά δεν ξέρεις τί και κυρίως πόσα θα σου ζητήσει το αυτοκίνητο πχ μέχρι τέλη του έτους. Έχει 300 χιλιάδες χλμ αφού!

Καταλύτης; μπορεί και να τα φτύσει αύριο. Αντλία βενζίνης; φυσιολογικό είναι, και πολύ κράτησε. Random αισθητήρας/ random μαντζαφλάρι εξάρτημα; με 300 χιλιάδες χλμ και 12 χρόνια γιατί όχι;

Αν θέλεις να είσαι ήσυχος, πρέπει να κάνεις μιά επίσκεψη στον εξατμισά, να αλλάξεις δισκόφρενα/τακάκια, να αλλάξεις ψαλίδια, 2 αισθητήρες λ, μία αντλία βενζίνης και αν περισσέψουν 1500ε σφαίρες + μπουκάλιες + ζουμιά. Για επιπλέον σιγουριά σκεφτόμαστε και ολόκληρο κινητήρα + σαζμάν. Συμπέρασμα: Τρέχα γύρευε...

Δυστυχώς το έργο το έχω ξαναζήσει με τη ΖΧ, που με είχε γ@μήσει κυριολεκτικά από τα 250 μέχρι τα 450 χιλιάδες χλμ. Οι οδηγοί της οδικής στη Θεσσαλονίκη με είχαν μάθει με το μικρό μου όνομα. Στην πορεία έστρωσε και δεν έβγαζε τόσες βλάβες, αλλά μέχρι τα 872 χιλιάδες χλμ που αποσύρθηκε για να γίνει κατσαρόλα μόνο το ταμπλό και οι λαμαρίνες είχαν μείνει από το εργοστάσιο. Όταν αγόρασα τη C5 υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως το καπό θα ανοίγει μόνο για να συμπληρώνω νερό για τους υαλοκαθαριστήρες, υπόσχεση που κράτησα για πάνω από 5 χρόνια.

Δεν έχω κάποιο παράπονο με το αυτοκίνητο, την κατασκευή και την αξιοπιστία του. Αν μάλιστα το πουλούσαν καινούργιο θα το ξανα αγόραζα χωρίς 2η σκέψη.

Ο πόνος λοιπόν και ο βαρύς νταλκάς είναι πως βλέπω ένα συνολάκι από πολλά μικρά εκνευριστικά προβλήματα να μου χαλάνε τη διάθεση και τους τίτλους τέλους να πλησιάζουν. Απλά με 2500 - 3000 ευρώ που θα πιάσει δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να το αντικαταστήσει, ακόμα και αν φτάσω στο δεκαχίλιαριο (πάντα για μτχ).

Το μόνο που θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι το επόμενο με αντίστοιχα χαρακτηριστικά και γήινο κόστος είναι μία νέα C5X, όταν με το καλό κυκλοφορήσει, όταν μετά από 1-2 χρόνια πατώσει σε πωλήσεις και πλέον προσφέρεται σε πολύ καλή τιμή. Αλλά θα τη βγάλουμε μέχρι τότε;

Ή θα μου τη δώσει και θα παραγγείλω σε τυχαία στιγμή κανα hyundai i20 με 7 χρόνια εγγύηση ανεξαρτήτως χιλιομέτρων;

Ουφ! Τα είπα και ξελάφρωσα!
Ευχαριστώ για την υπομονή σας!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Αύγ 2021, 09:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2220
Ως πρώην , ευτυχώς, ομοιοπαθής το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι κάνε άλλα 5000 χλμ , ώστε το κοντέρ να γράψει 301000 και βγάλε την φωτό και κράτα το μέχρι το τέλος του χρόνου , όπου θα καταθέσεις ηλεκτρονικά πινακίδες και άδεια . Το αυτοκίνητο είναι γέρος 90 ετών με προβλήματα και εσύ θέλεις ενεργητικότητα τουλάχιστον 50άρη .
Απλά δεν γίνεται .

Τώρα να ελπίζεις να το πουλήσεις 2500-3000 € , αμάξι με 300.000 χλμ , όταν με 5-6000 πωλούνται με τα μισά , δεν υπάρχει περίπτωση . Μια καλή λύση , αν έχεις την δυνατότητα , άκρες , φίλους κλπ , να το δώσεις για ανταλλακτικά , όπου ίσως πάρεις με υπομονή και περισσότερα .

Για μένα ούτε τα λεφτά που έδωσες φέτος άξιζε να τα δώσεις .

Τώρα με 10000 χλμ τον χρόνο , θα πρέπει να σκεφτείς τις ανάγκες σου και τις επιλογές σου .

Η λογική να κοιτάξεις για i20, για μένα πολύ καλό αμάξι και με χώρους για την κατηγορία του, είναι κάτι που δείχνει ότι δεν έχεις και τόσες ανάγκες για μεγάλα αμάξια.

Τώρα για C5X μην το σκέφτεσαι καν . Αν έλθει εδώ , θα έλθει σε 1,5 χρόνο. Οι τιμές του ακριβές και δεν θα πουλάει , αλλά δεν θα πέσουν . Οπως δεν πέφτουν και του 508 και του ινσίνια , για να μείνουμε στον όμιλο που επίσης δεν πουλάνε .

Αντίθετα πουλάει το C4 , το οποίο έχει και μία μεγάλη γκάμα . Και οι αναρτήσεις του είναι μια χαρά που το οδήγησα . Είναι ότι κοντινότερο υπάρχει στην υδροπνευματική. Και έχει και τα 100 άλογα που ξεκινάνε από χαμηλά . Οχι πολύ χαμηλά , αλλά κοντά στα 20000.

Δεν σου προτείνω το αιρκρός , αν και εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος , ενώ σε σχετικά καλές τιμές κυκλοφορούν και C3 .

Προφανώς όμως θα πάρεις αυτό που θα σε βολέψει πιο πολύ και θα κουμπώσει και με τα οικονομικά σου .

Αλλά αυτό είναι το μέλλον και πρέπει να αρχίσεις να το κοιτάς σοβαρά από σήμερα , γιατί 4 μήνες έμειναν και μετά θα είσαι χωρίς αμάξι.

Εμένα τα δύο παλιά μου αμάξια έχουν λίγα χλμ για τα χρόνια τους 92000 το 4 και 110000 η ΧΑΝΤΙΑ , οπότε και τα συντηρώ , αλλά κύρια χρήση κάνω στο Αιρκρός .

Κάποια στιγμή θα φύγουν και αυτά , αφού κατασταλάξουμε στις οικογενειακές ανάγκες . 2-3 χρόνια τουλάχιστον βολεύομαι με αυτά και μετά έχουμε και τις αλλαγές με τα ηλεκτρικά.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Αύγ 2021, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Βασικά έχεις 2 επιλογές. Η του ρίχνεις ενα σοβαρό ποσό προσπαθώντας να τα φτιάξεις όλα με λογικές πιθανότητες επιτυχίας και να το κρατήσεις άλλα 10 χρόνια. Η όπως λέει και ο cruiser το παίρνεις απόφαση και πας στο επόμενο. Αν κάνεις 10Κ το χρόνο η επιλογή 2 είναι η πιο λογική. Καλή η ύδρο, αλλά τα λεφτά της συντήρησης και η ψυχική οδύνη δεν νομίζω οτι αξίζουν λιγότερο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Αύγ 2021, 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Διαβάζω το αρχικό ποστ, διαβάζω και στο ποστ του kobulis τα της C5 και τα της προκατόχου ZX, βλέπω και τα 872 χιλιάδες (!) χιλιόμετρα που έβγαλε η ZX όπως τα έβγαλε με πατέντες, και έρχεται αυτό το "Δυστυχώς το έργο το έχω ξαναζήσει με τη ΖΧ..." κατακέφαλο και αμίμητο! Και σκέφτομαι και συμπεραίνω...
Ποιός τελικά "ζει το έργο" σε τέτοιες περιπτώσεις, ο ιδιοκτήτης ή το αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητο! Και τι έργο! Χαρντ κορ θρίλερ σήριαλ.

Νόμος σοφός και απαράβατος, αλλά χιλιοποδοπατημένος, για οποιοδήποτε αυτοκίνητο:
Δεν το αγοράζω αν δεν αντέχω τα έξοδα χρήσης-συντήρησης. Δεν το κρατώ με πατέντες αν δεν μπορώ πια να το κρατήσω υγιές όπως φτιάχτηκε.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Αύγ 2021, 16:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
σαν ελληνες με τα πενιρα εισοδηματα δεν μας δινετε η δυνατοτητα να αλλξουμε αυτοκινητο με ρυθμους ευρωπης και αναγκαστικα τα μαζευουμε μεχρι να πουμε τελος και να εχουμε την δυναττητα να παρουμε αλλο.
300.000 ειναι ολλα τα χλμτρα για ενα αμαξι...οσοκαι καληχρηση να του εχεις κανει ολα επανω του εχου γερασει οπως ειπε και προηγουμενα μελος.
για μενα η το δινεις οσο οσο βαζεις 3000 και παιρνεις το ιδιο με τα μισα χλμτρα για μια 5ετια 7ετια ακομα και μετα βεπεις τι θα κανεις
η μετα πας σε νεο μεοντελο αυτοκινητου ανεξαρτητως μαρκας και απλα συμβιβαζεσε με αλλα πραγματα....
η γνωμη μου οσοι εχουν αμαξια περαν των 300.000 και θελουν για καποιο λογο να παραμεινουν σε αυτα τα μοντελα...
πανε σε ενα μαστορα που να ξερει τι του γινετε σου βγαζει κοστολογιο μαζεματος ζυγιζεις τα πραγματα....η το φτιαχνεις η το πουλας....και παιρνεις αλλο τι ιδιοκαι εφοσον το ξερεις το μοντελο ξερεις και που ποναει σαν μτχνο τι θα πρεπει να κοιταξεις...
και αν ολα αυτα φαινονται καπως...
απλα γυριζεις πλευρο η σελιδα και πας σε αλλη εταιρια με αλλα πλεονεκτιματα και αλλα μειονεκτιματα και καλη μας τυχη

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Σεπ 2021, 18:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επανέρχομαι μετά από καιρό για ένα update. Ξεκινάμε από τα παρακάτω:
cruiser έγραψε:
Τώρα να ελπίζεις να το πουλήσεις 2500-3000 € , αμάξι με 300.000 χλμ , όταν με 5-6000 πωλούνται με τα μισά , δεν υπάρχει περίπτωση . Μια καλή λύση , αν έχεις την δυνατότητα , άκρες , φίλους κλπ , να το δώσεις για ανταλλακτικά , όπου ίσως πάρεις με υπομονή και περισσότερα .

Για μένα ούτε τα λεφτά που έδωσες φέτος άξιζε να τα δώσεις .



Φίλε cruiser διαφωνούμε στο 1ο, συζητάμε το 2ο.
Περί τιμής πώλησης, το να δώσεις μία C5 με πινακίδες και καινούργια λάστιχα 2500 - 3000ε είναι -περίπου- το ίδιο με το να την πουλήσεις χωρίς πινακίδες και με λιωμένα λάστιχα στα 1300 - 1800ε. Δε μου φαίνεται και πολύ τραβηγμένο, εφόσον μάλιστα κυνηγάς και το κάτω κομμάτι της αγοράς.
Αν πχ ήταν η προηγούμενη C5 (ή μάλιστα της 1ης σειράς), πόσο έπρεπε να πουληθεί; 600 ευρώ; Αν ήταν πχ λίγο κοπανισμένη ή με πρόβλημα στο μοτέρ θα έβγαινε πχ 150 ευρώ;


Όσον αφορά το 2ο, όταν γενικά έχεις ένα παλιό ή / και ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο, κάνεις μια σοβαρή συζήτηση με τον εαυτό σου και αποφασίζεις είτε να το κάνεις κούκλα, είτε να φτιάχνεις μόνο τα απολύτως απαραίτητα με δώρο το επιπλέον άγχος. Μόνο τα απαραίτητα γίνονταν τα τελευταία χρόνια και ήρθε η ώρα άλλων αποφάσεων.
Τα καλά νέα είναι πως σε 1-2 μήνες θα αλλαχθεί το σαβουρο-αυτοκίνητο της συζύγου (Renault Clio 1.2 8v '99) και θα αντικατασταθεί με κάτι καινούργιο και λίγο μεγαλύτερο που μπορεί να μας καλύψει και σαν μοναδικό όχημα της οικογένειας.
Τουλάχιστον θα ξέρω πως ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο υπάρχει διαθέσιμο ανα πάσα στιγμή, οπότε το άμεσο πρόβλημα θα λυθεί.


jalbanis έγραψε:
Νόμος σοφός και απαράβατος, αλλά χιλιοποδοπατημένος, για οποιοδήποτε αυτοκίνητο:
Δεν το αγοράζω αν δεν αντέχω τα έξοδα χρήσης-συντήρησης. Δεν το κρατώ με πατέντες αν δεν μπορώ πια να το κρατήσω υγιές όπως φτιάχτηκε.


Συμφωνούμε 100%, αλλά το κόστος συντήρησης μιας ταλαιπωρημένης C5 δεν είναι τόσο τραβηγμένο, ειδικά αν συνυπολογίσεις και την κατηγορία του αυτοκινήτου. Από άλλες “premium” μάρκες να δεις κοστολόγια, έχω ακούσει παλαβά νούμερα από φίλους.
Απλά τα τελευταία χρόνια δεν αισθανόμουν άνετα να ρίχνω χρήματα σε κάτι πολύ μικρής αξίας, είχα και τεράστιες αλλαγές (προς το χειρότερο) στα επαγγελματικά, οπότε προτιμήθηκε η πάγια τακτική "άστο και βλέπουμε" και αυτό πληρώνω τώρα.


Όπως και να έχει, αποφασίστηκε τελικά να μείνει η C5 και ήδη άρχισαν τα μαζέματα:
- Μπήκε νέα αντλία βενζίνης + καθαρίστηκε το ρεζερβουάρ, έγινε καθαρισμός μπεκ βενζίνης, αλλάχτηκαν και μπουζί επί της ευκαιρίας, μειώθηκαν επιτέλους οι πρωινές αρρυθμίες και σταμάτησε η ξαφνική απώλεια δύναμης στο ξεκίνημα.
- Αλλάχθηκε ένα κολάρο που έχανε παραφλού, μπήκαν νέα παραφλού, αλλάχτηκαν και υαλοκαθαριστήρες για το καλό. Έγινε και μία ευθυγράμμιση (άσχετο!).
- Βρέθηκε εδώ μέσα από αγγελία μία μεταχειρισμένη οθόνη για το ταμπλό μαζί με ένα RD45 και πλέον έχω οθόνη που δουλεύει συν bluetooth streaming από το κινητό (Στάθη ευχαριστώ και πάλι!).
- Αλλάχτηκαν οι 2 αισθητήρες λάμδα, όπως και ο αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου, οπότε πρωινές αρρυθμίες τέλος και παράλληλα η κατανάλωση καυσίμου επέστρεψε σε φυσιολογικά νούμερα. Επίσης έσβησε και το λαμπάκι check engine μετά από -δεν ξέρω πόσα- χρόνια.

1000+ ευρώ μέχρι στιγμής, διχίλιαρο+ για το 2021 μαζί με λάστιχα και “μεγάλο” service με σετ χρονισμού και αντλία νερού.

Συνολικά αυτό ήταν περίπου το κόστος για να σταματήσει να είναι εκνευριστική η C5 και να επιστρέψει ένα ηλίθιο χαμόγελο πριν και μετά από κάθε βόλτα.
Ξεκίνησα που ξεκίνησα είπα να ολοκληρώσω, οπότε παραγγέλθηκαν και τα ζουμιά της ανάρτησης για να αλλαχθούν μέσα στον επόμενο μήνα, θα γίνει και ένα τυπικό service, βρέθηκε και συνεργείο στη νότια Βουλγαρία που έχει αποθέματα από τα εξαρτήματα του συστήματος αερίου ώστε να αλλαχθούν όλα αν δε βρεθεί άλλη εναλλακτική.

Από οικονομοτεχνικής άποψης, το να ρίχνεις ένα διχίλιαρο σε αυτοκίνητο αντίστοιχης αξίας σίγουρα ακούγεται τραβηγμένο, και είναι εδώ που τα λέμε. Απλά:
- To διχίλιαρο συν ή πλην δε θα κάνει κάποια διαφορά στην καθημερινότητα που ζω, άντε να κάναμε ένα επιπλέον ταξιδάκι οικογενειακό της μίας εβδομάδας
- Με βλέπω με τη C5 για τουλάχιστον δύο - τρία χρόνια, δεν υπάρχει λόγος για κάποιο άλλο αυτοκίνητο, απλά δεν το χρειάζομαι με βάση τις ελάχιστες διαδρομές που έχω.
- Έχω καλομάθει / κακομάθει με τη C5 και βρίσκω κουσούρια παντού. Είχα βουτήξει πχ για ένα 2ωρο ένα βενζινοκίνητο Audi Q2 φίλου και ειλικρινά προσπαθούσα να καταλάβω πως γίνεται να πουλιέται 26+ χιλιάδες ευρώ και να το αγοράζουν με το χαμόγελο. Έκανα test drive 3-4 μικρά των 15 -20 χιλιάδων και κατέβαινα με ξινισμένη φάτσα του στυλ “πλάκα με κάνετε;”

Σωστό ή λάθος δεν ξέρω, έγινε τώρα.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Σεπ 2021, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2220
Καλά έκανες και το έφτιαξες. Εσύ ξέρεις καλύτερα από όλους μας τις ανάγκες σου .

Αυτό όμως που σου έγραψα είναι ορισμένα πολύ σημαντικά για μένα πράγματα.

Εγώ έκανα πολλά χλμ πριν την κρίση , στην κρίση έπεσα λόγω εκμηδενισμού της δουλειάς και τώρα πάλι για διάφορους λόγους και αλλαγές στην δουλειά κάνω πολλά χλμ. Σε δύο μήνες που έχω το ντήζελ έχω κάνει πάνω από 5000 χλμ.

Η διαφορά κατανάλωσης του ντίζελ που έχει 7 € τα 100 χλμ και της C5 που είχε 14 € τα 100 χλμ και τα τέλη από 85 που έχω τώρα στα 690 που είχα , μου κάνουν μία διαφορά για 30000 τον χρόνο 2700 €, τεράστια διαφορά για την κύρια χρήση.

Αντίθετα η ΧΑΝΤΙΑ που κινείται από την μητέρα μου και κάνει 1000-1500 χλμ τον χρόνο , έχει αλλάξει 3 φορές σφαίρες λόγω ακινησίας.

Αλλά εκεί τα τέλη είναι 280 και δεν συμφέρει να αλλαχτεί .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Σεπ 2021, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
kobulis σωστα για μενα που το μαζεψες εστω για 2 3 χρονια που ανετα σε παει για 5-6 χρονια...ε μετα βλεπεις τι θα κανεις....ειναι ακομα ρευστα τα πραγματα για αγορα αμαξιου 25.000+ διοτι τετοιο ποσο πρεπει να δωσεις σημερα για αξιοπρεπες αμαξι.....
η αληθεια ειναι οτι την ανεση της c5 δεν θα την βρεις πουθενα εκτος αν πας σε c5 aircross που εκει πας στα 30.000+ αν αντεχεις οικονομικα και εθσε σιγουρος καντο....αλλα και εκει μην νομιζεις οτι σε μια 5ετια το λιγοτερο θα ειναι ολα ροδινα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Σεπ 2021, 14:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Αγαπητοί,

Τελικά καθάρισα και εγώ μπεκ και αντικατέστησα την τρόμπα βενζίνης, το πρόβλημα δεν λύθηκε απόλυτα αλλά έχει βελτιωθεί η κατάσταση κατά 80%. Τώρα, εκτός όλων των άλλων, ακούγεται και ένα εκνευριστικό τρίξιμο σε τυχαίες στιγμές. Μου είπε ο μηχανικός ότι προέρχεται από την κάτω κόντρα βάση μηχανής, όπως διαπίστωσα κι εγώ. Το μεγάλο σινεμπλόκ το αντικαταστήσαμε προ μηνός, όμως τώρα φταίει το μικρό σινεμπλόκ το οποίο πάει μαζί με τη βάση. Δεν κατορθώσαμε να τη βρούμε, ούτε σε καινούρια, ούτε σε μεταχειρισμένη μέχρι στιγμής.

Σχετικά με τα ελαστικά, επειδή είχα κι εγώ το πρόβλημα αυξημένου κόστους σε επώνυμα, δοκιμάστε τα Nereus Sailfish, είναι πάμφθηνα και θα με θυμηθείτε! (Β σε βρεγμένο, 69db θόρυβος), εγώ προσωπικά δεν το περίμενα, έχω διανύσει 16.000 μέχρι στιγμής και το ελαστικό είναι τέλειο.

Να ρωτήσω κάτι; Αυτός ο 1.6ΤΗΡ για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα (γύρω στις 35.000-40.000 χλμ το χρόνο) θα βγει καλός, αν βρω κάτι καλό μεταχειρισμένο, ή εκεί που τρέχω στο συνεργείο 1 στις 15, θα τρέχω 7 στις 15;

Ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Σεπ 2021, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Θα πεσουν ολοι να σου πουν μακρια απο thp για λογους αξιοπιστιας με τοσα χιλιομετρα κτλπ.. εγω θα σου πω μακρια με τοσα χιλιομετρα το χρονο γιατι θα πρεπει να το κανεις και υγραεριο και μετα ξεφευγει το πραγμα απο διαφορες αποψεις. Προσπαθησε να βρεις 2.0 hdi εισαγωγης βεβαια εχωντας εξασφαλισει το ιστορικο αν ειναι να πας σε c5 x7 υδρο. Ρισκο και αυτο βεβαια κια δυσκολο να βρεθει.

Την thp την παιρνεις εις γνωση σου καθως καποια περιφερειακα εν καιρω και με τοσα χιλιομετρα το χρονο ισως πρεπει να αλλαχθουν και η καταναλωση αν και λογικη μαζευεται αθροιστικα αρκετα με τοσα km το χρονο.
Προσοχη στις προδιαγραφες λαδιων του, καμια αντλια υψηλης καυσιμου σε καποια φαση, καθαρισμος μπεκ-κεφαλης λογω αμεσου ψεκασμου, καβουκι θερμοστατη, το βολαν ειναι διπλης μαζας και αν και πεσαν οι τιμες σε αυτα ειναι πιο ακριβο απ οτι εχεις συνηθισει στην αλλαγη δισκου-πλατω-ρουλεμαν-βολαν (θα μου πεις θα κανεις και ανοιχτα χιλιομετρα εσυ και το διπλο βολαν το φοραγαν ολες ασχετως μοτερ).. το υδροπνευματικο κομματι δεν προβληματιζε ιδιως απο σφαιρες-διαρροες.

Αν αντεχεις τα 2.0 ατμοσφαιρικα (τελη) που ειναι και δεκτικα στο υγραεριο πας ενα ταξιδακι Ξανθη και παιρνεις αυτη στα 5000e με τη γδαρμενη πισω πορτα που ειναι στο car.gr. Τσαμπα αμαξαρα με τα υδραυλικα της και το πιο αξιοπιστο μοτερ που φορεσε η x7. Το αυτοκινητο απο μικρη προσωπικη επαφη παει αξιοπρεπεστατα με αυτο το μοτερ και δε κουραζουν τα 140 αλογα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Έτσι για να πουμε τον καημό μας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Σεπ 2021, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2220
143 έχουν . Είναι που είναι λίγα , μην τα κόβεις κιόλας... :D

140 έχουν όλες στο εξωτερικό...

Εδώ είναι το κλίμα που τα ανέβαζε...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 58 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Με "πετάνε" από το σπίτι! Έτσι απλά;
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Lohias^
Απαντήσεις: 37
Είναι σοβαρό ή έτσι συμβαίνει;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: gsymia
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια